Wow Deb, ik weet niet hoe je je voelt nu, maar dit lijkt me heel dubbel zeg. En wat eng dat bloedverlies. Kan inderdaad een innesteling zijn, want de vorige keer heb je ook heel vroeg posi getest he.
Ik kom morgen vroeg op mijn werk even spieken. (wat zei Rene?, gebruikten jullie niks de laatste tijd?) Wat een emoties zeg!
Ik ga heel hard voor je duimen dat ik je snel mag feliciteren (als jij denkt dat het wel goed is)
deb–> oeh spannend wel onderzoek laten doen hoor! Hoe kijken jij en rene ertegenaan?
Christine–> hier ook een pb?? Of korte samenvatting op forum?? hihi :oops: Heel erg gefeliciteerd! Spannend hoor zon eerste schooldag kleintjes worden groot en gelukkig weer een kleine frummel op komst!
wwb–> wat zijn we nieuwsgierig he… Hoe is het bij jullie?
Hier gaat het. De harde buiken komen en gaan en lijken toch echt door het hoesten en inspannen te komen. Lastig maar goed.
Gisteren de bugaboo opgehaald, en in elkaar gezet, een buro van de babykamer naar beneden gehaald (nouja dat was eergisteren maar het inrichten gisteren) en naar IKEA geweest voor het een en ander aan babyspul (in mijn gedachte hadden ze echt meer daar)
Vandaag kwam de oma van mijn zoontje (de moeder van mijn ex), dus het was leuk maar druk, en ik kon niet liggen.
Nu moet ik nog ff een beetje werken (ik heb nog een bedrijfje in webdesign wat totaal niet loopt maar waar ik nog enkele onderhoudsklantjes heb, 1 ervan heeft vanavond de deadline van een update, ik heb het uitgesteld en uitgesteld, mede door die klachen van mij).
Hopelijk gaat het snel en kan ik naar bed. Ff snel wat doen dus.
En hoe gaat het bij jou? Las ik nu dat je buik een groeispurt gemaakt heeft? ZO ja foto!
wwb–> wel vervelend zo vroeg al harde buiken. Al heb ik hier constant een harde bal in mn buik na inspanning of stress.
Wat leuk dat je met de moeder van je ex nog steeds contact hebt. Zien je zoontje en zij elkaar vaak?
Phoe is het nog laat geworden gisteravond? Wel zwaar of niet een eigen bedrijfje ernaast? Programmeer je ook echt of zijn het meer style sheets die je aanpast?
Buik heeft inderdaad groeispurt gemaakt ineens foto zal ik woensdag ofzo even laten maken. ik kan het vooral aan de buikbanden boven de broekrand merken die zakten af en nu niet meer en mensen zien ineens wel dat ik zwanger ben.
Nadeel daarvan is dat bekken ineens klachten geeft. Al voelt het nu al beter dan afgelopen week.
Is jou buik nog gegroeid?
Fijne dag!
Hmm zoveel contact hebben we niet meer hoor. Ik denk zo 3 tot 4 x per jaar. Ze woont ook 200 km hier vandaan dus het is niet zomaar gedaan.
Mijn bedrijfje is op sterven na dood hoor. En ik pruts wat in html. Ik had heel graag php geleerd, maar dat snap ik dus niet (en daar baal ik heel erg van)
Het was 23.00 toen ik in bed lag, redelijk christelijk nog, maar toch wel te laat voor deze oma.
Ik ben benieuwd naar je buikfoto. Ik zal mijn man ook weer eens aansporen om een foto te maken.
Ik kom straks nog ff langs. Ben benieuwd naar Deb’s verhaal :hug:
Good morning!
Ik kom jullie nieuwsgierigheid eens even stillen :mrgreen:
Eerst maar even in het kort de reden voor mijn testje…
- ik ben niet aan de pil (met toestemming van Rene overigens) en Rene heeft ook niet heel erg zijn best gedaan om voor anticonceptie te zorgen zeg maar…
- heb al een paar dagen een gevoel dat ik vreselijk ongi moet worden, maar wordt dat maar niet
- zit onder de pukkels (herkenbaar uit eerdere zwangerschappen)
- heb sinds een dag of 2 zere tepels…
- en vlagen van misselijkheid en duizeligheid (ook herkenbaar van eerdere zwangerschappen)
Aangezien ik (wegens gebrek aan cyclus) geen idee heb, wanneer mijn NOD moet zijn, bedachten we hier dat het dan verstandig was toch maar een testje te doen.
Overigens was Rene de eerste die riep “je bent gewoon zwanger!” en daar best om kon lachen.
Gisteren dus even een testje gekocht (een gewone ClearBlue) en gedaan. Na een paar minuten een vaag plusje te zien. Wel heel vaag hoor, maar het is er wel (Rene zag het ook, dus het zit niet alleen maar tussen mijn oren).
Ik heb wel wat bloedverlies, maar alleen als ik naar de wc ga en niet helderrood (meer donkerrrood/bruin en “ouder” dus). Ook geen krampen (wel dat naderende ongi gevoel). Kan dus ook echt alle kanten op gaan.
Maar goed, ik heb nu nog een CB test liggen. Die ga ik donderdag of vrijdag doen als het dan nog nodig is denk ik. Als hij dan positiever is, gaan we er maar even vanuit dat zich toch een zwangerschap aan het ontwikkelen is.
Het zullen hier dan een stapel hele spannende weken gaan worden…
Er zijn in principe maar 3 opties he…
- er zit nog wat hormoon in mijn lijf van de ma (heb sindsdien niet meer getest dus kan het niet uitsluiten, maar het lijkt me stug na al die tijd)
- ik ben zwanger maar het gaat mis
- ik heb te vroeg getest (zou zo maar kunnen door gebrek aan cyclus)
Ik ga maar even een paar goedkopere testjes bestellen denk ik. Ik ken mezelf en wil niet de dure CB test gebruiken nu…nog niet.
Nou…da’s het verhaal in het kort! Zodra ik meer weet, weten jullie het ook!
Kom straks terug! Nu eerst even wat testjes bestellen.
Deb–> Spannend zeg! Hoe reageerde René op een eventuele zwangerschap?
wwb–> pfhoe dat is wel een heel eind uit de buurt wel leuk dat er af en toe contact is. PHP is ook wel te leren hoor. Was wel nieuwsgierig, ik zit namelijk in de it. Heb voor mijn opleiding HTML/javascript/java en deel php moeten leren. Werk nu meer in data transformatie, en het maken van rapporten en invoerapplicaties om managementrapportages te kunnen vullen/maken.
23:00 is ook laat voor deze oma hoor gisteravond was 22:00 al bedtijd en zaterdag 23:00. Vanavon sporten dan wordt het ook “laat” dan kom ik gedouched thuis en kruip om 22:30 direct het bed in.
Hmm Deb, dat is inderdaad heel heel spannend deze week dus. Ik zelf denk dat het niet meer van de vorige zwangerschap kan zijn. Die hormonen moeten met een goede 2 tot 3 weken uit je lijf zijn ( laat het wat langer zijn, jij bent ruim 1,5 maand verder)
Na een mk en een ma ben je super vruchtbaar word gezegd. De kans is dus heel goed aanwezig dat er een kwartetje in aantocht is.
Het vloeien kan vanalles betekenen he. Omdat jij zo super vroeg positief testte vorige keer, ga ik er vanuit dat je dat nu weer doet. Dan kan dat bloed makkelijk nog van de innesteling zijn. Of gewoon een haarvaatje wat wat gebloed heeft (van de sex).
Ik ga enorm, mega voor je duimen dat jouw wens nu echt in vervulling komt (want als ik je zo lees, is Rene er ook niet afwijzend tegenover, en is hij misschien zelfs wel blij dat de keus voor hem gemaakt is, zodat hij het niet hoeft te doen? of vergis ik me?)
Meid ik ga je toch zeggen dat ik blij voor je ben, ookal is het nog voorbarig. En ik ga heel hard hopen dat we toch nog een keer kunnen babyshoppen samen!! Wanneer zou je uitgerekend zijn? September, oktober?
Ik ga nu maar snel verder werken, want ik heb het poepdruk,
:-*
Meiden, ik leef nog! Heb een rete-druk weekend gehad (heb ook eens wat te doen) en gister een dag schoonfamilie overleefd! Zo even ontbijten en dan Leine op bed leggen… Maar las zo gauw even allemaal hele spannende berichten!
Yep wwb, dat heb je volledig juist geinterpreteerd (om maar eens met dure woorden te gaan gooien…). Rene is dan eigenlijk wel blij dat de keus voor hem gemaakt is en hoewel hij in eerste instantie iets had van…o jee…begon hij daarna meteen te vertellen wat er allemaal ook alweer zo leuk was aan nog een kindje…Dus wat dat betreft heb ik goeie hoop hoor!
En dat bloedverlies…nee, het gaat hier niet om een haarvaatje hoor…dat geloof ik niet. Daar is het te “veel” voor en daarvoor houdt het ook te lang aan. Het is ook niet wat ik gewend ben van een innestelingsbloeding. Vandaar dat ik het allemaal nogal vaag vind.
Weet je wat het is…ik ben gewoon stiknerveus en stiekum ook wel een beetje bang…
Afwachten zal het devies zijn voor nu. In ieder geval heb ik net nog 3 testen besteld en als het goed is komen die morgen binnen.
To be continued dus…
O ja…en als het inderdaad zo is dat ik nu te vroeg getest heb en het zou goed gaan…Dan ben ik ergens in oktober uitgerekend denk ik.
Nou meiden…stel dat “help Deb de week door plan” maar in werking hoor…
nou Deb, als eerste kan je woensdag je jongsten oppakken na school, en naar mij toe komen. Dan heb je al weer een middag voorbij hihi… Mijn zoon vraagt iedere week wel weer eens wanneer Basten komt spelen hihi…
En inderdaad duidelijkheid krijg je door af te wachten. Elke test of onderzoek wat je nu laat verrichten geeft toch geen duidelijkheid. Het is gewoon het klote van zo vroeg posi testen.
Ik ben in ieder geval blij dat Rene zo enthousiast is nu. Dat geeft wel goede hoop he. En jullie samen zijn nu zo hard bezig om alles weer goede fundering te geven dat ook dat helemaal goed komt. Jullie nemen je relatie voorlopig in ieder geval niet als vanzelfsprekend.
Kan trouwens ook nog zo zijn dat die andere testen negatief testen he. Dat had ik ook in het begin (dat andere merken negatief waren, weet je nog, daar werd ik helemaal gestoord van)
Flien, vertel eens wat heb je allemaal gedaan dan?
Marinda, kan je me niet iets aanraden om php te gaan leren? Dat kan ik liggend doen in mijn verlofperiode denk ik. Of is dat niet te doen? Ik had al eens een online iets gedaan, en daar kwam ik niet aan uit.
Oeh! Da’s wel een plan wwb! Basten heeft zaterdag afgezwommen dus hij hoeft niet meer op woensdagmiddag naar zwemles…
Kan ik meteen die test(en) even meenemen. Kan jij er je geoefende oog even op loslaten…
:dance: gezellig :dance: Kom maar op! En ik zal wel eens kijken naar je testen! Ik heb na 13 testen bij mezelf wel ervaring in streepjes loeren!
(en ik moet heeel nodig mijn aandacht op mijn werk houden :oops: Na iedere getypte brief kom ik ff hier langs, dat kan niet goed gaan he)
Nou…dan kom ik woensdagmiddag naar je toe!
Om 12 uur is Basten uit, dus dan kunnen we rond kwart voor 1 ofzo bij jou zijn. Ben jij er dan al of is jouw boef later uit?
Werk ze hihi…
Mijn aap is pas rond 12.30 uit school. Dus als je niet haast komt het prima uit. Ik ben rond 12.45 met hem thuis hihi.
Ik zal voor lekkere broodjes zorgen!
Oke, dan ga ik niet haasten! :mrgreen:
Zie ik je in ieder geval woensdag! :dance: :dance: :dance:
Ik heb geen rust in mijn lijf vandaag…zit mezelf gek te maken…Somebody shoot me!
Ga maar afleiding zoeken… moet je niet nog een kleerkast uitmesten, of de schuur? Je mooie apothekerskast? De badkamer schrobben? Ja ik heb leuke klusjes he haha… Maar niet zomaar gaan zitten hoor, want dan maak je jezelf knettergek.
En bovendien, mocht de zwangerschap gewoon goed gaan, krijg je dadelijk een periode van vermoeidheid etc, dus dan kan je maar vast die dingen gepoetst hebben (trut ben ik he)
All of the above… :mrgreen:
Maar je hebt gelijk! Ik ga afleiding zoeken!
Eerst maar eens het stof hier beneden weer eens wegwerken!
Jeetje meiden, wat lees ik nu allemaal…christine zwanger…ben ook erg benieuwd hoe dat nu allemaal zit.
En deb jeetje wat zit je nu in een onzekere tijd zeg :hug: :hug: :hug: hoe moet je dat nu doorkomen…je hebt in ieder geval woensdagmiddag een mooie afleidingsmiddag, maar oohh probeer je zelf nu niet gek te maken meid hoe moeilijk het misschien ook is.
Uuhh de rest weet ik zo even niet meer, hier voel ik me al weer een stuk beter gelukkig, alleen nog last van een hoest, en mathijs heeft die nare hoest ook + nog een heleboel snot er bij.
Nou ik had vanmorgen ook weer wat hoor, echt zo dom, ik moest met mathijs naar het cb, om 10.00 moesten we er zijn, maar om kwart voor 10 lag mathijs nog in zijn bedje ik ondertussen de tas gepakt en ander dingen die mee moesten, daarna mathijs uit zijn bedje geplukt payama uit in bad gezet kraan aan, over mathijs heen gesproeid kraan weer uit mathijs afgedroogd kleertjes aan, naar beneden mathijs een rijstewafel en een beker melk gegeven, toen was het 10 voor 10 nou sjaal om jas aan in de auto, oohh jee ramen dicht dus eerst krabben, daarna snel naar het cb 5 over 10 was ik er, ik kwam daar en dacht jeetje wat is het rustig, nou ja zal wel, ik meld me bij die vrouw die daar zat, stonden we niet in de computer, ik zo het staat toch echt in mijn map hoor, map er bij kijken ja ze keek verder en zag dat deze afspraak geannuleerd was, ik moet 3 feb er naar toe ja dat wist ik zelf ook wel, maar ik wist niet dat deze afspraak geannuleerd was, hadden ze dan wel even wat duidelijker mogen zeggen, het stond ook niet in de brief die ik had, dus ik kon na 2 tellen weer naar huis, dus een gehaast vanmorgen om niets, en mathijsje wakker gemaakt om niets, stelletje dombo’'s daar wees dan duidelijk en laat duidelijk merken als er een afspraak niet door gaat bel anders even toch.
Nou ja weer hele avonturen beleefd dus vanmorgen.
nette–> dat is wel jammer dan zeg zo voor niet naar cb. Slaapt matthijsje zo lang uit?
wwb–> Foei werken jij! Wel lief hoor zo deb de week doorhelpen.
deb–> Fijn dat René er niet tegen is maar er wel voor openstaat. In ieder geval positief ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt. Konden we een week maar snel doorspoelen…
hier een lekker weekend gehad gister naar oom en tante geweest. Nick heeft daar achter de hond en kat aan lopen rennen daarna kwamen hun kl;einkids 2,5 en 4 en dat vond Nick machtig hun zijn heel eenkennig en nick rennen naar hun daag hoi hoi en gelijk meespelen terwijl hun echt zaten van wie ben jij hihi.
Morgen de fotoshoot waarschijnlijk erg leuk had vrij geregeld maar nog niks ontvangen toh maar gebeld gaat wel door en ze mailt straks “al” de details.