Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Meiden, ik word weer een stopper… Kindje is niet goed en ik ga een MK afwachten…

Flien–>oh nee! Wat een schok zeg. Heel veel sterkte en mocht je keer willen kletsen klagen oid je weet me te vinden. Vind het zo erg dat je na alles nu dit moet meemaken :hug: :hug:

Nette–> fijn dat sporten even een goed verzetje was. Super van de schaatskaarten wachten op zoiets leuks is niet erg toch?

Hier met Nick gaat het pet, meneer kon niet tegen de antibiotica en gaat er binnen 5 min van spugen dronk heel lief alles op maar kwam er net zo hard weer uit zelf alleen de antibiotica. Gelukkig geeft de huisarts nu iets anders.

Zo even stofzuigen en dan komen mn ouders daarna ff op de bank met nick voor de tv wat werken. Na eten even boodschappen doen en daarna sporten heerlijk. Moet alleen helaas maar komt vast goed. Hihi kijken hoe combat wil nu.

groetjes

Oohh flien, nee , oohh wat erg, jeetje weet even niet wat ik nu moet zeggen, dus daarom :hug: :hug: :hug:

Oh lieve lieve Flien… :hug: :hug: :hug:

Ik was er al een beetje bang voor…omdat ik je verhaal over het bloederige slijm wel herkende eigenlijk. Ik wist toen al dat er een mk aan zat te komen, dus voor mij was het niet meer heel erg schrikken. Maar goed, herkenning hier dus…

Als je vragen hebt of gewoon van je af wilt kletsen…je weet me te vinden he! Zit nu ook speciaal bij mijn ouders om te kijken hoe het je vandaag vergaan was en morgen ga ik gewoon weer checken.

Lieverd, neem even je tijd om de boel te laten bezinken. Praat erover en neem rustig afscheid van je veel te korte zwangerschap.

Voor jou een hele dikke kus…

wwb, ik zie je sms-je tegemoet! Succes!

Ik heb de rest nog even niet bijgelezen. Dat wordt wel morgen of later vrees ik. Nu staat mijn hoofd er niet naar als jullie het niet erg vinden.

Tot morgen lieverds.

Dikke kus Deb

Deb–> lieve woorden voor flien. Moet moeilijk voorje zijn. Super dat je wat laat horen en bijlezen ach joh dat komt wel een andere keer. Zet je het nieuws uit de sms straks hier neer?

Is inderdaad weer even slikken Marinda…

Het nieuws uit de sms posten zal lastig worden. Zit nu bij mijn ouders maar moet ook snel weer weg. Misschien als Rene op tijd thuis is dat ik zijn laptop kan lenen, maar ik denk dat wwb zelf dan sneller zal zijn!

Ik ga de pc hier afsluiten en weer naar huis!

Tot morgen ofzo!

Dikke kus!

Neee Flien, ow wat is dat k*t zeg. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een hel. Meid ik wou dat we iets voor je konden doen. Als je wil schreeuwen, schelden of gewoon ff wil uithuilen, je weet ons te vinden he!

Wat is dit hard zeg!

Hmm wat is het dubbel om nu over mij te vertellen. Bij ons was de echo goed. Kindje was mega bewegelijk, en actief. Alles zag er normaal en gemiddeld uit. Dat willen we horen he.

Ook weten we wat het word, en mijn man vond het geen probleem om het hier te vertellen, maar ik moet mijn mondje houden tegen familie en zo. Ik ben straks de enigste vrouw in huis, samen met de kat. Ik vond het heel erg slikken om de roze strikjes en staartjes los te moeten laten. Ik zag een meidje al helemaal zitten.

Het is zeker niet zo dat ik met een mannetje minder blij ben hoor, maar ik had beide smaakjes zo leuk gevonden.

wwb–> Wat super dat je echo goed was nu kan het echte genieten beginnen, al blijf je natuurlijk je bekkenklachten houden maar dit is toch een hele opluchting. Wat gaaf een mannenhuis maar kan je lichte teleurstelling voor beide smaakjes goed voorstellen hoor! Hier ook lichte voorkeur voor roze en paardrijden deze keer. Genoeg motorfans hier in huis :wink: . Al blijft het cliche natuurlijk bestaan alles is goed zolang het maar gezond is.

Nick is iets opgeknapt, de andere antibiotica werkt meteen en meneer spuugt er niet van zodat hij weer wat eet en drinkt en daardoor dus minder suf is.

Morgen drukke dag smorgens past mijn mams even op zodat ik kerstbrood en 2 kerstkado’s kan kopen. Daarna werken thuis met laptop op schoot en savonds kerstdiner vanaf 5 uur koken zodat we om 19:00 aan tafel kunnen…

Fijne dag morgen!

flien sterkte… :hug:

Hier een mega drukke dag, dus zal er vandaag niet zijn, dus iedereen vast een gezellige kerst gewenst, en flien voor jou :hug: :hug: :hug: want deze berichten zo voor kerst is natuurlijk vreselijk.

We gaan vanavond al naar mijn moeder, en er moet nog mega veel gebeuren, de laatste hand aan de surprises, er moeten nog een aantal(12) gedichten gemaakt worden (al ben ik al vanaf vanmorgen 8 uur bezig met gedichten maken) tussen door mathijs in bad en aankleden onze tassen moeten gepakt worden, en ons huis moet nog opgeruimd en netjes, dus druk druk en nog eens druk.

Flien, ik wil alleen ff zeggen dat ik niet kan stoppen aan jullie te denken.

Wat een rotnieuws zeg, en dat zo net voor de kerst. Ik wens je alle sterkte om deze toch al donkere dagen door te komen!

:hug:

Ook hier ben je al de hele dag in mijn gedachten Flien…Ik wil zoveel tegen je zeggen, maar weet gewoon niet hoe…Lieverd, heel veel sterkte…En als je een schouder nodig hebt, of een luisterend oor…ik ben er.

Lieve, lieve meiden. De schok hier is ook groot. Maar ook ergens een bevestiging van het gevoel wat ik tijden had. Eigenlijk moest heel erg aan jouw verhaal denken Deb. Ik ben nu bij m’n schoonouders voor kerst via de mobiel, anders moet ik de geschiedenis wissen. Als ik in italie ben heb ik weer meer vrijheid. Op vrijdag vliegen we, mits het kan natuurlijk. Sinds vanochtend lijkt het allemaal heviger te worden. Overgeven, krampen en meer bloed verlies. Bedankt voor al jullie lieve woorden. Ze doen me goed.

Lieve flien, wat fijn om even te horen hoe het bij jullie gaat. Heeel veel sterkte, vind het zo ontzettend oneerlijk dat je naast het verlies van je vader ook dit moet meemaken. Hoe reageerden je schoonouders?

Deb–> hoe is het daar? Toch zn in de kerst ondanks alles?

All–> een hele fijne kerst toegewenst geniet van alles wat je hebt.

Hier een spannende dag geweest grote man heeft ongeluk gehad van vangrail naar vrachtwagen en weer terug. Met een engeltje op zijn schouder alleen 2 kapotte plekjes op zn hand en spierpijn in nek.

Kleine man knapt op van deze antibiotica. Morgen bij mijn ouders eten erg gezellig en 2e kerstdag naar een motorzaak waar schoonmoeders werkt ook leuk.

Oei Marinda, daar is grote man goed weggekomen dan! Meiden ik internet nu elke keer vanaf mijn mobiel. M’n schoonouders hebben wel internet, maar wil niet dat zij erachter komen dat ik op KoK zit. Vandaar… Dat typt een beetje beroerd en ik kan niet terug lezen… Vandaar alleen ego… Hier is nog helemaal niks op gang, ergens had ik verwacht dat het wel zo zou zijn, omdat ik gister een aantal keer iets voelde… Het afwachten gaat dus door. Wil jullie ondanks alles wel’n hele fijne Kerst wensen… X

Hee Flien, begrijpelijk toch dat je niet bij je s.moeder op kok gaat. En dat je ff ego schrijft is niet meer dan logisch.

Sterkte hoor!!

Marinda, tjee wat een spannende dag had je gisteren zeg. Je man heeft echt een krachtig engeltje bij zich!!

Fijne kerstdagen allemaal (en diegene die het nodig hebben veel sterkte en licht toegewenst in de donkerdere dagen)

Fijne kerst allemaal meiden.

Flien niet meer dan logisch dat je niet wil dat hun alles weten zoals Kok. Nog even een dikke knuffel en denk aan jullie. :hug:

wwb–> dat engeltje mag e wel blijven zitten inderdaad pff schrok wel. Kleine man knapt nog maar weinig op heel iets alleen eet en drinkt slecht wordt overal benauwd van. Maar een sapje of water gaat er wel in en meneer kan wel iets hebben gelukkig.

In de nacht van 25 op 26 is de miskraam op gang gekomen. Uiteindelijk kort en viel ook de hevigheid me mee… Nu maar even afwachten hoe het verder loopt, maar het gaat op zich goed met me… Ben nu bij mijn moeder in Italie, dus hopelijk van de week een keer meer tijd!

Hoi meiden!

Flientje…even speciaal voor jou… :hug: :hug: :hug: Ben je de kerst een beetje door kunnen komen…

Marinda, da´s inderdaad een engeltje! Gelukkig maar!

Meiden, hier een goeie kerst achter de rug. Maandag weer meer, besteed nu mijn tijd even lekker aan mijn gezin.

Dikke kus Deb