nette–> Al zegt de hele wereld iets anders als dit voor jullie werkt is er toch niks aan handje… Nick had door slechte start behoefte aan veel rust en vanaf begin vind hij zijn wieg/ledikant echt zijn plek gaat er lachend in en komt er ook zo weer uit. Als Matthijsje dat in de box vind prima toch. Zelf vind ik het boven wel makkelijk dan kan ik gaan strijken/stofzuigen en poetsen beneden.
wwb–> :hug: :hug: :hug: Maar wel top deze modus. Hoeveel moet je minder gaan werken qua uren? Snap dat het rot is, hier wijkt ook alles voor werk, sport ging maandag niet omdat ik vandaag geen (extra) pijn wilde hebben. Maar je bent een bikkel en met de ernst van je klachten vind ik dat je baas zeker kan zien dat je een doorzetter bent! Vind het al knap dat je ondanks alles nog wil werken ook al heb je dan nog meer pijn.
Oohh missmarm, jij dacht waar gaat dit over :think: en hebt het opgezocht…
Deb sorry het spijt me, het is natuurlijk mijn eigen keus geweest mathijs beneden te houden, jij hoeft geen sorry te zeggen tegen mij, mijn reactie was misschien ook wel een beetje vreemd, iedereen heeft zijn eigen ritme en zijn eigen ideeen en ieder kind is anders he.
Ok even wat anders…
Iemand zin om mij vanavond gezelschap te houden… vriendlief is darten en ik ben alleen…
Hmmm, WWB, hoe wel het nu misschien even slikken is heb je er waarschijnlijk wel baat bij! Laten we hopen dat dit voorlopig een goede oplossing is voor je!
Nette…geen ge-sorry! :naughty: :lol:
Nergens voor nodig lijkt me. Je hebt het bij de dreumessen al goed verwoord, we zijn allemaal anders en doen allemaal ons eigen ding. En weet je…al onze kids doen het buitengewoon goed, dus ik trek dan heel brutaal de conclusie dat wij het als mama ook allemaal hartstikke goed doen!
:-*
Marinda, heb je het gewoon opgezocht? :lol: Ben je al net zo nieuwsgierig van aard als ik! 8)
Ik ga de laptop afstaan aan Basten. Die wil graag een spelletje doen…Ga ik maar koken ofzo.
Kus!
Hmmmm, zou mijn rijles vandaag wel doorgaan?! Ik wil weer, want ik wil dat roze papiertje, nou ja… Kaartje hebben!!!
@nette wrote:
Ok even wat anders…
Iemand zin om mij vanavond gezelschap te houden… vriendlief is darten en ik ben alleen…
kom wel ff daar heen :mrgreen:
flienie… ik hoop voor je dat het door gaat…

wwb… hoop voor je dat je toch je rust kan vinden in deze oplossing :-*
deb… zow maar je laptop afstaan voor een spelletje … wat ben je toch lief

marinda… hoe is het met jou meid?
Ja Meiden, he is ook een goede oplossing, alleen ik had zo gehoopt dat het niet nodig was. Ik weet ook wel dat het al weken nodig was eigenlijk. Struisvogelen is makkelijk he.
Daar komt bij dat mijn werk heel lief en behulpzaam is. De arts (mijn baas, niet de arbo-arts) schrok zelfs vandaag toen ik eerlijk vertelde hoe de vork in de steel zit. Hij zei dat hij er er vanuit ging dat het goed ging, omdat ik niet klaagde. (is ook makkelijk van hem, maar goed ook niet verwijtbaar)
Maar het is gewoon leuk werk, iedereen is behulpzaam en liet me mijn ding doen.
Gelukkig zit ik nog niet helemaal thuis he.
Nette, ook ik heb het opgezocht, ik ben niet nieuwsgierig :oops:… En ik moet je eerlijk bekennen dat ik mijn apie ook lang in de box liet slapen hoor. Zeker tot hij een half jaar was ofzo. Daarna hield de papegaai(Die ik toen had) hem duidelijk wakker, en ging hij naar zijn bed. Maar ikv ond het ook moeilijk, en wilde hem het liefste dicht bij me houden.
Ik herken je gevoel dus.
Vanavond kom ik misschien wel ff op mns. Mijn kerel gaat hardlopen… het is even de vraag hoeveel puf ik heb… maar als ik energie heb kom ik, wel zo gezellig als we beiden alleen zitten he!
ik hoop het ook voor je Flien… en anders moet je eens uitleg vragen, want telkens afbellen gaat toch niet.
nette–> was erg nieuwsgierig… Best ernstig. Was laatst ook verbaasd toen matthijsje in de box bleek te slapen, maar aan de andere kant Nick sliep in de pittbox bij draaiende motoren :oops: en in de kroeg met koninginnedag. Ieder toch zijn eigen keus en blijkbaar groeien onze kids er prima op.
Heidy–> lief dat je het vraagt! Hier gaat alles top, buik is huge geworden vergeleken bij eerst. Daarnaast is bekken weer stabiel als ik iets minder zwaar train met sporten en er op let. Houden zo dus, bloeddruk toppie wat wil ik nog meer… Nick is momenteel steeds aan kletsen en maakt ineens zinnetjes van 2 tot 3 woordjes zo grappig wat worden ze groot!!! Hoe is het bij jou op je werk?
wwb–> struisvogel hihi heel herkenbaar. Gelukkig zijn ze zo lief op je werk heb je ook verdient zoveel er voor ever hebben om toch te gaan. Weet je al of je na je verlof mag blijven?
Deb–> erg nieuwsgierig, mijn collega’s vinden het soms te maar vaak ook erg handig ivm kennis
Geeft niets hoor dat jullue nieuwschirig zijn, ben ik ook :shifty:
Jaaaaaaa, het ging door… Maar Halleluja… Wat is rijden in het donker k*t… Man oh man, leek wel een rimpelsaurier zo als ik reed!!!
Maar goed, ik heb het overleefd!
Was het de eerste keer dat je in het donker reed… ja het hoort er wel bij he, ik weet nog dat ik dast toen ook zo eng vond toen ik voor het eerst moest doen.
Ja, maar ik kan dan ooke cht helemaal geen afstanden inschatten!
Ik ben ook nog steeds geen fan van rijden in het donker hoor! En zeker niet met dit weer!
hmmm toen ik nog een auto had maakte me dat niet uit… nu heb ik al 3 jaar niet gereden en moet ik dat weer oppakken… ik reed behoorlijk veel km’s per jaar (moest me bij verzekeren)…
Het enigste waar ik een hekel aan had was echte echte gladheid
fijn dat je rijles toch door ging flien
spannend de eerste keer in het donker… dat afstand inschatten komt met de ervaring… :-* (aldoende leert men… en nog meer wijze woorden)
Ik rijd in alles, donker, licht, sneeuw, regen, gladheid enzovoort… het enigste waar ik niet zo goed tegen kan… is als ik het stuur zelf niet in handen heb :mrgreen:
hey meisjes, sorry weer voor afwezigheid!
Heb vandaag tweede echo gehad, alles weer goed!
Of althans, baby deed het nog. Echo ook prima.
Moet over drie weken terugkomen. Er zat een verdikking bij de navelstreng. Dit mag in de eerste drie maanden hoor, dus geen reden tot zorg. Maar het moet wel even gecontroleerd worden dus 2 maart weer even babygluren. Deze keer had ik t wel zwaar, was ervan overtuigd dat de baby t niet meer zou doen… stom he? Ik wist t zeker zeker… Maar gelukkig, ik had het mis!
Heb lekker lange echo gehad, goed ingezoomd… babietje sprong op en neer en zwom steeds weg. Heel mooi… snif!
Ik zal proberen wat vaker weer te komen!
Flien, ik zie een banner… Wat goed, ik zal voor je duimen! Zo even rest teruglezen
Mooi plaatje Christine! Ik ken dat gevoel trouwens…dat je het zeker weet…Gelukkig had jouw gevoel het hartstikke fout!!!
Hopelijk over een paar weekjes ook nog goed nieuws wat die navelstreng betreft. Wordt het al een beetje echter voor je ondertussen?
Meiden, ik ga pitten! Het is weer vroeg dag morgen!
Truste!!!
Kus Deb
Hee Christine, wat goed zeg!! Spannend van die navelstreng, maar als het mag in de eerste maanden, dan gaan we er vanuit dat het goed komt he… Ik duim voor je!!
Leuk als je weer wat vaker komt… altijd gezellig!!
Ik ga nu naar bed…