WWB; Ik heb je een PB gestuurd… En een net berichtje hoor… Ik zou niet eens weten hoe wat waar met die mensen… Misschien hun voorstel-stukjes ook exit?!
Multitaskwonder is wel een leuk scrabble woord trouwens!
Ik heb eens een beetje in andere stopperstopics zitten neuzen en eigenlijk zijn we wel een heel klein groepje he?! Als je dan ziet dat een groot deel uit 20+ man bestaat! Ik vind het heerlijk zo…
Ja het is niet zo dat mensen van mij net zo actief moeten zijn als wij hoor. Als ze zo af en toe komen zwaaien en ons op de hoogte houden vind ik het ook prima hoor.
Maar ik denk dat uit ieder stoppersgroepje een soort harde kern ontstaat hihi… Zo zal dat ook bij de maandmama’s zijn etc…
Als ik iets van de dames gehoord heb, dan laat ik ze dus of staan, of ze gaan uit de lijst en voorstellijst inderdaad. Ik had even gekeken, en er zijn dames bij die al sinds half november niets meer geschreven hebben op KoK.
Wij hebben ondertussen lekker gegeten (pizza, doen we alleen als Rene er niet is, want die vindt daar niks aan) en zitten nu even heerlijk te niksen.
wwb, dat lijkt me een heel net berichtje!
Angel, leuk dat je je neus weer even hebt laten zien. En ja…ik zou blij zijn met een nieuwe zwangerschap, maar heb vooral ook even andere dingen aan mijn hoofd.
Heidy, aan de belastingaangifte? Moet ik ook nog doen, maar Rene heeft zijn jaaropgave nog niet…schiet niet op dus!
Zitten jullie nou zonder mij allemaal msn adressen uit te wisselen he??? Kan niet he! :naughty:
Ben het spoor even kwijt geloof ik…
Oh ja! Ik vind dit eigenlijk ook wel gewoon een leuk groepje zo…Met 20 man kletsen is even leuk, maar ik vind het al gauw zo onpersoonlijk worden dan…en daar hou ik niet zo van. Voel ik me ook niet thuis dan.
Bij mijn vorige stoppersgroepje hebben we ook nog een “harde kern” van een stuk of 8 en bij de april 07 mama’s is dat groepje zelfs beperkt tot 4/5 nu, met een paar anderen (stuk of 2/3) die nog heel af en toe binnen komen vallen. Maar nogmaals, ik vind dat eigenlijk wel prettig…
Zo! Dat was mijn bijdrage voor nu weer even. Ik ga even de rotzooi opruimen enzo…
Zitten jullie nou zonder mij allemaal msn adressen uit te wisselen he??? Kan niet he! :naughty:
Ik mis jou ook nog in mijn KoK-ers collectie :P
Baal, rijles ging niet door... Instructeur zat vast aan de andere kant van Rotterdam en de wegen? Die zaten ook vast... Echt, je zou toch wel denken dat het verkeer niet gelijk ondersteboven hoeft te liggen als het een beetje naar weer is...
Flien, met dit weer is het ook niet lekker lessen hoor! Is zonde van je centen, want je kunt niks zo. Ben je allang blij als je je auto een beetje recht kunt houden…
Enne…volgens mij is je kok-collectie weer een beetje uitgebreid nu!
wwb, je kent me he…Deb en iets missen? Dat kan dus niet! :mrgreen:
Zo. Ondertussen 2 kids op bed en de derde zit boven te bellen met een vriendinnetje van zijn vriendinnetje…
Ik wou dat hij met zijn huiswerk eens net zo fanatiek was als met zijn belgedrag…
Oh! Waterkoker is klaar! Deb gaat zichzelf voorzien van een pot thee!
Nou ik ben ook klaar voor een avondje online hihi… Manlief schop ik dadelijk naar boven voor de crosstrainer (hardlopen met sneeuw is niet zo’n goede combi)… De waterkoker staat hier ook aan en de bonbonbloc ligt klaar haha…
En die grote van jou Deb, heeft die al een vriendinneke?? Hihi wat worden kleine jongens groot zeg…
ja…tiepmiep ben ik wel, maar nog niet officieel he…Maar daarmee houdt het niet op hoor! Ik ga voor het hoogste van het hoogste! Van mij zijn jullie voorlopig niet af! :mrgreen: