Linda, hoe laat ga je testen?
De verloskundig rekent met cyclus van 28 dagen zeker? Dan zal mijn nod 8 juni zijn… Nou ja, iets in die richting… nog steeds niet ongesteld en ben misselijk, ik geloof het nu wel.maar manlief nog steeds niet. Ben blij dat ik hier tenminste wel mijn ei kwijt kan.
Snap de jaloesie wel, zou k ook gehad heen! Hoop dat jullie allemaal heel snel zullen volgen!
Denk rond etenstijd! Hoef vanmiddag zelf niet te klussen, maar ml wel aangezien de keuken eindelijk geplaatst gaat worden!
NOD? Uitgerekende datum bedoel je? :lol: Last van je hormonen misschien??? :inlove:
Zal ik toch vast het nieuwe lijstje plaatsen? Jij bent toch zwanger, zelfs al gelooft je vent het nog niet! :inlove:
Maar Han en Lin, waarom hebben jullie nu al getest? Wat waren jullie symptomen dan?
Heb het wel gelezen maar ben het even kwijt :shifty:
@HanB wrote:
NOD? Uitgerekende datum bedoel je? :lol: Last van je hormonen misschien??? :inlove:
Haha, een van de duidelijke symptomen!
Snel verder met het sauzen van de zolder, straks lekker naar tygo!
-blauwe aders op mijn borsten
-(ochtend)misselijkheid
-plopjes in mijn buik
-vermoeidheid
-humeurig
-hoofdpijn
-vaker moeten plassen
-obstipatie of diarree
-opgeblazen gevoel
-veel lucht opboeren
-ijzersmaak
-duizeligheid
-meer last van puistjes
-lage rugpijn
Ik ga gewoon het nieuwe lijstje op pagina 1 plaatsen hier! 8)
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hmm, daar heb ik niet heel veel aan :mrgreen: Heb de onderstaande kwaaltjes elke maand:
blauwe aders op mijn borsten
-plopjes in mijn buik
-vermoeidheid
-humeurig
-hoofdpijn
-vaker moeten plassen
-obstipatie of diarree
-opgeblazen gevoel
-meer last van puistjes
-lage rugpijn
Dat is het nadeel, het KUNNEN symptomen van een zwangerschap zijn, maar het hoeft niet.
Meest zijn t dezelfde symptomen. Ik had bij meike dat ik echt wist dat ik zwanger was, had alleen op mn nod toen n negatieve test, pas n week later weer getest en duidelijk zwanger
Mooi lijstje!
Daarom ook met J afgesproken dat ik niet eerder ga testen maar echt mijn NOD afwacht. En die valt als het goed is op vrijdag, dus dan zal ik de zaterdag testen eventueel. Dan kan J er ook bij zijn want wil het echt niet zonder hem doen :mrgreen:
Al die symptomen had ik vorige maand ook becky, maar toch voel ik ook gewoon dat het nu echt is. Je lichaam kan je behoorlijk in de war maken.
Dat nieuwe lijstje slik is het toch echt zo???
Ja, Linda, het is ECHT zo!!! :inlove:
Ik blijf maar naar de CB kijken! :inlove:
@Lindaaa wrote:
Al die symptomen had ik vorige maand ook becky, maar toch voel ik ook gewoon dat het nu echt is. Je lichaam kan je behoorlijk in de war maken.
Dat nieuwe lijstje slik is het toch echt zo???
Ik had toen ik zwanger was wel erg last van mijn borsten. Liefst had ik gewoon mijn BH aan want uit doen…Menn :silenced: Verder had ik toen helemaal nergens last van, behalve hoofdpijn en lage rgpijn. Maar heb al te lang elke maand steeds hoop gehad, dus ik zie het nu wel. oprobeer het voor nu in ieder geval een stuk nuchterder te bekijken.
Maar mijn kansen zijn nog niet voorbij

Zoooooo ben ik een dag lichtelijk afwezig is er een heel nieuw topic!! En allemaal zwangeren!! (IK WIL OOK :oops: )
:dance: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Mijn buik voelt raar… Btje misselijk en rommelig. Ga nu ff terug lezen. R wordt wat afgekletst!