TJa, hier idemdito… Ik loop veel, heel veel en ook altijd lange einden! Belangrijk voor mij is ook een grote boodschappenmand, zodat ik ook lekker de boodschappen in de wagen kan leggen en er niet mee hoef te sjouwen… Dat is het grote nadeel van de Quinny…
Hoe deed jij dat Flien met de bugaboo?? Ik vind de boodschappenmand moeilijk benaderbaar met de wieg erop. Of valt het in gebruik wel mee?
Hey allemaal ben ik ook weer,
Nou tot nu toe geen schade, de stop zit er weer in en klapt er niet meer uit, we hebben nog een paar apparaten op een nood stekkertje omdat we niet willen dat die stop er weer uit klapt, we gaan vanavond proberen om alles weer zo te krijgen zoals het was.
Maar ik kan hier niet tegen he, echt niet, zoals zaterdag ook ik schiet in de stress, omdat ik zie dat onze halve keuken gesloopt moet worden, om bij die leidingen te komen, en aan het eind van de dag ja dik chagerijnig en zelfs ruzie met me vriend gehad, komt ook nog eens bij dat mijn schoonouders er de hele middag zijn geweest, en dat zij geen poot uit steekt en alleen mathijsje maar zielig vind omdat hij in de box zit, ja dat moest wel want alles stond onder water, ze zeurt en piept maar wat over hoe moeilijk haar zoon het heeft en hoe zielig het wel niet is voor hem dat dit gebeurd was enz enz enz, ik mag die mensen ook voor geen meter.
Maar goed het merendeel is weer opgelost, alle apparaten doen het weer, alleen de afzuigkap zijn we een beetje bang voor omdat daar al het water door heen gestroomd is, dus die gebruiken we nog maar even niet die moet maar even extra drogen, en dan maar hopen dat daar geen schade aan is.
Zondag was wel weer een gezellige dag hoor.
Zo! Ik heb geloof ik weer redelijk bijgelezen al moet ik eerlijk toegeven dat er niet veel is blijven hangen… :oops:
wwb, heb je genoten van je lange douche? Heerlijk af en toe he? Hier ook geen bad (meer), maar een heeeeeeele grote doucecabine met meer dan voldoende sproeiers enzo, dus ik kom hier niks tekort hoor! Zo heel af en toe zou ik best nog een bad willen, maar da’s dan voornamelijk na een dag met hele drukke kids…zodat ik me even echt terug kan trekken met een lekker boek ofzo. Maar goed, dat doe ik nu dus met een lange douchepartij (alleen dan zonder boek natuurlijk! )
Nette, wat een ellende zeg! Lekkage is heel erg vervelend…Gelukkig kun je er redelijk goed bij! Da’s hier ook een ander verhaal helaas, dus ik hoop maar dat wij er nooit last van gaan krijgen.
En inderdaad, je inboedelverzekering is er goed voor hoor! Gebruik van maken, want je betaald niet voor niks iedere maand weer premie!
Marinda, lekker geslaagd dus bij Babypark? Mooi zo! Ben ook wel benieuwd naar je aankopen, dusseh…foto???
Nou, hier een heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag even de stad in geweest voor wat kleine dingetjes en 's avonds naar de film (Slumdog millionaire, aanrader!!!). Gisteren hebben we heerlijk thuis rondgehangen. Beetje tv gekeken, beetje krantje gelezen, beetje spelletjes met de kids gespeeld…jullie kennen het wel. Relaxen dus!
Nou…verder even weinig te liegen vanaf hier, dus ik kom straks wel weer even spieken hier. Zo eerst Finn uit bed plukken en Basten halen.
Tot straks!
Kus Deb
Ow Nette, wat vreselijk is dat he. Dat mensen dan toe gaan zitten kijken, en commentaar lopen hebben. Doe dan iets… Haal die jongen uit de box, en zeg ik ga er wel een blokje mee wandelen, heeft hij in ieder geval een frisse neus en wat beweging gehad.
Mijn s.moeder vind het ook nogal snel zielig wat haar lieve dierbare zoon allemaal moet doen in huis (ja duh, hij maakt zijn vrouw zwanger, en dat die nu klachten heeft was van te voren besproken,… ook de belasting op hem is besproken). Ik kan daar dus ook totaal niet tegen he.
Het is toch ook zijn huis en dus keuken. Net of jij er iets aan kan doen.
Het is heel erg begrijpelijk dat je ervan over je toeren raakt! Het is toch je thuis die in puin ligt ff. En water is een ramp!
Hopelij krijg je deze week wat meer rust! :hug:
Speciaal voor wwb–>
plaatje van de meubelen
Hier de kinderwagen hebben ook deze kleur. Blauw vonden we te besmettelijk…
Wij hebben wel een auto en de bus is vlakbij huis, eigenlijk loop ik zelf nooit verder dan 2/3 km. Verder pak ik de fiets. Al zal dat eerst wel afgelopen zijn met 2 kids. Dus is het of loopafstand/bus of met auto…
Vind de Mura ook :inlove: helaas vond grote man dat te gek voor 1 beebje. Ben nu blij met mn wagen de vorige was een afdankertje voor 50 euro hihi Dus dit is al hele vooruitgang. :mrgreen:
Missmarm, wow wat mooi allemaal zeg :thumbup: :thumbup:
nette–> Dank je! Zijn er ook blij mee. Nick krijgt echt thema kamer cars met mooie witte meubelen.
Wat rot allemaal zeg van de lekkage. Wilden jullie de keuken al gaan verbouwen of moet dat nu extra?
Wat betreft smoeder pff mijn ouders en schoonouders hadden kind gepakt naar kinderboerderij gegaan en ons laten puinruimen of andsom net wat gevraagd wordt.
Nu alles weer onder controle?
Wow Marinda, super ziet het er uit. Die wagen is inderdaad lekker stoer en wendbaar. Kamertje kan ik me nog wel herinneren, dat heb ik al eens gezien. Heel stoer kamertje is het!!
Deb, die lange douche heeft me goed gedaan… Alleen het snoeiwerk aan de onderkant is lastig aan het worden… ik schrok dan ook toen ik bloed zag lopen, maar het was achteraf heel verklaarbaar :oops: En wat moest ik aan flien denken toen.
Tijd om manlief daarvoor in te schakelen dan wwb! Of een spiegel neerleggen…
@wwb wrote:
Hoe deed jij dat Flien met de bugaboo?? Ik vind de boodschappenmand moeilijk benaderbaar met de wieg erop. Of valt het in gebruik wel mee?
In het begin was het even hannesen, maar al gauw kwam ik erachter dat je boodschappen het makkelijkste van de zijkanten af erin kan steken. Als ik echt veel had, dan haalde ik de wieg er gewoon even af…
En dat knip en snoeiwerk levert dus niet alleen bij mij schrik op?!
Nette; Wat een narigheid zeg, scheelt dat de stop al blijft zitten! Maar man, wat een nasleep… Kan de verzekering er misschien wat mee?
Deb; Heerlijk toch een dagje niks… Ik kan daar zo van genieten. Hier wisselen de drukken en lege weekenden elkaar af. De drukke weekenden hebben we nauwelijks tijd om op onze billen te zitten en de rustige weekenden hoeven we ook helemaal niks!
Marinda; Het ziet er echt supermooi uit! Ja en de Mura is prachtig, die wilde ik eigenlijk heel graag… Maarja, die is te zwaar om trap op te tillen voor mij!
Wij hebben dit weekend een beetje zitten neuzen naar interessante nieuwbouwprojecten (voor ons volgende huis) en we zijn wat leuke dingen tegen gekomen! O.a hier in Rotterdam waarbij je zelf bijna alles kan bepalen en een leuk project bij Teteringen… Van de week maar eens wat vragen bij onze hypotheekadviseur leggen…
Teteringen Flien??? Da’s wel heeeel dichtbij! Doe die maar! Wel zo gezellig :mrgreen:
Google maar even op de “waterdonken” ziet er erg leuk uit…
Ik zou dolgraag meer richting Brabant willen, alleen al omdat mijn familie daar allemaal woont… Mijn lievelingstante woont in Rijen, dus dat is het mikpunt zeg maar
In Raamsdonksveer en Geertruidenberg lopen ook nog wat mooie nieuwbouwprojecten Flien…
Waterdonken…ik ga googlen!
Ziet er leuk uit Flien! Ik kan alleen nergens een prijsindicatie vinden…ik vind het vierde type wel wat namelijk…Ik zag dat het mogelijk was de zolder uit te bouwen daar en ook een uitbouw om de woonkamer te vergroten…Dan is het voor ons wel interessant…
Marinda, mooi kamertje! En mooie wagen! Ik zou denk ik ook voor grijs gegaan zijn. Blauw is inderdaad redelijk besmettelijk. Ik heb nu een paarse wagen en die is ook behoorlijk besmettelijk.
Nette, jij hebt niet echt een fijne zaterdag achter de rug lees ik wel…Gelukkig heeft de zondag nog veel goed gemaakt dan!
Ik zit even te wachten tot mijn vloer droog is nu…heb net gedweild. Zo nog even een paar kleine dingetjes doen en dan heb ik mijn huishouden weer op orde voor vandaag.
Ga nog gauw even verder neuzen nu!
Kus Deb
Dus flien plannen om een huis te bouwen… altijd leuk toch, alleen een mooie plek vinden om te wonen he…
Deb; Als je linkjes wil kan ik wel even een PM’tje sturen… Van alle types staat er een website naar de projectmakelaar die ze verkoopt… Maar anders kan ik die linkjes ook wel even PM-en…
Nette; Wij kunnen gewoon veel meer als het nieuwbouw is en ik wil een huis wat degelijk in elkaar steekt, maar toch een blank canvas is… Klinkt niet heel logisch he?! We zouden ook een oude opknapper kunnen kopen, maar dat is veel minder voordelig!
Moet niet gekker worden kijk eens wat die gekke mannen deden…
Neus tegen de ruit en tong uitsteken tsss
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oohh wat leuk, super grappig, samen lekker gek doen.
@missmarm wrote:
Moet niet gekker worden kijk eens wat die gekke mannen deden…
Neus tegen de ruit en tong uitsteken tsss
Wat een flapdrollen zeg! Voedt Mark zo zijn kinderen op?! Dat wordt wat later