Augustus- en Septemberstoppers 2011 #3 De eerste zwangeren!!

Heb een zere vinger, F5 F5 F5…

Jij F5en, terwijl het om jou gaat! Hahahahaha. :lol: :inlove:

Ik gok dat de verloskundige mijn uitgerekende datum nog wel gaat veranderen naar 8 juni, deed ze de vorige keer ook. Maar zal nu wel duidelijk zeggen dat mijn cyclus 26 dagen is. Maar dat ik nu dan 4 weken zwanger ben is wel gek, aangezien het vrijdag vier weken zou moeten zijn… Gek he??

@ babywens: en?en?

Ik had allang gedreigd dat ik dan wel in mijn eentje ging testen :mrgreen: (had het waarschijnlijk al gedaan, dan kijkt hij bij de volgende test maar mee, bij Emma er 6 gedaan geloof ik, heerlijk toch dat 2 voor 5 euro spul :mrgreen: )

@ Ukkie27: zolang jij niks zegt op kp zeg ik ook niks, hopelijk zien we mekaar binnenkort daar in het zwangerentopic. Voor de andere dames: kp is het kattenforum waar Kees en ik elkaar van kennen, daar is de laatste paar jaar een aardige babyboom aan de gang en flink wat kp-mama’s zwerven ook hier op KOK rond, dus ik wist dat ik de kans liep om hier gespot te worden (maar binnen 1 dag is wel erg snel :lol: )

Ja, maar ik zit op spanning… dus dan is F5-en een mooie afleiding…

Weet je Lindaaa, ik snap niets van die uitgerekende data. Met 2 weken extra enzo…

Hmmm dat is wel apart dan Linda… :think: Nou ja, de echo zal het allemaal wel uitwijzen. :slight_smile: Ben ook wel benieuwd of die van mij dan ook nog verandert. :wink:

@Emmeken36 wrote:

@ babywens: en?en?

Ik had allang gedreigd dat ik dan wel in mijn eentje ging testen :mrgreen: (had het waarschijnlijk al gedaan, dan kijkt hij bij de volgende test maar mee, bij Emma er 6 gedaan geloof ik, heerlijk toch dat 2 voor 5 euro spul :mrgreen: )

@ Ukkie27: zolang jij niks zegt op kp zeg ik ook niks, hopelijk zien we mekaar binnenkort daar in het zwangerentopic. Voor de andere dames: kp is het kattenforum waar Kees en ik elkaar van kennen, daar is de laatste paar jaar een aardige babyboom aan de gang en flink wat kp-mama’s zwerven ook hier op KOK rond, dus ik wist dat ik de kans liep om hier gespot te worden (maar binnen 1 dag is wel erg snel :lol: )

Voyeurs, blijkbaar! Je wordt gestalkt! :inlove:

Hebben jullie al een afspraak gemaakt met de huisarts? Of direct bij de gyn?

Babywens je hoeft niet gelijk naar de gyn. JE kan gewoon de vk bellen

Ik ben met Emma bij de eerste echo 4 dagen vooruitgezet en tijdens mijn verlof in overleg weer teruggezet naar de oorspronkelijke datum dus tsja, een exacte wetenschap is het toch niet helemaal die uitgerekende datum. (en uiteindelijk is tuttebel nog 8 dagen langer blijven zitten :lol: )

Nog niet gebeld met de huisarts… Gaan we morgen doen, denk ik, en dan maar eens praten over hoe wij het precies aan moeten pakken, want ik mag per definitief al niet thuis bevallen…

Vorige keer had ze hem op 8 augustus gezet en volgens de echo was het 5 augustus… Maar dan veranderen ze sowieso niet. Maar ja, ben de 16de pas bevallen, dus als ik dan wel langer moet blijven rondlopen? Nou ja, zien we dan wel!! Ga k me nu nog niet druk om maken! :inlove: MvM moet ik sowieso na de verhuizing pas gaan regelen, ondanks dat ik er vaak genoeg boven heb staan kokhalzen, ga ik er natuurlijk wel weer voor. (speciaal voor een lieve collega)

Jij had eerder een keizersnede gehad toch?

Mijn man durft een thuisbevalling niet aan. Dus dat wordt sowieso ziekenhuis.

Zoek je dan gewoon zelf een verloskundige? ff google?

Moet je echt meteen al de huisarts bellen? Heb ik de vorige keer niet gedaan. Met de verloskundige wacht ik ook nog maar even denk ik…

@Lindaaa wrote:

Vorige keer had ze hem op 8 augustus gezet en volgens de echo was het 5 augustus… Maar dan veranderen ze sowieso niet. Maar ja, ben de 16de pas bevallen, dus als ik dan wel langer moet blijven rondlopen? Nou ja, zien we dan wel!! Ga k me nu nog niet druk om maken! :inlove: MvM moet ik sowieso na de verhuizing pas gaan regelen, ondanks dat ik er vaak genoeg boven heb staan kokhalzen, ga ik er natuurlijk wel weer voor. (speciaal voor een lieve collega)

Best een gedoe he? zo’n datum vaststellen.

@Lindaaa wrote:

Waarom pas na je verhuizing? Als je aan de consulente doorgeeft dat je gaat verhuizen, kan ze er vast wel rekening mee houden?

Ik heb me vandaag alvast aangemeld! :inlove:

Overigens heb ik er zoveel zin in om weer bij onze verloskundigen langs te gaan, zulke leuke meiden! Zo persoonlijk ook, dat ze je zelfs nu op straat nog steeds herkennen. Oh, bijna is het weer zover!! :mrgreen:

@babywens wrote:

Jij had eerder een keizersnede gehad toch?

Mijn man durft een thuisbevalling niet aan. Dus dat wordt sowieso ziekenhuis.

Zoek je dan gewoon zelf een verloskundige? ff google?

Ja, je kunt zelf je verloskundige kiezen. :slight_smile:

@HanB wrote:

@Lindaaa wrote:

Waarom pas na je verhuizing? Als je aan de consulente doorgeeft dat je gaat verhuizen, kan ze er vast wel rekening mee houden?

Ik heb me vandaag alvast aangemeld! :inlove:

Zou kunnen ja, zal eens kijken. Maar volgens mij kan het net zo goed na de verhuizing direct, want ze komt toch vrij snel langs.

We kletsen wel veel he? haha