Penelope, heb je zo zitten turen naar die test, balen dan als het zo’n net niet streepje is. Dan zit je echt in onzekerheid. Nou nog 2 daagjes, hoop dat je gewoon te vroeg was!
Amaya, hoe is jet bij jou?
Squirrel, zou fijn zijn als je van deze ronde gebruik kon maken!
Penelope!! Wat spannend allemaal!! Ik hoop inderdaad dat het de innesteling geweest is
!
Wel irritant altijd die onzekerheid… en dat wachten…zucht
Amaya, en en en???
Hier heeft de ongi doorgezet
Ik kwam ook even kijken voor Amaya, maar nog geen nieuws dus.
Penelope, :thumbdown: balen!
Ja, echt balen, maar ja, ben meteen maar weer mijn nieuwe NOD aan het uitrekenen
Balen hoor Penelope, op naar de volgende ronde!
Jammer Penelope. Hoop dat volgende ronde wel raak is!
Hier nog steeds niets. Dacht vanmorgen licht roze te spotten, maar zette niet door. Wacht maar weer af dus.
Ik zie dat je nog niet in ons lijstje staat, je weet dat je Amaya dan een pb moet sturen?
Penelope:
@wannabe-mammie wrote:
Hier nog een septemberstopper.
Ik ben 29 jaar en in janauari van 2009 ben ik getrouwd. Na bijna 12 jaar pilgebruik ben ik nu aan de laatste strip begonnen. Woensdag 23 september zal mijn laatste pil genomen worden om daarna voor het echie te gaan. Het is dus even wachten wanneer mijn menstruatie weer op gang gaat komen. Erg spannend allemaal!
Amaya, heb bovenstaande ook even naar je ge-pb’t.
op 8 september pb naar Amaya gestuurd.
Is ook zo, sorry. Nou, hopen dat je snel in het lijstje staat
Amaya? Ik ben zo nieuwsgierig!
Ik ben ook nieuwsgierig Amaya!
Penelope, heel jammer, op naar de volgende ronde dan maar… Ik duim voor jullie!
Maria, misschien blijft de ongi ook wat uit omdat je er wat over stresst? Ik hoop dat dat het geval is voor je…
Even ter update, ik ben niet naar mijn werk geweest vandaag. Heb wel de arbo gesproken (ook vermeld dat ik hormoonspringingen heb door het stoppen met de pil, maar dat mijn baas dit niet hoeft te weten). Moet gaan praten… Nu kan ik daar niet “even” heen gaan, want mijn baas kan ook in het andere filiaal zitten. Bellen is geen optie, ik ben heel slecht aan de telefoon. Dus ben ik het nu op papier aan het zetten en ga ik het mailen. Ben pas bij het begin en het is nu al 1 A4 lang… Ik hou jullie wel op de hoogte, maar maak me goed zorgen… Zeker omdat ik vandaag nog niks van mijn man heb gehoord en het vandaag postdag was en hij 2 pakketjes moet hebben gehad…
Hoi dames,
Ben net klaar met werken
Heb vandaag wel een beetje bruinverlies, maar nog geen echte ongi, dus nog even afwachten hier :shifty:
Had vanochtend wel een testje gedaan, dus denk wel dat het binnenkort doorzet helaas.
Morgen ga ik alles in het lijstje zetten hoor dames! :-*
Hier is zoontje verkouden/ziek moet vooral s’nachts soms zo hoesten dat hij dan overgeeft. Loopt sowieso steeds te spoken en dan mogen we niet weggaan uit zijn kamer :roll:
Kom morgen verder buurten, groetjes Amaya.
Tigru, dat klinkt alsof je flink bezorgt bent, meid! Ik hoop dat hij snel wat van zich laat horen!
Penelope, jammer hoor! Maar op naar de volgende ronde.
Maria en Amaya, nog even afwachten tot het goed doorzet dus.
Tigru, het klinkt alsof er wel meer aan de hand is dan alleen hormoonschommelingen als je al een a4 vol hebt geschreven. Maak van je hart geen moordkuil en erover praten / schrijven kan een hele opluchting zijn.
Jammer dat je man niet heeft gebeld, misschien is de post nog niet aangekomen?
Sterkte meid :hug:
Amaya, jammer dat je een negatieve test had. Jouw ongi laat dus nog even op zich wachten.
Beterschap met je zoontje.
Maria, na dat roze heeft het bij mij dus langer dan 24 uur geduurd tot het door kwam.
Yanara, hoe gaat het met jou? Elke dag een beetje beter?
Ik had mijn ongi dus op dag 27 van mijn cyclus. Komt overeen met mijn cyclus voor mijn eerste zwangerschap, die was ook rond de 25 - 28 dagen. En ik heb flink last van kramp trouwens, meer dan de vorige keer. Ik denk dat ik zo maar een paracetamol neem.
Hier gaat het al een stuk beter met medicatie, maar ik ben al druk een plan aan het uitbroeden om ervan af te komen. Het zal me (ooit) lukken…
Tigru, hopen dat je man snel belt. miss is het pakje nog niet aangekomen?
amaya, jammer van die negatieve test. hopen dat je snel aan de volgende ronde kunt beginnen.
Maria, hopen dat jij ook snel weer kan klussen.
penelope, en dat geld ook voor jou.
wannabemama, welkom hier.
abigail had vandaag weeer een driftbui. pffffffffffffffff maar ze is nu op de peuterspeelzaall dus mama kan ff bijkomen hahhaah.
Tigru: al iets van je man gehoord? Kan me voorstellen dat je bezorgd bent hoor. Sterkte :hug:
Yanara: fijn dat het weer beter gaat…al is het dan met medicatie. Hopelijk kun je een manier vinden om er af te komen!
Penelope&Amaya: succes in de volgende ronde :thumbup: :thumbdown:
Hier is de eczeem vannacht weer op komen zetten :x :x
Kwam erachter dat de zalf die ik nu heb, wel tijdens de zwangerschap mag…met mate…pfff. Slechte nieuws is dat ik ws nog zwaardere zalf zal moeten om het weg te krijgen. Heb dus maar een afspraak bij HA gemaakt voor morgen. Als het meezit kan het dan in een paar dagen weg zijn en zijn we misschien nog net op tijd voor deze ronde
Squirrel, wel fijn dat deze zalf wel kan, nou maar hopen dat je die andere niet nodig hebt!
Amaya, dus bij jou zit er ook een ongi aan te komen :thumbdown:
Tigru, heb je inmiddels al wat gehoord van je man? En net wat Penelope zegt, het zal vast wel meer zijn dan alleen wat hormoonschommelingen :hug: .
Hier alles oke, zoontje is ziek geweest en flink ziek ook, had een heftige reactie op de bmr.
Gister echt begonnen met klussen, zit nu in de vruchtbare dagen he. Wat ik wel raar vind, ik heb steeds als ik een ovutestje doe een lichte streep :think: . Vorige ronde ook al. Las wel op internet dat er vrouwen zijn die altijd een beetje lh hebben. Nou hoop ik wel een dezer dagen een vette positieve ovutest te hebben.
Anaya, jammer als het doorzet moet ik zeggen… En vooral jammer dat de test negatief was. Beterschap met je zoontje!
Lekker een kruikje vind ik altijd fijn Penelope.
Yanara, als je echt wilt en het kan zonder medicatie, dan lukt het ook zeker! Ben ook al van een hoop rommel afgekomen…
Lotte, altijd vervelend zo’n driftbui, nu ja, dat lijkt me, kan er nog niet over mee praten… Hopelijk volgend jaar!
Squirrel, heel vervelend die eczeem, hoop dat het snel weg is en je gewoon de lichtere zalf kan gebruiken. Maar da HA is een slim idee.
Vlinder, hoop dat het idd een vette test wordt en heel duidelijk en dat het klussen lukt natuurlijk!
Heb inmiddels een mail van mijn man, van half 7 vanmorgen, was dus 9 uur bij hem. Er was een blackhole gister, dus niks ernstig, nu ja, niet met mijn man, er waren 5 mariniers op een IED gereden. Allen gewond, niemand gelukkig overleden. Bij een black hole wort overigens alle verbinding eruit gemikt en kun je niks.
Heb van mijn werk nog niks gehoord. Maar alleen maar gehoord van vrienden dat het dapper is die mail te hebben geschreven, voel me er niet goed bij, maar ja, heb wel even mijn hart en ziel op tafel daar gelegd… Ben benieuwd…
Als het goed is belt mijn man vanavond, ook wel leuk, vandaag 2 maanden getrouwd! (En al meer dan een maand zonder elkaar :S)