Ik om 10.20… Redelijk vroeg dus…
Moet daarvoor wel mijn theorie-examen nog even doen
hmmm dat is wel heel heftig dan die ochtend…
Ik ga voor je duimen meid!!
flien–> Ik heb me ook zorgen geaakt hoor het voelde zo anders zelfs vorige week bij verlos nog bang maar alles gaat prima. Het is dus logisch het is allemaal niet meer zo vanzelfsprekend en daardoor ben je toch wat banger denk ik. Wel een heftige dag de 23ste!
wwb–> sna(te)p de gevaren, maar blijf toch voor je duimen. De 23ste moet gewoon een positieve dag worden zeker omdat je dan vlak voor kerst zit.
Wat betreft de bodem van het zwembad ik vind het ook doodeng en wil eens opperen of er niet een anoniem meldput is waar ik de vraag kan stellen in de les was het van tsja kunnen we niks aan doen…
Nu weer aan werk heb even dipje totaal geen zin deze week erg maar ja gewoon doorbikkelen mandag en dinsdag daarna nog en dan 1,5 week vakantie!
Meiden breda is wel verder weg voor mij 2 uur met auto en ook zoiets met OV. Maar het lijkt me wel errug gezelli! Kunnen eens kijken wie het zouden willen…??
Ow…voel ik hier een augustus 2008 stoppers date opkomen??? Leuk leuk leuk!
wwb, even uit de wereld helpen…Nee, ik ga niet hoeven slikken als jij straks je bub gaat plaatsen! Helemaal niet zelfs. Ik weet hoe lang jij al met je tweede kindjes wens rondloopt en (ondanks het feit dat wij ongeveer tegelijk uitgerekend waren) is er niks wat ik jou en je hub meer gun dan dat die wens in vervulling gaat. Aankomende mei is het zover en ik kan niet anders dan hartstikke blij voor jullie zijn.
Zolang je maar niet gaat BUB-ben op 22 mei…Want dat wordt wel een rotdag voor me…Maar dat ga jij niet halen hoor…Ik verwacht jouw BUB eigenlijk zo rond 10 mei ofzo…
EDIT: Heb mijn nieuwe blogje maar even gebruikt om aan te geven hoe het op dit moment voor me voelt…
Flien, wat heb je dat weer lekker gepland met je theorie en je echo! :mrgreen:
Hopelijk kun je je gedachten dan nog bij je examen houden…
En ik begrijp heel goed dat je zorgen overheersen hoor…Ik ga heel hard voor je duimen dat strakt blijkt dat je je helemaal geen zorgen hoeft te maken. Dat alles helemaal tiptop in orde is met je beeb.
wwb, ook jij maakt je natuurlijk hartstikke veel zorgen voor je 20-weken echo…En daar heb je ook reden toe natuurlijk, maar laat je plezier er niet door vergallen he, straks als je weer naar je beebje mag spieken. De kans dat er afwijkingen gevonden worden is wat hoger dan bij een “gewone” zwangerschap, maar nog altijd veeeeeeeeeel kleiner dan de kans op een kerngezond beebje! Niet vergeten he! Het zal je zorgen niet wegnemen, maar misschien relativeert het wat makkelijker.
Marinda, wat rot van dat zwembad zeg! Maar Nick is een echte bikkel geloof ik he! Stoere vent!
Ik ben wel weer over mijn dipje van gisterenavond heen geloof ik hoor…Weten jullie…het is gewoon zo confronterend…Gewoon vanwege het feit dat de wens voor een kindje bij mij zo groot is (ik vind het zelf ook ongelooflijk hoe diep die wens zit…) en er in de nabije toekomst voor mij geen nieuwe zwangerschap in zit…Vooral dat is zwaar…Maar goed, ik weet ook dat ik niet meer kan doen dan hopen dat het er ooit nog in gaat zitten voor ons.
En nu ga ik even wat doen. Ben aan het bedenken wat ik ga maken met kerst. Eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders en we hebben afgesproken allemaal een gang van het kerstdiner te maken. Ik heb mezelf (als kookidioot) natuurlijk het hoofdgerecht toebedeeld en ben dus nu hart aan het verzinnen wat ik eens zal maken. Het moet in ieder geval vlees worden, want mijn zusje en haar lief lusten alletwee geen vis. Ik zit te denken aan beef wellington…
Hey allemaal,
Deb, kan me voorstellen dat het bericht waar aschwin mee aan kwam toch wel even moeilijk voor je was, tuurlijk gun je die mensen een gezonde en goeie zwangerschap en kindje toe maar toch, het staat wel dicht bij je he, :hug: :hug: :hug: en je wens voor nog een kindje dat is echt wel te begrijpen hoor ook dat die zo diep zit, en wat je wilt maken voor kerst dat klinkt wel lekker moet ik zeggen.
Missmarm, dat is hier ook zo hoor de box is voor mathijs ook een plekje voor hem alleen waar hij mag doen wat hij wil, even lekker een plek voor hem zelf.
WWB, hoe gaat het nu met je en je bekken…en straks lekker 1,5 week vakantie lekker rustig aan doen dan he.
Flien, spannende ochtend hoor die 23ste eerst theorie examen en dan je echo, ik ga voor je duimen dan ok dat je je theorie haalt en je echo goed is.
Wat lees ik nou, meeting op komst…ja erg leuk hoor, maar breda is voor mij echt veel te ver weg, dan ben ik wel 3 uur onder weg, mischien nog wel langer, omdat mijn vriend laatst naar rotterdam moest en hij al 4 uur onder weg is geweest, maar goed dat was dan ook smorgens, maar breda ligt voorbij rotterdan dus wel verder, een meeting lijkt me leuk maar om nu 3 uur of langer in de auto te zitten lijkt me vreselijk.
Nu moet ik straks nog even het centrum in, mathijs zijn beker is gevallen en nu zit er een scheur in en lekt hij, dus even een nieuwe halen dus, maar als ik naar buiten kijk vind ik het er niet zo mooi uit zien, de lucht is zo donker, dus zo maar eens even op buienradar kijken of er regen komt.
Dank je voor het duimen Marinda.
Deb, ik beloof dat ik niet ga bevallen rond de 22ste. En de 10de zal ik waarschijnlijk ook niet halen. Ik hoop zelf dat ik 1 mei ingeleid word. Ik word namelijk rond de 38 weken ingeleid. Dan is de kans heel groot dat de kwaliteit van de placenta onverklaarbaar achteruit gaat (door de suiker). Dit kan gevaar opleveren voor het kindje. Ze gaan me dus zeker absoluut niet over tijd laten gaan.
Nette, het gaat niet goed met mijn bekken, maar ik zal het er toch mee moeten doen. Ik heb gisteren een bekkenband gekregen van de caesartherapeut (nouja gekregen…). Ik baal als een stekker dat ik zo snel achteruit ga. Ik ben bang voor krukken oid. Maar ik vrees dat ik daar dadelijk niet meer onderuit kom.
En vakantie, nee hoor. Ik werk volgende week dinsdag 6 uur (ipv 2 x in de week 4 uur) en de maandag erna ook 6 uur. Zo kon ik iets van mijn uren opvangen, omdat er door de feestdagen toch wel uren wegvielen.
En over die afspraak, ik denk dat we als we meeten beter in Utrecht ofzo af kunnen spreken. Dat is voor iedereen nog wel te doen he. Maar Nette voor jou is Breda bijna ondoenlijk. Dan ben je meer aan het reizen dan aan het meeten (en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen)
Ik ga nu ff liggen, en dan hapjes maken. De kleine man heeft vanavond kerstdiner op school. Ieder kindje moet 5 hapjes maken.
Owja ik word me toch verwend op het werk. A.s. maandag kerstpakket (ik weet al dat het een badjas is), en afgelopen dinsdag een kerstkaart met flink wat irischeques van de artsen. Van de zorgeenheid kregen we ook nog een ici paris bon. Ik voel me bijna jarig joh.
Oh meiden…ik trek het even niet meer hoor…Net was mijn zusje hier…ze kwam vertellen (mij als eerste) dat ze zwanger is…En dat ze zooooo graag gewild had dat we samen konden zwangeren. Ze is morgen 13 weken en ze hadden net een echo gehad…
Ik moet even heel hard huilen geloof ik…
Oohh deb :hug: :hug: :hug:
Ow Deb, wat enorm confronterend zeg! Pff ik kan me je tranen heeeeel goed voorstellen! :hug: :hug:
He Deb, wat vervelend zeg!
Even gauw ego;
Volgens mij gaat het niet goed hier… Ik heb al de hele middag vreselijke krampen… Geen bandenpijn, dat weet ik zeker! Dat voelt trekkeriger… Dit zijn echt krampen, samentrekkingen…
Owjee Flien, weet je zeker dat het niet je darmen zijn bijvoorbeeld?
Anders ff de vk bellen, en zeggen dat je hier niet tot dinsdag mee kan en wil wachten, omdat je er gek van word.
Zeg gewoon dat je echt vreselijke buikpijn hebt. Ze zijn ervoor hoor!!
Ze zijn al niet meer bereikbaar en ik wil hiervoor niet de noodlijn gebruiken… Misschien straks naar de HAP of EHBO of iets…
Maar weet nagenoeg zeker dat het niet de darmen zijn, het zit namelijk ook in de onderrug…
Dan raad ik je de ehbo aan. Dan kunnen ze ook ff echoën (op de verloskamers) De hap kan niks met zwangershappen.
STerkte meid, en mijn duimen draaien voor je en je kindje!
Deb–> wat een K…situatie! Natuurlijk top vopor je zusje en anderen maar voor jou zo moeilijk! Vooral doordat het zo spannend is in je relatie, daardoor staat je kinderwens vervullen helemaal achteraan. Wat verstandig is maar je gevoel zo in de weg zit zeker als je het graag wil maar het niet kan/mag. Dikke knuffel, wel lekker blijven klagen hier hoor zeker totdat er weer erg mooie tijden voor je aanbreken.
Flien–> 1e hulp gewoon doen hoor! echo is zo gemaakt ook savonds daar! Duim heel hard voor je
Nee he Flien…zeg alsjeblieft dat alles gewoon goed is…dat je naar de EHBO bent geweest en een echo hebt gehad…dat je een pracht van een beeb hebt gezien…alsjeblieft…
Meis, ik duim voor je en denk aan je…
Gisteravond rond een uur of half 11 werd het minder… Ik had het tot 11 uur gegeven. Heb een paracetamolletje gepakt en ben met kruikjes in bed gaan liggen. Nu heb ik niks en ook geen bloed… Ik ga zo wel de VK bellen, maar denk niet dat ze iets gaat doen…
Ik begrijp niet waarom ik zo angstig ben! Dat heb ik nooit, ik ben nooit bang en vorige keer heb ik juist zo genoten!
Ow Flien, wat een onzekerheid meid. Ik wou zo graag dat het anders was. Je moet kunnen genieten, en niet zo angstig zijn, want dat is k*t.
Ik kom zo terug. Maar ik wil wel even zeggen dat ik blij ben dat je geen bloed gezien hebt, en dat je zo gaat bellen. Ik denk aan je!!!
Flien… :hug: :hug: :hug: Ik ben in ieder geval blij dat er nu niks meer aan de hand lijkt te zijn.
Geef je angst aan bij de vk…Maak haar duidelijk hoe diep het zit. Ze kan je angst niet wegnemen, maar het helpt wel om er over te praten met iemand die er “verstand” van heeft.
Sterkte meis…ik denk aan je!
Volgens mij hadden ze het druk, want ze nam niet heel veel tijd…
Maar goed heb dus even uitgelegd hoe ik me voel, wat ik voel en dat ik doodsbang ben… Ze zei wel dat ik me niet al te veel zorgen moest proberen te maken en zeker niet zolang ik geen bloed verlies. Makkelijker gezegd, dan gedaan… Maar heb het er maar mee te doen. Als ik vanmiddag weer krampen krijg, mag ik weer bellen en dan gaat ze kijken of ik ergens een echo kan krijgen. Degene die vandaag dienst heeft kan/mag geen echo’s maken :?
Oh Flien…ik wou dat ik die echo voor je kon maken…Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe jij je nu moet voelen…
Ik begrijp geloof ik niet helemaal waarom je dan per se weer opnieuw krampen moet krijgen voor je dan toch die echo krijgt. Maar het is zoals je zegt…je zult het er mee moeten doen he…
Echt meis…ik wou dat ik wat voor je kon doen…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hier gaat het verder k.u.t. meiden. Ik ben een beetje aan het eind van mijn latijn gekomen geloof ik. Gelukkig heb ik met mijn zusje nog even fijn gesproken en vanochtend had ik een lieve email van haar en haar vriend in mijn mailbox. Dat voelt goed en ik kijk, ondanks alles, natuurlijk enorm uit naar de komst van mijn toekomstige neefje of nichtje…
Maar ik voel mezelf gewoon enorm slecht. Ik heb het gevoel alle controle over welk stukje van mijn leven dan ook volledig kwijt te zijn…Alsof ik een ongeleid projectiel ben wat alle kanten op kan schieten. Zo is het momenteel met alles wat ik voel ook…Ik kan er gewoon even helemaal niks meer mee en dat is zo frustrerend en verdrietig…