Tigru, wat fijn dat je dokter je toch wat kon geven!
Kan me voorstellen dat het stress meebrengt dat je man daar zit :hug:
En wat een flutcollega’s heb je zeg! :naughty: Zeggen ze dat ook tegen een vrouw waarvan de man piloot is en neerstort, of een busschaufeur die een fatale botsing krijgt? Belachelijk zeg, tuurlijk aan zulke beroepen zitten risico’s en dat weet je! Maar is het dan meteen normaal dat iemand daar om het leven komt of abnormaal dat jij je zorgen maakt dat je man daar zit?
Ik had er van de week iets over geschreven dat dat me zo moeilijk lijkt dat je man daar zit en je zulke dingen in het nieuws krijgt. Maar dat had je niet gelezen denk ik. Sterkte hoor meid en lekker meekletsen hier en als je je verhaal kwijt wilt dan mag dat hoor! Lijkt me heel erg MENSELIJK dat je het er moeilijk mee hebt! Die collega’s moeten dus haast wel van een andere planeet komen :silenced:
Amaya, ja hoor, ik doe graag met je mee. We slaan het weekend gewoon over. Neem mij maar mee in je teletijdmachine :dance:
Ik heb trouwens wel menstruatiekrampen en denk dan ook steeds dat mijn ongi doorkomt. Maar tot nu toe niks te zien.
Fietje, wat fijn dat je cyclus meteen zo regelmatig is en super natuurlijk dat jullie nu ook meteen ervoor kunnen gaan! :dance:
En natuurlijk dat je dus lekker een sept.stopper bent en gezellig bij ons blijft meeschrijven
Nog wat gehoord van kijker/makelaar?
Lotte, heerlijk he die puberende peuters :twisted: :inlove:
Yanara lekker bijgetankt in de sauna?
Maria, spannend morgen, ik ben benieuwd
Zo, volgens mij heb ik nu overal op gereageerd hoop ik :shifty:
Penelope is goed, zal kijken of ik nog een reis kan boeken naar maandag 8)
@kim86 wrote:
weet je wat ik niet snap…het tellen begint dus bij de eerste dag van de laatste menstruatie…bij een ongi word je “oude” eitje toch juist "eruit gespoeld"zeg maar…mee met de rotzooi, ik dacht altijd dat een ongi je lichaam opruimen was…als het ei dan weg ging…hoe kan het tellen dan beginnen op de eerste dag van de ongi?
Dan zou je toch denken 14 dagen daarna bij de eisprong?
Hoop dat jullie me het kunnen uitleggen
groetjes Kim
Bij het “schoonmaken” begint je cyclus.
Dat heeft men gewoon zo afgesproken.
Wellicht dat dat te maken heeft met het feit dat aantoonbaar is? En een eisprong alleen als je die zou testen
ongi is er toch niet :think: nou ja, we zien wel…
De kijkers zijn eind van de middag voor de tweede keer geweets en waren nog steeds enthousiast. Ze waren ook al dingen aan het opmeten…
we hebben goede hoop en hopen begin deze week iets te horen…!
Fietje, hoop dat het allemaal doorgaat…
Penelope en Anaya, duim met jullie mee… Dat er geen ongi dag komt voor jullie!
Het is ook heel moeilijk met mijn man. Voor mij is het de eerste keer en huil me soms ongans en zeker met alle hormonen stuiterent door mijn lichaam
Vind het wel leuk eigenlijk zo van de zijlijn meekijken, ik ben echt alleen bezig mijn cyclus te volgen en vind het spannend, maar ja, ik wacht dus echt op mijn ongi, anders zou er echt iets goed mis zij :mrgreen:
Dat klinkt alsof er een bod gaat komen Fietje
Tigru, de beste stuurlui staan aan wal, dus hopelijk hoef je niet te lang mee te kijken vanaf de zijlijn en is het bij jullie in 1 x raak.
Fietje, dat klinkt goed! Hopelijk zijn het ook echt kopers en is de boel zo verkocht
fietje, spannend he die kijkers. en een goed teken dat ze al dingen aan het opmeten zijn toch?
@lotte82 wrote:
fietje, spannend he die kijkers. en een goed teken dat ze al dingen aan het opmeten zijn toch?
zeker een goed teken.
het zijn de eerste geintereseerden sind het te koop staat (nu bijna een jaar)
we hebben nu sinds december dubbele lasten en daar wil ik zo graag van af!!!
nou ja, we moeten het weekend maar afwachten…
Kok lag er zomaar de hele ochtend uit :x
Maria, nog getest? :mrgreen:
Nou ja… kwam de hele ochtend niet op het forum!!
Heb uiteindelijk 2 testjes gedaan. Kon toch niet wachten gistermiddag/avond. Maar die eerste test was dus niet geldig. Teststreep liep heel licht schuin weg en de controlestreep verscheen maar half.
Vanmorgen nieuwe poging gedaan. Was wel een geldige test, maar hardstikke negatief. Ga er nu dus gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, maar dat de 1e natuurlijke cyclus gewoon wat langer op zich laat wachten.
Waren er verder nog testers vandaag?? Of na het weekend pas weer?
Penelope, dat was niet zomaar, het was aangekondigd dat de site downtime had ivm overzetten naar een nieuwe server.
Oooh vandaar. Dat wist ik niet Yanara.
Wat raar Maria, die eerste test, jammer hoor. En helemaal jammer dat de 2e test wel geldig negatief was. Zolang je nog niet ongi bent is er hoop.
Mijn nod valt niet op 15 sept maar op 16 sept, dus voor mij is dit weekend nog wat te vroeg.
Heb ik ook niet gelezen Yanara, maar jij wel gelukkig
Hoe gaat het met je?
Ja, gaat goed, lekker naar de sauna geweest.
Nu nog even boodschapje’s doen en ik denk dat ik vanmiddag een film ga kijken. Lekker relaxed dus!
maria wat jammer dat de test negatief was!!