Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Hey allemaal,

Ik ben er ook nog wel hoor, ik heb vanmiddag weer op de ijsbaan gestaan, samen met mathijs geschaatst, echt zo super leuk, ik heb de foto"s die plaats ik morgen wel even ok als ik tijd heb, want morgen gaan we weer schaatsen, ja mathijs en mama zijn schaats fan hoor, vanmiddag 3 kwartier geschaatst…

Missmarm, succes morgen met je echo, veel plezier met zwemmen, en succes bij vk.

WWB, sterkte met je bekken,echt zo vervelend dat je daar zo veel last van hebt, is daar nu echt niets aan te doen…

En Flien, hoe is het nu met jou meid…

En deb hoe gaat het bij jou meid… nog steeds niets gehoord van je oplader… erg lastig he, en hoe gaat het verder met je…

Hoi meiden,

vanavond de pretecho gehad. Alles was mooi, leuk en lief. beeb lag in een stuit een tukkie te doen. We hebben mooie beelden, en foto’s.

Ik heb knallende koppijn en mijn bekken doet ook niet mee, dus ik hou het kort vandaag,

wwb–> gaaf! Had je 3d/4d beelden? Was het geslacht ook nog steeds ged te zien en hetzelfde?

Hier de 20 weken echo gehad alle organen en dingen zien er goed uit alleen het kindje loopt 9 dagen achter in groei.

Hiervoor moet ik vandaag contact opnemen met verlos en moeten niet teveel problemen ervan maken maar groeiecho’s zijn wel nodig volgens de echomevrouw. Om te kijken of het verschil groter wordt of zo blijft.

De roze truitjes en strikjes zal ik ook moeten loslaten Mark wil maar 2 kids en ook hier zat toch echt een piemeltje aan. Vind het aan de ene kant jammer aan de andere kant voor Nick natuurlijk extra leuk. Daarnaast vind ik een jongensmama zijn ook leuk en is de gezondheid nu het allerbelangrijkste.

HAAAAAAAAAAI!!!

Ik ben er weer meiden! Heb een spiksplinternieuwe oplader dus als het goed is, kan ik weer zo veel achter mijn lappie als ik zelf wil.

Voor nu hou ik het kort, want ik moet alles nog bijlezen, maar ik zie even heel snel dat er weer een paar 20 weken echo’s geweest zijn? Allemaal jongetjes dus? Super hoor! Jongens zijn hartstikke leuk (nou ja, meestal dan…maar dat zal met meiden vast niet anders zijn).

Hier alles in orde. Met ups en downs, dat wel, maar gelukkig hebben de ups de overhand.

Meer dus later. Eerst eens even op mijn gemak bijlezen waar ik bijlezen moet!

Dikke kus Deb (die jullie toch echt wel gemist heeft…)

missmarm :thumbup: gefeliciteeerd :inlove:

deb… :slight_smile: welcome back!!!

Haaaaaaaai!!! :dance:

Ik. Ben. Eindelijk. Thuis…

We zouden inderdaad maandagavond al thuis komen, maar… Ik kopieer even uit een mailtje (mailen kon wel, internetten niet :eh: )naar een vriendin:

We kwamen gister (maandag) op het vliegveld en toen had de vlucht al bijna 3 uur vertraging vanwege het weer in Dusseldorf/Weeze. Uiteindelijk werd het zelf 3,5 uur en na lang wachten en weinig info hoorden we om kwart over 9 dat de inkomende vlucht wegens dichte mist uit was geweken naar Rimini (wij stonden op Ancona) en de vlucht geannuleerd werd. Dus wij om half 10 's avond’s mijn moeder naar Ancona laten komen en nu zit ik dus weer op de berg met de hele bups. We proberen nu morgen terug te vliegen. Het grootste probleem is echter dat de auto op Weeze staat, we dus eigenlijk echt aan Weeze gebonden zijn en alleen Ryanair daar op vliegt. Laten we nou helemaal klaar zijn met Ryanair! Wat een bud bedrijf is dat zeg!

Op de heenweg al moeilijk doen omdat de verzorgingstas ons 3e stuk handbagage was en we maar 2 stuks handbagage mee mochten nemen (ondanks dat we voor Leine betaald hebben)… Dus toen moest Matthijs nog wat inchecken en ging ik vast door de controle, sta ik met Leine op de arm, brult zo’n Duitse dame (Nazi-achtige looks:-$ ) ARMEN SPREIDEN… Toen ik zei dat dat niet kon, omdat ik Leine op de arm had was het helemaal fout. Dus toen ik vroeg iemand Leine dan vast mocht houden was het nog fouter:-s

Maar goed, gister was helemaal erg! Ze laten gewoon niks weten… Ook niet aan het personeel op het vliegveld (echt sneu voor hun, want zij krijgen met de boze menigte te maken)… Sterker, het personeel op het vliegveld in Ancona wist niets van de vertraging, tot de ATC ging bellen om te vragen waar het vliegtuig bleef, omdat ze het niet op de radar zagen verschijnen en ze zich afvroegen of er iets gebeurd was. Erg toch?!

Maar goed, vannacht om half 1 dus weer “thuis” en uitgeput. We hebben toch bijna 7 uur op dat vliegveld gezeten. Maar Leine, die heeft zich perfect gedragen! Ondanks dat ze niks mocht en kon!

Anyway, dinsdag zijn we de hele ochtend aan de slag gegaan om te kijken of we nog naar huis konden voor vandaag. Vandaag en morgen moet Matthijs namelijk op een congres in Brussel zijn. Uiteindelijk hebben we voor gister nog een betaalbare vlucht gevonden, die ons ook nog naar Dusseldorf/Weeze zou brengen (waar de auto stond)… Heel fijn natuurlijk! Echter een hele grote maar… Vliegveld was wel 5 uur rijden. Dus wij de huurauto weer opgehaald en gister om 6 uur de deur uit ('s ochtends dan he :wink: )… Uiteindelijk via een flinke sneeuwstorm (Van Modena tot aan Milaan) net optijd op het vliegveld. Komen we bij de incheckbalie. Vlucht 4 uur vertraagd!!! Toen vlak voor we zouden vertrekken de hele luchthaven in de mist verdween kreeg ik het echt benauwd!

Uiteindelijk waren we om half 8 op Weeze. Nadat we eerst de auto moesten zoeken (leuk als ze allemaal onder een pak sneeuw liggen), uit moesten graven en moesten krabben hebben we stapvoets gereden tot de snelweg. Uiteindelijk waren we om half 12 thuis. Uitgeput, maar zooooo blij! Leine is net een kwartier wakker geweest om te eten en slaapt alweer… Die is ook uitgeput na gister! Ze heeft alleen van Weeze naar huis geslapen, de rest van de dag is ze klaarwakker geweest!

Met mij gaat het wel. De miskraam heb ik een plekje gegeven. Al ben ik er nog wel vreselijk verdrietig van. Het heeft zo moeten zijn… Alleen is het dan wel confronterend om thuis te komen en allerlei dingen tegen te komen die aan zwanger zijn herinneren. Gelukkig wil Matthijs, netals ik, “snel een nieuw beebje maken” en dus is het afwachten op mijn eerste ongi en dan zien we wel… Het klinkt heel cru misschien, maar die wens voor een tweede is er nogsteeds.

Pfff, verder moet ik hier een hoop doen… Kerstspullen opruimen, opruimen, cavia’s verschonen, boodschappen en stofzuigen. Dat wil ik (op de boodschappen na) vanochtend allemaal doen en dan hopelijk kan ik de rest van de dag onderuit, want ik ben GE-BRO-KEN…

:-*

:shock: Lees net mijn onderschrift… Leine is morgen jarig! :shock: Voel me een hele slechte mama, maar was het vergeten door alle drukte!

wow… Flien… wat een reis… Snap dat je doodmoe bent… en de verjaardag van je meisie bijna vergeten bent…

MAAR mams… niet helemaal vergeten :-*

Geniet van een leuke verjaardag morgen… en alvast gefeliciteerd voor die kleine meid

@wwb wrote:

Hoi meiden,

vanavond de pretecho gehad. Alles was mooi, leuk en lief. beeb lag in een stuit een tukkie te doen. We hebben mooie beelden, en foto’s.

Ik heb knallende koppijn en mijn bekken doet ook niet mee, dus ik hou het kort vandaag,

sterkte lieverd… ene showen :slight_smile:

ben benieuwd. :slight_smile: gaaaaf hooor. wil ook een pretecho :smiley: … (over een paar weken :slight_smile: )

Jesses Flien…da’s geen fijne terugreis geweest.

En nee…waarom zou het cru zijn als de wens voor een tweede kindje er nog steeds is? Logisch toch? Je moet doen waar je je goed bij voelt meis!

Heidy, die ballenfoto! Geweldig!

Nette, wat jammer meis…dat je weer ongi geworden bent. Dit wordt jouw jaar hoor!

Even snel foto’’'s van mathijs in ons showforum, van kerst nog en van schaatsen, kom later reageren ok.

Deb–> de beste wensen! Hopelijk mag dit jou/ jullie jaar worden met veel goeds.

flien–> wat een verhaal zeg! klacht zou dat geen geld of andere vorm van compensatie voor alles opleveren? Heb je al wel kadootjes gekocht? Hoop dat het snel weer raak mag zijn en alles goed mag blijven gaan

nette–> ga nu je foto’s bekijken

ik moet over 2 weken de verlos bellen en krijg dan met 1,5 week groeiecho. Voor de geruststelling. verder is er niks aan de hand/ wat je kan doen.

Deb en Flien ik ben blij dat jullie terug zijn! Ik heb jullie gemist.

Nette wat een ontzettend knappe kerel is jullie manneke toch zeg. Echt een scheetje!

Heidy, als ik puf heb dan scan ik de foto’s ff.

Marinda, ik hoorde gisteren dan beebs 9 dagen mogen afwijken, dus dan zou jullie boy binnen de normen vallen?

En dan hier, ik voel me rottig. Waarom weet ik eigenlijk niet echt. Het is is denk ik een optelsom.

De bekkenklachten breken me op. Het is gewoon heel beperkend, en dat maakt me chagerijnig. Mijn man doet zijn best, maar door mijn beperkingen voelt dat niet goed genoeg. Hierdoor zijn we niet meer zo lief voor elkaar.

Ik erger me aan vanalles, en ik voel me verdrietig. Ik baal zo van mezelf. Mijn man snapt dat niet. Ik vind het zwanger zijn gewoon niet leuk (ookal ben ik dolgelukkig dat wij een kindje krijgen wat er tot nu toe gezond uit ziet).

Dat is allemaal zo in tegenstrijd met wat ik verwacht had. Ik had in mijn vorige zwangerschap wel zo’n ‘roze wolk gevoel’. Nu niet, en ik voel me schuldig naar de beeb. Tevens voel ik me schuldig omdat ik ‘liever een meisje’ had gewild. Het klinkt allemaal zo verwend, zoals ik het schrijf. Alsof ik een kind ben die zijn zin niet krijgt. Zo is het niet, ik voel me gewoon rot hierover. Ik kan het niet met mijn hoofd goed zetten, mijn gevoel blijft terugkomen.

Zelfs het kopen van de kinderkamer maakt me niet blij, opgelucht dat het weer gebeurd is wel, maar blij niet.

Ik moet er ff 1 van school halen, kom straks terug.

Oow wwb… :hug: :hug: :hug:

Hou vooral op met je schuldig te voelen…da’s makkelijk gezegd, ik weet het, maar doe het toch maar :mrgreen:

Het is ook niet makkelijk. Het is ook niet niks. En het is gewoon bere-zwaar! En weet je wat? Dat weet jouw hub ook allemaal en hij doet zijn best om het voor jou wat draaglijker te maken, maar ook voor hem zal het af en toe best wat teveel worden en dan zijn jullie even niet zo leuk voor elkaar…Maar weet je…gelukkig is jullie relatie hier tegen bestand. Jullie kunnen dit hebben samen en slaan jullie zelf hier echt wel weer doorheen. Probeer te genieten van alle leuke momenten, zodat de wat minder leuke momenten op de de achtergrond blijven.

Doe wat je lijf nog aan kan, maar probeer je (ondanks alle verplichtingen) te concentreren op het doen van de dingen die je leuk vindt en je lijf nog aan kunt.

En bovenal…bel me als je hulp nodig hebt! Ik kom je met liefde en plezier helpen! Ik kom gerust je strijk even voor je doen, of voor jullie koken, stofzuigen of dweilen. Echt meis, ik zeg dit niet voor niks! Bellen als je hulp nodig hebt. Beloof je dat?

Voor nu: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

wwb-> :hug: :hug: En het is niet gek de roze wolk ontbreekt gewoon niet erg toch?

flien–> Geleficiteerd met Leine!! Maak er een mooie dag van.

Flien gefeli met je prachtige dochter! Geniet van vandaag!

Flien, proficiat met je dochter! Een jaar al weer! :dance:

Hier is het weer een beetje beter, maar het gaat erg op en af. Gisteravond op advies van de gyn gaan zwangerschapszwemmen. Ze zei dan kom je positief met andere zwangeren in aanraking, en het is goed voor je bekken. Nou het was heel heftig hoor, ik dacht, lekker keuvelen in het water, maar het is serieus hard werken. Ik werd er echt moe van. Niet erg hoor, maar ik had het niet zo zwaar verwacht.

Deb, ik onthou je aanbod, maar ga denk ik liever iets leuks met je doen. Dan ben ik er ook uit, en dat is gewoon gezelliger enzo. Het huishouden loopt op zich wel, als ik mijn lat maar niet zo hoog leg.

Dank voor de knuffels allebei!

Heej iets leuks doen sla ik ook niet af hoor! :mrgreen: Maar dan wel iets wat jij met je bekken kan en mag doen! Anders gaan we gewoon lekker bankhangen bij jou thuis met een grote pot thee en veel lekkers! It’s your call! Maar het aanbod staat en blijft staan dus als jij en/of hub behoefte hebben aan wat hulp, dan roepen jullie maar!

Flien gefeliciteerd met de verjaardag van leine, en jeetje wat een ellende met die terug reis zeg, kan me voorstellen dat je daar gebroken door bent, probeer er maar een gezellige en rustige dag van te maken vandaag.

WWB, :hug: :hug: :hug: je hebt het ook niet makkelijk, met je bekken die niet mee werken, dat beperkt je gewoon in alles wat je wilt, en dat geeft je rot gevoel, probeer ondanks alles toch een beetje te genieten van je zwangerschap al is dat erg moeilijk, hoe was je pret-echo… hopelijk heeft je dat een beetje een goed gevoel gegeven.

Ja en hier gaat het wel goed, weet je mijn gevoel is wel goed, maar ook weer niet, ja moeilijk uit leggen is dat, maar ga daar verder niet over zeuren.

Mathijs gaat heel goed, die leert op het moment zo veel echt onvoorstelbaar, hij kan ineens heel veel, heeft ineens zo ontzettend veel woorden er bij, maar ook de dreumespuberteid komt om de hoek kijken hoor, dat is soms wel moeilijk vind ik al blijft mathijsje makkelijk hoor, hij wil de hele dag of op klompen lopen (wat toch wel heel veel lawaai maakt) of op zijn eigen badslippers (die hem nog te groot zijn dus om de 2 tellen uit gaan) of op mijn schoenen nou ja dan doen we dat maar, dat geeft de minste problemen geen lawaai, gaan niet steeds uit, maar 1 nadeel daar aan is hij trekt de veters er uit, zijn sloffen wil hij niet aan.

Nou ja verder weinig te vertellen.

Deb, er moet toch iets te verzinnen zijn wat goed gaat, en gezellig, en leuk is (ik ga denken)

En ik onthou je aanbod! :-*

Nette, zijn crocjes (of van die nepperds) niet iets voor Matthijsje? Mijn zoon heeft ze ook, en dan met cars jibbits (of hoe heten die dingen). HIj mag ze alleen thuis aan, want ik vind ze zoo lelijk, maar ze lopen zoo heerlijk (ik heb ze ook :oops: )

Eigenlijk notdone anno 2009 he haha… maar misschien een idee?