Oohh en WWB waarom wil je me zo graag ontmoeten…
Ik ga even naar de andere com en nieuwe batterijen in de fototoestel doen en dan komt de foto ok…
Ik wil gewoon iedereen graag ontmoeten van ons clubje. En daar hoor jij ook bij he…
Ow ik ook! Heb er zin in meiden…
Was iedereen het trouwens eens met de high tea? Zo ja, dan is het misschien zaak om wat te reserveren he…
Hadden jullie een tijdstip in gedachten? Ik ben er met een uurtje, maar kan me voorstellen dat nette een beetje langer onderweg is.
Roepen jullie maar wat hoor! Mij maakt het niks uit, als we maar meeten! Al zou het midden in de nacht zijn :mrgreen:
Oohh je hebt gewoon geen geduld om nog tot 7 maart te wachten dat is het :mrgreen: :mrgreen:
En hier dan mijn zeeuws meisje met rode ogen… :shifty: niet de mooiste foto maar de batterij was bijna leeg, maar zo hebben jullie een beetje idee.
Zo ik ga weer naar mijn laptopje toe dus tot zo.
Whahaha, geweldige foto!!!
Zelfs boodschappen doen en eten verzinnen lukt me niet meer! Terwijl ik normaal zo dol ben op koken… We eten nu vanavond heel creatief :roll: Kibbeling, peentjes en krieltjes…
Zo, dat zijn al weer meer woorden dan de afgelopen posts bij elkaar! Misschien toch een beetjspraakwater gevonden…
Ow en ik heb maar in mijn hoofd zitten dat er vanavond iets (op TV?) is waar ik heen moet en ik heb geen idee wat het is…
aaaaa wat een lekker ding Nette!! Zooo schattig…
Hier heeft mijn man gister luiers gekocht… (ik moet er aan denken door jouw knapperd)… ook zo’n ding he… BIj kruidvat waren de pampers in de aanbieding.
Ik vind een high tea ook prima!! En de tijd, laten we dat van de mensen af hangen die het verste moeten reizen, dat is het handigste inderdaad… Ik ben erook met een uurtje.
kibbeling, lekker :drool: ohooo dat ga ik morgen eten, jammmm
Wvb de meeting… Ik ben zo flexibel als een elastiekje… Maakt mij dus niet uit…
Geweldige foto Nette! :lol: :lol: :lol:
Flien, je hebt gewoon een simpel dagje vandaag! Kan gebeuren he! Maarre…ik durf te wedden dat je de “schade” vast snel weer dubbel en dwars in haalt!
En een keer simpel eten is ook niks mis mee toch? Wij eten vanavond een spinaziegratin (aardappelschijfjes, bladspinazie, knoflook, slagroom, peper, zout en geraspte oude kaas) uit de oven met gehaktballen.
Heej! Die ga ik onthouden… Klinkt erg lekker en ik hou van spinazie!!!
uuhh de meeting ja, ik vind dat high thea goed hoor lijkt me wel wat, nog nooit gedaan, en ik heb het idee dat ik het verste weg kom dus kijk i8k even hoe lang ik onder weg ben ok.
Heerlijk recept Deb… dat kan ik hier ook eens maken… Kan zelfs met mijn man.
Hier frieten… het is vrijdag en dan wil manlief de week afsluiten met een vette hap… :drool:
Ja, check dat maar even nette!
Flien, is ook lekker hoor! En zo gemaakt ook nog!
Enne…zo flexibel als een elastiekje? Zou Matthijs toch eens gebruik van moeten maken dan… :mrgreen:
Ik heb ook nog nooit hoge thee op… Maar het klinkt heeeeeerlijk…
Ben benieuwd hoe lang je er over doet Nette.
Deb, ga je met de trein of met de bus naar utrecht?
Ik ga nu kijken was even op een andere leuke site beland, en meost mijn zoon voorzien van een kongkon zoals mathijsje dat zelf noemt en jullie raden nooit wat dat is :mrgreen: :mrgreen:
De bus wwb…die rijdt bijna rechtstreeks vanaf hier. Voor de trein moet ik eerst met de bus naar Breda en die doet er in het weekend (omdat hij dan via Terheijden gaat) 45 minuten over. Als ik met de auto naar Raamsdonksveer rij (5 minuten) en ik stap daar op de bus, gaat hij rechtstreeks naar Utrecht CS in 55 minuten…
uhm…komkommer nette???
Ik denk een koekje of een schone luier Nette hihi…
Deb, dat dacht ik wel… de trein is onlogisch voor jou he…
Een soepstengel…
en ik doe er 2 uur over zoals ik nu zie.