Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Ben overigens wel als een malloot allerlei gratis dingen aan het aanvragen omtrent zwangerschap en zo! :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

Ik doe het netjes, ik heb het nog aan niemand verteld, maar volgens mij had mijn moeder het al wel weer door. Gelukkig heb ik vakantie, anders wisten mijn collega’s het vast al wel weer… Ml wil het liefst tot 12 weken wachten, maar dat gaat echt niet lukken. Ben nu al zo beroerd 's morgens en de vorige keer had ik met zes weken al een positiebroek aan.ben benieuwd of ik weer zo’n mega buik krijg!

Ik had ook een flinke buik bij Isabelle, op het eind. Maar daar zijn helaas geen foto’s van, doordat ik het toen behoorlijk zwaar had…

haha ja dat is ook leuk!! Als ik zwanger raak, willen wij ook weten wat het wordt. Dus dat wordt nog moeilijk om niet van alles te kopen.

Heb jij nog veel kleren enzo vd vorige zwangerschappen? Dat scheelt ook wel weer natuurlijk.

Ging dat zo snel bij jou Lindaaa??? WOW :slight_smile:

@babywens wrote:

Nog een vraag trouwens, wel een rare… :oops:

Ik wil mijn nieuwe cylus berekenen. Wat tellen jullie als eerste dag vd menstruatie:

• Echt een maandverband met bloedverlies
  • Of de dag van het eerste beetje (vandaag bv schoon inlegkruisje, alleen op toiletpapier bloedverlies. Sinds nu een klein beetje.
:oops:

Je moet rekenen vanaf de dag dat je echt maandverband of tampons nodig hebt. Ik heb voor mezelf dan ook geen idee wanneer dat is, want ben zo kort en weinig ongesteld dat ik aan een inlegkruisje (voor string) zelfs genoeg heb.

@HanB wrote:

Ben overigens wel als een malloot allerlei gratis dingen aan het aanvragen omtrent zwangerschap en zo! :mrgreen:

haha daar heb ik nog niet eens over nagedacht, maar ik ga natuurlijk wel de Wij jonge ouders aanvragen!! :mrgreen: Kreeg hem nog steeds van een vriendin die al vrij snel weer zwanger was, maar haar dochtertje wordt volgende week een jaar. Dus die hield er eigenlijk wel rekening mee dat ik binnenkort zwanger was, zodat ze hem dan straks van mij zou krijgen… :wink: GELUKT! :mrgreen:

De zwangerschapskleding die ik nog heb, wil ik toch eigenlijk allemaal wel vervangen hoor!! :roll: Is toch allemaal bijna vier jaar oud! Zei gisteren nog tegen ML dat ik straks eindelijk weer van die lekker grote positie-onderbroeken mag dragen!! :roll: :mrgreen: :lol: Ik kon er de vorige keer echt geen afstand van doen!!

Zal binnenkort eens een foto plaatsen van mijn dikke buik op het laatst, MEGA!

Is dat een magazine?

Ja leuk foto’s!!!

Zitten die zo lekker dan Lindaaa?

Ik had nog een paar dingen die ik het afgelopen jaar gewoon doorgedragen heb. Alleen had ik van twee van de drie zwangerschapsbroeken die ik had, de band afgeknipt, omdat we ervan overtuigd waren dat ik geen kinderen meer mocht krijgen! :doh:

Maar heb al heel veel leuke kleding gezien, en ML al een verlanglijstje gestuurd van wat ik echt hebben wil. :inlove:

En jaaaaaaaaaaaaaaa die soeponderbroeken!!! Heeeeeeeeeeerlijk!!! :inlove:

Kun jij je normale broeken nog dicht krijgen Linda? Bij mij zitten sommigen nu al niet lekker meer, zelfde geldt voor strings en zo… :oops:

@babywens wrote:

Is dat een magazine?

Ja, is een magazine, google maar eens. :wink:

Ik krijg de Kinderen nog van een kraamcadeau van Isabelle, dat abo mocht ik verlengen van ML! :inlove:

Nou Linda zal charmant zijn! Wat is er zo fijn aan?

En ja weer lekker positiekleding kopen waar je buik mooi in toont.

Babywens: begrijp ik nou dat er nog steeds een beetje hoop is?

Zal straks even zoeken naar mijn laatste buikfoto van Isabelle. :slight_smile:

Van Daniel was mijn eigen-gewicht verdubbeld. Ik had een gigabuik op t laatst. kon zelfs niet meer autorijden

Nee Marga173, geen hoop meer…

Ik ben niet zo thuis in zwangerschap/baby tijdschriften… Zal es googlen. Dus die Wij Jonge Oudersis wel een aanrader?

Foto’s! :slight_smile:

Babywens op het moment dat je helderrood bleodverlies hebt moet je rekenen als dag 1.

Dikke knuff!

… dan wordt mijn cyclus nog een dag langer. Ach ja, die ene dag maakt nu ook niets meer uit :slight_smile: .

@Marga173 wrote:

Van Daniel was mijn eigen-gewicht verdubbeld. Ik had een gigabuik op t laatst. kon zelfs niet meer autorijden

WOW verdubbeld?? Krijg je dat er wel weer vanaf :eh:

Babywens sorry :-*

En wij jonge ouders krij je gratis als je je aanmeld voor een van de babydozen. Het is een leuk blad met allerlei weetjes, artikelen over producten en column’s. Lekker makkelijk lezen.

Foto’s!!! :inlove:

Mijn eigen gewicht is rond de 51 kg. En het heeft ongeveer twee jaar geduurd voordat ik weer terug was op mijn oude gewicht. Heb een spijkerbroek van voor de zwangerschap die ik nu met gemak weer draag. Beetje mn graadmeter :smiley: