Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Penelope, mooi dat-ie nu zo’n duidelijke uitslag geeft! Dan weet je wat je de komende dagen te doen staat :lol: :lol:

Hup hup aan de klus dus, Penelope! :wink: :dance:

Ja, dat zou je wel denken, maar hubbie heeft net gisteren aangegeven dat hij een dag rust wil :evil:

Ik zal nog even een foto erbij doen.

Oh das balen. Maar ja, je kunt hem moeilijk pushen. Straks krijgt hij het gevoel dattie alleen maar zaaddonor is. Wat natuurlijk niet zo is!!! Maar dat las ik laatst ergens en kon me wel indenken dat een man dat op een gegeven moment zo kan gaan denken.

Aparte test is dat trouwens op de foto. Dacht dat ovutesten zelfde eruit zagen als zw-testen.

Dat idee heeft hij al een beetje :oops: Terwijl hij ook graag nog een kindje wil :think: Ik kan hem inderdaad niet pushen. Wat denk je, zou overmorgen ook nog op tijd zijn? :roll:

Die test is een dip stick, zulke zwangerschapstesten heb je ook, dat is vaak een stuk goedkoper. Ik heb 10 van die dip stick ovutesten gekocht voor iets van 13 e dacht ik, inclusief verzendkosten en ik kreeg er 3 dip stick zwangerschapstesten bij.

Overmorgen? Vast wel… toch? Gewoon proberen. Niet ‘geschoten’ is sowieso mis.

Wat zijn dipsticks precies? Klinkt alsof je dat kunt eten :wink: hehe…

maar zonder gekheid: vang je urine dan op in een potje en hang je hem er even in?

Waar koop je die dingen dan? Online? Ik vind de testen van de drogisten nogal duur namelijk.

Wat mariamaria zegt, niet geschoten altijd mis!

Ik heb inmiddels een homeopatisch middeltje wat je ook veilig tijdens de zwangerschap mag gebruiken en extra magnesium.

Eens kijken of dit effect heeft.

Vanmiddag tussen half twee en twee uur belt de huisarts met de uitslag van het zaadonderzoek. Toch best wel spannend…

Fijn dat je nu iets natuurlijks hebt gevonden Yanara, hoop dat het werkt.

Spannend zeg, zo’n telefoontje van de huisarts. Hoop dat het goed nieuws is. Laat je het weten?

Ik :pray: voor jullie!

Dip stick is inderdaad een staafje om te dippen in een potje met urine. Ja, ik heb ze online gekocht, daar waren de ovutests het goedkoopst. De dip stick zwangerschapstesten heb ik op een andere site gekocht omdat die toen het goedkoopst was. Dan betaal je amper een euro per test.

Spannend Yanara, zo’n uitslag. Ik :pray: voor goed nieuws.

Ik hoop voor je dat het middel effect heeft en dat je dan ook weer beter kunt slapen.

Toch wel vreemd, ik voel nu helemaal geen steken meer bij mijn eierstokken ofzo. Als ik vanmorgen geen LH-piek had getest dan had ik echt gedacht dat de eisprong al was geweest.

Penelope, yes eindelijk een duidelijke test! Gogogogo! Maar helaas je hubbie ligt dwars ( net als de mijne dus laatst op dag 14 :evil: ). Maar dan sowieso overmorgen hoop ik voor je, na je eisprong is je eitje immer nog 12 uur vruchtbaar :pray: Maar wel fijn dat je iig weer een eisprong hebt!

Squirrel, o ik kon me niet inhouden met testendeze ronde :mrgreen:

( helaas negatief ). Bij mijn zoontje een par dagen voor de nod positief getest ( heeeel licht ). Maar je hoort inderdaad ook vaak genoeg dat mensen pas op de nod over dagen daarna een positieve test gehad hebben.

Maria, die dipsticks werken prima hoor, zijn veeeeel goedkoper. Als je zo’n kruitvattest sloopt zit er van binnen ook een dipstickje, alleen dan zit er nog een mooie verpakking om :mrgreen: . Ik heb ze van sensitest, 3 euro voor 3 en idd gewoon in een bekertje plassen en hoppa test een paar seconden erin.

Yanara, fijn dat je wat gevonden hebt! Hoop dat het gaat werken voor je. Wat was de uitslag van de test?

Jammer Vlinder, maar nog steeds de hoop niet opgeven he! Het kan nog steeds.

Ik ben inderdaad ook blij dat ik weer een eisprong heb, volgens mij amper 3 weken geleden ook. Nu nog een normale luteale fase :wink:

Yanara, en, was de uitslag goed?

Nou, zodra ik weer ‘mag’ zal ik ze dan ook maar bestellen. Is inderdaad stukken goedkoper dan bij de drogist.

Nu hoop ik straks natuurlijk niet zoveel tests nodig te hebben… maar ken mezelf. Met 1 test geloof ik het niet, dus doe ik er 2 per keer en dan gaan ze wel wat harder…

Vlinder, ik blijf voor je hopen hoor. Wie weet!

Maria, haha ja bij mijn zoontje heb ik er ook wel 8 gedaan ofzo :silenced:

Penelope, ik vroeg me nog af he heb je nu nog wel rekbaar slijm dan?

ik heb idd toendertijd die goedkope besteld…

uiteindelijk een hoop overgehouden, maar die weggegeven op dit forum…

De uitslag, het is nog niet helemaal duidelijk hoe of wat.

Er was 1 waarde niet goed, dat was 5 waar het minimaal 20 had moeten zijn, maar daar worden we nog over gebeld. Ik vermoed nu dat er te weinig zaadcellen zijn gevonden, maar dat de rest wel goed is.

Het is dus nog even afwachten.

Oh getsie, nu weet je nog niet heel veel meer dus. Hopelijk komt er snel duidelijkheid!!

Vlinder, een heel klein beetje.

Yanara, oei, nou hopelijk valt het mee.

Yanara, wanneer horen jullie er meer over?

Vlinder, ik hoop deze week, anders bel ik vrijdag zelf weer.

Het heeft een grotere inpact op ons allebei dan we dachten.

Er is nog niets zeker, maar gewoon het idee…Ik had altijd gedacht dat mijn MS de reden zou zijn dat het moeilijk of zelfs onmogelijk zou worden, maar nooit dit…