Kylie, het is ook niet mijn bedoeling om te stoppen op het stopperstopic.
Fietje, welkom!
Leuk dat jullie ook voor een 3e kindje gaan. Balen van de zorgen om het oude huis, is lastig he, om het te verkopen in deze tijd. Bij wat landen om ons heen gaat de economie alweer een stuk beter (Duitsland en Frankrijk), laten we hopen dat het in Nederland ook snel beter gaat.
Oke dan, heb ook ons eigen showforum geopend, zal de link ernaartoe in eerste bericht zetten, dan hoef je nooit te zoeken :thumbup:
Nu hier ook even, maar ga hem dus standaard bij de lijst zetten.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78566
Ik vind het ook gezellig om te blijven schrijven hoor meiden, maar de meesten gaan dan vaak ook bij de 9maanden mama’s schrijven en dan word het vaak toch wat rustiger.
Lijkt me ook leuk om als er straks een paar mensen zwanger zijn een apart lijstje daarvoor te maken met uitgerekende datum en bijzonderheden erop :inlove:
Fietje, kan me voorstellen dat jullie daar zorgen om hebben, hopelijk word het oude binnenkort verkocht
Dus nog even je eierstokken in bedwang houden lees ik. Wel leuk natuurlijk, bruiloften zijn altijd mooi :inlove:
Kylie, Ja dat is idd apart he met die kids, zo zijn ze hardstikke ziek/zielig en zo stuiteren ze weer door het huis heen. :shock:
Penelope, lijkt dan idd dat dat misschien je eisprong was 2 weken geleden… Ik heb daarna vaak ook een opgeblazen gevoel e.d. Had je toen veel bloedverlies?
Janine, zal voortaan een aankondigingskaartje sturen voordat we verhuizen oke? :mrgreen: O en spannend hoor, ik ga voor je duimen dat die buikpijn iets betekend in positieve zin :inlove:
Dan zou jij de eerste zwangere hier worden toch?
Bedankt allemaal voor de complimenten over het lijstje :-*
Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, en nogmaals, stuur wijzigingen, nieuwe NOD e.d. even via PB, anders lees ik er misschien overheen, en zo kan ik het dan ook makkelijker terugvinden als ik het lijstje aanpas.
Ik heb dat nooit gedaan bij de 9 maanden mama’s schrijven. Wordt me veel te druk. Kan ik nooit allemaal bijhouden.
We gaan het hier gezellig maken met zijn allen, toch???
:thumbup: Als het aan mij ligt wel
Leuk showforum Amaya, al ben ik zelf niet zo showerig (ivm anonimiteit), maar wie weet komt dat nog.
Ik heb toen heel licht gevloeid, maar ik heb al een een menstruatie van 5 druppels gehad dus ik vond dat niet zo opmerkelijk. Maar ja, was het deze keer dus van een eisprong ipv menstruatie. Denk ik, anders zou ik het ook niet weten.
He dames, ik stop er mee voor vandaag. Het was vanmorgen weer vroeg, moest om 7 uur de deur uit om naar mijn werk te gaan. Dochterlief was niet lekker en had koorts, moest nog opruimen in huis. Ik vind het wel best voor vandaag.
See you!
Ik vind het nu al gezellig!!!
Wij zijn met de 9 maandenmama’s elke keer doorgeschoven naar babybabbelaarse en nu peuterleuteraars. Da’s wel weer leuk van meeschrijven in een 9 maandenmama-topic. Toch is het leuk om hier te blijven schrijven dan, toch spannend hoe het gaat!!!
Ik ga zo lekker slapen meiden, welterusten
Ohw, mijn voorstel verhaaltje:
Ik ben Janine, 30 jaar en moeder van een peutermeisje. We willen graag een tweede kindje, dus we gaan ervoor! Ik werk drie dagen in de week als gymlerares en ben blij dat ik dat kan combineren met het moederschap!!
Ik ben terug uit de nachtdienst en mag zo nog even slapen, nu nog even met een kop thee kok en mail bij lezen
w.s. ga ik zelfs een oktoberstopper worden, maar dat hangt geheel af van wat mijn cyclus doet nu ik met de pil gesopt ben… We zullen zien
inmiddels al weer elkker wakker, en de was hangt te drogen.
straks visite… ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houdene tegen mensen over onze wens voor een derde…
een aantal weten het dan ook al… maar verder prober ik echt mijn mond te houden.
Hoe gaat dat bij jullie??
Wow! Goedemiddag… ik ben een avond en ochtend niet op het forum en het is meteen al weer gezellig druk.
Ik heb mijn voorstel-stukje naar Amaya ge-pb-t voor het lijstje, maar zal het hier ook ff zetten voor de septemberstoppers die me nog niet kennen… (Lijstje ziet er mooi uit trouwens! :))
Ik ben Maria. Ben 25 jaar oud, getrouwd, woon in een leuk huis, en heb een boompje en beestje. We zouden heel graag een kindje willen en daarom hebben we de pil in de prullenbak gegooid. Voorheen had ik een onregelmatige cyclus, dus het is even afwachten hoe het nu gaat lopen…
Wil nog even toevoegen dat ik dus nog steeds ziek ben (ziek terug van vakantie gekomen, waars iets verkeerds gegeten. medicijnen helpen maar een beetje en er is nu een kweek naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.)
Gisteravond ziekenbezoek gehad van paps en mams. Dat was wel heel lief en gezellig. Fijn om weer even wat meer mensen te zien.
Zal zo ook nog even reageren op jullie stukjes. Tot zo!
@kylie wrote:
Misschien raar, maar nu heb ik vorige week een behoorlijke buikgriep gehad met diarree en overgeven. Nu slikte ik ook de pil, maar die is dan niet echt betrouwbaar meer. Nu heb ik op dit moment een raar gevoel in mijn buik en mijn borsten voelen een beetje gespannen en zwaar. Nu heb ik vlak voor mijn ongesteldheid wel vaker een raar gevoel in mijn buik, ook als ik de pil slik, maar iets in me zegt dat het nu toch een beetje anders is dan anders. Zou er een kans bestaan dat ik dan toch zwanger ben? Ook omdat ik gistermorgen spontaan moest overgeven zonder dat er echt aanleiding voor was. :think:
Hoi Kylie, dat dacht ik dus ook. Diarree gekregen eind van de vakantie, waren ook de laatste pilletjes. Ben daardoor dus drie dagen eerder ongesteld geworden dan normaal met de pil. Toen die ongesteldheid niet echt doorzette (bleef beetje rozig, maar 1 dag beetje helderrood gehad), heb ik toch maar ff een testje gedaan. Was negatief, maar dacht echt even dat ik zwanger was. Hoop voor jou dat je wel zwanger bent!
Hoe gaat het nu met je dochter?
@Janinepien wrote:
En ik hoop nog wel op een bevrucht eitje, heb regelmatig buikpijn, word er een beetje kriegel van… Laten we hopen dat het een goed teken is !
Ik met je mee!!
@allemaal: Ik weet nog niet of ik hier blijf schrijven of straks (hopelijk!!) bij de 9maandenmama’s, misschien wel bij allebei? Ik zie het allemaal wel. Eerst maar eens een natuurlijke cyclus afwachten
@kylie wrote:
We gaan het hier gezellig maken met zijn allen, toch???
Zeker weten!! :thumbup:
@Fietje wrote:
… ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houdene tegen mensen over onze wens voor een derde…
een aantal weten het dan ook al… maar verder prober ik echt mijn mond te houden. Hoe gaat dat bij jullie??
Bij ons weten alleen een paar goede vrienden (waarvan 2 stellen zelf ook bezig zijn) en verder onze directe familie (zus, zwager en ouders) en 1 buurvrouw met wie we goed kunnen. Dat zijn ook de mensen die het mogen weten als het eventueel niet wil lukken of mis gaat ofzo. Dan weten ze tenminste waarom je soms wat knorrig bent… Verder vind ik het wel lastig om mijn mond te houden tegen anderen. Daarom ben ik ook zo blij met jullie & dit forum!! :mrgreen:
Sorry voor lange bericht!! Hoop dat t allemaal nog een beetje duidelijk is
Ja hoor, het is duidelijk !
Goeiemorgen maar weer… Helaas weer een vroege dag, al twee dagen is de kleine om 6.00 al in de weer. Dat soort tijdstippen maken me wel een beeeetje chagerijnig, maar goed! Het zonnetje schijnt, dat maakt het wel weer goed ;-).
Gister een fiets geregeld voor onze dochter. Ze is volgende week jarig. Ze moest er even op zitten om te passen en ze ging gelijk oefenen met fietsen. We hebben hem maar gewoon gegeven nu, want ze is er niet vanaf te slaan. Kan ze al lekker fietsen . Vond het zo sneu om hem dan nog een week in de schuur te zetten terwijl ze hem al gezien heeft enzo…
Straks gaan we even varen met vrienden, heerlijk nog even dit weer! Morgen moet ik weer werken, dan is het uit met de pret .
Maria, ik hoop voor je dat die kweek wat duidelijkheid geeft. Duurt wel heel lang he.
Janinepien, leuk dat ze er meteen zo verzot op is. Dan zou ik de fiets ook niet meer afpakken maar gewoon lekker laten gaan.
Ik heb nog steeds wel last van mijn buik, wat dat betreft een heftige ongi. Maar ik las dat Amaya er ook flink last van had gehad dus ik ben niet de enige.
Maria hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Met de kleine meid is alles nu weer goed. Het was even een piek en daarna daalde haar temp ook weer snel. 's Avonds was ie weer 36,8.
Dames, jullie moeten wel blijven hoor!
Gister een bbq gehad bij vrienden, was erg gezellig. Heb onze spetter daar op bed gelegd en later op de avond weer mee genomen. Ging erg goed.
Ook hebben we een hoge zijkant van haar ledikant verwijderd, zodat ze zelf in en uit kan stappen. In eerste instantie dikke pret natuurlijk en verbazing dat ze dit nu zelf kon. Ik was in eerste instantie bang dat ze ging keten en niet wilde slapen. Maar ze geeft zelf aan wanneer ze op bed wil. Dan zegt ze dat gewoon. Het ging gistermiddag en vannacht super goed en ze bleef mooi liggen. Op zo’n moment besef je dat ze heel snel groot worden. Ze wil zelf eten, zelf drinken uit een normale beker, zegt wanneer ze een schone luier moet en wanneer ze op bed wil. Het is in een paar weken toch wel heel erg snel gegaan moet ik zeggen.
Vanmorgen werd ze om 09:45 uur wakker!!! :shock: Ze heeft heerlijk uitgeslapen dus. Het is een geweldige meid! :inlove: Maar het kan geen kwaad dat er een broertje of zusje bij komt, voor haar leuk en goed, want dan leert ze dat niet alles van haar is, maar dat ze moet delen.
Bedankt voor jullie meeleven. Doet me goed. Voel me zo lullig dat ik al drie weken ziek ben… terwijl ik vroeger echt nooit ziek was! Dit is niets voor mij.
Kylie, het kan hard gaan met die kleintjes ja. Voor je het weet zijn ze groot.
Gaat ze ook naar een kinderdagverblijf ofzo om te leren met andere kindjes te delen?
Pfoe, Janine, die van jou was er vroeg bij vanmorgen! 6 uur is geen tijd op zondag … gelukkig is het mooi weer. Zit je al buiten inmiddels? Ik wel net, heerlijk onder de parasol. Manlief lezen, ik beetje dutten, de buurvrouw meezingen met frank sinatra ofzo… ach ja. Zondag.
Wat leuk dat je dochter zo blij is met haar nieuwe fiets. Ik zou hem dan ook nu al geven denk ik. Wanneer is ze precies jarig?
Veel plezier met varen vanmiddag!
Zo gister lekker dagje weggeweest met zijn allen, vanavond lekker BBQ :drool: en morgen weer hele dag werken. Heb Van Maria en Janine de voorstelberichtjes onder het lijstje toegevoegd!
O enne het showforum is niet verplicht he, en je hoeft niet jezelf erop te zetten. Kijk maar naar mijn foto’s, valt weinig aan te herkennen :mrgreen: Maar wie wil kan wat plaatsen, en wie niet wil doet het niet, geen probleem uiteraard :thumbup:
Ik ga ook wel bij de 9maanden-mama’s schrijven als het raak is hoor, maar bedoeling is wel om hier ook gewoon te blijven :dance:
Fietje, zit je nog in de nachtdienst of zit het er al weer op? O enne wel gezellig bij ons blijven schrijven hoor, je bent toch al met de pil gestopt, dus een aug.sept.stopper ben je sowieso
Ik vind het ook wel moeilijk om mijn mond te houden hoor, heb nooit een geheim van gemaakt dat we nog een kindje willen, maar nooit gezegd wanneer.
Jeetje Maria, denken ze dan aan een bacterie ofzo? Hoop dat het niks bijzonders is, maar dat je er wel snel vanaf bent. :hug:
Janine, hier ook een vroege vogel deze week, en vooral als ik dan tot 24:00 heb gewerkt ben ik ook niet zo vrolijk
Wat leuk dat ze zo weg is van haar fietsje, kan me voorstellen dat jullie hem meteen maar hebben gegeven. Hier 1 die nog niet fietst, hij gebruikt zijn driewieler ook als loopfiets :mrgreen:
O wat lekker, even uitwaaien op het water, veel plezier!
Penelope, balen dat je er zo’n last van hebt, ik heb er idd ook 2 dagen flink last van gehad, maar is nu alweer weg gelukkig
Kylie, wat bijzonder is dat altijd he, wij hebben dat ook met zoveel dingen (gehad) dat je echt verbaasd staat dat ze dat al kunnen of willen.
Wat fijn dat ze uitsliep vandaag, ben jaloers! :lol:
Nou nog een fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!
Groetjes Amaya.