Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Om zeker te zijn heb ik vanochtend getest. De digitale was duidelijk: Niet Zwanger. :frowning:

Zoals verwacht eigenlijk wel. Ik moet dus wachten op mijn eerste ongi! Hopelijk duurt dat niet lang, want ik ben erg slecht in wachten :lol: . Bovendien zit je dan gewoon te wachten tot je kan beginnen en ik wil NU al aan de gang!

Tsja, afwachten dus…

Aaah Janine, ik had zo’n goede hoop voor je! Had je nou ook iets gemerkt van een eisprong? Dan heb je echt zoiets van laat die ongi nu maar komen, ik tenminste wel. Dat wachten is irritant.

Hier ook geen nieuws, vandaag dag 29. Dacht gisteravond dat ik ongi zou worden, maar het gevoel in mijn rug is al weer weggetrokken.

Janine, want je bent nu 6 dagen over tijd? Want ik denk natuurlijk meteen hetzelfde als Vlinder, misschien kan het nog als je een late eisprong had? Nou ja, als het dan niet zo mag zijn dan hoop ik dat je snel ongi wordt.

Vlinder, bij mijn 3e zwangerschap had ik vanaf het begin heel erg last van mijn rug. Heb ik ook wel vaker gelezen (en die meiden kregen dan geen ma/mk). Dat je niet meteen denkt ohjee, als ik toch zwanger ben gaat het dan verkeerd ofzo.

Nou, de huisarts heeft net gebeld.

Er is te weinig beweeglijk zaad, dit kan een toevalstreffer zijn, dus manlief moet weer. Ook wordt bij mij bloedgeprikt om te kijken of dat wel goed is en komen we, als we willen, in aanmerking voor een chromosoon test, omdat ik eerder miskramen heb gehad, nog voor de 8 weken.

Is het zaad weer te weinig beweeglijk, moeten we gaan nadenken.

Dan hoop ik maar dat het een toevalstreffer was Yanara en dat het bij de volgende controle genoeg beweegt.

Nadenken over andere opties?

Valt allemaal niet mee zeg. :hug:

Een optie zou kunnen zijn, het zaad opwerken en dan bij mij inbrengen, maar daarvoor komen we dan eerst nog op gesprek.

Pfff, het valt niet mee…

Ja, leuk is anders. Maar als het daardoor wel lukt om zwanger te worden én te blijven. . .dan zou dat toch ook wel weer fijn zijn. Ik bedoel, beter dan helemaal niet, aangezien jullie sowieso al gelimiteerd zijn in mogelijkheden.

Dat is waar, maar ik ben ook heel erg geneigd te kijken naar het emotionele aspect. We waren er al over uit dat IVF enzo geen optie voor ons is, dat zien we gewoon niet zitten. Maar dat van dat opwerken enzo, dat zou ik in ieder geval nog wel willen proberen.

Je hebt gelijk, het klinkt dan wel fijn dat er nog een oplossing is waar je voor in aanmerking komt, maar emotioneel heb je wel een dreun gekregen. Maar misschien valt het mee en hoeft het zo ver niet te komen. Misschien ook wel en groei je er een beetje naartoe? Al blijft zoiets altijd megazwaar natuurlijk.

Ja, ik houd rekening met beide dingen, als het wel mis is, ben ik in ieder geval blij dat te weten, dat is toch gemakkelijker dan dat alles goed is en het toch niet lukt.

Moeilijk zal het altijd blijven, maar nu zou je het tenminste af kunnen slutien. Maar ik blijf toch hopen dat het de volgende keer gewoon goed is.

Jeetje… dat is balen zeg. Hopelijk is het een toevalstreffer en is het bij een volgende test wel goed.

Fijn dat er in elk geval ook nog een andere optie is (met dat opwerken van zaad & inbrengen) dan is er in elk geval nog een kansje.

En verder heb je wel gelijk denk ik, je kunt beter echt zeker weten dat het niet gaat, dan dat alles gezond lijkt en het niet lukt. Dan zit je helemaal in onzekerheid en kun je het moeilijker naast je neer leggen als het niet lukt. Lijkt me.

Yanara, even een :hug: . Ik hoop dat het volgende onderzoek een betere uitslag geeft :pray: . Is echt een ongelofelijke domper dit, je verwacht en hoopt toch niet dat zwanger worden een probleem gaat worden. En jij hebt dus al eerder miskramen gehad :hug: , misschien een persoonlijke vraag, maar was dat bij een vorige vriend dan?

Nee vlinder, dat was bij mijn man.

Verder bedankt voor de steun allemaal, het doet me goed!

Maar ja, pas bij de 3e mk gaan ze onderzoek doen he. Want 1 mk is ‘normaal’, een 2e kan ook nog, maar bij de 3e gaan ze pas denken dat er iets niet ok is. Heb ik ergens gelezen, misschien klopt het niet hoor.

Men zit er in elk geval bovenop met onderzoeken. Ik las in een ander topic dat je over 2 weken de uitslag krijgt van het onderzoek van volgende week. Ik :pray: voor je.

Ik heb 3 miskramen gehad, een aantal jaren geleden, heb nooit een zwangerschap uitgedragen, toen zijn we gestopt omdat we het emotioneel niet trokken. Omdat ik nu ziek ben, willen ze eerst weten of het wel mogelijk is. En het ziet er nu naar uit, dat het niet ‘gewoon’ gaat gebeuren. Maar ik ben er wel blij mee, dan weten we waar we aan toe zijn.

Yanara, oke dan is dat op zich wel hoopvol toch dat je in het verleden wel door je man zwanger bent geraakt ( of hoe ik het ook moet zeggen ). Ik blijf gewoon voor je meeduimen :pray: . Wat een zorgen hoor, eerst om of je zwanger kunt worden en mocht je zwanger zijn zal het daarna zal het een grote zorg zijn of het niet weer misgaat :hug:

Ik wilde even in het lijstje spieken hoe oud je bent Yanara, maar ik zie je niet in het lijstje staan? Drie miskramen, arme jij :hug:

Ik hoop dat alles goed is met Amaya, ze is al bijna een week niet geweest, niet dat dat moet, maar ik hoop maar dat alles goed gaat.

Ik ben 29.

Zo, ik kom ook weer aanwaaien hoor, maar heb een spitsweek achter de rug zeg maar :shifty: O en dan bedoel ik niet omdat we in de vruchtbare dagen zaten hoor :mrgreen:

Kom vanavond of morgen verder kletsen en ga ik ook weer een nieuw lijstje maken, dus graag gegevens die aangevuld/gewijzigd moeten worden even naar mij PB-en! :thumbup:

Janine, wat apart, ik dacht dat je met de spiraal juist wel gewoon een eisprong had, maar alleen de innesteling niet mogelijk is?

Ik duim gewoon toch op een zwangerschap voor je hoor, CB digitaal schijnt wel minder gevoelig te zijn dat eigen merk kruidvat, dus als je binnenkort weer wilt testen misschien eerst die proberen?

Voel je verder niks?

Yanara welkom! Leuk dat je hier ook mee komt schrijven :wink:

En wat rot zeg dat die uitslag zo slecht was :hug:

Verder reageer ik later :-*

He daar ben je :lol: