Augustus 2008 stoppers deel V

al op bed Heidy?

Groot gelijk! Best lekker toch?

Ik blijf ook niet heel lang beneden zitten hoor! Kruip straks ook lekker onder mijn warme dekbedje met mijn lappie!

Ja, collectie compleet! Heidy, Deb, en WWB… Al mist Marinda ook nog…

Ik wil ook bonbonbloc!!!

Mijn persoonlijke kacheltje ligt nu al voor de 2e avond achtereen om 8 uur op bed… Dus ik ook een avondje online (ookal sta ik op away)…

Zeg Marinda…heb jij ook msn??? Is best gezellig zo!

En jij Nette?

En Christine?

Wat is het rustig opeens… :stuck_out_tongue:

kunnen hier wel … ook gaan kletsen :slight_smile:

lijkt het nog ergens op :mrgreen:

dan is het helemaal niet meer te volgen!

Help! Ik kan het niet meer bijhouden!!! :mrgreen:

Niet deb?!

Watje :stuck_out_tongue:

jep heb msn zal morgen hem pben ok??

wat een kletskousjes weer… Nu strijken ventje is al vroeg thuis gekomen kinderwagens gekeken… Cijfer was opgehoogd van 5.2 naar 6.4.

iemand ervaring met x adventure carrier of combiwagen mouse?

Zwaai tot morgen!!

Ja ik heb ook msn, wou ik al eerder zeggen maar was het weer vergeten, enne dames niet over chocolade praten ik had vanmiddag al zo zin chocolade met hazelnoot, maar heb het niet in huis, dat is niet goed voor mijn lijn.

Maar heb niemand in mijn msn staan, mijn lijstje is leeg :shifty:

Ik ging iets heel nuttigs typen en dat is me alweer ontschoten :oops:

Je kan het gewoon ook niet meer onthouden allemaal!

En dat typ ik terwijl de msn plingels me om de oren vliegen…snel daar weer lezen!

Nette!!! Kom je msn’en???

ik heb heeeeel bewust geen geluid op msn :slight_smile:

Oohh dames dat hou ik niet bij hoor dat gaat echt te snel voor mij ik typ zp langzaam :oops: :oops:

@missmarm wrote:

iemand ervaring met x adventure carrier of combiwagen mouse?

Zwaai tot morgen!!

sorry lieverd… ik heb helemaal geen ervaring met kinderwagens behalve als ik oppaste… maar daar geen duowagens gehad…

ach nette… ik kan het me voorstellen…

ene… hier is dan toch ‘slowchat’

je kan wel gezellig meelezen :mrgreen:

ja, je bent er!

Gezellig!

Ik heb alleen ervaring met de Easywalker Duo… En die is echt heel fijn! Ik zou nooit een duo-wagen achter elkaar willen, omdat de zwaarste dan vaak voorin moet. Probeer dan maar soepel stoepjes enzo op te komen…

Zo, dat wilde ik zeggen…

Marinda, sorry geen ervaring mee…Ik heb een quinny en die gaat al 6 jaar mee…Tot vorige week aan toe was hij prima!

Heidy…geen geluid op msn…tsja, dan mis ik misschien wel wat he… :mrgreen:

Marinda, nee ook ik heb er geen ervaring mee. IK had bij mijn zoontje een x-adventure tripple swiffle of zoiets. En ik vond een 3 wieler niet zo comforabel. Het kantelt wat makkelijk. Maar goed, dat is ook al een wagen van ruim 6 jaar geleden, nu zijn er toch wel aanzienlijk veel verbeteringen op allerlei wagen-technisch vlak.

Het was wel een degelijke wagen. het is denk ik ook geen slecht merk, x adventure.

Meiden ik ga nu echt slapen… Ik heb van Jiska pb gehad dat ze het zwaar heeft gehad de laatste tijd, maar dat ze graag weer mee wil kletsen als ze wat opgeknapt is.

Ik heb geantwoord dat ze haar tijd moet nemen… Zou leuk zijn als ze weer mee komt beppen.

truste kakelkonten die nog op msn zitten (en de anderen natuurlijk ook)