Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Welkom lotte!!

Wow heb echt slecht geslapen :frowning: . Mijn dochter heeft me aardig bezig gehouden vannacht en was dan alsnog om 5.45 uur wakker om niet meer te gaan slapen. :evil: Ik vind vroeg uit bed niet zo erg, maar dit soort tijdstippen zijn echt vreselijk. Gelukkig kon ik haar wel nog in bed houden, maar ze bleef om het kwartier roepen dat ze eruit wilde. Grrrr, dus ben onwijs moe. Vanavond maar ontzettend vroeg naar bed!!!

Ergens einde van de week of het weekend zou ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus al op gang en regelmatig isā€¦ Als ik het niet word dan test ik pas na het weekendā€¦

Groetjes aan iedereen ik ga gauw aankleden.

Ooh balen dat jullie zo vroeg op waren Janine! Hoop dat je vanavond lekker vroeg erin kunt.

Spannend van je ongi ook. Hoop dat je niet ongesteld wordt en een positieve test krijgt :wink:

@ Janine, Ik hoop dat je vannacht een betere nacht krijgt! En natuurlijk dat je :twisted: wegblijft het weekend, we kunnen wel weer een positieve test gebruiken :smiley:

@ maria maria: Ik kan me ook niet voorstellen dat ze tegenwoordig met een jaar of 15 al zo ver zijnā€¦zo was ik ook niet gelukkig, heeft misschien ook met opvoeding te makenā€¦ik weet het niet, mijn moeder heeft me altijd vertelt hoe byzonder sex was enzo en dat je dat moest doen met iemand waarvan je heel veel houd en niet zomaar iemandā€¦en dat heb ik ook gedaan, maar tegenwoordig kijken ze daar niet meer na volgens mijā€¦ :think: :eh:

vandaag weer tot 1 uur hier opt werk, heb helemaal geen zin maja :? tis zo weer voorbij, niet echt lekker weer trouwens hier opt moment,gisteren super warm en vandaag bewolkt en regenachtigā€¦maar k moet eerlijk zeggenā€¦vind het heerlijk, heb die hitte wel weer gezienā€¦kom maar op met de winter en sneeuw!! en hopen dat we allemaal zwanger mogen zijn tijdens kerst, dat zou wel een hele mooie gedachte zijnā€¦ :pray: :smiley: :inlove:

Kylie, morgen Je laatste pilbloeding als het goed is toch?

Of dankzij de buikgriep misschien helemaal niks :angel: Heb je het idee dat je ongi gaat worden of voel je dat nooit aankomen?

Janine, voor jou ook spannend aan het worden nu he, nog een paar daagjes maar :shifty: Was je hiervoor altijd regelmatig of niet? En wat een vroege vogel ook die dame van jullie :zzz: Onze zoon was vanochtend gelukkig niet zo extreem vroeg wakker, scheelt een hoop als de ochtendzon niet in zijn kamer schijnt.

Lotte, welkom! En kan me voorstellen dat je dan ook wel een beetje bang bent voor een nieuwe zwangerschap. Ik heb ook wel wat complicaties gehad bij de eerste, en dat is ook wel 1 van de redenen dat we een tijdje hebben gewacht voor we voor een tweede gingen. Altijd meteen gezegt dat het niet bij 1 zou blijven hoor. De bevalling destijds was super gegaan, dus dat maakte meteen een hoop goed :angel:

Kim, fijn dat jullie het leuk gehad hebben, en klussen in de tent :lol: Je kunt in elk geval niet zeggen dat jullie deze ronde julie best niet gedaan hebben :wink: O enne benen omhoog?Proest :lol: Doe je dat serieus? :shifty: Kim ik vind het ook wel lekker hoor dat het nu koeler is :thumbup: Oke, de regen zou niet hoeven natuurlijk maar ja, we kunnen niet alles hebben :mrgreen:

O enne mooi zwanger met de kerst, ik doe mee :inlove: :pray: :thumbup:

Maria, nou zo vroeg was ik er idd ook niet bij hoor, maar kon er zat die toen al wel zover gingen. Ach ieder zijn "ding"zeg maar :wink:

Tigru en Lotte, ik heb jullie in het lijstje gezet hoor!

Verder hier eigenlijk niet zoveel te melden, klustijd begint weer hier 8)

Groetjes Amaya.

Oehā€¦ kerst lijkt me mooi moment om te onthullen aan de omgeving dat je niet alleen meer bent. Ik doe ook mee!! :mrgreen:

Kim, hele mooie Kerstgedachte hoorā€¦ik hoop dat-ie uitkomt!! Ik was vorig jaar met Kerst ook zwangerā€¦dus dat zou wel grappig zijn!

Lotte, welkom! Enneā€¦hopelijk een zwangerschap zonder complicaties dit keer! Mijn vorige zwangerschap verliep goed maar bij de bevalling waren er nogal wat complicaties dus ik ben benieuwd of ik tegen de bevalling op ga zien als ik eenmaal zwanger ben. Nou jaā€¦ook geen twee bevallingen zijn hetzelfde gelukkig!

Spannend Janine, de :thumbup: :thumbdown: draaien alvast hoor!

Hier zijn de cdā€™s op :oops: . Nu dus de keuzeā€¦nieuwe halen of gewoon maar zien, ook al is de ks nog geen 6 mnd geleden en is het officieel nog iets te vroegā€¦ :think:

@ squirrel, mariamaria & amaya: we gaan er gewoon voor, allemaal zwanger met kerst :dance: :pray: :mrgreen:

@Amaya: jaā€¦ik gooi echt mn benen de lucht in :roll: :oops: hahah na de daad gooi ik mn heupen omhoog tegen de muur (bed staat tegen de muur) en zo blijf ik 20 minuten liggenā€¦daarna ben je zo moe dat je meteen in slaap valt :stuck_out_tongue:

Ik ben weer terug vant werk, ff de was doen en afwassen, ff stofzuigen en dweilen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag :stuck_out_tongue:

hallo allemaal,

zijn er al vrouwen overtijd? ik begin aan mijn eerste ronde. ik ben nu nog ongi maar daarna ga ik klussen hahhaha. dus ben benieuwd. ik ben elke keer vrij snel zw geraakt maarja dat kan zomaar anders zijn natuurlijk. dus we ziern het wel maar het is wel spannend

groetjes lotte

ik nog nietā€¦ik ben aan het wachten op de eerste natuurlijke menstruatieā€¦of geen menstruatie :wink: :pray: :mrgreen:

Ik wacht ook op een natuurlijke ongi.

Ben bovendien nog ziek, dus klussen komt er ook niet echt van deze maand.

Ik heb mijn nep ongi nog, wacht dus rustig op mā€™n eerste echte, maar het klussen is bij ons nog uitgesteld tot decemberā€¦

Ik zit te wachten op mijn eisprong. Vandaag heb ik de ovutesten ontvangen dus ik ben benieuwd of ik binnenkort wat zie.

Spannend Penelope! Ben heel benieuwdā€¦

Ik ga nu wachten op mijn eerste echte ongesteldheid, houd mā€™n hart echt vastā€¦

Ben benieuwd Penelope. Hou je ons op de hoogte? :wink:

ja, idd leuke kerstgedachte! teken mij maar inā€¦

mocht het allemaal goed gaan lopen willen wij het evt met sinterklaas verhullenā€¦

bij beide kids kon je het al met 8/10 weken zien, dus nu zal het niet veel langer durenā€¦

Ik heb het genoegen dat ik al twee keer met kerst zwanger ben geweestā€¦ maar toen met een 38 weken buikā€¦ zo`n kleintje is toch ook wel leuk :wink:

Met mijn dochter heb ik getest op 26 december: zwanger! Dat was super!!!

Hier nog weinig te bekennen van ongi of zwangerschap, dus ik blijf rustig afwachtenā€¦

Het blijft allemaal nog even spannend dus :slight_smile:

Even ander vraagje: als je heldere slijm weer verandert in witte slijm, dan heb je je eisprong gehad denk ik he? Kan iemand me daar meer zekerheid over geven?

Mijn eerste zwangerschappen waren ook tijdens kerst, was ik halverwege.

Ik heb gisteren natuurlijk meteen een ovutest gedaan en heeeeeel licht een 2e streep, dus geen lhpiek. Terwijl ik gisteren wel helder slijm had waar ik draadjes van kon trekken. Vandaag is het slijm waar ik draadjes van kan trekken wit. Dus helaas, Maria, ik kan je er geen uitsluitsel over geven hoe het werkt.

Vandaag doe ik nog wel even een ovutest, maar ik vermoed dat die ook negatief zal zijn. En ovutest mag niet smorgens, 12.00 is het beste tijdstip.

Zo, ik kom ook weer even aanwaaien :mrgreen:

squirrel, en nog CDā€™s gehaald? :angel:

Kim, ik ben nogal visueel ingesteld, en zie het helemaal voor me 8) :mrgreen: Ik doe dat niet hoor, en vorige zwangerschap was het ook al in de derde ronde raak. Enige wat ik deed is een poosje blijven liggen op mijn rug en niet meteen naar toilet of douche rennen :wink:

Lotte, er zijn er al wel een paar zwanger, maar die waren toch al eerder begonnen dan augustus. Ik weet niet hoe het nu met Kylie is? Die had gister haar laatste pil/bloeding, maar had wel griep gehad, dus ben beniewd! Kylie waar ben je?? :shifty:

Janine zit nu ook ongeveer te wachten op haar NOD. Op pagina 1 van dit topic kun je in het eerste berichtje het lijstje zien he, daar staat precies wie wanneer haar NOD heeft. (voor zover bekend dan).

Fietje, ik zal dan ook niet wachten tot de kerst hoor, kan nooit zo goed mijn mond houden dan :inlove:

Ik hoop zooo voor je dat de kijkers van jullie huis een bod uitbrengen! :pray: Wat voor soort huis is het?

Maria, ik heb niet zoveel afscheiding, meestal alleen soms idd rond de eisprong. Misschien is het nog te vroeg? Je kunt ook sā€™ochtends temperaturen he om inzicht te krijgen in je cyclus.

Verder niet zoveel te melden hier.

Groetjes Amaya.

Ja, ik weet het Amaya. Maar op de een of andere manier vind ik het niet prettig om dingen in mā€™n achterste te steken. Zeker niet nu ik al 3 weken aan de diarree benā€¦ :oops: :sick:

Of telt temperaturen in je mond ofzo ook? Dacht van niet toch?

In elk geval heb ik het gevoel dat ik mā€™n ei al heb gehad dinsdag ofzo. Zou betekenen dat ik een korte cyclus hebā€¦ ongeveer 24 dagen.