Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Meiden, wat zouden jullie doen als:

Je ontdekt dat je man/vriend een maandelijks opslagrekening voor zijn broertje/zusje betaald á 300 euro? Het broertje van Matthijs verdiend bijna het dubbele van Matthijs, woont in een huis van zijn ouders dus betaald geen huur/hypotheek/etc. maar betaald ons ook niks terug. 300 euro is gewoon mijn maandelijkse huishoudgeld. Wij leven op een strak budget en Matthijs betaald gewoon die 300 euro per maand aan opslag voor het geflopte bedrijf van zijn broertje. Kleine noot, broertje is 30 en kan vooral zijn eigen boontjes NIET doppen…

(Had ik het verhaal van die bedreigingen toen verteld? Want dat heeft ermee te maken…)

Ik zou mijn vent geloof ik een flink aan de tand voelen Flien…en hem heel goed duidelijk maken hoe ik er over denk.

Het kan toch niet zo zijn, dat jullie minder ruim kunnen leven omdat zijn broertje het breed laat hangen? Zeker niet als zijn broertje meer verdiend dan jouw lief zelf…

Heidy, wat heerlijk dat alles goed was met het hartje van jullie knul! En wat een pracht van een foto zeg! :inlove:

Marinda en wwb, passen jullie een beetje goed op jezelf?

Nette, ik heb bij de april-dreumessen al een flink verhaal voor jou neergezet!

Hoe is het hier…Tsja, eigenlijk heel goed…Het gekke is alleen dat mijn andere ik dat weigert te geloven. En Rene al net zo…We hebben het leuk, we hebben het gezellig, we doen leuke dingen en toch…toch voelt het heel kwetsbaar.

Maar goed, de tijd heelt alle wonden zeggen ze, dus daar gaan we maar vanuit dan.

Verder doet mijn lijf een beetje raar…Heb het idee dat er een ongi aan zit te komen, maar die komt niet…ja…af en toe een verdwaalde druppel als ik op de wc zit.

Ik wou dat mijn lijf nu toch eindelijk weer eens normaal ging doen hoor! Dan viel er tenminste weer een beetje een pijl op te trekken…

Ik wil nog even terug komen op onze meeting-to-be meiden…

Laat ik eens gek doen en gewoon wat data hier neermikken. Kijken jullie dan even wat voor jullie haalbare kaart is?

• 7 februari
  • 14 februari
  • 21 februari
  • 28 februari
  • 7 maart
  • 14 maart
  • 21 maart
  • 28 maart

Ik kan vooralsnog alle data, alleen de 14e feb. is valentijnsdag dus dan eigenlijk liever niet en de 21e feb. is het carnaval, dus da’s misschien ook niet echt handig.

Nette, ziek maar goed uit hoor, want anders blijf je kwakkelen! Beterschap nogmaals.

Flien, ik zou mijn kerel heel erg hartig toespreken. Als wij dat geld nodig hebben voor extra’s en hij geeft het zomaar weg, het is veel geld he.

Ik geloof dat ik het er niet zomaar mee eens zou zijn. Staat dat opstalcontract op de naam van je zwager of van je vriend?

Marinda, pas maar wel op met spinnen, want fietsen kan bij veel mensen de klachten echt verergeren (ik heb mijn fiets op een laag verzet staan hoor, want hoge versnellingen kan ik niet meer rond krijgen en zijn ook erg slecht, ongelijke belasting he)

Deb, ik kan me voorstellen dat je weer opnieuw vertrouwen moet krijgen in je relatie. De crisis was ook ‘ineens’ voor je gevoel he. Geef het inderdaad tijd, al is dat heeeeeeeeel moeilijk. En in die tijd voel je je gewoon niet altijd top en gelukkig.

En je lijf, heb je al wel normale cycli gehad na de mk? Of rommelt het heel de tijd al anders dan voorheen?

De data voor de meeting. Ik kan:

• 28 februari
  • 7 maart
  • 14 maart (hierover twijfel ik)
  • 21 maart
  • 28 maart

Alleen spreek ik liever niet heel ver vooruit af, omdat ik gewoon niet weet hoe het over een maand met mijn bekken gaat. En ik wil erbij zijn hihi

Deb heb je verhaal al gelezen hoor :thumbup: thanks

Oohh en de datums 28 feb is mijn moeder jarig dus kan ik niet, en 14 feb ja valentijnsdag mischien ook niet zo handig dan.

Deb, blij te horen dat het goed gaat bij jullie, alleen moet jullie gevoel er ook in mee en dat is nu misschien nog moeilijk maar dat komt wel weer, :hug: :hug: en hoe is het nu met je cyclus…

Flien, ik zou toch eens een hartig woordje spreken met je vriend/man ik had het echt niet geaccepteerd en al helemaal niet als die broer ook nog eens meer verdiend, dan moet hij maar eens heel snel leren om op zijn eigen benen te gaan staan en zicht zelf te redden financeel dan.

WWB, dank je wel hoor, ik doe het ook rustig aan hoor, ik heb geen zin om hier nog lang mee door te kwakkelen.

wwb, normale cycli? Help me even…ik ben geloof ik vergeten hoe dat ook alweer was :?

Zonder gehkheid…het is een puinhoop, dat lijf van mij! Kan er geen pijl meer op trekken. En dat ben ik zoooooooo beu :twisted:

Deb, dat kan je ook wiebelig maken he, die hormonen die zo van slag zijn!

Bovendien blijft je dat nog meer confronteren met je mk.

Ik ga zo de wind en de regen maar trotseren. Bah wat een pokkeweer. Het lijkt wel herfst zeg. Gelukkig hoef ik maar 300 m te lopen voor school. Heerlijk hoor zo dichtbij je kind op school.

wwb–> wat lekker zo dichtbij hier 2 zo dichtbij maar dat duurd nog even. Hoe gaat ie verder?

nette–> gewoon goed uitzieken. De vorige keer maakte ik me ook zorgen over nick zijn koorts maar na een belletje met HAP bleek dat met 1 jaar of ouder pas bij 40.5 of meer dan 3 dagen koorts je naar de dokter hoeft en het geen kwaad kan.

flien–> pff moeilijk zeg ik zou hem inderdaad confronteren en stop laten zetten 300 per maand extra voor sparen of op termijn een 2e kindje zou wel fijn zijn.

Deb–> Wat rot zeg van die ontregelde cycli hopelijk is het met een paar keer toch normaal anders kan je ook hormoonkuur krijgen bij huisarts om het te “regelen”.

Meiden, ik kan minder gaan werken van 4 maal 8 naar 3 keer 9. Met mijn loonsverhoging van december ga ik alleen mega achteruit vergeleken bij oude salaris 140 en met nieuwe zelfs bijna 300 euro.

Met dat loon kunnen we ook rondkomen maar kan ik niet meer veel sparen 100 ipv 300.

Zelf lijkt het me wel lekker 2 dagen in de week vrij voor de kids, alleen het "kost"zoveel… Nu verdien ik met minder werken meer als mark ben dus eigenlijk hoofdkostwinner, probleem is dat Mark niet minder kan gaan werken.

Nette; Ik kan me voorstellen dat je koorts eng vindt! Ik vind dat ook altijd en dan heb ik gelukkig Matthijs die me uit mijn angst haalt!

Marinda; Pffff, opzich wel een lastige keuze! Het verschil is echt best groot… En als je nu 3 x 9 gaat werken met je nieuwe salaris, hoeveel scheelt het dan met 4 x 8 van je oude salaris?! Ik vind het wel een heftig verschil eerlijk gezegd…

Deb; Wat vervelend zeg, van je cylcus die maar niet op gang wil komen. Ben je wel al een keer ongi geweest? Wat dat betreft heb ik dan weer mazzel :oops:

WWB; Heerlijk hoor, school dichtbij! Hier heb ik in de directe omgeving 6 scholen, maar zou Leine naar geen van die scholen willen hebben. ben ik dan pietleuterig?!

WBT MEETING; Ik eigenlijk alle data! Alleen is 14 februari misschien niet zo geslaagd (al doen wij hier niks aan Valentinesday. En hoe later, hoe beter… Meer kans dat ik dan mijn rijbewijs heb en met de auto kan komen :wink: :smiley:

Nou, het gesprek met Matthijs is achter de rug… Een stuk makkelijker dan gedacht, maar wel met een klein dreigementje :oops: Hij heeft tot morgenavond om het op te lossen, anders ga ik zondag met zijn ouders praten… Ik wil dat broertje lief eens tot orde geroepen wordt en leert zelf zijn shit op te lossen…

Mijn vruchtbare periode zit er, volgens mij, alweer op… Cervixslijm is weer helemaal “droog”… Ik ben erg benieuwd… We hebben best wat geknutseld de afgelopen week…

Vanmiddag heb ik weer rijles :dance: Heb er zin in! Al had het best wat beter weer mogen zijn! Daarna nog even de stad in om een kraamcadeautje te kopen voor vrienden van Matthijs. Daar gaan we morgen op kraambezoek. Wel vervelend, we hebben hen woensdag gesmst met de vraag of ze het erg vinden als Leine meekomt, omdat ze verkouden is. Alleen hebben we nogsteeds geen antwoord… Dus ga voor de zekerheid maar standby oppas regelen!

flien–> met het “oude” salaris scheelt het 160 euro netto ongeveer. Leuk dat je weer rijles hebt! Al enig idee of je al snel mag afrijden?

Duim heel hard dat jullie klussen een mooi resultaat mag hebben. Spannende periode dus weer de komende 2 weken.

Hihi beetje dreigen is ok toch? Was je vriend het wel met je mening eens of ziet hij het “probleem” niet zo?

Marinda, tjeee moeilijke keuze hoor. Ik zou niet weten wat ik zou doen. Is het ook niet zo dat je minder kosten aan kinderopvang hebt (en door minder inkomen meer van de belasting terug krijgt) waardoor je netto minder verliest.

Flien, goed dat je een gesprek hebt gehad met Matthijs. Hij zag ook in hoe krom de situatie was?

Nette, zit er nog een stijgend lijntje in je gezondheid?

Deb hoe is het bij jou?

Ik heb hier weer 2 uur op de verloskamers gezeten. Urine was schoon, baarmoedermond nog mooi potdicht. Maar mijn ‘harde buiken’ blijven aanwezig. Ze dacht tgv het hoesten, maar kon er verder ook niks van maken.

Mijn kleine man had gisteren 5 uitnodigingen gedaan voor zijn feestje. 3 kinderen kunnen niet, zooo zielig! Ik baal er ook wel een beetje van, maar goed iedereen heeft natuurlijk wel een goede reden.

Even een snelle zwaai naar jullie! Ben druk met andere dingen nu, dus vandaar even een klein beetje afwezig.

Na het weekend ben ik er weer hoor!

Voor nu een dikke kus voor jullie!

Deb–> knuffel! :mrgreen:

Fijn weekend iedereen!

Hai meisjes…

Sorry duurde weer eventjes…!

Zie banner… Ik ben toch zwanger! Beetje ingewikkeld allemaal, het is niet van Remco in elk geval! Heb dinsdag echo gehad en die was prima. Kloppend hartje. Termijn zal vastgesteld worden op nog een echo 10 februari!

Zal zo even teruglezen

:shock: oh christine… :slight_smile:

nice :wink:

:o :shock: Christine dit vraagt om uitleg hoor! Anders in pb :smiley: Deze mama is nieuwsgierig.

Maar mag ik je wel feliciteren?

Jaaa joh! Ik ben hartstikke blij! (En bang en bezorgd en onzeker enzo…) Maar felicitaties zijn gewoon welkom!

nou 3 dikke :-* :-* :-* dan!!! proficiat!!! Ik dacht al wel dat je er heel blij mee bent :wink:

Jaaaaa! Nu is het “officieel”!

Ik had je al gefeliciteerd meis, maar nu nog een keer een dikke proficiat hoor!

Kus voor jou!

Meiden…ik had vanmiddag een vaag posi test…Vraag me niet waarom ik getest heb, gewoon gevoel…maar ook wat bloedverlies, dus ik vrees dat het hier nog steeds of weer niet goed gaat…

Ik kom morgen wel even verder vertellen hoe of wat…

Kus Deb

Oh Deb, wat raar…!! Misschien een innestelingsbloedinkje ofzo? Zou wel heel zuur zijn als je nou weer een miskraam zou hebben, toch? :frowning:

Ik duim voor je hoor!!

Ik moet zo even de meetingsdata terug gaan lezen… Heb veel sociaal gedoe komende tijd… En veel kindvrije weekenden nu Bas naar zijn vader gaat. Morgen gaat Bas trouwens voor het eerst naar school! Wha, spannend joh!

Flien, heb je het nog uitgepraat met Matthijs? Ik zou hem flink de oren wassen denk ik… Zou echt uit mijn dak gaan als hij zo 300 euro doorsluist naar zijn broer en jij op de centen moet letten! Succes ermee