Augustus 2008 stoppers deel V

whahahahaha :smiley: :mrgreen: :lol: geweldig !!!

Marinda… :lol: :lol: :lol: Geweldige foto! Uitvergroten en ophangen zou ik zeggen! :mrgreen:

Goeiemorgen trouwens meiden!

Hier nog geen fluit te melden, dus ik kom maar gewoon even naar jullie zwaaien!

Kus Deb

Goeiemorgen!

Heb het huis alweer aan kant :dance: Even op de superturbo door het huis heen gevlogen…

Het is hier enorm nat takke weer… Echt zo’n boerenkool stamppot dag! Denk dat we dat ook maar gaan eten!

Hey meiden,

Wat een weer hier zeg eerst sneeuw, daarna regen dus 1 drappige bende en nu weer sneeuw en echt dikke vlokken hoor.

Mijn vriend gaat misschien morgen als vip naar het tennistoernooi van zijn werk, ligt even aan zijn collega die ziek is, maar als dat wel door gaat dan moeten we dus vanmiddag om 17.00 als mijn vriend van zijn werk is super snel naar de winkel een pak halen, want die heeft hij niet en dat moet wel als hij daar naar toe gaat, de hoogste bazen gaan ook mee dus je moet wel netjes.

Oohh en deb we hebben gister spaghetti gegeten hoor en het was ercht super de super lekker :drool: :drool: :drool:

Nette; Is het dat Tennis toernooi in Rotterdam?!

:mrgreen: Fijn dat het gesmaakt heeft Nette!

Even snel een pak kopen? Pffff…jij liever dan ik. Rene doet daar altijd uuuuuuren over…(die heeft ze nodig voor zijn werk).

Flien, boerenkoolstamppot? Staat hier toevallig ook op het menu vanavond! Heb er nu al trek in…

Hier ook al ver klaar met het huishouden voor vandaag. Alleen Finn zijn kamer nog even stoffen enzo…maar dat kan nu niet, want de kamer is nog bezet. Zometeen maar even dus. Dan nog even stofzuigen en dweilen boven en dan is het weer mooi geweest voor vandaag!

Ja flien dat is in rotterdam.

En deb, ja even snel, we zullen wel moeten, en vriendlief heeft al van die moielijke maten, dus ik weet niet of dat lukt, maar zal wel moeten dan.

Hoi Meiden,

ff snel, ik ga zo naar de bedrijfsarts. Ik lag gister te huilen van de pijn, en mijn man is toen heel boos op me geworden. Ik moet van hem NU actie ondernemen, anders gaat hij in huishoudelijke staking :oops:

Ik vind het heel eng eigenlijk, want ik wil niet horen dat ik moet stoppen. Maar ook niet dat ik zo door mag gaan. Duimen jullie?

Ik duim…al weet ik eerlijk gezegd niet waarvoor…Weet je, ik begrijp dat je niet wilt stoppen met je werk nu…maar ik denk dat hubbie ook wel een pietsiebeetje gelijk heeft he…

Wat een dilemma meis…

duimen voor een goed compromie…

Oohh WWB :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat ik je in ieder geval nog wel even wil geven:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Oooh, WWB… Dikke knuffel en ik duim!

Nette; Dan weet ik gelijk bij welke bank je vriend werkt :wink:

Hier wordt het weer alleen maar slechter en ik moet nog boodschappen doen :eh: Daar heb ik dus enorm veel zin in :liar:

Succes Flien…hier is de regen ondertussen overgegaan naar van die vieze kleffe natte sneeuw…bah bah en nog eens bah! IK WIL VOORJAAR!!!

Deb, ben het met je eens hoor ik wil ook voorjaar, een zonnetje mooie krokusjes, narcisjes en blauwe druifjes.

Die winter mag van mij voorbij zijn we hebben al winter gehad.

Oohh ja ik weet niet of ik het al gezegt had, maar alles is weer aangesloten zoals het was, alles doet het weer en we hebben geen schade.

Ik wil oohook voorjaar!!!

Nou, ik ben weer trots op mezelf! Ik heb net voor 3 dagen boodschappen gehaald voor 15 euro… Echt een nieuw record van mij!

Maar goed… Leine zit nu lekker in de box te spelen. Ze vond het helemaal niet leuk buiten… En ik ga zo warme choco drinken… Misschien geef ik Leine ook een beetje, flink aangelengd met melk :oops: (ben een slechte mams)

Hoi meiden,

ff snel, ik ben bij de arboarts geweest, en vanaf vandaag werk ik om de dag. morgen dus niet en vrijdag niet. Vanaf volgende week werk ik ma-wo-vrij. Tot dat ok niet meer gaat dan wil hij me terug zien, en dan word het di -do. HIj verwacht datik niet tot mijn verlof blijf werken.

Gezien mijn klachten. HIj vond mij taai omdat ik zo lang door ben gegaan maar ik mocht het niet meer doen.

NU HEB IK DE BOODSCHAP WEL BEGREPEN!!! Ik ga braver luisteren, oke??

Maar ik merk wel dat het me hoog zit en dat ik er nog ff een potje om moet janken hoor. Het is niet wat ik wil.

Ik weet niet of ik vandaag nog kom, anders morgen (dan werk ik niet :stuck_out_tongue: )

Oohh WWB :hug: :hug: maar eigenlijk toch een goeie oplossing, je mag om de dag werken 1 dag rust en weer 1 dag werken, dus je mag wel blijven werken en dat is toch best goed.

Nou meis…dat lijkt me voor nu een prachtoplossing! Hopelijk gaat dat in de praktijk ook uitwijzen dat dat zo is!

En joh…lekker potje janken dan! Kan opluchten hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je verdriet doet…Dit is gewoon niet waar je op gehoopt had, niet waar je naar uitgekeken had (ook al had je het al wel een beetje verwacht) en vooral niet wat je wilt…

Maar, je bent inderdaad een taaie en je bent geen opgever he…Enne…ik weet dat je de boodschap nu wel begrepen hebt…maarre…als er iets is wat ik voor je kan komen doen, geef een seintje he! Echt!!!

Nette, kijk even bij de dreumessen meis… :hug: :hug: :hug:

sorry…

Deb ik heb het gelezen.