Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Tjee Flien, wat een heftige kerst zeg! 2 soorten verdriet, zo groot. Meid, ik heb zo met je te doen! Ik denk aan je en als ik iets voor je kan doen dan hoor ik het graag!! :hug:

Deb, dat hoor ik graag!

Hier is de kerst ook wel oke geweest. Niks bijzonders, lekker rustig.

Gisteren nog wel een box opgehaald bij iemand van KoK (kes heet ze), dus die hebben we ook al weer aangeschaft.

Een mooie donkerbruine (past mooi bij ons interieur). Ik ben nu mijn man aan het bewerken om toch een kast van ikea te kopen voor de achterkamer (ja schat, dat is heel handig,want we krijgen dadelijk 2 generaties speelgoed, en dat van de grote man moet hoger, zodat de beeb er niet bijkan, en het is toch veel mooier dan wat we nu hebben, gnagnagna)

En ik wil:

Je kan daar ook bakken, laatjes en deurtjes voor kopen. Dus dan kan je hem handig inrichten naar je eigen smaak en wensen.

Onderin bakken voor kinderspeelgoed, en verder naar boven laatjes, en open vakken.

Ook is er een smallere variant van (deb heeft die ook hihi), en die wil ik dan ipv de trofast aan de andere kant gebruiken, om speelgoed op te bergen.

Ik vind het heerlijk dat we in de achterkamer speelgoed hebben, en in de woonkamer niks. Straks natuurlijk wel wat babyspul, maar dat is zo opgeruimd (sneller dan magnetix, lego, playmobiel, kapla etc)

Maar manlief heeft als bezwaar dat we nu al zoveel moeten kopen, en dat het geld ons niet op de rug groeit. HIj heeft gelijk, maar ik wil er gewoon voor sparen, en van hem horen dat we het dan zo doen. Dan vind ik het goed hihi.

Flien–> fijn even van je te horen. Gelukkig voel je je naar omstandigheden goed. Hier ook even een dikke knuffel en denk aan jullie.

Deb–> Fijn dat het bij jullie goed gaat. De kerstdagen positief geweest voor jullie als gezin? Logisch dat we pas maandag wat horen geniet van elkaar

wwb–> logisch toch dat je wil horen dat je zoiets krijgt/ in vooruitzicht hebt. Mooie berging inderdaad en natuurlijk komt er met een 2e weer zoveel speelgoed erbij. Jullie ook fijne dagen gehad?

nette–> Hoe waren jullie dagen?

Hier gelukkig weinig nasleep van ongeluk op wat kapotte vingers van mark na. Nick knapt nog weinig op maar is wel vrolijk de schat.

Gisteravond heerlijk gegourmet en daarna met vrienden poker gespeeld. Net wezen lasregamen en nu is de rest uit eten maar wij wilden niet mee ivm nick wel zoek ik ze zo op in de stad al weer erg lang geleden wezen stappen en nu een avond mee heb vrij maandag en dinsdag dus kan een paar dagen herstellen :lol:

Buikkie nog steeds klein, iedereen zegt meid omdat het zo verschillend is van nick toen was ik al huge!

Ben benieuwd 7 januari weten we het hopelijk…

Spannend Marinda, hier dacht ik ook een meid, omdat ik zo anders zwanger ben (en een heel droge huid heb wat ik bij mijn zoon niet had),… maar dat is niet zo hihi…

Vandaag een kinderwagen besteld. We hadden al gekozen voor de bugaboo, en na lang wikken en wegen hebben we besloten deze helemaal rood te doen. Eerst wilden we zand of zwart met rood, maar het is toch rood/rood geworden :inlove:

Verder heb ik 2 leuke truitjes gekocht (ik had bijna niks fatsoenlijks warms). De kleine man kreeg nieuwe schoenen, en de grote man een jeans.

Lekkere dag shoppen vandaag dus :dance:

Mag ik hier ook even inbreken? Ik schrijf al mee bij andere topics, maar zag nu ineens deze. Ik ben half augustus gestopt met de pil en we zijn nu bezig voor de 1e. Tot op heden nog niet succesvol :frowning: dus we hebben onze hoop gevestigd op 2009… :pray:

Hallo Alicia, welkom hier hoor!! Hopelijk word voor jou (en de andere niet zwangeren) 2009 het jaar van de goede zwangerschap.

Als je even op pagina 1 kijkt, zie je onze voorstelberichtjes. En als je mij een pb stuurt voor jouw gegevens, dan zet ik je erbij.

hoi alicia! Leuk dat je komt meeschrijven.

wwb–> Klinkt goed dat shoppen heb ook weinig warms maar op werk is hetr bloedheet en heb ik dus tshirtstof aan zweet anders te snel. Op de fiets kan ik het redden met megasjaal en dikke winterjas haha. Wil alleen nog lekker dik vest vinden :lol:

Hier ook zulke droge benen bij nick ook het jeukt zo! Huid lijkt helemaal vol met korstjes maar dat is alleen bovenste laagje wat gebarsten is. Insmeren met handcreme helpt hier :oops:

Hier leuk weekend gehad. Gisteren bij schoonouders mooi vroeg gegourmet zodat nick tegen 19:00 naar huis kon. Ook allemaal verwend door kerstman manlief en ik kregen bon voor uit eten en nick carsspullen voor op zijn kamer en van little people een mooie trein met 4 beestjes erop.

Nu al wakker een poos door grote man die vanalles liet vallen haha kleine man slaapt gelukkig nog koorst s weg en benauwdheid knapt iets op maar maar heel weinig.

Nu zo op mn vrije dag hele huis poetsen! schoonvaders komt kozijnen inmeten en dan moet het toch netjes zijn…

Hoe was jullie weekend??

Fijne dag!

Nou hier was het super leuk, woensdagavond al naar mijn moeder vertrokken. die rit is altijd zo stresserig, omdat al onze zelfgemaakte bouwerken ook mee moeten en ze moeten niet stuk, de rit ging goed alles heel overgekomen, en mathijsje was super lief.

Bij mijn moeder de auto uitgeladen, en wat gedronken en daarna mathijs naar bedje gebracht, die sliep meteen, de volgende ochtend heeft mathijsje uitgeslapen, toen we allemaal gedouchd en in de kleren waren kwam mijn broertje met vrouw en kind ook al aan, en hebben we een hele leuke en gezellige dag gehad, s’avonds gecourmed met zijn allen, en surprises en gedichtjes er bij, was super leuk en gezellig en de kids hebben zich echt super lief gedragen.

Mijn broertje met vrouw en kind zijn s’avonds weer naar huis gegaan en wij zijn blijven slapen bij mijn moeder, de volgende dag 2de kerstdag zouden we naar mijn schoonouders gaan om te eten, we kwamen nog al laat bij mijn moeder vandaan, dus kwamen we ook laat bij mijn schoonouders aan (wat ik helemaal niet erg vond :oops: :shifty: ) maar het was best gezellig, en mathijs heeft zich ook daar weer super lief en goed gedragen.

De volgende dag zaterdag, schoonmoeder jarig, s’morgens heeft mijn vriend boodschappen gedaan en een kadootje gekocht voor zijn moeder een digitaal fotolijstje, we zouden er een paar mooie foto’s van mathijs opzetten, wat bleek er zat een dode pixel in wat wij erg storend vonden, dus hebben wij hem terug gebracht, ze hadden er niet 1ntje meer dus moest hij besteld worden, ja dat is balen natuurlijk he, dus kwamen we zonder kadootje aan bij schoon moeder, we hebben gezegt dat het nog komt, vond ze niet erg.

Zondag, zijn we thuis gebleven, en hebben we al het kerst wat we in huis hadden opgeruimd, en heeft mijn vriend oliebollen gebakken, we wouden nog meer opruimen maar zijn we niet aan toe gekomen, ik heb met mathijs aan het eind van de middag nog een blokje om gelopen langs het water, jeetje wat was het daar koud zeg, maar wel mooi, we hebben nog 3 grote vrachtschepen gezien en dat vond mathijsje super om te zien.

Ja, en nu al weer maandag, en moet eigenlijk nog veel opruimen maar heb er geen zin in, ik heb erg veel was die ook gedaan moet worden, eigenlijk wil ik het gewoon even weer netjes en gezellig hebben hier, en alle rommel aan kant maar ja dan zal ik toch zin moeten maken he.

Oohh ja en tussen door hebben we ook nog lekage gehad, ook zo vreemd verhaal, 2de kerstdag kwamen we savonds weer terug van mijn schoonouders en toen zagen we dus dat het deksel van ons aquariumpje scheef zat en het waterpeil iets was gezakt, dus we vullen water bij en proberen het deksel weer recht er op te krijgen, dat wil dus echt niet, zodra we het deksel los laten schiet hij weer scheef, heel erg vreemd, hoe kon dat nu ineens scheef zijn… we zijn er beide niet aan geweest en mathijsje kan er niet bij, zaterdag de hele dag heeft dat deksel scheef gezeten we kregen hem niet recht, we snapten er niets van en we zaten al te denken om dan maar een ander aquariumpje te kopen, zaterdagavond ja hoor hele kast nat aquariumpje heeft gelekt en alles was nat, alleen konden we niet vinden waar en hoe hij dan gelekt had, we hebben alles weer droog gemaakt, en water bij gevuld, zondagochtend toen we beneden kwamen zat het deksel van het aquariumpje weer recht, geen lekage meer gehad en niets meer aan de hand, nou ja hoe kan dat nou ineens…het deksel weer recht terwijl we er niet aan zijn geweest, echt heel vreemd iets hoor maar tot nu toe doet het aquariumpje het weer goed en geen lekage’s meer, heel vreemd verhaal hoor waar we echt niets van snappen.

Alicia, welkom hier.

Jeetje meiden wat hebben jullie weer veel geschreven hier, sorry maar heb niet echt goed terug gelezen, hier en daar een paar zinnetjes, sorry dus.

Ha meiden!

Ik meld me ook weer even! Nog altijd vanaf de pc bij mijn ouders, want tot nu toe nog niks gehoord van lappie…Maar goed, dan maar even zo!

Flien, je mk heeft dus al doorgezet? “Fijn”…Dat is natuurlijk niet het juiste woord, maar ik weet dat afwachten ook niet alles is. Nu heb je het “gehad”. Doe maar lekker rustig aan bij je mama de komende tijd. Wanneer kom je weer naar NL?

wwb, coole kast! Overigens heb ik niet 1 maar 2 van die gevallen (ook nog een op zolder). Ze bevallen erg goed!

Nette, heerlijk dat de kerst en de verjaardag van schoonmoeder zo goed verlopen zijn!

Alicia, welkom meis! 2009 wordt vast jouw jaar!

Marinda, gelukkig geen “last” meer gehad van het ongeluk dus? Mooi zo! Enne…dat buikje van jou…dat komt vast snel hoor! Ben wel benieuwd of er een jongen of een meisje in jouw buik huist…Willen jullie het eigenlijk weten van te voren?

Natuurlijk ben ik weer de helft vergeten nu…maar dat komt gewoon omdat ik nu in korte tijd zoveel moet lezen en typen…sorry hoor…

Hier dus alles hartstikke goed gegaan. Ik ben daar enorm blij mee, maar aan de andere kant word ik er ook een beetje verdrietig van…Het gaat zo goed, maar Rene is nog altijd wat huiverig voor de toekomst. Ik begrijp het ook wel, want hij kan er gewoon nog niet van overtuigd zijn dat het ook goed kan blijven gaan, maar toch he…Ik wou dat het anders was…Ik wil gewoon weer eens teveel in een keer…Stupid me…

Ik zal geduld moeten hebben (en daar ben ik echt heeeeeeel slecht in :mrgreen: )

Maar goed, al met al hebben we het gewoon heel leuk hier dus. Niks te klagen.

Uhm…verder…vergeeet ik vast weer wat…

Oh ja! wwb, wat spreken we af voor vrijdag? Hoe laat zal ik bij je zijn? Uurtje of 11 ofzo? Geef maar even een seintje, hier of via pb of via sms.

Nou ga ik snel even verder, want ik moet nog tig topics af enzo…

Tot snel!

Kus Deb

hoi meiden

huis weer redelijk aan kant was en zolder uitzoekwerk is nog niet klaar maar dat kan morgen natuurlijk.

Morgen even naar arnhem denk ik even de hm mama afdeling leegkopen. Heb nog bon van 20% korting en er zal vast veel moois hangen. met korting vast na de kerst.

Nette–> klinkt als een fijne kerst en verjaardag super joh. Wanneer is je NOD??

Deb–> fijn dat de kerst zo leuk was moeilijk lijkt me dat mijn geduld is ook niet sterkste kant. Veel plezier vrijdag met wwb! Wij willen het inderdaad weten hopelijk kunnen we het de 7e met de 20 weken echo zien. Buikkie moet nog op foto ben al bijna 19 weken en laatste was met 16 weken en een beetje

morgen meiden,

alicia, ik heb je pb ontvangen, en zal hem zo ff lezen en verwerken.

deb, 11 uur is prima!

meiden ik heb gisteren langer gewerkt (om deze week toch wat uren te maken) en ik heb nu enorm veel bekkenklachten. Ik ga het niet lang maken vandaag.

Nog wel ff een plaatje van onze wagen laten zien :inlove: :

Hey allemaal,

Missmarm, veel winkelplezier vandaag, en 21% korting is mooi meegenomen he, mijn nod, ik ga er van uit dat die tussen 4 en 5 januari zal zijn.

Deb wat lastig he, dat je nog steeds niets gehoord hebt van je oplader, en je niet kan internetten waneer jij dat wil maar afhankelijk bent van iemand anders zijn computer, maar super dat alles zo goed gegaan is met de kerst, en dat jullie het weer leuk hebben.

WWB, wow wat een mooie wagen, en wat lasitg dat je weer zo last heb van je bekken :hug:

meiden, na het aanpassen van de lijst ivm alicia zag ik een boel dames die al heel lang niks van zich hebben laten horen. Zal ik ze eens pb-en wat ze willen?

Haaai!

Ik kom alleen even posten voor wwb nu…Meis…ik moet afzeggen voor vrijdag…

Rene heeft namelijk vandaag een last minute bij Center Parcs geboekt. We vertrekken vrijdagochtend en zijn pas zondagavond of zelfs maandag pas weer terug.

Lieve wwb, ik had heel graag weer bij je langs gekomen, maar een weekendje CP laat ik toch ook niet schieten (zeker niet als het zo’n spontane actie van Rene is).

Zullen we snel een nieuwe date plannen? Dan regel ik wel een keertje opvang voor Basten buiten de schooltijden om, zodat ik alsnog naar je toe kan komen, goed?

Sorrysorrysorrysorry… :-* :-* :-*

Nou, nu vlieg ik weer. Zit op de verjaardag van mijn papa namelijk. Kwam even een BUB melding van een mede april 07 mama doen (ja Nette, Shir is bevallen!)

Kus Deb

wwb–> wat een mooie wagen mooi dat rood. Wat rot van je bekken zeg! hoe lang had je gewerkt? Hier gaat het goed begin heel iets last te krijgen maar met beetje opletten nog erg goed te doen moet ook nog tot eind maart ivm de verbouwing.

Deb–> wat een superactie van rene zeg! gaan jullie met het hele gezin?

Nette–>spannend al bijna je nod dus. Blijf voor je duimen zou het zo leuk voor jullie vinden.

Hier goed geslaagd een broek grijs en een rose trui en 2 tshirts voor onder vestjes en wat topjes ivm mega boobies… daarnaast voor nick een broek en 2 shirts en 2 pullys. En van draakje er was eens van prenatal een boxkleed en boxzak. Toen was mijn geld weer op :lol: hihi valt mee maar moet nu wel ff stoppen met shoppen. rijmt ook nog!

ff snel, wat de visite komt zo,

allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst, en voor ons allemaal een prachtig kindje in 2009!!

allemaal de aller beste wensen voor het nieuwe jaar

Verder heb ik niks te vertellen…

Allemaal de beste wensen voor 2009!!

hoe is het met iedereen?

Hier hebben we ook weinig nieuws gezellige oud en nieuw gehad al vond ik dit jaar minder leuk en vieren het volgend jaar thuis met ouders oid.

Verder vandaag voor kapitalen aan spullen besteld haha een nieuwe kamer voor nick die van leenbakker was erg slap dus bij kesteren een kinderkamer gekocht voor nick en behang bij een behamgwinkel besteld cars behang erg duur maar erg gaaf. Hadden met kerst van allerlei leuke cars spullen voor zijn kamer gekregen.

Net wezen sporten en nu zo lekker het bedje in!!

Fijn weekend!!

Marinda, wij hadden de zelfde ervaring met leen bakker. Mijn zoon had ene kajuitbed met ombouw (met van die schuifdeurtjes rood of blauw) en een bureautje erbij. Na een paar weken was er al een schuifdeurtje kapot.

Nu hebben we een kei leuke kamer van beterbed voor hem.

Zondag is het koopzondag op verschillende babyzaken, dus gaan we een kinderkamertje zoeken.

hoi lieve meiden… beste wensen ook vanuit hier…!

als eerste even een :hug: :kaars: voor Flien… jeetje meid … wat vervelend allemaal…

ik ben lang niet geweest…

Ben op vakantie in Thailand geweest…

heb daar van mijn vader o.a. een echo gekregen… waardoor we nu op een hele grappige manier het geslacht al weten :slight_smile:

Het wordt een jongen… :slight_smile: :inlove:

de dokter zei van te vore… nou ik weet niet of ik het al kan zien… aangezien je pas 18 weken bent… en dan nu toen hij het echo apparaat op de buik zetten… was het eerste shot… van meneer zijn… ballen… ECHT recht tussen zijn benen…

citaat dokter ; Wow … it’s a boy… this is clear!!

hahaha :mrgreen: