Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Zo, wat is het gezellig druk hier! :smiley:

Janine, zes uurā€¦brrr wat vroeg! Wij gaan die tijd hier vast ook nog wel krijgen :frowning: maar op het moment krijgt Luuk zā€™n eerste fles om een uur of half 8 en vaak is hij niet voor 7 uur wakker, dan ligt hij lekker wat te babbelen en te spelen in zā€™n bedje. Na de fles leggen we hem soms ook nog wel eens terug als we wat uit willen slapen. Maar mijn vriend is nogal een vroege vogel dus die neemt hem meestal mee naar de beneden.

Fietje, wij zijn ook net verhuisd ivm werk van J. en ook ons vorige huis nog niet verkocht :frowning: . Gelukkig is het een appartementje dat ons niet heel veel extra kosten oplevertā€¦maar tochā€¦ We hebben 2 bezichtigen in een half jaar gehad, dus dat schiet nog niet echt op.

Wij vertellen niemand dat we voor een tweede gaan, hebben wij bij de eerste ook niet gedaanā€¦ Kwam er vrijdag een vriendin langs die ik al ff niet gezien had en die vroeg of er misschien een tweede op komst isā€¦gezien mijn buikje :shock: Ai, misschien toch iets fanatieker met die buikspieren bezig !!! :oops:

Ik ga weer lekker van het mooie weer genieten !

Oh dat vind ik ook zo erg Squirrel, als mensen gaan vragen of je zwanger bentā€¦ had ik tijdje terug op een verjaardag. Zat gewoon ontspannen, met mā€™n handen gevouwen voor mijn buik (zo zit ik wel vaker), maar omdat we net getrouwd zijn (nogal jong voor onze omgeving) verwacht iedereen ook snel een klein buikje te zien. Dat buikje zit er ook wel, maar is helaas niet door een zwangerschapā€¦

Je hebt van die buikbanden met tekst: Iā€™m not fat, Iā€™m pregnantā€¦ ik zou hem in dat soort gevallen andersom willen: Iā€™m not pregnant, Iā€™m fatā€¦ :wink:

Of inderdaad wat meer gaan sporten en minder snoepenā€¦ maar jaā€¦ snoep & koek zijn zo lekkerā€¦

Maria, heb het lijstje aangepast :thumbup:

O, enne vragen of je zwanger bent doen ze bij mij niet gelukkig, maar ik ben dan ook wel overduidelijk veel te zwaar :oops:

Wilde eigenlijk ook eerst flink afvallen, maar aangezien dat niet erg wil lukken en de kinderwens steeds sterker is geworden gaan we er nu dus toch voor.

breekt in

vlinder83 toch al begonnen??

en maria succes

de andere dames ken ik niet maar was eigenlijk aug stopper stiekem al in juni gestopt en meteen raak de 1e x

ik lees af en toe mee en wil iedereen succes wensen :-*

breekt uit

Bedankt Bianca!

Echt super dat je zo snel zwanger bent geworden. Gaat het allemaal goed?

Hallo allemaal!

Heb me net ook voorgesteld in de voorsteltopic, maar hier ook mijn verhaaltjeā€¦

De 18e was de laatste pil, na 13 jaar slikkenā€¦ Ben trouwens Tigru, 28 jaar!

Heb nu mijn tijd van de maand, maar ja, die is nog nep, dus merk er weinig van. Ik vind het allemaal erg spannend, dit vooral omdat mijn cyclus erg dramatisch was in het verleden, maar ja, dat is dan ook 13 jaar geleden. Het was toen 2 weken zwaar, 2 weken licht en dat alles door. Niet zo heel gek die pil destijds.

15 juli ben ik getrouwd (met mijn man natuurlijk :P) en al eerder is de beslissing gevallen de pil de deur uit te doen. Momenteel wonen we nog te klein voor een kindje, echter staat een verhuizing voor de eerste helft van volgend jaar gepland (ok een huis vinden en dit appartement verkopen is ook erg handig). Maar helaas duurt het ook even voor we gaan proberen, dus ja, of ik hier echt thuis hoor of me maar aanmeld in de december stoppers zal ik wel zien.

Mijn man is namelijk militair en is tot eind december in Afghanistan. Hij is pas 2 weken weg, dus ja, het duurt nog even. Omdat ik zo slecht mijn periode had en ik mijn lichaam graag tot rust wil laten komen hebben we besloten dat ik ging stoppen als hij weg was. Wat nu dus gebeurd is. We hebben heel veel contact over alles en vinden het allebei heel spannend!

Ben heel benieuwd hoe de komende maanden eruit gaan zien en ik heb nu al zin in de thuiskomst van mijn man, om dubbele redenen!

Het was heeeerlijk op het water :slight_smile: . Heb nog even goed kunnen relaxen voor het werkende leven weer begint! Morgen mag ik aan de bak en deze week zelfs elke dag, volgende week gewoon 3 dagen gelukkigā€¦

6 uur is gelukkig geen gebruikelijke tijd, maar soms zijn er van die periodes helaas. Nu aan het avondeten ging figuurlijk het licht uit bij haar. Zo moe, ze kon alleen nog maar huilen. Gossie, het was ook wel een inspannende dag voor dā€™r.

Squirrel: wij konden dat vroeger ook, de ochtendvoeding geven en dan terugleggen in bed. Sliep ze zo tot 9.00 uur. Maar helaas is dat wel overā€¦

Dames, ik hoop tijd te vinden voor Kok, maar ik ben onwijs druk deze week. Dus zal wat minder snel reagerenā€¦ Ik denk wel aan jullie :slight_smile: !

Ga ff soppen in huis en om 23.00 lekker slapen. Doeiiiii

Ohw enne welkom Tigru!!!

Hoi Tigru, welkom hier in het topic. Spannend zeg, afwachten op een natuurlijke cyclus na vroeger onregelmatig te zijn geweest. Ik zit in hetzelfde schuitje. Pil is de 13e de prullenbak in gegaan en wacht nu op een eerste ā€˜eigenā€™ menstruatie. Ook spannend dat je man in afghanistan zit zeg, dat zou ik echt heel eng vinden. Hoop dat alles goed gaat daar.

Janine wat fijn dat je nog even hebt kunnen relaxen vandaag op het water. Heel veel succes en sterkte met werken deze week! Maak je niet druk om 't forum, relaxen na je werk is ook belangrijk. We zien je vanzelf wel weer.

Bianca, ik was ook stiekum al wat eerder aan het klussen hoor, dus had mij ook kunnen gebeuren :wink: :oops: Maar heerlijk dat je al zwanger bent, geniet ervan! Enne inbreken hoeft niet hoor, wat mij betreft ben je welkom om binnen te vallen als je wilt :-

Tigru, welkom! Ik heb een deel van je tekst gelijk onder het lijstje gezet, dit kopiƃĀ«er ik elke keer mee als we een nieuw topic openen. Wil je even kijken of het oke is zo? Ik voeg je binnenkort aan het lijstje toe, maar is iets teveel werk om dat een paar keer per dag te gaan doen. Dinsdag ben ik vrij en zal ik alle nieuwe stoppers en wijzigingen in het lijstje zetten. Wat mij betreft mag je hier lekker blijven schrijven hoor, je klust dan nog wel niet, maar je bent wel gestopt toch :wink: Jeetje pittig lijkt me dat hoor zolang zonder je man. Een familielid van mij gaat over een tijdje ook voor 6 maanden weg. Wel fijn natuurlijk dat je nu al stopt zodat je kan kijken wat je cyclus gaat doen. Ik zal voor je duimen dat het wat beter word dan vroeger :thumbup:

Janine, fijn dat het zo lekker was op het water, het weer was ook super he! En waar haal jij de energie vandaan om sā€™avonds nog te gaan poetsenā€¦ Zou hier ook soms wel handig zijn, maar vind het altijd zo zonde van mijn vrije avond :shifty: O enne bent niet veplicht om dagelijks te kletsen hier he, je komt gewoon als je tijd en zin hebt :-

Ik zal ook niet altijd elke dag meekletsen wegens tijdgebrek :wink:

Dames ik heb ook via PB nog een aanmelding gekregen van een nieuwe stopper, namelijk Lotte82. Ik heb haar terug Pb gestuurd met de uitnodiging hier gezellig mee te komen kletsen :wink:

Nou ga nog even wat lezen op het forum en dan naar bed, morgen weer vroeg op.

Fijne dag morgen allemaal, en voor nu/straks weltrusten. :-*

Groetjes Amaya.

Amaya, helemaal goed, lekker kort en krachtig, kan ik namelijk niet, wel heeeel uitgebreid (A)

Het is ook heel spannend dat mijn man daar zitā€¦ Ach ik denk maar zo het is ā€œmaarā€ 4 maanden en 2 weken, vandaag over 4 maanden is hij thuis als het goed is!

Vind het ook spannend mariamaria, zit nu nog in de nep ongesteldheid, maar ja, nu al aftellen naar de echte!

Welkom Tigru! He, wel heftig hoorā€¦je man zolang van huis en dan ook nog naar Afghanistan! Is hij wel eens vaker lang weggeweest. Misschien idd wel een goede tijd om ā€˜alvastā€™ te stoppenā€¦ Dan weet je iig zeker dat je niet zwanger bent als de :twisted: :twisted: wat langer op zich laten wachten. Zou wel fijn zijn als je cyclus wat regelmatiger is dan in het verledenā€¦

Janine, soppen zo laat nog? Goed hoorā€¦daar heb ik nooit de puf meer voor. Hoogstens nog wat was ophangen ofzo. Enne wij genieten ook nog van onze uitslaapmomenten zolang het duurtā€¦als onze smurf wat ouder is, zit het er ws niet meer in :frowning: Totdat hij een puber is natuurlijk, dan is hij vast zā€™n bed niet meer uit te krijgen :wink:

hallo,

ik ben lotte en ben nu ook gestopt met de pil. ik ben 27 jaar en woon in doetinchem. ik heb al 2 kids. een zoon van 9 jaar en een dochter van 2 jaar. dus het word mijn derde. wel ben ik een beetje bang omdat ik tijdens de zw van abigail 4 keer opgenomen bent geweest ivm ernstiger zwangerschapsbraken. dus dat was wel heftig. maar we gaan er gewoon weer voor en ik klamp me vast aan het feit dat elke zw anders is. maar toch blijft het spannend.

groetjes lotte

Goedemorgen,

Tigru & Lotte, welkom!

Tigru, dubbelspannend dus. Afwachten hoe je cyclus loopt en dan ook nog je man in Afghanistan. Wel fijn dat je zoveel contact met hem hebt.

Als het vandaag weer zo warm wordt zet ik een badje neer buiten.

Dat is niet niks Lotte, maar inderdaad, elke zwangerschap is anders. Jij hebt je dochter van 9 op jonge leeftijd gekregen zie ik, leuk hoor. Best een leeftijdsverschil tussen jouw dochters. Zoiets heb ik ook met mijn zus.

hihi ik heb een zoon van 9 en een dochter van 2. ja ik was 18 toen ik moeder werd. erg leuk hoor. tussen mijn 2 kids heb ik ook nog een miskraam gehad.

Lotte, welkom!

Kan me je angst goed indenken hoor. Zou het ook eng vinden.

Maar wat je zelf ook zegt: elke zwangerschap is anders, dus wie weet gaat het wel helemaal goed als het weer zo ver mag zijn.

Voor alle nieuwe mensenā€¦WELKOM!!! :smiley: 8) :mrgreen: :thumbup: :angel: :dance: :clap: :**: :vlinder:

Erg leuk dat de topics samen gegaan zijn, nu is het nog drukker en gezelliger dat het al was :slight_smile:

We hebben een heel leuk weekend gehad bij de race van zolder, hier de site voor de mensen die graag wilde weten wat voor een soort race het is

http://www.24u.be/2009/nl/fotopages/

Gisteren laat weer terug gekomen, hebben daar niet veel geslapen omdat de autoā€™s 24 uur lang rijdenā€¦best herrie dus :wall: :zzz:

We hebben ook gewoon geklust op de camping in te tent :oops: :lol: :silenced: want rond deze tijd moet ergens mn eisprong plaats vinden (als ik meteen een normale cyclus zou hebben, wat ik nog niet weet)

We hebben wel heeel zachtjes gedaan dus niemand heeft er last van gehad hahahah :roll: :lol:

Vanmorgen weer vroeg opstaan om naar mn werk te gaan, majaā€¦1 uur ben ik alweer klaar voor vandaag :slight_smile:

Fijne dag allemaal! :thumbup:

Fijn dat het zo leuk was bij de race!

hahaha klussen in de tentā€¦ terwijl allemaal mensen langslopenā€¦ hebben wij in de vakantie ook gedaan. Heeft eigenlijk wel wat :wink:

Manlief vroeg al of we de tent niet in de tuin konden opzetten, hij vond het zo knus saampjes op die matjesā€¦ :mrgreen:

@mariamaria wrote:

Fijn dat het zo leuk was bij de race!

hahaha klussen in de tentā€¦ terwijl allemaal mensen langslopenā€¦ hebben wij in de vakantie ook gedaan. Heeft eigenlijk wel wat :wink:

Manlief vroeg al of we de tent niet in de tuin konden opzetten, hij vond het zo knus saampjes op die matjesā€¦ :mrgreen:

Hahahaha, nou opzich liepen er niet heel veel mensen langs hoor, het was s nachts :wink: :stuck_out_tongue:

Maar toch had het idd wel wat, spannend :stuck_out_tongue: alleen de benen daarna omhoog om het allemaal te laten zakken dat ging een beetje moeilijk

:eh: :think: :wink:

Maar het is idd heel erg knus, en je moet tegen elkaar aanliggen anders is het te koud :stuck_out_tongue:

hahaha zie het zo voor me: stel benen dat door dat tentdoek naar buiten steekt :wink:

bij ons liepen wel de hele nacht mensen langsā€¦ lagen langs de weg naar de in/uitgang van de camping, dus alle jongeren die uitgingen liepen vlak langs onze tent heen en weer snachts.

Op een gegeven moment lag er zelfs een stelletje pal naast onze tent te vrijen op de stoep. Die heb ik maar even een lampje in het gezicht geschenen toen ik er langs moest voor de wc. Ze gingen zo in elkaar op dat ze niets merkten. Vond ik ook wel weer schattig. (Hoewel ze pas 14/15 jaar waren ofzoā€¦ kan me niet herinneren dat ik er zo vroeg bij wasā€¦)