Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Yanara, wat goed dat jullie deze keuze hebben gemaakt, al zal het ongetwijfeld heel erg moeilijk zijn :hug:

Ik hoop dat je over een tijdje goed zonder de medicijnen kunt en de volgende testen van je man beter zijn. :pray:

Fijn dat je wel een beetje mee blijft kletsen, ik kan me ook voorstellen dat dat confronterend kan zijn :frowning:

Wil je op het lijstje blijven staan of heb je liever dat ik je eraf haal omdat je voorlopig weer aan de pil bent? Mij maakt het niet uit, dus laat maar weten wat voor jou het beste voelt.

Penelope, ik ben bang dat mijn lijf me gewoon voor de gek houd hoor, maar aan de andere kant hebben we al een maand of 3 geen condooms meer gebruikt en hoopte ik er stiekum ook al op, maar toen had ik dit allemaal niet. :think:

*Vorige week vrijdag dus dag of 5 na eisprong best wel krampen en vervelend gevoel in buik gehad aantal uren.

*Sindsdien een raar gevoel in buik, beetje ā€œdrukkendā€ en gevoelig, vooral als blaas echt flink vol is. Ook geregeld steekjes.

*Sinds gister zijn mijn borsten zo zwaar en lijken ook voller.

*gister (en vandaag ook) zitten er heeeele kleine rode vlekjes op beide borsten :eh: Zijn geen pukkels of bultjes…

*sinds vanochtend als ik op het puntje van de stoel achter de pc zit krijg ik na een tijdje last van mijn onderkant/onderrug als ik ook wel eens bij menstruatie heb.

Dus tja, ik weet het echt niet, durf er niet op te hopen.

Verder niet moe, misselijk enz. Maar dat kwam vorige zwangerschap ook pas een week of 2 na de positieve test.

Kim wat voor aktie was dat dan, wil ze namelijk ook vast gaan halen binnenkort en dan als het nodig is die eerst doen. Heb ook een digi van CB liggen, maar doe liever eerst een wat goedkopere en dan de digi ter bevestiging :wink:

Zag in de folder er verder niks over staan, dus misschien alleen bij jullie geweest dan :think:

Maria, spannend meid, maar kan me voorstellen dat het met die medicatie beter is van niet. Lijkt me erg dubbel :shifty:

Is het bewezen echt schadelijk voor een (prille) zwangerschap of weten ze het niet?

@Amaya wrote:

Kim wat voor aktie was dat dan, wil ze namelijk ook vast gaan halen binnenkort en dan als het nodig is die eerst doen. Heb ook een digi van CB liggen, maar doe liever eerst een wat goedkopere en dan de digi ter bevestiging :wink:

Zag in de folder er verder niks over staan, dus misschien alleen bij jullie geweest dan :think:

Maria, spannend meid, maar kan me voorstellen dat het met die medicatie beter is van niet. Lijkt me erg dubbel :shifty:

Is het bewezen echt schadelijk voor een (prille) zwangerschap of weten ze het niet?

Ik weet het niet gewoon korting, in de aanbieding denk ik…

je hebt er 2 van 5 euro, die van onderstaande link

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content//health-beauty/zwangerschapstest/zwangerschapstest2.jpg

en de mijne zag er zo uit:

Waaaaah Kim!!! :dance: Dat lijkt me heel duidelijk!!! :slight_smile: Ik kan me indenken dat je nog een extra test voor de zekerheid wilt doen. Denk ook niet dat ik het zou geloven. Ik duim heel hard dat het echt waar is meid!! :thumbup:

Amaya, de medicijnen die ik heb zijn niet bepaald goed voor een vruchtje, zeker de eerste weken niet. Dus nee, het zou niet echt goed zijn denk ik als het zo is. Maar goed, we zien wel hoe het allemaal loopt.

@Amaya wrote:

Penelope, ik ben bang dat mijn lijf me gewoon voor de gek houd hoor, maar aan de andere kant hebben we al een maand of 3 geen condooms meer gebruikt en hoopte ik er stiekum ook al op, maar toen had ik dit allemaal niet. :think:

*Vorige week vrijdag dus dag of 5 na eisprong best wel krampen en vervelend gevoel in buik gehad aantal uren.

*Sindsdien een raar gevoel in buik, beetje ā€œdrukkendā€ en gevoelig, vooral als blaas echt flink vol is. Ook geregeld steekjes.

*Sinds gister zijn mijn borsten zo zwaar en lijken ook voller.

*gister (en vandaag ook) zitten er heeeele kleine rode vlekjes op beide borsten :eh: Zijn geen pukkels of bultjes…

*sinds vanochtend als ik op het puntje van de stoel achter de pc zit krijg ik na een tijdje last van mijn onderkant/onderrug als ik ook wel eens bij menstruatie heb.

Dus tja, ik weet het echt niet, durf er niet op te hopen.

Verder niet moe, misselijk enz. Maar dat kwam vorige zwangerschap ook pas een week of 2 na de positieve test.
Dan hoop ik voor jou Amaya :wink: Flink :pray: dat het zo mag zijn. En alles wat afwijkt van normaal is spannend nu he :mrgreen:

Kim, wat zijn je kwaaltjes? :angel:

ff snel want moet zo weg

Kim: dat klinkt goed hoor!! Is het 2e streepje heel licht dat je twijfelt? Dat had ik bij Luuk nl ook en een digitest gaf toen ā€˜niet zwanger’ aan, maar 2 dagen later was ie wel positief! Dus komt vast goed :dance: :dance: :dance:

Amaya: bij jou ook spannend dus!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je! Zou super zijn…nu al 2 zwangeren :lol: :lol:

wow, de erste zwangere alweer!! en wellicht nog eentje op komst, ik duim mee!

hier komt mijn ongi er aan, dus dat betekent dat ik een nette cyclus heb van 4 weken… en nog belangrijker, dat wij (gezien de datum) er vanaf deze ongi voor kunnen gaan… :dance:

@squirrel wrote:

ff snel want moet zo weg

Kim: dat klinkt goed hoor!! Is het 2e streepje heel licht dat je twijfelt? Dat had ik bij Luuk nl ook en een digitest gaf toen ā€˜niet zwanger’ aan, maar 2 dagen later was ie wel positief! Dus komt vast goed :dance: :dance: :dance:

Amaya: bij jou ook spannend dus!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je! Zou super zijn…nu al 2 zwangeren :lol: :lol:

Nee beide strepen zijn dik, kijk maar naar de foto’s :wink:

Ik twijfel ten eerste omdat ik het niet kan geloven :stuck_out_tongue: en omdat ik altijd bang ben dat goedkope testen misschien minder goed werken als dure zoals de clearblue…

@Penelope wrote:

Kim, wat zijn je kwaaltjes? :angel:

Pijn aan mn borsten, zijn nachten bij dat ik niet op mn buik kan slapen.

Heel erg pijn in mn buik, echt een ongesteldheids pijn zeg maar, ik heb het opgezocht op google en dat schijnt banden pijn te zijn…de banden van je baarmoeder gaat zich rekken zodat hij kan gaan groeien.

Ook zijn de aders op mn borsten veel beter zichtbaar als normaal en is mn onderbuik wat opgezet. dat was het wel zoon beetje volgens mij :slight_smile:

Kim: oh…was niet ingelogd toen ik t las…dus geen foto’s gezien :oops: :oops: Maarreh duidelijk positief toch!!! En volgens mij zijn die van Kruidvat ook wel goed…ik heb destijds met die van Etos getest, zal wel ongeveer t zelfde zijn.

Ik had ook aders die veel duidelijker werden en steken in m’n borsten. Van mijn buik had ik geen last, alleen af en toe misselijk en vaak plassen. Er zijn zoveel kwaaltjes die erop kunnen wijzen he? En bij iedereen is het anders. Ik zou er maar snel een digitale tegenaan gooien als ik jou was…!!!

Leuk hoor Kim!

Squirrel, dat is ook zo, iedereen heeft weer andere eerste kwaaltjes.

Ik heb vandaag ook 2 kruidvat testen gekocht maar geen korting, gewoon 5 euro :thumbdown:

Kom zo verder reageren, maar ik zag een MEGA VETTE positieve test :dance: :dance: Gefeliciteerd Kim!! Ik zou er ECHT niet aan twijfelen die is zo positief als het maar kan :inlove: Mijn testen zagen er heeeeeeeel veeeeeel vager uit destijds.

Amaya, oh jouw klachtjes klinken ook zo hoopvol! :pray: Het wordt weer spannend hier, en de 1e zwangere al!

Fietje, jaa helemaal goed gekomen met je cyclus, fijn dat jullie er deze rond voor kunnen gaan!

Kim, ik heb nooit een clearbluetest gedaan, die huismerk testen zijn goed genoeg hoor!

Shame on me! Het is hier zo’n chaos dat ik gewoon niet ben wezen kijken…

Had ook (heel erg sorry) even geen fut om alles door te lezen, waren 10 pagina’s!

Kan jullie vertellen dat ik volgens mij maandag mijn ei heb gehad. Of althans, dikke klodders slijm, pijn links onder bij mijn lies… Dus wie weet… Mijn cyclus zou dan iets langer zijn, maar ja, het is de eerste keer…

Bruine slijm is na 2,5 dag verdwenen, tot maandag dan weer even… Maar nu compleet weg.

De hormonen ketsen door mijn lijf, ik word er gek van!

Ik slaap ook niet (heb nu inslapers gekregen voor tijdelijk omdat wij toch nog niet klussen). Met mijn man gaat het goed, een bekende van hem is maandag bij de aanslagen overleden, dus dat was even alles heel dichtbij en veel verdriet. Met mij gaat het allemaal niet zo, en de hormonen, en de stress, niet slapen en mijn werk dat ā€œgrapjesā€ maakt over mijn man in Afghanistan, of opmerkingen in de trend van ā€œJa, hij heeft er nu eenmaal zelf voor gekozenā€ ā€œJa, kan gebeuren dat hij overlijdā€. Kan heel veel hebben, maar die gaan er bij mij niet in. Begin ik dan te huilen lopen ze hard weg ā€œOh sorry hoor, ik laat je al met rust!ā€. Ben dus momenteel goed over de zeik, maar dat mag duidelijk zijn.

Ben benieuwd hoe het bij iedereen hier is, las al globaal over medicijnen…

In ieder geval voor iedereen veel succes!

Jeetje Tigru, dat is ook niet leuk van je collega’s dat ze zo hard doen. Ik kan me echt voorstellen dat het doodeng is als je man zo ver weg zit en je hoort dat zijn directe collega is omgekomen. Voor hetzelfde geld was hij het geweest dus ik snap je angst heel goed.

Hopelijk heb je snel minder last van slapeloosheid en hormonen.

Dikke :hug: voor jou! Ik denk aan je.

:hug: Tigru, je collega’s hebben er niet echt begrip voor zeg! Is toch doodeng als je man daar zit, ik zou me elke dag zorgen maken, helemaal nu er iemand is omgekomen :hug:

Tigru: wat bot van je collega’s zeg!Ze weten zeker niet goed hoe ze moeten reageren nu er weer iemand is omgekomen daar… Mensen kunnen dan soms zulke stomme dingen zeggen… :doh:

Klinkt wel als een eisprong trouwens… :slight_smile:

Thnx allemaal! Heb soms het idee dat ik me aanstel, maar volgens de meesten is dit gelukkig niet zo…

Als het mijn eisprong was dan is het nu nog 10 dagen… En niet 8, ben benieuwd!