Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Vind ik niet zo gek Yanara, wat je zegt, je verwacht het niet, logisch dat je van slag bent. Maar ik hoop dat er wat aan te doen valt.

Yanara…echt vervelend voor jullie zo’n uitslag en dan nog weer wachten tot je meer informatie krijgt…moeilijk lijkt me dat. En zul je altijd zien…is het iets heel anders dan waar je rekening mee houdt…bah!

Vlinder, ga je nog weer testen??? Of wacht je nog ff af?

En Janine…al getest???

Hier nog geen ongi, dus m’n cyclus is weer wat langer dan vorige maand gelukkig…

Kreeg net te horen dat een vriendin van me nu ligt te bevallen :dance: :dance: Spannend!!

Squirrel, spannend voor je vriendin! Nee nog niet getest en nog niet ongi. Dat wachten is echt niet leuk, ben zo’n ongeduldig typje :slight_smile:

Yanara, dan maar even afwachten wat het nou precies is inderdaad. Ik hoop dat het meevalt. Als er inderdaad te weinig zaadcellen zijn, hoop ik niet dat dat betekent dat het zwanger worden heel moeilijk zou worden voor jullie.

Helaas vlinder, dat zou het wel betekenen en dat maakt het zo moeilijk…

Yanara: :hug:

Squirrel, wat spannend voor je vriendin! Hoop dat alles goed gaat.

Wie kunnen er nu binnenkort testen trouwens? Alleen Vlinder en Janine?

Overmorgen is de 21-dagen grens van mijn cyclus… ben benieuwd hoe deze 1e cyclus wordt. Hij kan namelijk ook nog verstoord raken / zijn door de medicijnen. Ben dus bang dat ik niet echt een betrouwbaar beeld van mijn natuurlijke cyclus ga krijgen op deze manier.

Yanara, ik heb me er verder niet in verdiept hoor, maar zijn er dan andere mogelijkheden om zwanger te worden mbv het medische circuit?

Normaal gesproken zouden die er evt wel zijn, maar die zijn voor mij fysiek te belastend. Dan zou het eigenlijk betekenen dat het ophoudt voor het goed en wel begonnen is, maar dat is ook de reden waarom we eerst die onderzoeken kregen.

Jeetje, dat is wel heftig. Dus als deze uitslag niet goed is, Yanara, houden de mogelijkheden al op :frowning:

Ik :pray: nog harder dat de uitslagen wel goed zijn en dat jullie kinderwens nog in vervulling kan gaan.

Maria, ja, dat is dan het volgende euvel he, na de eisprong heb je ook nog een luteale fase die lang genoeg moet zijn. Balen he van die medicijnen.

Yanara, ik :pray: voor je dat het meevalt. Dat, zonder jou te belasten, er een manier is om alles optimaal te laten draaien bij jouw hubbie.

Yanara, o jee zeg :hug: , dat is k*t als het dan helemaal ophoudt voor jullie! Ik hoop echt dat je eind vd week toch nog positief nieuws krijgt :pray:

Ik ook, moet zeggen dat ik echt even op een waas leef nu…

Ook raar eigenlijk he, krijg je een uitslag en dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Niet eens wat het nou echt inhoudt.

Inderdaad, weet niet wat ik erger had gevonden, dit halve nieuws of alles maar dan wat later.

Ik zou denk ik liever alles in één keer willen weten. Nu laten ze je met half nieuws alleen maar meer piekeren en scenario’s bedenken van ‘stel dat’ en ‘wat als’.

Sterkte met wachten. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

@mariamaria wrote:

Wie kunnen er nu binnenkort testen trouwens? Alleen Vlinder en Janine?

Kylie ook, maar die is hier al een tijdje niet meer geweest volgens mij.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar Janine :smiley: , jij zou vorige week toch al je NOD hebben?

En telkens als ik zie dat jij hebt gepost denk ik jaaa? zou het?

Maar tot nu toe nog niet :wink:

haha wat lief :wink: , maar nee dus. Ik ga er zelf van uit dat ik ongi word, heb echt geen zwanger gevoel. Bij mijn zoontje wist ik een week voor de nod gewoon zeker dat ik zwanger was omdat ik me zo ‘anders’ voelde.

Bij de eerste voelde ik het niet vantevoren, deed ik een test om het uit te sluiten. Bij de tweede was ik gewoon een week te laat met testen, voelde ik het dus ook niet aankomen. En bij de derde voelde ik me al vanaf dag 1 hartstikke zwanger en helaas juist die ging verkeerd. Nu dus maar hopen dat ik me niet weer zwanger ga voelen 8)

Ik hoop dat het met Janine zoiets is als vandaag positief getest maar wil het eerst met hubbie delen en dan later met ons.

Heeeej…

Nog geen nieuws hoor… Geen ongi, maar ook geen test gedaan.

Weet je, ik verwacht geen positieve test aangezien ik steeds meer lees over mensen die kort na het verwijderen van de Mirena ongesteld werden en het daarna nog ff duurde voor de cyclus echt op gang was. Ik ga er vanuit dat het bij mij ook zo is.

Als het komende dagen uitblijft ga ik ter bevestiging wel testen, maar het kan haast niet anders…

Yanara wat rottig zeg dat bericht. Ik duim voor verder positieve uitslagen :pray: .

Vlinder, helaas dus geen gevoel wat wijst op zwangerschap… Duim gewoon nog even door voor je hoor :pray: .

Morgen klets ik ff meer, drukke dagen achter de rug. Ben nu onwijs moe, dus welterusten en tot morgen! :zzz: