Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Hier definitief geen juni mama :cry:

Dus maar een vraag over ovulatietesten :smiley:

Ik zit te neuzen op de site van Sensitest. Sommige van jullie gebruiken deze geloof ik. Welke is aan te raden? Er is een hele goedkope maar dan krijg ik het idee dat die half werkt.

Had eerder die van de Kruidvat, maar daar deden er 2 het niet van…

Nog een vraag trouwens, wel een rare… :oops:

Ik wil mijn nieuwe cylus berekenen. Wat tellen jullie als eerste dag vd menstruatie:

• Echt een maandverband met bloedverlies
  • Of de dag van het eerste beetje (vandaag bv schoon inlegkruisje, alleen op toiletpapier bloedverlies. Sinds nu een klein beetje. :oops:

Denk dat ik dan zou rekenen vanaf vandaag…

:hug: :-* Wel superjammer zeg…

al kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn, maar ik heb gewoon een hekel aan slecht nieuws…

@babywens wrote:

Hier definitief geen juni mama :cry:

Dus maar een vraag over ovulatietesten :smiley:

Ik zit te neuzen op de site van Sensitest. Sommige van jullie gebruiken deze geloof ik. Welke is aan te raden? Er is een hele goedkope maar dan krijg ik het idee dat die half werkt.

Had eerder die van de Kruidvat, maar daar deden er 2 het niet van…

Ik had die van 2,99. De midstream, geloof ik. Werken hetzelfde als een zwtest, en ook nog steeds relatief goedkoop!

@HanB wrote:

Denk dat ik dan zou rekenen vanaf vandaag…

:hug: :-* Wel superjammer zeg…

al kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn, maar ik heb gewoon een hekel aan slecht nieuws…

:mrgreen: Ja daar heeft iedereen op dit forum last van :smiley: We zijn allemaal postief als het over een ander gaat en onzeker over onszelf :wink:

Maar het voelt echt als menstruatiepijn… Dus ik moet je teleurstellen HanB :stuck_out_tongue:

Ik wil mijn volgende NOD en ei-dag berekenen. Maar heb er natuurlijk weinig verstand van.

Zouden jullie uitgaan van 36 dagen - mijn laatste cyclus of van het gemiddelde - 33 dagen??

Ik reken online uit wanneer eisprong zou moetne zijn en drie dagen voor die datum ga ik dan beginnen met ovulatietesten.

Ik zou het gemiddelde nemen, en er dan rekening mee houden dat mijn cyclus langer kan zijn uiteindelijk…

Ja dat doe ik ook! Ik houd 33 dagen aan maar wil eigenlijk niet eerder testen dan dag 36 ofzo.

Help me hieraan onthouden als het zover is :mrgreen:

Grappig dat de websites allemaal 18 oktober aangeven als eisprong datum.

Hoe voel je je HanB: lekker zwanger :slight_smile: Ik las dat jullie (jij en Lindaaa) moe waren? ( ik kon toch niet slapen vanacht…)

:shock: :shock: :shock:

Manlief vult net de watermeterstanden in…

Wij hebben in ruim een jaar tijd, welgeteld 87 kuub water verbruikt, met zijn vijven…

Het gemiddelde waterverbruik van een gezin met 2 kinderen, is volgens NIBUD 201 kuub per jaar…

:shock: :shock: :shock:

@babywens wrote:

Ja dat doe ik ook! Ik houd 33 dagen aan maar wil eigenlijk niet eerder testen dan dag 36 ofzo.

Hoe voel je je HanB: lekker zwanger :slight_smile: Ik las dat jullie (jij en Lindaaa) moe waren? ( ik kon toch niet slapen vanacht…)

Lekker zwanger… Eigenlijk bevat ik het nog nauwelijks! :lol:

Ik zei wel vanmiddag tegen ML, toen we terug liepen van boodschappen doen met zijn allen: Nu lopen we hier dus met zijn zessen! :inlove:

vaker in bad :mrgreen:

@babywens wrote:

vaker in bad :mrgreen:

Hmmmmmmmmm :inlove:

@HanB wrote:

@babywens wrote:

Lekker zwanger… Eigenlijk bevat ik het nog nauwelijks! :lol:

Ik zei wel vanmiddag tegen ML, toen we terug liepen van boodschappen doen met zijn allen: Nu lopen we hier dus met zijn zessen! :inlove:

Lijkt mij een heerlijk gevoel!! Heb je het al aan familie/vrienden vertelt? of wacht je drie maand?

Mijn beste vriendin weet het, verder niemand. Morgen gaat ML het misschien ook vertellen aan zijn beste vriendin. Onze ouders, en de rest van onze vrienden en familie, krijgen het pas te horen als we 12 weken ver zijn…

Dan heb je nog lekker een geheimpje. Maar wel eentje die je kan delen met een vriendin :slight_smile:

Ik wilde het ook voor mij houden, maar nu weten mijn moeder, zusje en collega dat we een baby willen… Kon het niet voor mij houden.

Heb je al wat gekocht?? :oops: Ik zou richting de Prenatal gaan :smiley:

Tot dit weekend tot 20% korting bij Prenatal :inlove:

Nog niet… Durf nog niet zo goed… :oops:

Maar wel druk aan het rondkijken! :inlove:

Ik doe het netjes, ik heb het nog aan niemand verteld, maar volgens mij had mijn moeder het al wel weer door. Gelukkig heb ik vakantie, anders wisten mijn collega’s het vast al wel weer… Ml wil het liefst tot 12 weken wachten, maar dat gaat echt niet lukken. Ben nu al zo beroerd 's morgens en de vorige keer had ik met zes weken al een positiebroek aan.ben benieuwd of ik weer zo’n mega buik krijg!

Dat vind ik het leukste! Bij rondkijken kun je alles ā€˜kopen’. In de winkel moet je rekening houden met je bankrekening :slight_smile:

En ik ga ook nog niks kopen. Heb nog zoveel en we willen dit keer eigenlijk wel weten wat het wordt.