Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Je stelt je echt niet aan hoor!

Je gevoelens zijn legitiem en het is helemaal niet gek dat je je zo voelt.

Je collega’s snappen het gewoon niet; ze maken het zelf ook niet mee.

Tigru :hug:

Dan zou ik ook niet meer lekker kunnen slapen hoor. Arme jij, gieren je hormonen ook nog door je lijf. En niet denken dat je je aanstelt hoor! :hug:

Je stelt je echt niet aan hoor! Bovendien… het gaat toch om hoe jij je voelt. Zij weten dat niet dus mogen daar ook niet over oordelen. Vind ik.

tigru, jeetje wat een laffe collegas zeg. ze piepen wel anders als ze zelf in die situatie zaten. ze zijn het echt niet waard om je er druk over te maken.

kim, nou hoe duidelijk kan een test zijn ahhahha. van harte gefeliciteerd. de eerste zwangere en ook de eerste maand raak. gaaf man.

penelope, ik heb al 3 testen in huis gehaald hahaha. maar ook lekker goedkoop via internet vna die casettes. dezelfde testen als die van kim.

hoe is het met de andere meiden?

hier gaat alles goed. abigail heeft af en toe van die enorme driftbuien. erg lekker die peuterpuberteit hahaha. maarja het hoort er allemaal bij.

groetjes lotte

Haha, jij bent er dus ook al helemaal klaar voor.

Maria, hoe gaat het nu met de kwaaltjes?

Hier alles goed, straks lekker naar de sauna, we kregen een nieuwsbrief met daarin een arrangement, 2x entree voor E25,- dat is niet duur!

Manlief is om 15.00 uur vrij, komt hierheen, dan drinken we nog wat en dan gaan we die kant op! Heerlijk even genieten!!

Lekker genieten Yanara!

Kim, ik schaam me dood! Gefeliciteerd!!!

Oooh Yanara, wat heerlijk! Lekker genieten saampjes :slight_smile:

Penelope, mijn kwaaltjes zijn weer redelijk weggetrokken. Snap er geen zak meer van. Twijfel ook nog steeds of ik morgen een testje ga doen of dat ik wacht tot volgende week. Een eerste cyclus kan immers langer duren? En een normale cyclus ligt toch ook ergens tussen de 21 en 35 dagen?

maria, als ik jou was zou ik morgen wle testen. als je toch zw bent dan kun je meteen maatregelen treffen voor die medicijnen.

Lekker relaxen Yanara, veel plezier.

Maria, hmm, jammer dat de kwaaltjes zijn weg getrokken. Misschien omdat een innesteling verkeerd is gegaan? Dat je dus wel even hcg hebt aangemaakt toen dat begon, daar wat misselijk van was en dat het daarna niet meer is aangemaakt ofzo? Of je merkt alleen een boost van hcg eens in de 3 dagen? Kan ook nog. Dat je morgen weer een vlaag krijgt? :pray: En je hoeft ook niet perse kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn :wink:

Maar wat je zegt kan ook heel goed natuurlijk, dat je cyclus net wat langer duurt. Janine slaat ook een menstruatie over, kan allemaal :slight_smile: Gemiddeld cyclusduur is volgens een andere site 24 - 35 dagen en normaal is tussen 21 en 35, wijk je daar van af dan schijn je moeilijker zwanger te worden.

Maar zolang je geen ongi hebt is er hoop :pray:

hahaha jullie maken me allemaal wel heel nieuwsgierig hoor! maar het lijkt me zo ontzettend sterk als het wel zo zou zijn…

hmm… misschien toch maar een testje morgen…

twijfelkont

Waarom niet? Die 2 voor 5 euro testen zijn zó goedkoop, om het geld hoef je het niet te laten. . . :mrgreen:

JA gewoon doe Maria, doe 't dan voor ons :mrgreen: .

Lotte, peuterpuberteit :lol: , mijn dreumes kan er ook wat van :naughty: en dat terwijl hij nog echt lang geen peuter is

Penelope, wat je zegt he wel klachtjes hebben maar dan toch niet zwanger doordat de innesteling niet goed gaat :think: . Daar zit best wat in. Twee maanden geleden was ik een pil vergeten en toen dacht ik echt zwanger te zijn, pijnlijke borsten, misselijk, misschien ook wel een mislukte innesteling geweest dan.

Zo, was druk aan het typen… knalt ineens de internetverbinding eruit. Vreemd…

Nou, om het geld zou ik het ook niet laten hoor. Dat is geen probleem. Heb inmiddels al weer een paar goedkopere testjes in huis, dus ik zou in principe morgen kunnen testen.

Het punt is denk ik een beetje de twijfel. Aan de ene kant kán het gewoon niet zo zijn, omdat we bijna niet geklust hebben en dan ook nog eens met cd. Aan de andere kant zou het natuurlijk wel kunnen, een kleine kans is ook een kans, maar dan ben ik dus bang dat het dan mis kan gaan vanwege al die medische rotzooi in mijn lijf. Hink dus beetje op twee gedachten. Ook omdat mijn cyclus de 1e natuurlijke is en dat gewoon langer kan duren.

Als ik het echt niet meer trek, die spanning… dan ga ik wel testen hoor… :slight_smile:

Vooruit… als jullie het ook écht niet meer trekken… :wink:

:mrgreen:

Vlinder, ja hoor, kan heel goed. Niet alles is verbeelding :wink:

Maria, maar juist omdat het mis kan gaan ivm de medicijnen zou ik dan toch zsm testen. Maar ja, iedereen is anders :slight_smile:

Heb je ook weer een punt Penelope.

Hmm… een goed punt zelfs…

Oke … Oke… ik ben om. Morgenochtend test ik.

:clap: ja leuk! Helaas moet ik morgenochtend werken, lees het dus morgenmiddag pas.

dank jullie wel! :slight_smile:

ik heb het niet kunnen laten op een cb met indicator te halen en heb het een paar uur geleden getest, dit is het resultaat :mrgreen: :inlove:

Op de bijsluiter staat dat de arts begint met tellen van de weken op de eerste dag van je laatste ongesteldheid, dat was vorige maand de 11de… dat zou dan dus betekenen dat ik al 4 weken en een paar dagen zwanger zou zijn :mrgreen:

:naughty: eigenwijs he :mrgreen: Maar ook prachtig deze test :smiley: