Echt ik blijf speculeren over mijn cyclus, geduld is namelijk iets wat niet in mijn woordenboek voorkomt. Ik heb waarschijnlijk op dag 17 van mijn cyclus mijn ei gevoeld, dit weet ik de 21e! Dan moet mijn ongi vallen…
Maar ja, ik kijk dus ver vooruit omdat mijn man waarschijnlijk de 23e van december naar huis komt. Dat zou dan dag 4 van mijn cyclus zijn (arme man, 4,5 maand zonder en dan op ongi-tijd thuiskomen!). Maar goed, dan zou (als ik natuurlijk een 30 dagen houdt) 5 januari mijn nieuwe ei zijn… Ofwel, midden in de vakantie!
Het is echt een heel erg “wat als” verhaal, maar ja, afleiding is goed, dus nauwkeurig alles bijhouden werkt wel…
Gaat verder met proberen 670 foto’s in 130 pagina’s te proppen, lange leve 1500 trouwfoto’s!
tigru, dus als je man terug is dan word er alleen maar geklust hahahha.
janinepien, nou hopen op een mooie cyclus weer.
penelope, jij ook al ongesteld? nou laten we allemaal niet de moed opgeven en hopen op een mooie zwangere kerst hahahha.
ik weet over 7 dagen meer. pffffffff alls ik de pil slik dan gaat de maand zoooooooo snel en dan denk ik moet ik nu al weer ongi worden? maar als ik probeer zw te raken dan duurt de maand zo lang hahahh. hebben jullie dat ook?
groetjes lotte
Lotte, dat heb ik ook! Aan de pil baalde ik steeds als een stekker als het al weer ongi-tijd was. En nu lijkt het echt een eeuwigheid te duren. Maar ja, had nu natuurlijk ook veel meer tijd om er bij stil te staan met zoveel thuiszitten en focussen op mijn (zieke) lijf.
Tigru, ik ben ook zo van de ‘wat als’ verhaaltjes hoor. Zit ook continu te rekenen en te bedenken van 'stel dat nu…, dan… '. Denk dat dat normaal is Zou wel jammer zijn als je man dan net in ongi-tijd terugkomt. Hoop dat het niet zo uitkomt, maar dat je net je ei hebt dan! Zou een mooi terugkomst kadootje zijn he?
Hier nog geen signalen van een naderende ongi, ben benieuwd :shifty:
Ga nu werken, over 24 uur een update :lol:
Penelope, ah rood gespot, balen. Maar wel een mooie cyclusduur toch?
Amaya, jij nu weer aan het twijfelen? Spannend dan morgen!
Tigru, o ik hoop voor je dat je inderdaad je ei hebt als je mannetje er is
Hm wat ik hier nou weer van moet denken, was 3 dagen geleden kalar met mijn ongi, vandaag ineens weer roze/rood bij het afvegen :roll: . Ben begonnen met de ovutesten omdat dit nu dag 11 is, maar was negatief nog.
Kim! Ik zie nu pas dat je zwanger bent . Gefeliciteerd meis!!! Wauw, je bent er snel bij hihihi!!! En blijf maar gezellig kletsen hoor :dance: .
Spannend al die naderende NOD’s… Wel melden he ;-)!
Amaya, hopelijk is het toch goed nieuws .
Lotte, de maand duurt superlang! Ben net twee dagen ongesteld en kan nu al niet meer wachten op de volgende ronde :lol: , erg he?!
zondag moet ik ongi worden en ik ben benieuwd of ik dan pas ga testen. ik ben vrij nieuwsgierig van aard ahahah. en ik heb wel gevoelige testen dus ik mag donderdag al testen dus ik ben benieuwd of ik het tot zondag vol hou hahaha.
Amaya
Hier is het bij die ene keer rood bij het afvegen gebleven :think:
penelope, dus je menstruatie heeft niet echt doorgezet? dus je hebt nog kans hahaha.
spannend!!!
Ja, nou ik weet het niet.
Ik kon me niet inhouden gisteren en heb al een test gedaan :oops: En daar was met heel veel verbeelding een 2e ‘streepje’ zichtbaar. Dat was smorgens. Smiddags had ik dus wat rood bij het afvegen. Toen heb ik hubbie laten kijken naar die test en die zei ook ja ik zie wat je bedoelt maar dat is niet duidelijk genoeg om van een 2e streep te kunnen spreken. Wist ik ook wel, maar ik baalde er dus van dat ik toch dat rood had bij het afvegen. En vanmorgen natuurlijk weer getest, omdat de ongi niet heeft doorgezet, maar die was zo negatief als maar kan en zelfs met verbeelding geen 2e streep te zien. Maar 16 sept is mijn nod dus ik heb ook nog even de tijd om pos te testen of voor de ongi om door te zetten. Maar de krampen zijn weer even weg.
vervelend allemaal he die onzekerheid.
Ja, want zolang je niet ongi bent hou je toch hoop, ook tegen beter weten in.
ja ik snap precies wat je bedoelt. dat heb ik ook hahahha. met mijn mk wist ik dat het door zou zetten. ik had weeen en bloedverlies en toch maar hopen dat het niet doorzet he?
Oh balen, dat die test dan zo vaag is he? Maar: zolang je ongi niet echt doorzet, is er nog een kans he? Ik voor je!!!
ik duim ook mee tot ik lamme duimen heb.
Kim: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: En gezellig als je gewoon blijft schrijven!
Penelope: innestelingsbloedinkje?!
Tigru: wel herkenbaar hoor, dat je er zo mee bezig bent! Zeker de vorige keer had ik dat zelf ook wel, nu is het (nog) iets minder… We hebben nu natuurlijk al een klein smurfje en onze eerste ronde moet nog beginnen! Heb al wel stiekem ff gekeken wat de uitgerekende datum is, mocht het direct raak zijn
Ik denk dat ik vanaf mijn vruchtbare dagen maar ff ga stoppen met mijn hormoonzalf en de allergiemedicatie ben ik al mee gestopt. J. moet in oktober of november naar t buitenland voor z’n werk en kan dus zomaar zijn dat we dan een ronde moeten missen…dus dan toch maar van deze ronde gebruik maken. En als t dan niet raak is, begin ik gewoon weer met de zalf. t is nu redelijk onder controle dus ik durf het wel aan.
Penelope: lees nu pas van die vage test!! Vervelend zeg…hopelijk komt er alsnog een positieve :thumbup: :thumbdown:
Bedankt meiden!
Vage test, nou eigenlijk gewoon een negatieve. Maar ja, die verbeelding he :mrgreen: Maar ik ben blij dat de krampen weg zijn. Ik hoop ook op een innestelingsbloeding, ben van alles aan het verzinnen waar het allemaal aan kan liggen :oops:
Squirrel, fijn dat het onder controle is.
Klinkt spannend bij een aantal!
Ik hoop dat het straks positieve tests regent!