Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Goedemorgen!

Missme1: gefeliciteerd!! Leuk :mrgreen:

En natuurlijk wilde ik vanochtend nog testen ondanks mijn krampjes. Maar ben al een beetje ongesteld… :cry:

MissMe: Gefeliciteerd meid! :inlove:

Babywens: Toch blijf ik nog steeds hopen dat het niet doorzet!!! :hug: :-*

babywens :hug:

@Amy82 wrote:

@Marlous79 wrote:
Meiden ik kan dit tempo van schrijven echt niet bijhouden dus sorry als ik niet overal op reageer.
ik ben dit tempo wel gewend, het gaat zelfs nog relatief langzaam vergeleken met de septembermama’s destijds :mrgreen:

Ik heb een ander forum gedraaid, en dat ging inderdaad nog veel sneller dan dit! :mrgreen:

Vandaag voor het eerst naar peuterzwemles met onze kleine meid! Ben benieuwd… Ik wilde eigenlijk op woensdag gaan, maar ben het glad vergeten. :inlove: Dus dan maar vandaag… Vandaag eerst een proefles, en dan kunnen we daarna inschrijven voor het eggie, als we het leuk genoeg vinden. We hadden zelfs nog nooit gezwommen met Isa, tot we in april met mijn schoonouders 40-jarig huwelijk in een hotel sliepen, en met zijn allen gingen zwemmen… :oops: En dat terwijl ikzelf al zwem vanaf mijn 5e, inclusief zwemwedstrijden! Deels doordat ik met Robyn een ongeluk heb meegemaakt, waarbij ze achterover van een kleuterglijbaan viel, en vervolgens een toeval kreeg in mijn armen… Dat was echt doodeng!!! :cry: Heb er gewoon een trauma aan over gehouden toen…

Bedankt, maar denk dat je wel kan stoppen met hopen. Heb kramp.

Dames, ik ga werken! Fijne dag allemaal!

:hug: Werkze meid…

Balen babywens!!! :frowning: Hopelijk de volgende ronde dan meer geluk!!! :pray:

Wel bijzonder dat ik voor mijn gevoel nu al een hele andere zwangerschap heb dan destijds bij tygo. Voor mijn gevoel heb ik toen niet echt last gehad van ochtendmisselijkheid, ik moest alleen altijd overgeven als ik mijn tanden ging poetsen… :roll: En mijn gezicht voelt nu aan als schuurpapier zo’n beetje, zo droog! heel vreemd.

Ik ben dus misselijk, heb mijn brood net wel naar binnen kunnen krijgen, maar ik heb echt even de tijd om op gang te komen. Manlief is alweer in het nieuwe huis, de keukenmonteur kwam om half acht, maar wij die hier lekker rustig aan. Eerst maar eens een was buiten ophangen, ik hou er zo van!! :inlove:

Ik ga straks ook wasje buiten hangen! Lekker is dat hè? :inlove:

Ik ben niet misselijk of zo, was ik bij de zwangerschappen van de meiden gelukkig ook niet! Al moet ik blijkbaar niet als allereerste een kop koffie drinken, 's morgens, want dan word ik wel misselijk. :wink: Verder eigenlijk sowieso geen bijzonderheden verder…

Meiden, wat praten jullie veel op de vroege ochtend :shock: :lol:

Ik zal kijken of ik vanavond even wat tijd heb om te reageren. Gisteren niet meer aan toegekomen want we moesten shoppen voor een droger :wall: De onze heeft het begeven maar niet geslaagd dus moesten we ouderwets de was ophangen :wall: :silenced:

Vandaag werken van 08:00 tot 18:00 :cry: Met dit mooie weer!!

Al met J afgesproken dat ik het hier wel ga proberen en als ik zwanger ben dat ik dan gewoon 2 dagen minder ga werken. (Mits dat haalbaar is met al die bezuinigingen volgend jaar :twisted:

Poeh, tot 18u, lange dag dan! :? :hug:

Ja, dus ik moet ook gewoon positieg testen op 9 oktober :lol:

Echt wel!!! :inlove:

Hey meiden, net als marlous kan ik t ook niet bijhouden… Dus sorry als ik niet overal op reageer, maar heb alleen de laatste 3 paginas gelezen…

Missme gefeliciteerd! Had je n leuke dag? Lekker vrij geweest?

Babywens he jammer… :hug:

Hanb waar ga je peuterzwemmen? Ik zwem met meike min. 1 x per week. Ze kan echt al heel veel! Maar kan ook niet anders…

Ben zelf zwemonderwijzeres, jaren dit gegeven

Ik ben vandaag ook weer weg, lekker genieten van t weer en ff schoonmaken bij me pa.

Meiden geniet van t mooie weer, zondag is t over :frowning:

Ik ga met haar op een echte peuterzwemles, in het zwembad hier in de wijk. Om 10 uur begint het. Heb er zoooooooo zin in! :inlove:

Ik heb zwemtrainingen gegeven in onze zwemclub, en was er nog over aan het denken om zwemjuf te worden, toen er omstandigheden tussendoor kwamen, waardoor ik andere keuzes moest maken. :wink:

Dames wat een pagina’s vol! :shock:

Allereerst wat jammer voor je babywens

Dan de eerste babybuikjes wauw :inlove: helemaal fantastisch. Gefeliciteerd hoor, geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Was zelf vanochtend straal misselijk heb het idee dat het komt van die zwangerschapsvitamine. Kent iemand dat? :sick:

Ook hier wappert 't was heerlijk in de zon. genieten!

Ohhhhhhhhh dat had ik eerder moeten doen, zwemles met onze kleine meid!!! Wat is dat leuk!!! :inlove:

Ik heb aanstaande donderdag al mijn afspraak met MVM!!! :shock:

En maandagochtend hebben we een afspraak met de huisarts. :slight_smile:

@Marga173 wrote:

Dames wat een pagina’s vol! :shock:

Allereerst wat jammer voor je babywens

Dan de eerste babybuikjes wauw :inlove: helemaal fantastisch. Gefeliciteerd hoor, geniet ervan en hou ons op de hoogte.

Was zelf vanochtend straal misselijk heb het idee dat het komt van die zwangerschapsvitamine. Kent iemand dat? :sick:

Ook hier wappert 't was heerlijk in de zon. genieten!

Hm, nee, heb ik eigenlijk geen last van, de vitamines… :think:

De was heb ik ondertussen nog niet opgehangen, simpelweg nog niet aan toe gekomen! :wink: Straks maar even doen… :slight_smile:

Marga, heb ik ook gehad, had toen die van de kruidvat, die van vsm had ik minder last van.

Moet je nu ook nog als je zwanger bent de visolie capsules slikken

Ja, want die bevorderen de motoriek van je baby, zeggen ze.

Aan de ene kant ben ik eigenlijk niet zo’n voorstander van ‘chemische’ toevoegingen als pillen en poedertjes en drankjes en zo, maar tijdens zwangerschap en het klussen om zwanger te worden, en tijdens borstvoeding en zo, doe ik het toch. Gewoon om er zeker van te zijn dat ik echt alle benodigde voedingsstoffen binnen krijg, om dat kleintje mee groot te laten worden…

Was alleen wel typisch dat ik ziek werd, twee weken nadat ik die vitamines en zo begon te nemen! :lol:

visolie is sinds heel kort achterhaald heb ik begrepen (nooit geslikt en Emma lijkt een prima stel hersens te hebben :wink: ) in principe is alleen folium al voldoende al is vitamine D op het moment helemaal hot, dat moet tegenwoordig iedereen maar nemen geloof ik :wink:

Ik heb wel begrepen dat er mensen zijn die misselijk worden van die zwangerworden pillen van de etos.