trouwens hier ook geen geluid op msn hoor, wel een knipperend balkje onderin, als ik het venster klein heb staan
Dus dan mis ik oook niks haha
Truste ladies! Het was heel gezellig, maar nu is het echt echt echt…bedtijd!
Tot morgen!
En Jiska, als je dit leest…ik zou het heeeeeel gezellig vinden als je hier weer langs komt! Heb wel regelmatig nog wat van je gelezen bij de juni mama’s en kan me dan ook voorstellen dat je ons even op een laag pitje hebt gezet.
Dikke kus voor jou!
Nou meiden, ik haak ook af!!!
Trusten en tot morgen!
Goede morgen meiden,
het is wit hier buiten… balen hoor, ik moet er doorheen, en ik weet niet hoe glad het is, of hoe dun. Ik zie alleen maar wit.
Nou ik vertrek wel vroeger, en dan zie ik het wel.
Het was gezellig gisteravond!!!
tot vanmiddag!
Good morning!
Nou…succes wwb…Hier was het een groot glibberfestijn…Heb al heel wat mensen op hun gezicht zien gaan!
Ik was dan ook errug blij met mijn winterbanden vanochtend. Geen centje pijn! (nou ja…bijna niet dan)
Ik ben brak meiden…
Kreeg vannacht om 4 uur! nog een sms van Rene. Die kwam net zijn hotelkamer binnen. Waren naar de een of andere club geweest…Maar toen hebben we dus nog even gezellig een half uur op en neer aan het sms’en geweest…Gezellig en lief hoor, maar nu dus wel heel brak…
Komt vast in de loop van de dag wel weer in orde!
Nou, ik ga wat doen! Tot straks!
Kus Deb
Hier niet brak… Het was echt gezellig gister!
Alleen Leine is weer chagrijnig, omdat ze wakker is geworden door die stomme bouwvarkens…
Vandaag lekker niksen, een ietsiepietsie strijk wegwerken en stofzuigen en wat eten voor vanavond halen (iemand ideeen, ben inspiratieloos)…
Ik maak lekker nasi met sate en kroepoek vanavond! :drool: :drool: :drool:
Of nou…laat ik eerlijk zijn…De nasi hoeft alleen maar opgewarmd. Had ik nog in de vriezer…Satevlees staat al in de marinade!
Hmmm… Nasi… Ik denk niet dat Matthijs daar blij van wordt, hebben we vorige week vrijdag ook al gegeten :oops:
Pffff, op een ander forum waar ik meeschrijf is een meisje en haar moeder heeft ook kanker. Vanavond laten ze euthanasie plegen. Ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen (we schrijven daar al 5 jaar met elkaar), het doet mij nog zoveel pijn en het komt nog zo dichtbij…
Dan moet je dat tegen haar zeggen Flien! Jullie “kennen” elkaar nu 5 jaar…dat snapt ze echt wel! Waarschijnlijk waardeert ze die woorden zelfs meer dan welke dan ook…
Even voor jou: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En nu ben ik dus nog steeds hier aan het rondhangen…NU ga ik echt echt echt echt echt wat doen!
Deb, ik kom bij je eten!! :drool:
en Flien, eerlijk zijn… Zeggen dat je haar wil steunen, maar dat het dichtbij komt! Dat je haar alle kracht toewenst ofzo… Maar altijd eerlijk naar je eigen gevoel blijven meid… En kom jij maar hier je verdriet neergooien!! Bij mij is het volgende maand 6 jaar geleden, en de ruwe randjes zijn eraf… het missen blijft!! :-* :hug:
Ja, ik heb het inderdaad zo gezegd…
Pffff, ik voel dat dit zo’n dag gaat worden waarop ik een hoop wil doen, maar er niks uit mijn vingers gaat komen!
Flien dat is inderdaad erg moeilijk :hug: :hug: :hug:
Deb maar wel gezellig toch zo smsen samen, ik hoopp voor je dat je minder brak word.
Oohh wij eten heel simpel en niets bijzonders, opgebakken aardappelen met boontjes en een stuk vlees er bij.
Na lange tijd ben ik vanmorgen weer wezen zwemmen, had ik me vergist in de tijd, en was er dus heel vroeg, niet zo erg konden we lekker lang zwemmen, was immers al weer heel erg lang geleden, en het was echt weer leuk, mathijs geniet daar zo van, ga het vanaf nu maar weer elke week doen, even weer een beetje het gewone leven aan pakken hier.
Nu zit ik hier met een heel erg moe jongetje die niet toe geeft, nou straks eerst maar eens wat eten en daarna gaat hij lekker slapen denk ik, en mama lekker op de bank even weer van de rust genieten laptop op schoot :shifty:
Nou, even mezelf een schouderklopje geven! Huis schoon, strijk weg en ik schoon…
Kind was schoon, maar die heeft net zitten spelen met boterham met smeerworst…
Flien goed gedaan hoor, inmiddels je kin ook weer schoon…
Meiden ik heb weer eens wat bedacht, alleen bedacht hoor, mathijs is dol op muziek en dansen, toen ik dus gister bij het CB was vroeg ik of er ook iets was waar ik met mathijs heen kon, peuterdans of zo, nee dat was hier niet, dat vind ik erg jammer, zit ik net te denken, wat nou als ik zelf eens een cursus doe om peuterdansles te mogen geven, en dat dan ga doen, lijkt me wel wat, allen nu was ik aan het kijken of dat echt wel mogelijk is, het is niet de bedoeling dat ik naar school ga hoor maar gewoon een cursus of een workshop volgen het kan wel het bestaat ook maar niet in de buurt, alleen heel ver weg nou dat is dus niet de bedoeling, maar had het alleen bedacht, had wel iets gevonden dat je dan een workshop kan doen en dan zelf les mag geven aan dreumesjes/peuters, maar ook weer zo ver weg, helemaal niets hier in de buurt, nou wou gewoon eens kijken of dat wat was maar kom dus niet ver.
Kind idd schoongemaakt…
Ben net even naar de stad geweest. Ik wilde zo’n oefenbestekje hebben voor Leine en ze had een nieuw schort nodig om d’r kleding te beschermen tijdens het driemaal dagelijkse eetfestijn…
Heb ik stiekem ook nog speldjes, rompertje, 2 blousjes en broekje en een vreselijk leuk vest voor haar gekocht!
Wow, dat is toch super leuk, ik vind dat ook altijd zo leuk kleertjes kopen.
Ja, hahaha… Alleen vindt onze portomonnaie het altijd minder leuk
Zal zo even een foto van dat vest proberen te maken, want het is echt vreselijk leuk!
nette–> als de workshops maar een paar keer zijn gewoon doen en wie weet een eigen peuterdansclubje/les beginnen met paar kids. leuk en kleine inkomstenbron erbij leuk toch.
flien–> ben erg benieuwd naar de foto’s! klinkt alsof je leuk geshopt hebt, protmonee komt er wel weer over heen haha.
Hier net naar verlos geweest bloeddruk goed 110/60 en beebje groeide goed, mocht zelf meevoelen kon zo hoofdje pakken zo bijzonder! Nummer gekregen van goede bekkentherapeut die zij goed kent even bellen voor een afspraak.
Verder weinig bijzonders wezen babyzwemmen mams heeft geholpen bij zolder uitzoeken/opruimen. Zo lief en handig.
Buit staat in show topic!!!
Ow en het bewijs dat Deb best kan rekenen!