Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Heidy, arme jongen, zijn mama plaatst de eerste ballenfoto op internet. Wat moet dat arme kind wel niet denken :oops:

Nee hoor meid, proficiat met je zoon :inlove:

En Thailand, wat geweldig, mijn man is er ook eens geweest (voor mijn tijd) en hij kijkt er nog met heel veel mooie herinneringen op terug.

Ik ben de kerstzooi aan het opruimen, heerlijk is dat altijd weer he, dat die troep opgeruimd is. Dan is het hele huis weer ruim, opgeruimd en rustig. Heeeeerlijk.

hihi :slight_smile: jah… z’n eerste ballen foto…hihi sorry :smiley:

wij hebben niet eens ‘iets’ kerstigs neer gezet :slight_smile: dus hoef ook lekker niets op te ruimen…

voor mij al de 12e keer in Thailand… maar dat komt ook omdat mij vader er al ruim 10jaar woont… :slight_smile:

Maar is inderdaad een prachtig land… hoop dat je er samen met je mannetje nog een keer naar toe kunt … :-*

Ik denk het niet Heidy, ik weiger namelijk de vaccinaties die nodig zijn.

heb me ook nog nooit ergens voor ingeent hoor… is helemaal niet verplicht… :slight_smile:

Heidy–>welkom terug wat leuk een jongen! Vind het als jongensmama ook echt leuk dat ik een jongen heb lekker autos en stoere kleding etc

wwb–> Grote man dus ook een nieuwe jongenskamer gaaf hoor. Dromen zoals een ver land moet je ook houden he.

Hier ook de kerstspullen weer weg vind het nu erg kaal en kil. Maar eens kijken of we nog iet kunnen vinden om op te vrolijken.

Binnenkort ook beginnen met grote beurten en de zolder uitruimen uitzoeken en inruimen. Pfff moet zoveel doen voor de verbouwing!

Beneden nu wel alles gestofd gezogen en gedweild. Straks als nick wakker is even op visite en dan is de vakantie weer over. Morgen weer aan de bak!

groetjes

klinkt dat he… vakantie weer over… zie er al gruwelijk tegen op… weer aan de bak te moeten… :frowning:

ik heb gelukkig nog 2 daagjes om bij te komen van de jetlag… (aardig last van)

dusss… maar dan helaaaaaas… … weer aan de bak :frowning:

Marinda, mijn zoon heeft afgelopen zomer een nieuwe slaapkamer gehad, en wij ook, toen we verhuisden hebben we nieuwe slaapkamers gekocht. Ik zal wel eens foto’s plaatsen, maar die moet ik op de harde schijf zoeken (en die staat boven)

Heidy, nog een paar maandjes en dan heb je 16 weken verlof :dance:

Vandaag hebben we een kinderkamertje uitgekozen:

Ook definitief besloten welke kleuren we gaan gebruiken. Wat ik dus al wilde, rood met oranje. We hebben al hoezen voor aankleedkussen ervoor gekocht (die waren in de aanbieding bij prenatal). Ook een avent-startset gekocht en een pakje. Ook een mega poepig wit broekje bij villa happ.

Verder 3 truien voor de grote kleine man, en een vest voor mijn vechtgenoot.

Ook hadden we een mooi kaartje gekocht (met babyvoetjes), en daarin hadden we een echofoto geplakt. Daarin vroegen we of de nicht van mijn man, met haar vriend peter en meter wilden worden. Ze voelden zich vereerd.

Verder zijn we lekker met z’n 2tjes gaan uiteten, dus we hebben heerlijk genoten vandaag.

Nu ga ik lekker op tijd naar bed, want ik ben echt gebroken.

wwb–> wat een schattige kamer! Mooi strak en wit. Kan op termijn ook een gewoon wit groter bedje bij. Wel leuk rood met oranje is minderstandaard als het blauw voor jongens.

Heidy–> wacht maar die laatste weken aftellen voor je verlof gaat echt snel hoor. Ik hoef nu nog maar kleine 4 maand te werken voor mijn verlof.

Heb een plaatje van Nick zijn kamer, Hierbij komt dan dit behang:

Bovenstaande komt op 1 wand de grootste

Deze komt op de overige 3 wanden kleiner en 1 met raam zodat het niet te druk wordt.

Hey allemaal,

Iedereen nog een heel gelukkig 2009 gewenst.

Wat heb ik een hele mooie echo foto voorbij zien komen, en ook hele mooi kamertjes.

Ons oud en nieuw was echt heel erg leuk en gezellig, en mathijs heeft overal door heen geslapen, wat een schatje he, we waren bij mijn moeder met oud en nieuw en we hadden een klein pakketje vuurwerk, rond een uur of 8 hebben we voor mathijs en ons neefje wat vuurwerk afgestoken ze keken voor het raam en ze vonden het toch super mooi, ze stonden met open mond en oohh te roepen te kijken schattig he, mathijs zei toen het afgelopen was papa maken, hij wou nog meer zien.

Met nieuwjaarsdag zijn we bij de opa en oma van mijn vriend geweest waar alle famillie was.

Vrijdag was mijn vriend vrij wat erg leuk was, we zijn toen naar drachten geweest even shoppen, lekker met zijn 3en even wat gegeten in een lunchroom was erg gezellig, daarna nog een laptop gekocht.

Zaterdag weer even bij schoonouders geweest, kadootje voor schoonmoeder brengen voor haar verjaardag nog, waren we helemaal vergeten dat ze een meeting had met andere vrouwen van een forum waar ze schrijft dus we waren ook zo weer weg.

Zaterdag avond weer naar mijn moeder geweest, omdat we een verjaardag hadden van de vriend van mijn vriendin, we zijn toen bij mijn moeder blijven slapen, en zondag avond weer weg gegaan naar huis.

Dus druk geweest de afgelopen dagen, nu zit ik ook achter de laptop maar jeetje wat wennen zeg, ben ineens alles kwijt hoe het ook al weer moet, nou ja komt vanzelf wel weer het is gewoon erg wennen.

Ook heb ik weer een enorme dip gehad, ik voelde me echt afschuwelijk vreselijk gister is mijn ongi begonnen dus zal daar ook vast mee te maken hebben, ja ben tuurlijk weer erg teleurgesteld, maar ja kan er niets aan veranderen.

Heb nog geen banner maar dat lukt me niet vanaf de laptop dus moet ik even op de gewone computer doen, ja klinkt dom he…

Nu zit ik op de gewone computer en heb net mijn banner gemaakt.

Oohh zal ik nog eens wat leuks vertellen over mathijs… hij kent ineens zoveel nieuwe woordjes er bij, en hij heeft ook zo vreemde woorden wat hij er zelf van maakt, vanmorgen liep mathijs op klompen door huis die hij zelf kungku noemt best grappig toch, zo kan ik nog veel meer woorden op noemen van mathijs die vreemd zijn, maar mathijs maakt het er zelf van, een eigen dreumes taaltje dus.

En ik heb 31 dec de laatste dag van 2008, samen met mathijs geschaatst op de ijsbaan, en dat was echt super de super leuk en mathijs vond het ook super leuk, kaatsen zoals hij het zelf noemt, op dubbele ijzer schaatsjes, echt super schattig er zijn foto’s van maar die moet nog naar ons toe gestuurd worden, zodra ik ze op de computer heb staan, plaats ik ze wel even.

wat leuk nette!! :slight_smile: ik ben benieuwd naar de foto’s

jammer voor je wel… dat je ongi bent geworden :hug:

Hoi meiden,

heerlijk he Nette, die kindertaal. Mijn zoon liet een kei harde scheet (toen hij een jaar of 2,5 was), en ik zei: wat doe je nou??

Hij ow sowie, herrie poepie :inlove:

En balen dat je ongesteld bent geworden. Zullen we afspreken dat het de laatste keer is dit jaar :pray:

Marinda, leuk kamertje, en mooi behang!

Dit is onze nieuwe kamer (plaatje van beterbed hoor, niet een echte foto)

en dit van mijn zoon (ook van beterbed, en geen foto van ons)

HIj heeft het buro zonder ladeblok en het bed zoals het er staat. De kast hebben we in spiegelbeeld.

En wat was het weer eng vanmorgen he. Bah ik moest lopend naar mijn werk, en ik glibberde alle kanten op (mijn werk is maar 2,5 km hiervandaan en normaal fiets ik).

Ik ga nu ook ff plat want ik ben bekaf

wwb–> de kamer bij ons was ook geen foto hoor kamer is besteld en wordt over week of 6 max geleverd. Mooie kamers hebben jullie beiden hoor heb je ook de kledingkast bij je bed? Hier staan nog nieuwe cvketel, vloer beneden en bed en bankstel op de wensenlijst. Hier ook al zo glad ging buiten 3 keer bijna onderuit dus voel door de rare beweging nu wel mijn bekken. Hoe staat het bij jou met je bekken? Veel succes met even plat gaan.

nette–> wat schattig! klinkt leuk he dreumestaal nick gaat heel hard stampen met zijn klompjes vooral als wij ik ben boer biet gaan zingen haha. Schaatsen ook erg leuk alleen durf ik momenteel niet zo goed… Balen van je ongi hoop zo dat 2009 jullie jaar wordt

groetjes!

Marinda, ook nog grote plannen dus! Wij hebben er inderdaad de bijbehorende klerenkast bij (een schuifkast van 2 m breed), op het plaatje zie je een stukje ervan).

Ik ben zo trots op die slaapkamers. Wij hadden allemaal maar zooi in het oude huis. In dit huis hebben we een nieuwe bank (chocoladebruine hoekbank), 2 slaapkamers nieuw gekocht. OP het verlanglijstje staat nog die kast van ikea (die ik een tijdje terug plaatste met die vakjes) en een grotere eetkamertafel. Ook die heb ik een mooie praktische gezien bij ikea. Dat zijn dus geen grote plannen meer, maar…

we hebben een financieel zwaar jaar achter de rug, trouwen verhuizen en nu een beeb, dus eerst maar eens een gezonde spaarrekening creeeren.

MIjn bekken is echt heel pijnlijk, die rare uitglijders vandaag op weg naar het werk en ervan terug deden er geen goed aan. Bovendien heb ik net met mijn eigenwijze kop de voorkant staan vegen. Er lag zo’n dik pak sneeuw, ik vond het gevaarlijk (wij hebben nogal gladde tegels op het voorpadje). Zoonlief boos dat ik het weghaalde, maar dit is veiliger.

Ik doe niks meer vandaag (op wat koken na)

haha wwb klinkt hetzelfde als hier gewoon toch doen ohoh voor ons hoop ik dat de glijpartijen snel over zijn al is een echte winter beter als vorig jaar 16 graden in januari.

Super toch dat jullie zoveel gedaan hebben afgelopen periode hier weinig de afgelopen 2 jaar al ziet het er allemaal goed uit met wat slim schoonmaakwerk en goede maar goedkope meubelen van de leenbakker. Ook voor weinig mooi ingericht hier. Nu op termijn stukje bij beetje de dromen verwezenlijken daarna in 2011 een verre vakantie en dan ben ik een heel erg gelukkig mens.

Alle vernieuwingen gaan ook van de extra’s als vakantiegeld en 13e maand en bonussen. haha de spaarrekening zal ook ver weg zijn na de verbouwing al willen we wel reserve houden voor kapotte ketel of wasmachine.

Waar is iedereen?

Alles goed bij jullie allemaal?

Hier wel alleen errug koud net al weer min 8! Ben benieuwd hoe koud het morgenvr4oeg is. Morgen zwemmen, verlos en daarna de 20 weken echo om 19:30

Fijne avond!

Ik vroeg me dat ook al af Marinda,

ik lig op de bank, veel bekkenpijn.

Flien is in Nederland terug als het goed is, en Deb heeft nog geen lader vrees ik…

Ik lig op standje ongemak te tikken, dus ik hou het kort.

wwb–> sterkte! Hoop dat het weer wat draaglijker mag worden.

Mis flien en deb echt hopelijk gaat het met beiden goed. Zit eraan te denken flien te smsen, denk dat ze dat wel leuk vind hopelijk…

Doe haar dan ook de groeten van mij.

Is goed!!