Tssssssssssssss! Zegt mijn vent: zullen we nu even dat fotoalbum bestellen? Egnie, ik zit hier te wachten op een positieve test van Babywens!!! :snooty:
@HanB wrote:
Tssssssssssssss! Zegt mijn vent: zullen we nu even dat fotoalbum bestellen? Egnie, ik zit hier te wachten op een positieve test van Babywens!!! :snooty:![]()
Wat lief! :inlove:
Het is kwart over geweest, issie er al???
Babywens is ie al thuis?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
kwart voor 9…
:shock: Dat MEEN je niet???
Heb je al geplast dan? anders nu vast in potje plassen!
Sounds like somebody has a case of the cold feet!!! :naughty:
SERIEUS :wall:
Dus als ik niet positief test, mag 'ie ergens een bak Ben&Jerry’s vandaan halen.
Zou dat kunnen, met dat potje? Moet het niet ‘vers’ zijn? (waar je het al niet over hebt…)
Nee, hoeft volgens mij niet vers te zijn, als het maar geconcentreerd is… En anders gewoon testen zonder die lapzwans! :twisted:
Oh mijn manlief komt gewoon al naar huis, die wil blijkbaar iets vieren!
Hij is nu eindelijk overtuigd! Had de test in de wc laten liggen en hij mocht hem ophalen en wist dus als eerste dat het echt zo was. Tygo was erbij, hij geeft meteen Tygo een knuffel en ik moest huilen… Ik werd wel een beetje boos, want hij zei meteen dat het nog mis kan gaan, bla bla bla… Ja, dat kan, maar het kan ook goed gaan en je kan ook blij zijn… Dat was hij wel en toen feliciteerde hij me met een kus en Tygo deed mee!! :inlove: Ondanks dat hij niet weet waar het over gaat, was hij zo lief! :inlove: En het toeval wil dat Tygo sinds gisteren op mijn buik ligt tijdens het voorlezen, dat deed hij anders nooit, zo bijzonder!! :inlove:
T is kwart over acht geweest, heb ik al iets gemist?? 8)
Waarom duurt het uberhaupt nog langer nu? :wall:
Wat lief Lindaaa! En mannen… :wall:
Werk liep uit en beetje file
Belachelijk!!! Heb je hem al gezegd dat er meerdere dames verspreid over het land op hem zitten te wachten?!??? :mrgreen:
babywens kan nu al wel hoor. Urine hoeft niet zo vers te zijn…
Lindaa wat leuk dat je man zo positief is en dat Tygo (wou al Tycho schrijven :mrgreen: ) dat ze doorheeft.
Mannen en hun werk… :roll:
@Lindaaa wrote:
Belachelijk!!! Heb je hem al gezegd dat er meerdere dames verspreid over het land op hem zitten te wachten?!??? :mrgreen:
:lol:
@Lindaaa wrote:
Oh mijn manlief komt gewoon al naar huis, die wil blijkbaar iets vieren!
Hij is nu eindelijk overtuigd! Had de test in de wc laten liggen en hij mocht hem ophalen en wist dus als eerste dat het echt zo was. Tygo was erbij, hij geeft meteen Tygo een knuffel en ik moest huilen… Ik werd wel een beetje boos, want hij zei meteen dat het nog mis kan gaan, bla bla bla… Ja, dat kan, maar het kan ook goed gaan en je kan ook blij zijn… Dat was hij wel en toen feliciteerde hij me met een kus en Tygo deed mee!! :inlove: Ondanks dat hij niet weet waar het over gaat, was hij zo lief! :inlove: En het toeval wil dat Tygo sinds gisteren op mijn buik ligt tijdens het voorlezen, dat deed hij anders nooit, zo bijzonder!! :inlove:
T is kwart over acht geweest, heb ik al iets gemist?? 8)
:inlove: :mrgreen: :inlove:
Je kan ook alvast eroverheen plassen en dan als hij thuis komt samen kijken … :silenced:
@SuusyQ wrote:
Je kan ook alvast eroverheen plassen en dan als hij thuis komt samen kijken … :silenced::lol: