Overigens heb ik er zoveel zin in om weer bij onze verloskundigen langs te gaan, zulke leuke meiden! Zo persoonlijk ook, dat ze je zelfs nu op straat nog steeds herkennen. Oh, bijna is het weer zover!! :mrgreen:
Ik ga niet weer terug naar de praktijk waar ik bij Isabelle was… Daar moest ik, ondanks voorgeschiedenis van HELLP, zelf om een urinecontrole vragen, en toen bleek ik al 4 plusjes eiwit te hebben!!! :evil:
Ik heb wat rondgegoogled inderdaad en een vriendin die een half jaar ervoor bevallen was gevraagd waar zij gezeten had en of dat een beetje goed bevallen was. Gelukkig wel want het was de VKpraktijk die ik al op het oog had. Huisarts heb ik nooit gebeld, doe ik denk ik deze keer ook niet, kom er toch nooit.
Ennuh vorige keer door wat vage toestanden onnodig in het ziekenhuis bevallen (lang verhaal, iets met een bloeddrukmanchet) ennuh deze keer kan iedereen de boom in, ik beslis: deze doen we gewoon thuis (ook zo afgesproken in het nagesprek met de VK hoor, die vond het allemaal nog erger dan ik hoe het gelopen was :mrgreen: )
Ik had allang gedreigd dat ik dan wel in mijn eentje ging testen :mrgreen: (had het waarschijnlijk al gedaan, dan kijkt hij bij de volgende test maar mee, bij Emma er 6 gedaan geloof ik, heerlijk toch dat 2 voor 5 euro spul :mrgreen: )
@ Ukkie27: zolang jij niks zegt op kp zeg ik ook niks, hopelijk zien we mekaar binnenkort daar in het zwangerentopic. Voor de andere dames: kp is het kattenforum waar Kees en ik elkaar van kennen, daar is de laatste paar jaar een aardige babyboom aan de gang en flink wat kp-mama’s zwerven ook hier op KOK rond, dus ik wist dat ik de kans liep om hier gespot te worden (maar binnen 1 dag is wel erg snel :lol: )
Voyeurs, blijkbaar! Je wordt gestalkt! :inlove:
Mariken, ik zal niets zeggen hoor
En HanB, ik stalk jullie al een hele tijd, ben een stille meelezer :oops:
Misschien dat ik me maar bij jullie ga aansluiten, alhoewel het hier wel erg druk is
stelletje mutsen zijn jullie zeg :lol: heb vol spanning en in zenuwen 7 blz bij gelezen, de zenuwen voor Babywens, maar dus nog geen positieve test :wall:
Meiden, vergeten jullie niet de opvang te regelen indien nodig?
Babywens, grappig dat je man geen thuisbevalling aandurft :lol: wij wilden ook in het ziekenhuis bevallen, maar het ging zo snel dat ik gewoon thuis ben bevallen :inlove: en nu wil ik dus gewoon thuis, want dat is me heerlijk ja eh, bevallen :mrgreen:
Suusy jij dus ook steeds die steekjes? Misschien ben ik al verder in mijn cyclus want was ei toch woensdag en moet ik nu ook nog maar 10 dagen wachten en zijn we allebei zwanger :mrgreen: