Nou meiden, de “moet” zaken zijn weer gebeurd. De strijk, de was, de boodschappen en ik heb Leine even laten wegen en meten bij het CB… Dametje is in 2 maanden flink gegroeid! Ze is nu 75 cm en weegt 9500 gram… Dat is 5 cm en 500 gram in 2 maanden! Nu snap ik waarom een aantal kledingstukken in maat 74 “toch wel wat krap” aan het worden zijn
Nu zit Leine aan tafel in de stoel haar lunch weg te werken en heb ik even “tijd voor mezelf” terwijl ik met een schuin oog zorg dat de lunch ook in de mond en niet op de grond gaat…
Christine; Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar hoe wat waar! Mag ik ook een PM? En gefeliciteerd natuurlijk!!!
Deb; Jij aftellen tot vrijdag dus?! Ik wacht nog een weekje langer zelfs…
Spannend hoor en ik ben het wel met WWB eens over die hormonen… En fijn dat Rene er zo goed tegenover staat!
Marinda en Nette; Fijn dat alles aan de beterende hand is bij jullie!
Leine zit op het moment erg in mijn irritatie-hoek… Lijkt net als of ze vannacht spontaan al manieren vergeten is! Ik heb nu al 10 keer (zonder overdrijven) haar broodjes van de vloer geplukt en het houdt maar niet op. Nu kan ze de boom in en zoekt ze het maar uit. Ik ruim ze niet meer op :naughty:
Verder ben ik zaterdag op kraambezoek geweest (en die eierstokken gingen me tekeer!) en hadden we de verjaardag van een vriendje van Leine. Erg gezellig, maar aan het einde van de dag moesten we ook nog een poppenwagen kopen voor Leine als loophulp. Nouja, moesten? Wilden… En ze is er helemaal dol op!
Gister dus de verjaardag van mijn schoonmoeder… Heel de familie daar, lekker druk dus… Mijn broertje was mee voor mij… Om me in toom te houden en te voorkomen dat ik ruzie zou krijgen ofzo…(Me and my big mouth :oops: )
Maar goed, schoonmoeder had dus wel iedereen verteld dat ik zwanger was, maar niet van de miskraam :roll: Heb gister dus minsten 8 keer uit kunnen leggen dat het misgegaan is en ik niet meer zwanger ben. Fijne informatie voorzieningen dus…
Nou Leine wordt nu echt STRONT, STRONT, STRONT vervelend… Zal wel de nasleep zijn van een heel erg druk weekend! Ik ga er maar een fles instoppen en haar op bed leggen, want dit is niks!
Nou Flien…da’s ook wat…dat je het verhaal van je miskraam “fijn” nog even tegen iedereen hebt kunnen vertellen…Niet bepaald wat je noemt gezellig he…
Maarre…aftellen tot vrijdag is een groot woord hoor. Ik ga morgen nog een keer testen (tenminste…als ik de testen die ik vanochtend besteld heb binnen krijg…) en afhankelijk van dat resultaat zie ik dan weer verder.
Ik wou dat het morgen was…Ben al de hele dag op en neer naar de wc aan het lopen. En iedere keer heb ik daar wat bloedverlies…maar als ik niet naar de wc ga, is er niks aan de hand…Snap daar dus geen fluit van he…
Wordt er in ieder geval errug onzeker van.
Het is zeker geen optie om de komende 37 weken ofzo gewoon niet meer naar de wc te gaan??? :roll: :mrgreen:
Was het maar vast morgen…
Denk niet dat het heel goed is… 37 weken niet naar de WC
Welke heb je besteld? Wat van sensitest bleven ze bij mij negatief uitslaan, ookal was ik zwanger en bij een vriendin die toen 12 weken was ook… Ik wil misschien ook weer wat cheape bestellen, gewoon voor als ik me echt niet in kan houden :oops: Had zojuist bij de drogist bijna een CB meegenomen…
Dit is mischien wel heel raar tussen door maar heb een vraag…
Deb van jou weet ik dat je een taartmaakexpert bent, hoe moeilijk is het om een taart te maken… een mooie taart, is dat te doen voor iemand die het niet kan en eigenlijk heel stuntelig is…ik bedoel dus ook figuurtjes er bij…
Sorry voor de vreemde vraag tussen door.
Ik heb matcare testen besteld… Normaal gesproken zou ik dat dus nooit gedaan hebben, maar nu…dus toch maar.
Eerlijk gezegd heb ik heel erg de neiging om zometeen toch die cb test nog een keer te doen…
Pure wanhoop hoor, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Als nou dat bloeden eens gewoon ophield…
Ik vind het hartstikke eng…
Nette, het is heel makkelijk hoor, zo’n taart maken! Met een goeie mixer en een beetje inspiratie kom je een heel eind!
Voor goede materialen (zoals een goeie mix om de taart van te maken en marsepein en kleurstoffen) moet je eens kijken op de website van de leukste taarten (ff googlen).
Als je wat specifieks wilt weten, vraag maar raak hoor!
Haha, Deb toch… Maar ik ken het gevoel!
Ik wil ook NU testen, maar het heeft toch nog geen nut…
Deb, morgen even in een potje plassen (ochtendurine) en in de koelkast bewaren. Als je de testen binnen hebt , een uurtje uit de koelkast. Dan heb je betrouwbare ochtendurine.
Alleen als je zo vroeg bent, als ik vermoed… dan kan het makkelijk zijndat die test negatief uitslaat he. Hou daar wel rekening mee (hoe moeiljk ook, want owjee wat herken ik het)
Flien, jij zit nog op dat spannende wachtbankje. Ik hoop zo dat jij en Nette de volgende zijn me posi-testen (en die een mooi eindresultaat krijgen uiteraard)
Wat een stunt zeg van je s.moeder. Wel het leuke maar niet het trieste nieuws vertellen. Jee zeg.
En hoe is het nu afgelopen met dat gesprek van Matthijs en zijn broer?
Ik moet een apie ophalen…
Het geld gebeuren wordt geregeld (gelukkig!)
Ik vlieg hier alleen tegen de muur van de ongi krampen… Helemaal tot in mijn rug…
En hoe kan dat nou?! Vorige week maandag was ik, volgens de gyn, nog vruchtbaar… Nou ben ik misschien geen rekenwonder, maar hier zit toch echt geen 14 dagen tussen…
pfff Kl*te flien…
verder… spannend ff debke…
verders weet ik even niet wat er gezegd is… het is ook niet normaal … hoe ongelovelijk ik me niet kan concentreren… en hoe MOE ik ben
Flien…meid…het feit dat je die krampen voelt, betekent niet dat er ook daadwerkelijk een ongi aankomt he…Ik had ze vorige week ook…dat gevoel heel erg ongi te gaan worden en vooralsnog is er nog geen ongi te bekennen. Of althans…niet het bloedverlies wat ik gewend ben.
wwb, ik hou ook ergens wel rekening met een negatieve test morgen hoor. Iets in mij kan het niet geloven namelijk. En een ander iets in mij kan dat bloedverlies niet verklaren en gaat dus van het ergste uit. Hoe k.u.t. ook…
Thanx voor je tip trouwens, al weet ik niet of ik hem ga gebruiken. Als de cb test met middagurine een licht positief resultaat gaf, zou deze test dat toch ook moeten doen in principe.
Als hij dat niet doet…dan heb ik nog 2 van die testen en dan doe ik er dus overmorgen eentje met ochtendurine.
Verder stress ik mezelf helemaal gek. Killing…echt waar.
Heidy, doe je een beetje rustig aan? Goed voor je lijf zorgen he! :hug: :hug: :hug:
Ja, het kwam ook opeens opzetten…
Nouja, afwachten geblazen
Wel een kleine triumph te melden trouwens!
Ik heb zojuist op de website van in.tertoys de Wii Fit besteld!!! Die komt als het goed is morgen binnen… :dance: :dance: :dance:
Da’s mooi Flien! Toch nog gelukt!
Ik zit hier echt de tijd weg te kijken…Wou dat het morgen was, maar toch ook weer niet. Stel nou dat die test gewoon hartstikke negatief is. Stel nou dat ik mezelf keihard voor de gek zit te houden. Stel nou he…Oh ik vind dit echt verschrikkelijk! Dit gaat me een vermogen aan testjes kosten vrees ik en dan nog ben ik niet gerustgesteld.
Pfffff…ik heb er geen goed gevoel meer bij meiden…
Nog steeds bloedverlies. Vanochtend zelfs even helderrood. En ook wat buikpijn, niet heel heftig, maar toch…
Ik vind het zo eng…
ow meid, wat een ellendig onzekere tijd zeg. Ik wou dat er een manier bestond om je uit de onzekerheid te halen. Ik vraag me ook af of je straks wel moet testen (als ze binnen komen), als je zo’n rotgevoel erover hebt.
Het zou wel een hele wrange situatie zijn zeg. Ik ga toch nog wel hopen voor je hoor. Ik had namelijk ook helder rood bloedverlies met stolsels, en ik broed nog steeds op een mannetje.
Maar ik snap dat jij wil dat die emotionele achtbaan stopt, en dat je duidelijkheid en vooral rust krijgt!
Verdorie waarom kan het niet gewoon ff lekker en goed gaan!
Ik ga hoe dan ook wel testen straks…Ik wil gewoon weten of ik uberhaupt zwanger ben/was. Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik knettergek wordt namelijk en dat ik mezelf een beetje voor de gek zit te houden.
Het is gewoon k.u.t. zo…
Maar goed, bloedverlies kan voorkomen en hoeft niet altijd wat te betekenen (als iemand daar een goed voorbeeld van is ben jij het wel wwb!).
Dus ik heb niet veel hoop meer, maar wel een beetje.
Afwachten maar weer…
Dat snap ik hoor. Ik snap je onzekerheid maar al te goed. Ik werd er in september ook knettergek van (en bij jou moet het door de angst nog een graadje erger zijn).
Alleen zegt die test dus niks. Je test met een ander merk, dus negatief wil niet zeggen niet zwanger, en positief wil niet zeggen dat het goed zit (helaas). Dat is wat ik wil zeggen. Al weet ik ook wel dat je toch test (zou ik ook doen, al kan ik het verstandelijk allemaal heel goed beredeneren, dat gevoel is iets anders he)
Kan je anders niet naar de huisarts of verloskundige bellen? Misschien dat ze bloed willen laten prikken (en over een paar dagen weer, zodat je een toename van HCG ziet). Ik weet niet of ze er aan mee willen werken hoor, maar dat is denk ik het enigste objectieve wat je nu kan doen.
En het bloedverlies van mij, is toendertijd wel het verlies van een vruchtje geweest (heeft de gyn ook bevestigd, al kunnen we het niet meer bewijzen). Alleen had ik er dus 2 (en het is maar heel goed dat er niet 2 zijn blijven zitten, dan had ik nu niks meer gekund qua bekken vrees ik)
Maar dat kan dus ook he.
Ik zou als ik jou was ook uitgaan van het ‘ergste’ dan kan het alleen maar meevallen als het wel goed zit. Alleen het is zo verdrietig en klote allemaal nu.
:hug:
Nee, een test doen geeft geen enkele zekerheid, dat weet ik…maar toch he…
Ik heb nu een beetje het gevoel alsof ik die vaag positieve test alleen maar gedroomd heb…
En dus zoek ik een stukje “bevestiging” vrees ik. Hoe ik me daar aan het eind van de dag over voel weet ik natuurlijk nog niet. Zal onder andere afhankelijk zijn van het resultaat van de test.
Ik voel me in ieder geval een enorme muts nu…
Oh ja…en ik moet ook naar de wc, maar ik durf niet… :oops:
Je bent geen muts! Je hebt gewoon een grote instinctmatige wens, en die leek al niet snel ingewilligd te worden. Nu komt het heel dicht bij, en wil je het niet weer verliezen. Niks raars aan. Je gevoelens zijn heel herkenbaar!
En het broekloeren, en die angst erbij is hier pas net weg moet ik eerlijk zeggen. Ik heb tot enkele weken terug telkens nog angst gehad.
Ik wou dat ik meer voor je kon doen meid. :hug: :-*