Augustus 2008 stoppers deel V

Ik ga wel met de trein :wink:

ik ga ook met de trein hoor hihi…

Is van hieruit wel het makkelijkste (met de bus gaat ook hoor, maar dat duurt langer)

een soepstengel :inlove:

Ik heb net even goed gekeken en doe er dus 2 uren over, om vanaf hier in utrecht te komen met de trein.

Een high tea is vaak pas vanaf een uur of 2 's middags beschikbaar toch?!

Nouja, het maakt mij niet uit! Ga de dagen ervoor wel even op crash dieet :stuck_out_tongue:

Deb; Heb je die website nog een keer?

Een soepstengel? Nee…dat zou ik er ook nooit van gemaakt hebben nee…

Finn noemt zijn schoenen ā€œnijneā€ā€¦Da’s ook niet echt logisch he? :lol:

wwb, als je het gezelliger vindt om samen te treinen ben ik best bereid eerst naar jou te komen hoor!

Oohh mathijsje heeft wel meer gekke woorden hoor

karlkarl is dank je wel

kie is schoen

hiek is muziek

hieke is tekenen

onk is handoek

Ja leuk he die dreumestaal.

google maar even op tante’s bistro flien

nette, jij doet er 2 uur over?

Hoe klinkt dan een uurtje of 1 op het Centraal Station?

Ja 2 uur om in utrecht te komen, dat is best lang he, en 1 uur ik denk dat dat wel goed is :think: :think:

ja, dan hoef je tenminste niet voor dag en dauw te vertrekken en hebben we toch nog de hele middag! En als je dan zit met het avondeten ofzo nette, dan doen we daar nog wel even een hap van de mac ofzo voor diegenen die dat willen!

En over het avondeten gesproken…Dat ga ik NU klaarmaken! Weet niet of ik nog online kom vanavond. Zo niet, fijn weekend alvast en tot snel!

Dikke kus!

Als ik dus om 11.00 vertrek dan ben ik om 13.10 in utrecht.

We moeten maar even zien hoe die dag dan verloopt, en hoe laat we weer terug gaan, ik krijg al de bibbers als we het er zo over hebben :shifty: :shifty:

En prettig weekend allemaal, geniet er van.

Nee joh, dan moet je eerst een uur reizen om met mij te kunnen reizen. Heel onlogisch. Ik kom er echt wel. het is makkelijk van hieruit hoor. Als ik de stoptrein neem hoef ik niet over te stappen.

1 uur in utrecht is prima wat mij betreft… En van de high tea door naar de mac haha… lachu…

Ik ben om iets van 10 voor 1 in utrecht (en dat is niet erg, want ik ben niet snel :oops: )

Jij ook fijn weekend Deb!!

Hebben we dan nog zin na al die lekkere hapjes bij de high thea om mac te eten…

Nette, niet bibberen hoor… het word echt wel gezellig, en we gaan allemaal lekkere dingen eten, dus bijten doen we ook niet (nee hoor ik snap best wel dat het een heel avontuur voor je is. Ik ken Deb al, dat voelt minder eng, maar anders zou ik het ook heeeeeel spannend vinden)

Een broodje mag ook nette!

Even snel nog…Christine komt in ieder geval ook! Had net een pb van haar!

En nu ben ik echt weg!

Oh en wwb…ik ben in het weekend met een half uurtje bij je hoor…valt best mee dus en eigenlijk vind ik het ook wel gezellig…Dus zeg jij het maar!

Mac is wel lekker hoor, we zien het die dag wel, hoe het gaat.

Weet je waar ik benieuwd naar ben of jullie ook zo accent hebben, bv zachte g ofzo, of degene uit rotterdam heel stads en ik voor jullie heel boers.

jij zal een accent hebben denk ik hihi… ik praat met een zachte g, en ik vind iemand stads of boers…

Deb, het is wel gezellig inderdaad. We kijken wel even tegen die tijd, oke?

Oohh leuk ik vind zachte g accent altijd zo leuk.

en ik denk inderdaad wel dat jullie kunnen horen dat ik uit het noorden kom, maar ik praat altijd nederlands hoor, ik praat geen fries, af en toe een woordje er tussen misschien, ik praat mengelmoes nederlands fries en drents.

hahahaha, ik praat wel abn hoor… maar wel met een accent… Ik heb vriendjes gehad in limburg, de achterhoek en twente… nooit problemen gehad met me verstaanbaar maken…

Komt echt goed joh, het word vast super gezellig!!!