Augustus 2008 stoppers deel V

Ja had je gezegt.

Ik ben op zoek naar een bos bloemen het moeten 60 bloemen worden maar heb geen idee wat rode rozen zijn veel te duur maar wat is nog meer leuk.

Ik vind van die mooie felgekleurde gerbera’s altijd erg mooi. Of tulpen…ook prachtig…

Oohh ja dat is ook mooi, maar zijn tulpen niet lomp.

hoezo lomp? Ik vind het echt prachtige bloemen hoor…Kun je heel veel mooie dingen mee doen!

Ik vind het ook hele mooie bloemen hoor maar om te geven bedoelde ik.

Zou jij blij zijn met een mooie grote bos tulpen? Of een mooi bloemstuk van tulpen? Ik wel hoor! Dus volgens mij helemaal niet lomp om te geven!

@nette wrote:

En WWB, dus jij komt morgen meeten op 7 februari :think: ik wist niet dat we elke 7ende van de maand gingen meeten, goed dat je het zegt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:-* ik wil jou gewoon graag ontmoeten :lol:

@Debke wrote:

Ik vind van die mooie felgekleurde gerbera’s altijd erg mooi. Of tulpen…ook prachtig…

ik sluit me hier helemaal bij aan. Het nadeel van tulpen in een boeket is alleen dat het er bovenuit gaat groeien.

Gerbera’s in allerlei kleuren met appelblad is een geweldig mooie vrolijke bos, en blijft heel lang staan. Gerbera is een sterke bloem.

Mij maak je er in ieder geval heeeeel blij mee (moet je me adres hebben :smiley: )

Ja, ik ben dol op bloemen, ik vind alle bloemen leuk en mooi.

ow en lomp??? mijn bruidboeket was met tulpen :inlove:

Ja, maar dat voorkom je door een boeket met alleen maar tulpen te nemen!

Tulpen groeien inderdaad nog een paar cm door…

Overigens kun je tulpen ook heel leuk in van dat groene schuim steken (oasis heet dat geloof ik). Bijvoorbeeld een mooi breed cilindervormig stuk. Daar steek je dan de tulpen in. De randen van dat stuk oasis bekleed je met boomschors of takjes of iets dergelijks en daar doe je dan een mooie strik ofzo omheen in de kleur van de tulpen. Echt heel mooi!

hoihoi,

vond net jullie berichtje in mn mailbox, net terug van weekje weg met de fam…

sorry dat ik niets van me heb laten horen… maar jullie mogen me van de lijst afhalen…

suc6!!

ik zal eens even kijken of dat wat is tulpen of gerberar of hoe heet het ook al weer…

Mijn moeder is eind feb jarig en wou dan bloemen kopen zoveel als haar leeftijd, en we gaan als het lukt een rondvaart in giethoorn doen, maar die man reageerd niet op de mail.

bellen dan Nette! Best kans dat die man zijn mail maar eens per week ofzo checked he…Heb je een telefoonnummer?

Uuhh ja maar ben namelijk niet zo bellerig, ik wacht nog even af, bellen kan altijd nog toch :shifty:

Ik heb een zeeuws meisje hier rond lopen :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Debke wrote:

Ben er nu al benieuwd naar…

check je hotmail

@nette wrote:

Ik heb een zeeuws meisje hier rond lopen :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

foto!!!

Wou ik net gaan roepen! :mrgreen:

wwb, je hebt al mail terug! :smiley: