Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Je moet de eerste dag van je laatste menstruatie invoeren. :slight_smile:

haha zo simpel? :slight_smile:

Heb je ergens een linkje voor mij? Stel dat ik positief test…

Ik dacht trouwens dat jij de testen van het kruidvat had? Die CB test zegt wat anders dan je banner?



Sms ik mijn man dat ik misselijk ben, krijg ik alleen een ‘wat naar’ terug… Maar goed dat dit forum er is, want hij zou gek van mij worden als ik elke twijfel communiceer :stuck_out_tongue:

he meiden, ik wil ooo-ooook! :mrgreen:

@babywens wrote:

Jaaahh, gefeliciteerd Lindaaa en HanB. Woehoe!!!



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ik ben hier een beetje misselijk en mijn maag is wat van slag lijkt het wel.




Ben benieuwd naar de uitslag van die test vanavond!

Als de cb test vanmiddag ook zegt dat ik zwanger ben, ben ik 6 juni uitgerekend. Maar wacht nog maar even hoor, haha

ik ook :slight_smile:



maar zal wel niet, mijn ovu test vd week was negatief.

@babywens wrote:

haha zo simpel? :slight_smile:

Heb je ergens een linkje voor mij? Stel dat ik positief test…

Ik dacht trouwens dat jij de testen van het kruidvat had? Die CB test zegt wat anders dan je banner?



Sms ik mijn man dat ik misselijk ben, krijg ik alleen een ‘wat naar’ terug… Maar goed dat dit forum er is, want hij zou gek van mij worden als ik elke twijfel communiceer :stuck_out_tongue:


Zwangerschapscalculator

Die van CB had ik al. :wink:

Die geeft een soort code aan, 1-2 staat voor 3-4 weken zwanger, staat aangegeven op het doosje en in de gebruiksaanwijzing. Feitelijk geeft hij dus aan hoe lang er tussen bevruchting en test zit. Maar je zwangerschapsduur wordt berekend aan de hand van je laatste menstruatie, waardoor je dus min of meer 2 weken cadeau krijgt.

Zet ik vast 6 juni op het lijstje, laat vanmiddag maar weten wat de uitslag van de CB was, dan zet ik hem daarna online. :wink:

Dank voor het linkje.



Is er een reden dat je die van CB erachter aan doet? Is die beter? Want dan haal ik die nog ff voordat ik ga werken straks. (en waarom dat stomme ding zoveel duurder is…)

Puur voor mijn eigen gemoedsrust. Van die streepjes werd ik nogal onzeker, zeg maar. Staat er nu wel een streepje? Staat er nu niet een streepje? Is het streepje wel sterk genoeg om echt een streepje te zijn? Wil ik niet gewoon te graag een streepje zien? Bij CB is er geen twijfel mogelijk, dan staat er letterlijk in het schermpje, zwanger of niet zwanger.

Ohhhhhh ik kan het nog maar nauwelijks bevatten!!! :inlove:

Als ik straks M weg heb gebracht, tover ik gauw die tests weer tevoorschijn, zodat ik er de hele dag naar kan kijken! :inlove:

@HanB wrote:

Ohhhhhh ik kan het nog maar nauwelijks bevatten!!! :inlove:

Als ik straks M weg heb gebracht, tover ik gauw die tests weer tevoorschijn, zodat ik er de hele dag naar kan kijken! :inlove:




Zou ik ook doen :inlove:

Han en Lin, Gefeliciteerd meiden!!! :dance: :dance: :dance:

Ben weer thuis! :inlove:

Gefeliciteerd HanB :dance: :dance: :dance: :dance: :lol: :lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-* :-* :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



Ben echt wel een beetje jaloers.



Geniet er van dames.



Moet zelf eerst van het weekend flink aan de klus wie weet doe ik dan de volgende ronde mee.

Ik hoop dat jullie nu allemaal volgen!!! :pray: :pray: :pray:

Wanneer ben jij dan uitgeteld Han

7 juni! :inlove:

Vanaf wanneer kan je dan een ovutest doen om een een eventuele zwangerschapstest misschien te constateren?

Ga jij het nieuwe toppic beginnen van de Juni mama’s, want hij is er nog niet.

Ik ben vandaag lekker om 12 uur vrij! Het kost me wel mijn eigen tijd aangezien ik geen vrije dagenmeer heb, maar dat intereseert me gewoon niet meer. Er is vandaag haast geen werk (genoeg voor 1 persoon) en we zitten met zijn 3-en :? Dus dan maar weg en wat leuks doen vandaag.



Misschien even met J lekker over de markt :inlove: