Augustus 2008 stoppers deel V

Pcies Flien! Moest lachen om dat verhaal over Mathijsje…Zie het voor me namelijk, maar dan in Finn-versie…

wwb, ik bedoelde ook niet zozeer dat je hele sessies met een psycholoog moest nemen hoor…Ik bedoelde meer te zeggen dat die jullie misschien wat handvatten aan zou kunnen reiken. Maar natuurlijk was ik (alweer :roll: ) vergeten dat er bij jullie al af en toe iemand over de vloer komt om ook dit soort dingen mee te bespreken.

Flien, jij en uitgeluld…hmm…hoop niet dat dat een zwangerschapskwaaltje wordt hoor…zou saai zijn! :wink:

En nee…ik ben nog steeds niet uitgeslapen…hoewel we heerlijk geslapen hebben hoor!

Ben in ieder geval errug blij dat hij weer thuis is en hij ook geloof ik want hij zit er nog! :lol:

Verder…tsja, verder ook niet veel te melden geloof ik. Heb zo’n “ik heb nergens zin in” dag…Dus ik doe ook helemaal niks. Beetje wassen, dat dan nog wel, maar verder…niks noppes nada niente!

Ik kom straks nog wel even terug. Kijken of jullie alweer een beetje gespreksstof hebben! :wink:

Kusssss!

nette–> Arme jij! Boefjes zijn soms watervlug… Zo heeft nick op visite laatst per ongeluk een pilaar met glazen bol erop omgelopen. Zo balen. Kom je straks nog even kletsen hier?

flien–> :hug: baaldag?

wwb–> Psych is inderdaad grote stap maar het zijn ook grote dingen. Maar die kan wel vaststellen of het laksheid is of dat er meer is waar een oorzaak met oplossing te vinden is. Maar kan het me wel voorstellen, ik stel zelfs fysio al uit en hulp accepteren is ook moeilijk :oops: Wel knap dat je voor zoonlief al hulp gezocht hebt en hier ook probleem met grote man hebt neergelegd. Hoe is het nu met bekken?

Hier alles goed erg druk op werk ik wil verder maar kan niet aangezien teamleider aangeeft geen tijd te hebben. Nou dan kan ik zijn project niet verder opstarten…

Verder Fysio gebeld kan 16-2 al terecht dus ruime week. Ben benieuwd.

Verder ben ik “ineens” veel aangekomen 3/4 kg en vind ik best moeilijk zowel qua omvang als bang voor hoge bloeddruk en doordat ik nu meer bekkenpijn krijg. Heb gewoon meer trek en ook lekkere trek en op werk de hele week al traktaties en kan geen nee zeggen hihi :oops:

Wat een dag zeg hier, een dreumes met echte dreumes streken hier, die nu gelukkig even ligt te rusten, en ik ben lekker klunsig bezig gaat dat uuhh hoe heet dat… dvd/cd disc :think: van de laptop open krijg ik hem niet meer dicht gaat steeds weer open, dus ik toch maar even kijken en ja hoor druk ik hem dicht met het knopje dat hij open gaat :oops: :doh: en zo nog iets ik doe de wasmachine aan stel hem in maar vergeet op de aan knop te drukken :oops: :doh: later dacht ik waarom draait die wasmachine niet, ik kijk is hij weer helemaal uit gegaan, en de vaatwasser aan gezet zonder zeep er in ik dacht wat zien die glazen er nog vies uit, en de borden niet goed schoon, eigenlijk alles wat er zat zag er nog zo groesig uit ja dat heb je he als je geen zeep gebruik, ja gaat lekker hier, ben benieuwd wat er vandaag nog meer mis gaat hier.

Ik kan er niks aan doen…maarre… :lol: :lol: :lol:

Kan het me wel voorstellen hoor deb, kan er zelf ook wel om lachen, alleen op die momenten zelf denk ik oohh :doh: :doh: :doh: ik heb echt vandaag een vergiethoofd, al hoop ik snel dat ik die weer kwijtraak, want echt super grappig is het nou ok weer niet.

Want als dit nu wel zo blijft wie weet waar ik dan beland op 7 maart :think: :think: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: Je gaat lekker Nette! Maarre…ik zou dan 7 maart je vriend vragen er voor te zorgen dat je in ieder geval op de juiste trein stapt. Dan zou het goed moeten komen… :mrgreen:

Marinda, probeer je niet te druk te maken over die bijna-kilo he…Beeb zal wel een groeispurt gehad hebben. Kans is groot dat je de komende weken dan weer redelijk stabiel blijft. Ik denk dat je drukmaken hierover eerder een hoge bloeddruk op zal leveren dan dat extra gewicht. Maar goed, wat je bekken betreft is het natuurlijk minder fijn. :hug: :hug: :hug:

Ik veel me een beetje meiden…Waar zijn jullie? :mrgreen:

Ik ben hier… onder mijn deken, op mijn bank… je weet wel waar dat is…

lig jij stiekum een beetje te pitten he??? :mrgreen:

Zo ja…ruilen???

nee niet te pitten… te balen… net weer niet zo’n gezellig telefoontje gehad met mijn vriendin… Ik denk dat ik ze maar ff laat. Ze is gewoon te vel met zichzelf bezig om mij te horen geloof ik (ze zit zelf tegen overspannen aan)…

Maar kan jij die kerel van jou niet vervelen?? of is hij werken??

Ja ik ben er ook wel hoor.

Oohh wwb :hug: :hug:

hmmm nette blijf maar hier, dan kan er niet zo veel verkeerd gaan hihi… MOcht je 7 februari fout reizen, dan zullen we nederland af gaan zoeken he… ipv high tea, zoek-nette hihi…

Marinda, ik sluit me aan bij deb… die 3/4 kg is niet echt shokkend, toch??of is het 3 tot 4 kg??

Ben je in totaal al veel aangekomen??

Daar ben ik ook weer ´s.

Hier nog een paar dagen tot de nod. Heb m´n eisprong eerder gehad dus denk dat m´n nod ook eerder gaat komen… of niet :pray:

Ik ga even bijlezen hoe het hier gaat met de zwangeren en niet zwangeren, of misschien/zwangeren…

Neuh…Rene is ff naar een klant in Zoetermeer. Finn ligt op bed en Basten is “niet aanspreekbaar” (lees: is verdiept in Kung Fu Panda op de Wii)

Maarre…zit je vriendin tegen overspannenheid aan? Wat vervelend! En nu zeker voor jou, omdat haar hoofd dan inderdaad te vol zit om daadwerkelijk naar wat jou bezig houdt te luisteren.

Niet over gaan lopen (of liggen :wink: ) balen hoor! Als je je ei kwijt wilt, weet je me te vinden he?

Nette, nog gekke dingen gebeurd bij jou thuis? 8)

hay alicia…

Nou Deb, ik ben al weer klaar met balen… Ik heb besloten dat ik ga pielen in photoshop voor een geboortekaartje.

Da’s veel leuker dan balen inderdaad! Ben er nu al benieuwd naar…

Nee geen gekke dingen gebeurd nog gelukkig maar heb ook nog niets gedaan weer, ga nu eerst even wat drinken en de rest pakken voor mathijsje.

En WWB, dus jij komt morgen meeten op 7 februari :think: ik wist niet dat we elke 7ende van de maand gingen meeten, goed dat je het zegt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sjonge nette…sta jij op standje “bijdehand” vandaag? Je bent wel wakker zeg! :mrgreen:

Had ik al verteld dat ik me verveel??? 8)