Oohh jeetje flien :hug: :hug: :hug: wat een onzekeheid, en dat je vk zo weinig tijd voor je had dat is niet leuk, je bent natuurlijk erg bang nu, ik hoop voor je dat die steken/krampen weg blijven, en vreemd hoor dat je eerst weer dat gevoel moet hebben om een echo te krijgen, zo blijf je toch ook bang en onzeker, maar ik ga voor je duimen hoor
Deb :hug: :hug: :hug: je hebt de laatste tijd ook erg veel meegemaakt he, en ook nog eens heftige dingen, volgens mij heb je ook bijna geen tijd gehad om het te verwerken omdat het ene amper voorbij was en je alweer in het andere terecht kwam, en nu zit je gevoel vol en kan je er gewoon even niet meer bij hebben, ik wou zo graag dat ik wat voor je kon doen, en je mag natuurlijk altijd hier van je af komen schrijven hoor.
Goh meiden, wat een spanning en emotie toch.
Flien, ik wou dat er iets was wat we konden doen om je minder in spanning te laten. Kan je vanmiddag niet een beetje jokken :oops: En zeggen dat je krampen hebt, en dat je gewoon stikongerust bent? Ik weet wel dat het niet netjes is, maar zo het weekend in gaan is ook niks. En nog 5 dagen wachten is ook wel lang he.
Deb, lieve lieve deb, ik wou dat ik gewoon ff bij je kon zijn. Je gevoel en emotie is gewoon zo normaal en menselijk. Alleen die nuchtere, sterke Deb wil zichzelf weer zijn, denk ik.
Het is toch niet gek dat je uit je doen bent na dat berichtje van je ex, en dan daar bovenop van je zus. Je zou zelf zo graag…
Je weet zelf niet eens of je diepste wens ooit nog uit gaat komen.
Je leven is 1 grote emotionele 8baan nu, en dat je het tempo niet bij kan benen snap ik heel goed! Als jij van een afstandje naar jezelf kijkt, dan snap je het toch ook wel? Het zijn normale gevoelens, alleen is het k*t als je er in zit. Dan voelen die emoties zwaar en lastig.
Meid als ik iets voor je kan doen, dan laat het maar weten.
Wil nog afleiding in de vakantie, mijn deur staat open, en vind je het te veel nu, dan snap ik dat ook!
Ik ga nu nog ff liggen, dan kan ik straks boodschapjes doen (moet kadootjes kopen, de beeb van mijn vriendin word gedoopt, en zondag hebben we een verjaardag)
Je hebt gelijk wwb…nuchtere, sterke deb wil graag weer zichzelf zijn in plaats van een wandelend wrak…
En ja, als ik het allemaal op een rijtje zet, is het ook niet vreemd dat het even helemaal niet goed gaat met me, maar het feit dat het “normaal” is dat ik me zo voel, maakt het (helaas) niet minder erg.
Rene is daarstraks de deur uit gegaan zonder wat te zeggen, ik heb hem nog een sms gestuurd, maar een reactie krijg ik niet. Dat vreet aan me…Mijn schoonmoeder trof me net ook weer in zeer belabberde staat aan, dus die is ook weer op de hoogte…die weet ook niet meer wat ik nu nog zou kunnen doen. Die vindt deze hele situatie ook verschrikkelijk. En dat maakt het nog moeilijker…want ik wil natuurlijk niet dat zij zich ook nog eens veel zorgen maakt en verdrietig is.
Overigens heb ik wel kunnen lachen om je sms van net wwb…Ik zat in de auto, dus ik kon niet meteen terug reageren, maar ik vond hem wel leuk! Ik kan dus nog wel lachen hoor, het is niet zo dat echt alles alleen maar een doffe ellende is. Ik zal mezelf toch bij elkaar moeten rapen en gaan werken aan het weer opbouwen van mijn leven, of dat nu met of zonder rene is.
Dus ja, ik zou het heel fijn vinden om in de kerstvakantie bij je langs te komen als je het goed vindt. Geef maar een datum, ik heb verder nog niks gepland!
Meiden, ik ga de etensboel opruimen en Basten naar zwemles brengen. Life goes on!
Kus Deb
hmm ik snap wel dat je nog wel kan lachen hoor Deb. Ik vond die sms ook geweldig briljant. Ik zal hem ff in een spoiler zetten voor de anderen. Maar hij is alleen leuk als je hem als sms krijgt.
Onze fons is een grote pechvogel. Hij heeft een poliepke op zun pikie en nou kan hij een moand nie neue nie en nie pij*e nie. Hij bel jou over een moand trug
Ik hoop dat de sensuur hem niet aanpast, want ik vond hem echt fantastisch leuk
Ook snap ik Deb, dat het niet makkelijker maakt als de emoties normaal zijn. Ze zijn gewoon heftig en zwaar. En jullie zijn er nog niet gewoon.
Is Rene boos weggegaan, of gewoon ‘vergeten’ iets te zeggen. Hier gaat mijn man ook wel eens weg zonder kus ofzo, en dan ga ik helemaal over de flos, zeker als er al ff spanningen zijn, maar hij bedoelt er zelden iets mee. Maar als hij boos was is het lastiger.
En dat je s.moeder je zo aantrof, tja dat is niet leuk, want je wil het niet naar buiten brengen waarschijnlijk, maar aan de andere kant, heb je wel ff je verhaal kunnen doen, toch?
Over de date, ik kan maandag (22-12), dinsdag (30-12) en vrijdag 2 januari.
Ik moet deze week dinsdag en volgende week maandag werken, en a.s. woensdag is het druk hier omdat we 1ste kerstdag hier doorbrengen met mijn moeder, man, mijn zus, en mijn s.moeder. Dus dat word lekker stressen brrrr… (** edit, maandag kan niet meer, dan moet ik naar de kapper**)
Vandaag nergens last van gehad, alleen een hele dikke klodder slijm verloren… Sorry voor het onsmakelijke detail :oops: Maar goed ik wacht toch maar af…
Vandaag mijn eerst rijles gehad, en flink geshopt voor Kerst. Afleiding zoeken en nu ben ik druk bezig om te voorkomen dat Matthijs de cadeautjes vindt. Ook leuk
En door die afleiding geen moment angst gehad!!! Het kan dus wel
flien dat wordt dus het hele weekend de was, huishouden theorie leren etc doen om je af te leiden. Wel fijn dat er geen bloed oid te vinden is. Duim heel hard voor de 23ste.
deb–> Het is toch logisch dat die nuchtere deb ineens ff van de leg is. Hier ook gehad na de geboorte van Nick door de vele spanningen beiden erg veranderd en mark moest zelfs op functioneringsgesprek omdat hij niet te handhaven was. Hoop zo dat René (blijvend)inziet wat voor topvrouw je bent en je weer vertrouwen en plezier in alles terug krijgt.
Nette–> Hoe is het bij jou?
wwb–> En bij jou? Hubbie nog steeds in de meewerkmodus zonder morren?
Hier net lekker wezen sporten, wel last van bekken ineens denk door hakschoenen. Maar na rondje sauna en er niet aan denken voel ik me goed en vooral met 2 vriendinnen gezellig bijkletsen en kolonisten van katan spelen errug gezellig!
morguh,…
ja hoor Marinda, mijn man is nog steeds meehelpend en lief. Gisteren kwam hij zelfs met een mooie bos bloemen thuis.
Hij moppert soms wel, maar dat mag ook wel vind ik. Als het maar af en toe is, en niet heel de tijd.
Hij helpt nu echt wel. Maar ik moet er bijzeggen, deze week heeft iemand goed zijn ogen geopend. Wij hebben praktische thuisbegeleiding voor de driftbuien van de kleine aap.
Vorig jaar waren die zorgwekkend (samen met ander gedrag van hem hoor).
Nu komt ze nog om ons handvaten te geven (de indicatie liep nog). Ik heb tegen haar zitten spuien dat mijn man zo tactloos en lomp deed. ZIj heeft hem zijn ogen geopend. En hem duidelijk gemaakt dat ik er niks aan kan doen, en dat deze situatie voor mij enorm frustrerend is. Dat zijn gedrag daar niet helpend in is.
Kortom de sfeer is nu best goed hier.
Fijn dat je je bekkenklachten zo onder controle te houden zijn.
En sauna, hmm heerlijk. Wij gingen alleen niet vaak dus nu durf ik niet. Maar volgend jaar zal ik zeker weer gaan…
En kolonisten vind ik niet zo’n leuk spel, maar kletsen is altijd super! Dus je avond klinkt geweldig.
Flien, heerlijk zeg dat je je angst zo onder controle hebt kunnen houden, en je afleiding zelf klinkt goed.
Rijlessen zijn spannend he, maar zo fijn als je het papiertje (of tegenwoordig kaartje) hebt.
En shoppen doet het altijd goed he, tegen ongewenste emoties haha…
Meid ik hoop dat de 23-ste een hele goede echodag is!!
Even nog ego…
Gister en vandaag een aantal keer een dikke slijmklodder met bloed verloren… Morgenochtend om half 9 gelijk de verloskundige bellen… Verder geen krampen meer, dus ik hoop gewoon dat het goed is… Eng vind ik het wel!
ach meid toch. Wat een onzekerheid. Ik kan nu van alles zeggen, maar die angst blijft tot je het hartje gehoord of gezien hebt. Wat zijn die eerste 12 weken toch onzeker. Bah.
IK ga voor je duimen!! :-*
flien–> wat eng zeg. Gewoon nu bellen en vandaag uitsluitsel willen hebben hoor! Ze regelen maar een echo.
Meiden hoe was jullie weekend?
Hier zaterdag lekker met vrienden gezeten erg gezellig gisteren met mark rustig aan gedaan en met zijn 3en even gewandeld.
Daarna belden vrienden of ze bij ons mochten komen en we zin hadden om met zijn allen chinees te halen. Ook weer gezellig en leuk ook nog een filmpje gekeken.
Nu 2 dagen werken en dan vakantie 1,5 week. Vanmiddag wel vroeg naar huis Nick gaat naar de huisarts voor het hoesten want hij is nog steeds aan blaffen.
groetjes fije dag!
Hey allemaal,
Oohh flien, ik hoop zo dat alles goed is :hug: :hug:
Deb, en hoe is het met jou meid…trek je het allemaal nog… :hug: :hug:
WWB, wat fijn dat je man je goed helpt en dat iemand zijn ogen geopent heeft en dat het nu goed gaat.
Missmarm, wat vervelend dat je steeds zo last van je bekken hebt, doe als het kan lekker rustig aan.
Ja, nou hier gaat het wel, zaterdag eind de middag wel weer heftige ruzie gehad, weet je soms begrijpen we elkaar gewoon niet, en dat is toch wel vreemd, maar daarna was alles weer goed hoor, en hebben we een leuk weekend gehad, alhoewel ik nog steeds niet helemaal uit die dip ben, maar voel me op het moment wel aardig goed komt omdat ik enorme zin in de kerst heb.
Zaterdag zijn we ook nog bij mijn schoonouders geweest, en ze hadden weer een kadootje voor mathijs, ja echt heel leuk :liar: :liar: :? :wall: een zaklamp met een doodshoofd er op waar het licht dan uit schijnt, echt een eng ding hoor, en helemaal niet leuk voor mathijs, zoiets koop je toch niet voor een kind van 1 jaar en 8 maand.
Zondag bij mijn moeder geweest, was erg gezellig want we zijn met zijn 2tjes naar de koopzondag geweest mijn vriend en mathijs waren thuis gebleven bij mijn moeder, en mijn moeder en ik waren gezellig aan het shoppen, was echt heel druk in de stad maar wel heel leuk, we hebben ook nog een paar kadootjes gekocht voor kerst.
Verder hebben we voor die mensen met dat kindje die op het moment financeel heel moeilijk zitten leuke dingetjes gehaald, dingen die ze echt nodig hebben, ze hebben het zelf gezegt wat ze nog konden gebruiken, en voor het kindje hebben we lekkere dingetjes gehaald wat hij anders niet krijgt, dus dat gaat vast wel in de smaak vallen bij die mensen, het is namelijk voor kerst.
Verder heb ik het nog mega druk om alle surprises af te krijgen +gedichten, mijn vriend zei vanmorgen al tegen mij en vandaag niet kokken he, probeer zoveel mogelijk af te krijgen qwa surprises, weet je die enorme dip heeft me genekt en daarom zitten we nu in tijdsnood.
Maar moet zeggen dat nu ik het opgeschreven heb dat ik niet lekker in mijn vel zit, het me toch heeft opgelucht, mischien kom ik er nu wel achter dat alles opproppen helemaal niet goed is, + dat iemand iets tegen me heeft gezegt waarvan ik denk dat die ook nog wel eens gelijk heeft, en dat heeft me duidelijkheid gegeven en kan ik er mischien beter mee omgaan, alhoewel dat mischien ook wel erg moeilijk is want mischien weet ik wel niet eens hoe ik er mee om moet gaan, maar ik weet nu wel waarom ik niet lekker in mijn vel zit, en heus komt het wel weer goed hoor, maar dat heeft wel tijd nodig.
Oohh nog even iets leuks vertellen, gister kwamen we thuis, en ons hondje sprong boven op me zo blij was hij dat we er weer waren, meestal mag hij niet op mij omdat ik dan allemaal zijn haartjes op mijn kleding krijg, dus ik zei oohh browno is zo blij dat hij nette knuffelen mag, en mathijs zat naast me, en die hoorde mij dat zeggen, toen zei mathijs dus nette, ik moest zo lachen en mathijs bleef maar nette zeggen en vond dat ook zo grappig, hij was het vanmorgen nog niet vergeten want toen zei hij het weer met big smile, toch best wel schattig he.
Ow Flien…heb je al gebeld met je vk? Ik zou zo onderhand die echo ook wel gewoon eisen hoor…
Ik duim nog even heeeeeeel erg hard voor je door!
Meiden, hier een goed en gezellig weekend achter de rug. Heb nu geen tijd om uitgebreid bij te kletsen. Moet nog teveel.
Overigens zal het bijkletsen van deze kant de komende tijd toch heel lastig worden, want de oplader van mijn laptop is naar zijn grootje…
En mijn laptop is hartstikke leger dan leeg. Ik heb zaterdag de oplader terug naar de winkel gebracht in de veronderstelling gewoon een vervangend exemplaar te krijgen. Helaas pindakaas…Hij moest naar de fabriek gestuurd worden, waar ze gaan beoordelen of hij inderdaad kapot is en dan pas gaan ze bekijken of ze hem gaan repareren of dat ik een nieuwe krijg…Geloof me…ik ben niet heel erg vriendelijk gebleven daar in die winkel. Wat een baggerservice!
Maar goed, nu zit ik dus bij mijn ouders. Ik zal een dezer dagen proberen de desktop pc weer even tijdelijk beneden te installeren of anders heel regelmatig bij mijn ouders achter de pc kruipen om jullie te kunnen blijven volgen. Het ziet er naar uit, dat mijn laptop wel een maandje buiten gebruik zal zijn…
Oh wwb…wat mij betreft komt 2 januari het beste uit. De 30e is mijn vader jarig en heeft Basten zwemles op een onmogelijke tijd. Dus zullen we dat dan vastzetten? Details enzo doen we dan voor die tijd nog wel even doornemen goed?
Nou…ik ga even verder! Tot heel snel weer!
Dikke kus Deb
Hoi hoi,
Flien hoe is het??
Marinda, lekker hoor chinezen met vrienden!
Hier een druk maar gezellig weekend. Zaterdag de doop van de dochter van mijn vriendin. Zondag naar vrienden die ver weg wonen en die we niet vaak zien. Ik heb een hele tas met kleertjes gehad (unisex). Zaten echt super schattige dingen bij.
Ook een paar namenboekjes. We hebben ons gisteren echt in tranen gelachen om sommige namen. Maar we hebben er ook leuke ideetjes in opgedaan.
Wat zei de huisarts van Nick?
Nette, wat een kado van je s.moeder :think: . Ik zou daar denk ik ook niet blij mee zijn, voor mijn bijna 6 jarige. Maar ik hou ook niet van doodshoofden en dat soort dingen (ook niet in kleren zoals vorig jaar bij h&m)
Ik ben blij dat je verhaal doen, je ook iets positiefs gebracht heeft. En inderdaad een dip, kost behalve energie vaak ook veel tijd. Maar als je weer uit die put klimt heb je vaak wel weer de energie om daar een inhaalslag op de doen.
Ik vind het heel knap van je dat je je uit in ieder geval!
Deb, wat is dat nou zeg, nu al je oplader op. Dat is snel zeg. En geeft apple zo’n slechte service? Kan me bijna niet voorstellen, was het de winkel?
Ik sms je morgen na de echo wel even, dan weet je ook al meer, en dan laat ik je ook wel ff weten dat 2 januari goed is haha… Succes meid zo niet online kunnend. Balen hoor.
Vanmorgen is mijn apie naar de kapper geweest. Hij wilde stekels, maar hij heeft een beetje krullen. Ik vond het moeilijk om toe te staan (hield het dus al een jaar tegen hihi) maar nu heb ik het toegestaan. Hij is zooo trots, en het staat eigenlijk wel schattig.
Hij heeft nu dus een heel kort koppie met z’n door elkaar stekelachtig bovenkantje.
Ik ga zo ook naar de kapper, want het is heeel hard nodig.
Flien, laat je wat weten meid, ik maak me een beetje zorgen om je.
Bel ik vanochtend de VK… Zegt ze (letterlijk):“Ja, we hebben het door de feestdagen zo druk vandaag, het lukt echt niet om je tussendoor te proppen. We kunnen het beste gewoon de echo morgen afwachten. Probeer je niet te druk te maken, want als het mis was geweest was het bloeden tijdens/direct na de krampen begonnen.” Nee, daar word ik vrolijk van
Nou Flien, lekker begripvol zeg. Eerst moest je vrijdag wachten, ben je zelf zo netjes om het weekend niet te bellen, en dan word je zo afgescheept.
Ik zou daar nog wel een keer op terug komen bij ze hoor.
En dan rest me niet meer dan je heel veel succes vanavond te wensen met nagelsbijten. Ik doe met je mee… Ik ga enorm aan je denken morgenochtend. EN ik kom morgenavond mijn echoverhaal plaatsen (en het jouwe lezen)
Sterkte meid!!! Met het wachten en de echo, en ik hoop dat je stuiterend verliefd de echokamer verlaat!!
wwb–> Duim ook heel hard voor topnieuws voor jullie morgen een goed gezond beebje op de echo zodat je zorgen worden weggenomen. Klinkt als een leuk weekend en tof dat je kleertjes kreeg. Hebben jullie al namen? Hier niet weten niks… hihi.
Nick was vandaag stuk zieker geworden ook erg benauwd. Drinkt wel af en toe maar eet niks. Huisarts luisterde en vond antibiotica goed als ik daar geen problemen mee had. Natuurlijk niet arme ventje hoest zich blauw. Ligt al even in bed met een zetpil pompje etc. Had 39,5 koorts.
nette–> doodshoofd zaklamp zou ook niet mijn favoriet zijn hier zal het waarschijnlijk duplo zijn met kerst zelfs al zou het een trekker van 5 euro zijn Toppie!! Nick is dol op duplo. Verder vind ik doodshoofden soms best schattig :oops: op kleding dan…
Deb–> rotlaptop hoop dat ie erg snel gemaakt is. Kon je geen leenoplader oid krijgen?
flien–> wat een stomme reactie ik was direct naar eerste hulp oid gereden. Belachelijk dat ze je zo lang laten wachten. Duim heel hard dat je een heel mooi klein mensje met een kloppend hartje mag zien
Tja, ik vind het ook geen leuke reactie. Ga er dan ook zeker iets van zeggen. Lig nu al een uur in bed in de hoop dat het sneller morgen is :oops: Morgenochtend is het sowiezo spannend. Eerst theorie examen doen en dan de echo. Ik hoop dat beide goed zijn! Nou, ga nog maar eens een slaappoging doen… Wie weet is het dan echt sneller morgen…
Flien, ik duim dat dit jou (en ook mijn hoor) dag gaat worden.
TOt vanavond, en ik denk aan je!
Meiden ik hoop zo dat ik hier over een aantal uur positieve berichten zie! Heel veel succes en er wordt zo hard geduimd…
Flien is het een idee dat je me smst??
Hier de nacht doorgekomen vond het doodeng koorts ging door zetpil van 39,5 naar iets onder 39 maar drinken en eten niks bleef erin. Toch tegen 23:00 iets water en toen durfde ik te slapen.
Nu wakker maken en lekker knuffelen zou werken maar blijf thuis en maak mijn uren tijdens slaapjes.
Flien spannende dag heel veel succes met je theorie en je echo ik hoop zo dat je een goeie echo krijgt, ik duim voor je
WWB, jij ook veel succes met jou echo en ik duim ook voor jou op een goeie echo.
Missmarm, beterschap voor nick, ik hoop dat hij zich snel weer goed voelt, en dat de koorts minder is nu.
Deb, dat je oplader nu als stuk is, je hebt hem nog niet eens zo lang, en wat een super slechte service zeg, dat je niet eens een andere oplader krijgt voor leen.
Ik hou dus helemaal niet van doodshoofden, niet op kleding en ook niet als speelgoed, het is dat dat ding daar ligt maar als we hem mee naar huis hadden genomen had ik hem meteen weg gegooid, klinkt misschien heel ondankbaar hoor maar ik vind doodshoofden helemaal niet passen bij de leeftijd van mathijs, en ik hou er zelf ook niet van, geef dat kind gewoon een auto, of blokken, of een puzzel of zo, dat vind mathijs leuk, wat moet hij nu met een enge doodshoofden zaklamp.
Gister weer even heerlijk gesport, even andere gedachten he, ja ik voel me daar wel goed bij.
De surprises gaan goed, we moeten nog een paar dingen af maken en moet nog gedichten maken, we schieten dus op, waarschijnlijk gaan we morgen avond al naar mijn moeder.
Oohh en gister heb ik de schaatskaarten binnen gekregen, en heb meteen mijn moeder gebeld, ze vond het geweldig en super leuk, ze heeft er erg veel zin in, en ik ook, alleen duurt het nog even he.
Verder weinig nieuwtjes te melden.