Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

moet je die al nemen voor dat je zwanger bent of pas als je zwanger bent

Weet het even niet meer.

@Emmeken36 wrote:

visolie is sinds heel kort achterhaald heb ik begrepen (nooit geslikt en Emma lijkt een prima stel hersens te hebben :wink: ) in principe is alleen folium al voldoende al is vitamine D op het moment helemaal hot, dat moet tegenwoordig iedereen maar nemen geloof ik :wink:

Ik heb wel begrepen dat er mensen zijn die misselijk worden van die zwangerworden pillen van de etos.

Is dat zo? :think: :eh:

Ach, bij Robyn heb ik het ook niet gedaan, toen hadden ze het er uberhaupt niet eens over. Bij Isa had ik er aparte pillen voor. Nu heb ik pillen waar het al in zit…

@inge77 wrote:

moet je die al nemen voor dat je zwanger bent of pas als je zwanger bent

Weet het even niet meer.

Al voordien, is mij verteld. Huisarts begon er al over toen ik nog op de tafel lag, en hij tussen mijn benen aan het prutsen was met mijn Mirena er uit halen. :lol: :lol: :lol:

Ja de folium, maar ook de rest.

ff opgezocht, ik had het laatst ergens gelezen maar wist niet meer waar, gewoon in de krant dus:

http://vorige.nrc.nl/wetenschap/article2635014.ece

Echte vette vis schijnt wel meerwaarde te hebben maar de capsules volgens dit onderzoek dus niet (maar kan ook geen kwaad)

Dus allemaal aan de haring en de makreel.

Ieuw!!! Vis lust ik echt niet en bij het idee van visoliecapsules ga ik al over m’n nek dus ik hoop maar dat we de goeie genen doorgeven om dat een beetje te compenseren :mrgreen:

Folium is wel helemaal mijn ding trouwens, werk in de gehandicaptenzorg en zie veel spina bifida.

Verdere zwangerschapsvitamines heb ik alleen in het begin geslikt bij Emma toen ik zo’n belabberde eetlust had dat ik er flauw van werd, zo kreeg ik iig voldoende vitamientjes enzo binnen. Ben ermee gestopt toen die fase voorbij was, ook gewoon door laksheid hoor :mrgreen:

Ik ben ook geen vismens, vandaar dat ik die capsules wel deed. Maar ben inderdaad wel blij dat dat niet meer hoeft dan, want WAT een vieze zooi!!! :sick:

Oh ja, en wat betreft de laksheid: Ik heb elke dag een alarm staan, dat ik ze neem, anders vergeet ik het ook hoor! :lol:

Nu zet mijn menstruatie niet echt door. Wel btje kramp dus ben ws ingeduldig.

Mn cyclus is wel lang zeg. Nu dus35 of 36dgn…

Klinkt leuk, babyzwemmen!

Ben jij ook zo moe han? Ik ben het nieuwe huis uit gesneakt om even op de bank te liggen. Ga even de oogjes dicht doen… :wink:

Buh, ja, doodmoe! Zou graag even een tukje doen op de bank nu! :lol:

Babywens, dus er is toch nog hoop!!! :pray: :pray: :pray: Ik was er ook echt van overtuigd dat ik ongie ging worden…

@babywens wrote:

Nu zet mijn menstruatie niet echt door. Wel btje kramp dus ben ws ingeduldig.

Mn cyclus is wel lang zeg. Nu dus35 of 36dgn…

Klinkt leuk, babyzwemmen!

De duimpjes blijven nog even draaien dus! :slight_smile:

Hey… Linda…? :think:

Powernap… Kon ook niet te lang weg blijven… :wink:

Uh, ik blijkbaar toch ook! :shock: :oops:

Maarreh… Linda…???

Ja?? Heb ik iets gemist? Weer wat vergeten?

Nou… Ik wilde er even zeker van zijn dat je het je wel beseft… Je bent zwanger!!! :inlove:

:lol:

Haha dat is het enige wat ik op het moment niet vergeet!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: :-*