Ja inderdaad een vette mannenactie, die mega afgestraft kan worden door zwangere zeer hormonale vrouwen (lekker generaliseren, dan lijk ik geen slechte echtgenote hihi)
Mijn man had hier namelijk ook een typische mannenactie vandaag. Hij ging ipv hardlopen met de kleine man, voetballen. NU heeft hij voor zijn verjaardag een hele harde, zware leren voetbal gehad. Manlief en apie gingen hard tegen hard. De grote jongen is toen vergeten dat de kleine jongen ook fysiek minder in te brengen heeft, en ging in zijn fanatieke bui iets te hard. Gevolg, bal tegen apie zijn koppie. HIj heeft nu een vuurrode plek op zijn wang, en een licht gezwollen oog. Maar is er wel een uur hangerig bij mama van geweest.
Mijn man zei: ik had er echt geen erg in dat ik zo hard schopte hoor… hij voelde zich mega schuldig… Apie is nu ook weer vrolijk aan het spelen hoor, maar het was wel ff zielig…
:shock: Typische man inderdaad!
Tja, die hormonale bom barst hier, vooralsnog, niet dagelijks… Dat komt nog wel… Zo tegen de 30 weken
hmmm hier knalt het minimaal 1 x daags hoor… en ik moet nog even voor ik 10 weken ben :shock:
HIer een hoop getier van manlief net… Hij moest apekop op bed leggen ( ik mag geen traplopen he), maar op studio sport was de samenvatting van psv… Vergeet hij boven iets, en de kleine man riep hem terug… begint hij toch te vloeken… pfffff niet iets voor een hormonale vrouw hoor… mennn wat werd ik ff giftig…
:lol: Hahahaha… Is voetbal zo belangrijk?! Ik ben hier de sportliever (godzijdank) en dat bevat geen voetbal
ja blijkbaar… pipo… Ach apie slaapt en hij doet maar… ik heb mijn lappie hihi… En ik ga dadelijk lekker een uur douchen.
Oh, heerlijk! Lang douchen… Ik zou wel weer een keer in bad willen, maar we hebben geen bad…
hmm Ik heb nu eerst een kopje thee, en dan ga ik douchen. Maar ik mis ook een bad hoor. Zeker nu zwanger lijkt het me heerlijk om een uur te dobberen in een bad… hmmmmm maar helaas, ik moet het met een simpele douchecabine doen… Maar ook dat is lekker he…
oh oh oh… mannen… soms… achter het behang ermee
ik heb naast mijn korte koppie ook nog een trouwfoto van ons in het showforum geplaatst… :-*
Heidy, ik heb het gezien…
IK heb me vanmorgen uit bed gesleurd, na vannacht 3 x gewekt te zijn door mijn man. Lekker hoor. HIj is heel soms snachts onrustig/ slaapwandelend etc. Dat was dus vannacht… Eerst zat er een vrouw in de kamer… IK zei dat behalve ik er niemand was, nou daar werd hij boos om. Dat was om 1 uur. Om 3.30 begon hij weer, toen kreeg ik een voet tussen mijn benen, want ik moest opschuiven (en ik lag al op het randje, maar hij lag dwars in bed) en de 3e keer was om 6 uur (en ik moet er om 6.30 uit) dat hij de uitgang kwijt was (ofwel hij moest naar het toilet en was ff kwijt waar de deur was…)
Lekker hoor, ik ben dus tamelijk brak, maar dat was wel te begrijpen of niet??
Leuke foto’s Heidy! En ik ben wel heel nieuwsgierig naar de foto met de kat
Hier echt als een blok geslapen vannacht… Wordt ik vanochtend wakker, ligt er geen Matthijs naast me, maar een Leine… Matthijs had haar lekker bij me gelegd toen hij naar beneden ging. Ze was helemaal tegen me aangekropen en lag lekker opgekruld mijn nek te kroelen :inlove: Som is ze best lief…
Gister echt even een flinke wagen discussie gehad met Matthijs… Mijns inziens hebben we dadelijk aan alleen de QUinny niet genoeg. Sterker nog, wat mij betreft wordt her duowagen, buggy en draagdoek… Maar Matthijs denkt daar anders over… Die is bang dat we de quinny niet of nauwelijks kunnen verkopen (terwijl hij nog supermooi is en sommige delen nooit gebruikt) en wil niet te veel geld uitgeven aan een duowagen… Ik ga dus maar sparen
hmmm dat is inderdaad balen Flien, want je hebt zo erg een goede wagen nodig. Kan je niet op marktplaats kijken wat een wagen van jullie soort ongeveer doet? En dan dat aan hem laten zien? Want je hebt gewoon echt wel een goede duowagen nodig. Die dingen worden erg log als je een prulding neemt vrees ik.
Mogguh meiden! Ik ben ook weer boven water!
Moet alleen nog wel “even” bijlezen…stelletjes lulijzers (was het toch he?)
Flien in de gauwigheid las ik wat over een duowagen discussie…Ik denk dat je daar met Leine echt niet onderuit kan hoor! Maarre…waarom zou je de quinny niet verkocht krijgen? Zet hem hier op KOK in een winkeltje en ik durf te wedden dat hij zo weg is!
Nou, ik ga zo eerst Finn op bed leggen, even wat huishoudelijk gerommel en dan kom ik bijlezen!
Tot straks dus!
Kus Deb
Waaaah, ik ben dus niet gek! Ik ben niet gek dat ik over een duowagen nadenk… Ik heb ook tegen Matthijs gezegd dat het nu moet, maar wel dat het een reeele optie is en dat we tegen die tijd (als ik een week of 25 ben) wel verder kijken… Ik denk namelijk ook dat die Quinny wel goed verkocht wordt. Hij is van november vorig jaar! Reiswieg is nooit gebruikt en ga maar even door… Het is gewoon een leuk kleurtje :mrgreen:
Nope, jij bent niet gek!! Die conclusie hadden we al eerder getrokken :lol: Doe wat marktonderzoek, dan kan je Matthijs met feiten om de oren slaan (wel zachtjes hoor hihi)
flien–> je hebt toch ook zo’n universeel buggyzitje wat je aan je bestaande wagen kunt klikken? of een buggyboard met zon zadel geen optie? Kan je je bestaande wagen blijven gebruiken. Lief zon hummel tegen je aan dat wil hier niet Nick is het niet gewend en slaapt niet tegen me aan haha
Ja, maar die passen allebei niet op de Buzz… Wat dat betreft had ik beter de Bugaboo kunnen houden…
Zal ik hier op KoK eens een topic openen?! Ik welke pijler moet dat dan?!
mamavraagjes daar had ik m ook neergezet…
Nick is al wat ouder natuurlijk (net 2 als beebje er is)als Leine maar wij hebben het plan dat we als ik alleen ben een buggyboard oid achter de wagen knuppen of dat hij loopt. Lopen vaak naar kinderboerderij +/- 20 min lopen of gaan naar de stad of een winkelplein.
Okay!
Heb je trouwens je wagen gekocht?
Jep in die prijsklasse stond er ook een Topmark wagen met 4 wielen. De x adventure was gammel en onhandig, de mouse al beter maar de topmark reed het beste en lichtste. Topmark toppi motion bevalt goed zelfs met Nick erin haha.
Zit een reiswieg, zitgedeelte en autostoel bij die erop past en adapters voor maxi cosi autostoel bij voor 400 euro en kregen nog 5% korting. Daarnaast maakte die mevrouw een rekenfout in ons voordeel van 25 euro. Zij gaf aan dat wij fout rekenden ahum zij gaf 2 x 5% korting op kinderkamer. Waardoor deze even duur was als de x adventure.
Voor een leuke prijs een leuke wagen voor 1 kindje vind ik een wagen van bijna 1000 euro toch te duur. Maxi mura 4 leek me gaaf maar met maxi cosi en reiswieg etc was ik teveel geld kwijt.
het is ook een hele smak geld Marinda… Ik schrok er ook van. Onze motivatie om wel een dure wagen te kopen is, dat wij geen auto hebben, en dus heel veel afhankelijk zullen zijn van de kinderwagen. Anders had ik ook zeker in een ander segment gezocht! Ik vind de zit van de mura zooo leuk, met dat stuurtje. Echt super schattig. Maar ik ben tot nu toe heel blij met de keus die we gemaakt hebben.
Jij zo te horen ook, en daar gaat het uiteindelijk om! Ik ben benieuwd naar een foto. Heb je een plaatje van de wagen en je kamertje?