Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

@lotte: aan de ene kant jammer ja, maar aan de andere kant wel beter. met mijn medicijnen kan ik namelijk beter niet zwanger raken nu, omdat ze niet goed zijn voor een ongeboren kindje. zeker niet in de eerste weken, terwijl je kindje zich dan juist zo snel ontwikkelt. eigenlijk ben ik wel opgelucht dus, want hoef ik ook niet te stressen of het allemaal wel goed zou gaan.

manlief en ik doen gewoon rustig aan en met cds tot ik medicijnen mag minderen. zoals het er nu naar uitziet duurt dat nog een weekje of 5. dat is te overzien dus :slight_smile:

maria dat is ook wel zo. 5 weken is idd nog te overzien. ik hooop dat het bij jou snel raak zal zijn. ik denk aan je.

@Penelope wrote:

Kok lag er zomaar de hele ochtend uit :x

niet helemaal zomaar :mrgreen:

het was aangekondigd

hier trouwens toch ongi, dus een mooie cyclus.

even een banner aanmaken, dan snel douchen en naar werk!

banner maken gaat nog niet… :wall: :wall:

Fijn dat je een mooie cyclus hebt Fietje. En hopelijk is volgende ronde raak?

Banners laat ie bij mij ook nog niet zien trouwens…

Maria, ja wel beter toch als je nu niet zwanger bent, ik zou dan tenminste helemaal in de rats zitten door de medicijnen.

Fietje, hebben jullie niet zo’n gangbaar huis dan dat er niet zoveel mensen op af komen? Wij zetten ons huis deze maand ook te koop, ben heel benieuwd hoe snel het gaat. Hoop niet zoals jullie met dubbele lasten te zitten. Ons andere husi is pas na de zomer van 2010 klaar dus we hebben gelukkig nog ruim een jaar in het vooruitzicht om hem te verkopen.

wij hebben idd niet zo`n gangbaar huis, het is een oud arbeids huisje in een volkse buurt…

tja, wel leuk wonen, maar je moet er van houden.

het is een echte starterswoning

Fietje, dus toch doorgezet, nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen :pray:

Spannend Vlinder, je zou zeggen dat het te doen moet zijn binnen een jaar.

Spannend Vlinder! Hoop dat het verkoopt…

Wij gaan ons appartement begin 2010 te koop zetten… Ben heel benieuwd!

Maria, jammer, maar ergens ook wel fijn en 5 weken is heel goed te overzien!

Fietje, fijn dat je een mooie cyclus hebt.

Ik kan de snelheid van het forum niet echt bijbenen hoor… Heb weinig tijd gehad om te kok-en!

Ga zo eens ff wat terug lezen :oops: .

Kwam in elk geval melden dat ik ongi ben geworden. Ik ben er blij mee, want nu heb ik eindelijk de bevestiging dat mijn cyclus op orde is :smiley: . Dus vanaf nu kunnen we serieus aan de gang! Heeft dus 6 weken geduurd na de verwijdering van de Mirena.

Jullie horen van me!!!

@Janine: het gaat ook wel erg snel de laatste dagen hoor :slight_smile: Het is dat ik nog zoveel thuis ben, want anders had ik er ook wel problemen mee. Gelukkig verplichten we alleen onszelf om overal op te willen reageren. Niemand anders die van je verwacht dat je op elk berichtje wat terugschrijft hoor :slight_smile:

@Janine: fijn dat je ongi bent geworden trouwens, een bewijs dat de boel nog werkt he? ik wacht daar ook nog op, aangezien een zw-test negatief uitwees…

@Tigru, Fietje en Vlinder: spannend om in deze tijd je huis te koop te zetten. ik ben best blij dat wij net voor de hele crisis begon ons huis gekocht hebben en er voorlopig nog niet vanaf willen. ik moet er niet aan denken om nu met dubbele lasten te komen zitten. lijkt me echt stress elke maand of je wel rond komt.

@mariamaria toch een beetje jammer dat de test negatief was :(…maar misschien wel beter…ook omdat je nog aan de medicijnen bent enzo, dan had je je nu misschien wel heel druk gemaakt als je wel zwanger was geweest terwijl je de medicijnen moet slikken.

@ janine: Het is idd een bewijs dat alles goed werkt, en de afspraak van allemaal zwanger met kerst staat nogsteeds he!!! :wink: dus misschien volgende keer beter :slight_smile: we duimen allemaal

@Tigru, Fietje en Vlinder: heel veel succes met de huizen!! wij zijn opt moment aan het proberen een hypotheek te krijgen omdat we heel graag een groter huis willen hebben.

Ik hoop dat jullie het nog goed vinden dat ik hier een beetje blijf schrijven, want dat zou ik wel gezellig vinden, en wil graag op de hoogte blijven hoe het bij jullie ervoor staat.

Groetjes Kim

Kim, goedvinden dat je hier blijft schrijven? Natuurlijk! Graag! Gezellig :slight_smile: Ik wil in elk geval alles blijven volgen van jou hoor. :dance:

Enne… die afspraak voor de kerst… ik hoop zooo dat het ons ook gegeven is tegen die tijd :pray:

Ja met de kerst zwanger! Ik hoop het ook!

Janine, nu toch je cyclus hoop ik weer op gang, ook wel fijn!

Janine, dus toch geen ongi overgeslagen, alleen een beetje aan de late kant.

Hier komt mijn ongi eraan, de vraag is wanneer het doorzet, vandaag of morgen.

Hoi meiden,

Effe een kort berichtje. :mrgreen:

Janine, fijn dat je nu in elk geval bevestiging hebt dat alles nog werkt :thumbup:

Kim, tuurlijk is het prima dat je mee blijft kletsen, vinden we juist leuk hoor! :dance:

Penelope, hoezo denk je dat je gewoon ongi word?

Hier denk ik ook dat het deze tweede ronde niet raak is. Gevoel in buik is sinds gister helemaal weg, borsten zijn niet meer zo zwaar… :?

Verder nog wel wat dingetjes, maar mijn gevoel zegt dat ik ook doorga naar de derde ronde… we zullen zien.

Stiekum hoop ik natuurlijk nog wel dat het raak is en er morgen en de komende 8 maanden geen ongi komt :pray: :shifty: Stom hoor, tot gister had ik heel sterk het gevoel dat het raak is, maar nu is dat dus helemaal weg. :think:

Moet morgen de hele dag werken, dus kan s’avonds pas iets laten weten. :shifty: (maar meestal was het sowieso maandag-avond pas te zien) :wink:

Fijne dag nog allemaal! :-*

Janine, en evt andere wijzigingen; dinsdag pas ik het lijstje weer aan en ga ik ook kijken of ik een leuk lijst voor Kim en de toekomstige zwangeren kan maken :inlove:

Jammer Amaya, maar zolang je nog niet ongi bent. . .

Ik had ook stiekem de hoop dat het raak was, hele waslijst aan kwalen gehad. Maar zonet met afvegen toch wat rood.

Amaya, jammer dat alle kwaaltjes weg zijn. Hoop dat je gevoel niet juist is en je toch zwanger blijkt!

Penelope, balen dat het bij jou ook doorzet.

Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he? Ik had van de week natuurlijk ook wat kwaaltjes… en die zijn nu ook weer helemaal weg.

Wij willen overigens eerst ons huis (appartement) verkopen en dan pas een huis kopen, groter wonen ook!

Jammer van alle ongi’s maar wel fijn dat de cyclus op orde is.

Leuk dat er zoveel hopen met kerst zwanger te zijn. Ik hoop het ook, zou dan extreem pril zijn, als mijn cyclus 30 dagen blijft heb ik een dag nadat mijn man terugkomt mijn ei. En de dag daarna is het 1e kerstdag. Dus in theorie zou het mogelijk moeten zijn!

Kim, ik wil heel graag horen hoe het gaat… Sowieso, blijf ik straks anders alleen hier over…