Hey meiden,
Mathijs is gelukkig koorts vrij, en zo tr zien voelt hij zich weer goed, hij speelt en zet de boel weer op de kop zoals gewoonlijk, gelukkig maar.
Maar ik voel me echt nog vreselijk, en helemaal niet goed, ik ben het eigenlijk wel zat hoor nu, ik heb nergens zin in, en een zere keel en niets smaakt me nog steeds niet, een zeer hoofd, gewoon niet fit dus.
Weet je wel echt zielig was als mathijs de thermometer zag begon hij al te huilen en nee te roepen, hij vond het vreselijk, ja ik heb hem via zijn kontje koorts gemeten.
Nou tot zo ver eerst maar want reageren heb ik echt even geen zin in ik word helemaal raar vnan om naar het beeld te kijken.
Ik heb last van opruimwoede…als jullie mij zoeken, hang ik half in mijn keukenkastjes om daar de boel eens goed uit te mesten!
:-* :-* :-*
hmmm Deb, als je woede nog niet bekoeld is na je keuken, kan je hier dan ff langs komen :lol:
Ik heb gewerkt, en ben moe, niks te melden verder
Nette beterschap hoor!
Flien, hopelijk helpen de medicijnen.
WIj hebben een afspraak gemaakt voor mijn man in in het umc. Daar is hij onder behandeling voor izjn stofwisselingsziekte. Misschien dat we daar wijzer van worden.
Harde buiken zijn weg (gelukkig )
Deb, kun je mijn keuken ook niet even meenemen?! Die heb ik net gedaan… Te weinig opbergruimte…
Ooooooh, ik heb vreetbuien! Niet normaal meer…
oei spannend flien, of is het niet van de zenuwen? Nu al hormonale trekjes?
Ik heb kei hard gewerkt. Ik heb mijn computerburo boven opgeruimd (dat was een gooi maar neer plek geworden, en verder stond er heel veel administratie, en apparatuur in).
De nodige spullen zijn verplaatst naar een andere kamer met tafel. De meubel is leeg en komt straks beneden te staan als knutselplek voor de kleine man. Hij wil nu allemaal tekenen en knutselen op de eetkamertafel, maar natuurlijk net als we willen gaan eten enzo. Dat buro is toch te groot om op die andere kamer te zetten, dus dan maar zo. De kleine man is door het dolle heen dat hij een echt buro beneden krijgt.
Ik ben blij dat dat project ook weer af is (dan is de babykamer leeg op babyspullen dozen na)
Ik denk gewoon vreetbuien van de ongi die komen gaat…
Ga deze keer ook bewust geen testen in huis halen voor ik ECHT overtijd ben! Maar zoute frietjes willen eten doen wel twijfelen :oops:
Maar het kan gewoon niet, niet nu al!
ik ga je geen hoop geven, maar heel hard duimen, oke??
Heel hard duimen mag
Aan de andere kant, we hebben geen enkele keer hoesjes of iets gebruikt sinds de miskraam… Dus ja, we hebben wel een “poginkje” gedaan… Maar neeeeeee… Ik ga niet hopen… Dan maak ik 1) mijzelf gek en 2) is het alleen maar een teleurstelling als ik ongi word! Zo, de wijze storthoop heeft gesproken
Ik ga weer even door met soleren…
Heb net een brownie gebakken en de helft is alweer op :oops: MIJN SCHULD!
hmmmm lekker brownies :mrgreen:
kan ik de andere helft nie krijgen
Wij hebben vandaag een extra echo gehad in het wkz, speciaal voor het hartje… gelukkig alles goed… :dance:
heb een foto (de enigste die we gehad hebben… ) in het showforum gezet…
:-*
hmm meid toch, wat een hormonen!
Hopelijk is je snaaibehoefte snel over!
truste voor straks!
Heidy, geweldige foto, en wat een opluchting dat het goed is zeg!! Dat valt ook weer van je schouders af he.
Wow Heidy, wat een mooi en helder plaatje!
WWB; Ik hoop het ook, want dit is niet goed voor mijn lijn!
wwb… valt inderdaad wel wat van je schouders af… had wel het gevoel dat het goed zat (was wel enigszins gerust gesteld vorige week) maar … als je dan nu ook te horen krijgt… het is allemaal goed…
dan is het gek… maar echt … stiekem … toch onderbewust… heerlijke spanning die los komt… :mrgreen: :dance:
ga zo lekker slapen … jullie ook meiden :-* slaap lekker!!
heidy --> heerlijk dat alles goed is! Toch een hele opluchting. We schieten al op he… Voel je het kindje al goed? Hier sparteld het heerlijk tegen mn blaas aan.
wwb–> Even een vraag hoe voelt bij jou de pijn? Ik heb sinds zondag enorme pijn in mn heupen en stuitje en bij lopen doe 1 been zeer. Was zo slim om te gaan rpmen na een half jaar…
nette–> hoe is het nu met jullie? Matthijsje nog steeds koorts? Geef je hem paracetamol, hier geeft de huisarts en kinderarts aan dat het gewoon mag. De koorts vond ik alleen snachts eng omdat Nick ging slapen met bijna 40 graden koorts.
Hier is de griep verbannen :mrgreen: klopt snel af
Nick is weer vrolijk eet weer en is een lekker boeffie. Dus gaat lekker. Alleen speelt nu volgens mij mn bekken op…Gelukkig gister 2,5 uur zittend gestreken en verder niks in huis gedaan.
Nu lekker aan werk. Tussen de middag even de stad in kijken of ik een leuk pakje voor de beeb kan vinden… Heb shopzin!
Hmm Marinda,
bij mij is de pijn in mijn gehele bekkengordel. Ik heb een branderig gevoel in mijn SI-gewricht links. Deze voel ik ook verschuiven bij opstaan, draaien in bed en soms met lopen. Mijn bil links voelt aan als erge spierpijn (wat het ook is denk ik, door een beknellende zenuw). Mijn schaambotje voelt branderig, stekerig.
Dan heb ik nog een onbeschrijfelijk gevoel in mijn linker heup, wat uitstraalt naar mijn knieholte (het gaat over de buitenkant van mijn been heen), wat bij overbelasting (en dat heb ik nu nogal snel, hoef maar een stukje te lopen en het is al zo) gevoelloosheid van de huid geeft tussen mijn heup en mijn knieholte in.
Ook mijn rechter kant gaat meedoen, dezelfde klachten (behalve het bovenbeen) als links maar veel minder erg.
Lopen, opstaan verergeren het bij mij, en fietsen kan ik de ene keer goed, en de andere keer geeft dat ook wat verergering. Momenteel doe ik nog een oefening om de buikspier van heupkam tot heupkam (een horizontale spier) sterk te houden, en ik doe veel bekkenbodemspiertraining.
Smiddags verplicht liggen, en verder geen fysieke huishoudelijke taken meer.
Heel uitgebreid antwoord hihi (en dat illegaal op het werk, hopelijk controleren ze mijn log-gegevens niet hihi)
:o zoww… wwb… dat is echt erg heftig zoals je dat omschrijft… en pijnstilling mag natuurlijk niet? alleen paracetamol? respect dat je nu gewoon op je werk zit vrouwtje :thumbup: wat een instelling… :-
nette … ben erg nieuwschierig hoe het nu met je mannetje is… nog steeds zo erg koorts?
flienie… nog steeds lekkere trek… als je nog iets gaat bakken… pak ik de auto en kom ik ook een stukkie halen :mrgreen:
debke meid… hoe is het met jou?
marinda… ik heb ook shopzin… welliswaar gister een beetje in die zin voldaan… ben samen met mijn mannetje naar de prenatal geweest… na het ziekenhuis (die net naast de ikea zit in Utrecht) Hij was er nog nooit geweest… maar hij heeft wel zijn bankrekening belast … cadeautjes voor mij en ons mannetje gekocht… voor mij 2 broeken en een (dure!) string… en voor ons mannetje, een shirtje met prout to be stout erop en een mutsje met streepjes met dezelfde kleuren en een echte blauwe varkens spaarpot…
echt leuk
… die dame bij de kassa… volgens mij weten jullie wat het gaat worden… haha
… ja ik denk jij ook nu
verder beweegt die kleine al lekker… pas 1 keer dat ik nodig moest plassen… ik ineens NOG nodiger… moest plassen :mrgreen:
:- voor jullie allemaal
heidy–> haha ik moet iedere keer oppassen zoveel mensen kennen ons haha vooral laatst met mijn moeder vond ik niet geslacht specifiek te zoeken erg moeilijk haha. Wel leuk dat babyshoppen Mark heeft er nog niet zoveel mee is extra zuinig ivm verbouwing hopelijk daarna nog wel keer samen extra geld opmaken haha.
wwb–> pff klinkt erg ernstig hopelijk blijft het nu stabiel en verergerd het niet extra. Ik twijfel of het komt door spinning of door de enorme groeispurt van mijn buik/beeb. hier alleen raar gevoel/pijn in heupen vooral zijkanten en dus spierpijn/ pijn in bil bovenbeen en pijn in stuitje. Gelukkig is schaambot nog pijnvrij. Hoop dat met 2/3 dagen “rust”(niet sporten, stofzuigen en zwaar tillen) het minder wordt. Daarna nog 1 keer rpmen om te kijken of dat de oorzaak is en zo ja dan niet meer doen. Kan me je missende roze wolk wel voorstellen als je zo beperkt word door je lichaam. Gek heb zolang met pijn geleefd toen was het weg en nu voel je het ineens weer. Al ben ik nog erg dankbaar dat het tot nu pijnvrij was en niet mega erg is.
Hey meiden,
Heidy, wow wat een mooie avatar heb je, wat mooie en duidelijk ook en super dat het allemaal goed was.
Met mathijs is gelukkig alles weer goed, geen koorts meer en weer helemaal zoals hij is, we hebben paracetamol zetpillen voor mathijs die heeft hij ook gehad, gister ging het drinken nog een beetje moeizaam, vandaag gaat dat al weer iets beter, moet zeggen dat ik me zelf vandaag ook ietsje beter voel dan gister maar heb nog steeds last van mijn keel en mijn hoofd, eten lukt niet en drinken het is dat het moet maar heb er geen zin in en krijg ook wel minder vocht binnen dan nodig, maar dat komt wel weer.
Ik vond die koorts bij mathijs erg eng niet alleen snachts maar de hele dag dat komt omdat mathijs nog nooit koorts had gehad, maar gelukkig is hij weer helemaal koorts vrij en weer de oude.
Sorry dat ik verder nog niet gereageerd heb op jullie hoor maar sommige stukken heb ik niet gelezen, gewoon nog even geen zin in, dus sorry dames.