Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

@Marga173 wrote:

Van Daniel was mijn eigen-gewicht verdubbeld. Ik had een gigabuik op t laatst. kon zelfs niet meer autorijden

Verdubbeld!!! :shock:

Bij Robyn en ook bij Isabelle ben ik beide ongeveer 15 aangekomen uiteindelijk, en was ook bij beide na de bevalling lichter dan ervoor! :mrgreen:

@Marga173 wrote:

Mijn eigen gewicht is rond de 51 kg. En het heeft ongeveer twee jaar geduurd voordat ik weer terug was op mijn oude gewicht. Heb een spijkerbroek van voor de zwangerschap die ik nu met gemak weer draag. Beetje mn graadmeter :smiley:

Kan me voorstellen dat dat dan twee jaar duurt ja! Vond je dat niet heel vervelend?

@HanB wrote:

@Marga173 wrote:
Mijn eigen gewicht is rond de 51 kg. En het heeft ongeveer twee jaar geduurd voordat ik weer terug was op mijn oude gewicht. Heb een spijkerbroek van voor de zwangerschap die ik nu met gemak weer draag. Beetje mn graadmeter :smiley:

Kan me voorstellen dat dat dan twee jaar duurt ja! Vond je dat niet heel vervelend?

Knap hoor dat je het er weer af kreeg! Respect! (ik kan zelf nu wel tien kilo missen… - wordt aan gewerkt…)

Ik kan wel 30 missen, was er ook mee bezig, maar wordt dus na de bevalling voortgezet! :inlove:

@HanB wrote:

Foto’s!!! :inlove:

Mooie buik!

*breekt wéér in :roll: :oops: *

Babywens, balen meid! :hug: Op naar de volgende ronde! Enne… julikindjes zijn ook zó leuk :inlove:

Zoeffff…

Thanks! :inlove: Ben benieuwd hoe hij dit keer er uit komt te zien. Ga in ieder geval meer mijn best doen om echt tot het laatst toe foto’s te maken, aangezien het echt de laatste gaat zijn…

@HanB wrote:

toch nog heel ff…

WAUW! :inlove: Mooie test, mooie kindjes :inlove:

dááág!

@HanB wrote:

Ik kan wel 30 missen, was er ook mee bezig, maar wordt dus na de bevalling voortgezet! :inlove:

Ja en ik heb lekker nog een maand extra de tijd :stuck_out_tongue:

Toch maar vanaf de positieve kant bekijken :mrgreen:

@Matsjo wrote:

*breekt wéér in :roll: :oops: *

Babywens, balen meid! :hug: Op naar de volgende ronde! Enne… julikindjes zijn ook zó leuk :inlove:

Zoeffff…

Dankje!! Ja je hebt zelf ook een leuk juli kindje he?!

@Matsjo wrote:

@HanB wrote:

toch nog heel ff…

WAUW! :inlove: Mooie test, mooie kindjes :inlove:

dááág!

:inlove: :-*

@babywens wrote:

@HanB wrote:

Ja en ik heb lekker nog een maand extra de tijd :stuck_out_tongue:

Toch maar vanaf de positieve kant bekijken :mrgreen:

Hahahahaha mutske! :mrgreen:

:mrgreen:

zo hallo he, moet ineens ewer 3 blz bijlezen :mrgreen:

Dit was ongeveer week 33

En ach tja dat gewicht neem je voor lief voor zoiets prachtig. Heb nu in ieder geval de geruststelling dat ik het er weer af krijg :wink:

@Amy82 wrote:

Geen man thuis en geen zin om het huishouden te doen, wil ook helpen :smiley:

Heerlijk die buikies :inlove:

@Marga173 wrote:

Dit was ongeveer week 33

En ach tja dat gewicht neem je voor lief voor zoiets prachtig. Heb nu in ieder geval de geruststelling dat ik het er weer af krijg :wink:

:inlove: :inlove:

@Marga173 wrote:

Dit was ongeveer week 33

Mooi!!! :inlove:

@Amy82 wrote:

Jaja, het is hier weer gezellig! :mrgreen: