Oohh flien geweldig, wat een super goed nieuws, kan me voorstellen dat je in jubelstemming bent.
Oohh meiden ik denk dat ik nu ziek aan het worden ben, vanmorgen toen ik uit bed stapte voelde ik me vreselijk, alles deed me pijn, en hoofdpijn, ik heb dan ook maar meteen een paracetamol genomen die hielp goed, maar hij is nu wat uitgewerkt denk ik maar een nieuwe zit er al weer in, en zo kom ik de dag wel door hoop ik, alleen heb nog helemaal niets gegeten, moet er eigenlijk ook niet aan denken, ja en dat is niet goed he, ik heb mathijs net maar in de box gezet kon er even niet meer tegen hoor dat drukke ge-ren om me heen, maar als die nieuwe paracetamol gaat werken dan hoop ik me weer wat beter te voelen.
WWB :hug: :hug: klinkt inderdaad heftig, en kan me voorstellen dat je het nu echt even niet meer weet.
3 hoeraatjes voor flien, hoop zo dat innesteling snel mag volgen. Jullie hebben het zo verdient dat het zonnetje weer gaat schijnen bij jullie. Arme leine, hier met Nick ook vaak troubles met tanden. Weerstand schiet dan omlaag denk ik.
wwb–> pff dat is wel moeilijk inderdaad controleur spelen is enige oplossing maar dat wil je gewoon niet. Hopelijk is er toch een oplossing te vinden.
Hier knapt Nick eindelijk op, nog wel verhoging of ondertemperatuur maar drinken gaat al iets beter en eten ook al is het hooguit zelfs maar 3 hapjes van een danoontje dus hij is nog echt niet lekker.
groetjes missmarm
Joehoooooeee Flien, ow wat ga ik duimen voor jullie zeg. Wat een opluchting! En een litteken, wel logisch eigenlijk he, je bent pas zo kort geleden bevallen. Wat een storm in een glas water zeg. Het ene moment vergaat je wereld bijna, en het andere moment is er alle hoop van de wereld.
Super spannend hoor.
Deb, ik ga hem niet meer helpen, want hij is nogal van de makkelijke als ik dingen overneem enzo. Dan laat hij zijn nadenkwerk helemaal varen.
We maken samen het boodschappenlijstje, en na de boodschappen komt hij thuis en dan ruimt hij (na flinke ruzies) de boel gewoon op zoals het hoort. Bij twijfel vraagt hij het. Ik loop alleen telkens tegen rare dingen aan die alleen te voorkomen zijn als ik hem controleer. En dat weiger ik. Het is een volwassen vent hoor, geen kleuter.
En van de taart, lief van je, maar ik koop op de trouwdag wel een taart en met de geboorte zal er heus wel iets lekkers in huis zijn (gebak of iets anders lekkers). Ik heb een beetje zoiets van, als het de originele taart niet is, dan maar geen taart. De lol is er dan vanaf. Vervanging maakt het niet beter dan niks, snap je. Ik wl niet ondankbaar overkomen hoor. Ik vind het super lief dat je het wilde proberen, maar de meerwaarde zie ik niet zo, snappie?
Nette, hup je bedje in, of op de bank met een deken. Er heerst een akelige griep dus zorg goed voor jezelf!
Marinda, gelukkig knapt Nick al meer op. Hopelijk eet en drinkt hij over een dag of wat weer als een gezond manneke.
WWB; Vervelend zeg! Matthijs heeft ook zo’n fase gehad en op een gegeven moment deed ik niks meer voor hem. Maw, ik hielp hem vooral niet. Hoogstens van de regen in de drup… Nu heeft hij het door… Maar die van jouw is volgens mij wat hardleerser als ik dit zo hoor.
Nette; He bah meid, dat is niet lekker… Lekker veel slaapjes doen als het mag van Mathijs!
Marinda; Gelukkig dat het met Nick wat beter lijkt te gaan…
Deb; Als ik jouw reacties zo lees ben jij volgens mij één van de grootste schatten op deze aardkloot (klote aarde is soms zo verleidelijk om te tikken)… Beseft Rene dat wel?
Tja, hier was de gyn ook een beetje verbaasd dat de VK niet had gerealiseerd dat het een litteken zou kunnen zijn. Als bonus heeft ze ook nog even mijn eitjes bekeken en die zagen er mooi uit… Vanavond dus toch maar even een klusje doen
Dit maakt me wel aan het twijfelen of ik wel terug wil naar deze VK-maatschap, of dat ik naar een andere VK(-maatschap) ga. Ze hebben al eerder mij om niks bang gemaakt, omdat ze het niet helemaal goed zagen… Dat was in de ZS van Leine…
Ja snap ik meis…
Maarre…nog even over die vent van je…Ik ga me nu even aan mijn goede voornemen voor dit jaar houden, dus niet boos worden…het is niet verkeerd bedoeld, maar…
Ga je het maar gewoon zo laten dan? Want dan kun je ook niet verwachten dat er wat gaat veranderen he. Ik krijg de indruk uit jouw verhaal dat hij echt wel baalt van deze situatie en dat hij er (dus) best wat aan wil proberen te doen. Denk je niet dat hij jouw hulp daar een klein beetje bij zou kunnen gebruiken? En ook verdient…ondanks het feit dat je nu vooral ff een beetje bozig op hem bent?
Nogmaals, niet verkeerd bedoelt! :-* :-* :-*
Flien wat lief van je! Ga er bijna van blozen :oops: :oops: :oops:
Maar nee hoor, ik geloof niet dat ik zo’n bijzonder lief persoon ben. Ik vind mezelf vooral een bemoeial :lol:
Wat je vk betreft…tsja, volgens mij is er niks zo belangrijk als in een dergelijke periode in je leven vertrouwen hebben in de mensen die je moeten begeleiden. Als je dat niet hebt, en je hebt de mogelijkheid over te stappen (dat is hier niet zo, we hebben er maar eentje…), zou ik het zeker doen.
Veel plezier met klussen vanavond! Maak het maar lekker gezellig!
heeft Rene gisteren ook gedaan trouwens, het gezellig gemaakt… De details hou ik voor mezelf , maar laat ik zeggen dat hij onze kamer lekker warm gestookt had, kaarsjes had aangestoken en een fles massageolie klaargezet had…
Deb, ik word niet boos. Ik help hem waar hij mijn hulp vraagt, maar ik weiger hem gewoon bij de hand te pakken als mijn zoon van 6. Het is een volwassen kerel, en hij moet de verantwoording voor zijn daden dragen.
Zijn moeder betuttelde hem nogal, en zorgde zo goed voor hem dat hij totaal geen benul had bij het runnen van een huishouden. In alles is hij gepamperd. Langzaamaan heb ik hem heropgevoed in een heleboel dingen. Die gaan nu ook goed.
En hetgene waar ik boos om ben, is door mij niet te verhelpen. Het is namelijk dat hij interne alarmsignalen negeert. Hij signaleert dat het wasmachine geen water pakt, toch laat hij dat ding een program afmaken (ipv op onderzoek uit te gaan, signaleert hij een probleem en doet er niks mee).
Ik had het er met mijn vriendin over, en die zei dat hij het telkens in meer of mindere mate heeft als hij uit zijn routine gehaald word. (de kraan was door de kleine aap dichtgedraaid)
De stekker van de vriezer was ook op een moment gevallen dat hij met iets anders bezig was, etc etc.
Tijdens de verhuizing toonde hij ook geen inzicht maar een overdreven afhankelijkheid waar ik eng van werd.
Nu is de maat gewoon vol.
Natuurlijk wil ik hem helpen, alleen het is echt niet meer in mijn mogelijkheiden hoor. Hij heeft hier hulp van buitenaf voor nodig. Het groeit mij boven me pet. Bovendien wil ik niet dat er een schijn ontstaat waarin in ik een soort hulpverlener word van hem (dat was ik bij mijn ex, en dat heeft me te veel gekost). Dan word een lijntje hulpbieder en partner te dun, en is de gelijkwaardigheid totaal verdwenen. Nu is die er nog wel.
Ik help hem dus wel, maar door te stimuleren hulp van buitenaf te zoeken. Morgen komt onze thuiszorghulp (die nog komt voor het gedrag van de kleine aap), maar nu komt ze helpen in het huishouden, en dan ga ik het bespreekbaar maken (met toestemming van mijn man, hij is hier helaas niet bij omdat het onder werktijd valt, maar de volgende keer is hij er wel bij en dan gaat hij het er ook over hebben). En als ze het niet weet, door hem naar de huisarts te sturen. Verder wil ik als hij dat wil bij elke soort therapie of training bijdragen. Het is dus niet zo dat ik aan de kantlijn blijf mopperen om zijn gedrag. Het is nu alleen een punt bereikt dat het niet meer gaat om dopjes op de tandpasta. Het groeit mij ook boven me hoofd. Snap je me?
EN Zo’n avondje als jij net beschrijft, hmmm daar heb ik ook wel behoefte aan als de rust hier wedergekeerd is (nu moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken)
I get it!
Wel goed plan van je om het met die dame die toch al regeltmatig bij jullie komt te overleggen!
Ik begrijp volledig dat het jou ook boven je pet groeit nu overigens hoor! Ik hoop dat jullie er snel iets op vinden in ieder geval.
Enne…ik kan je zo’n avondje toch aanraden hoor! Zelfs al is de sfeer eventjes wat minder. Al kan ik me ook weer voorstellen, dat je geen zin hebt om zoiets op touw te zetten als je gevoel daar even niet aan meewerkt.
Hoe dan ook…dikke knuffels voor jou! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Flien, goed nieuws zeg! gelukkig maar.
Ik ben weer een beetje bijgelezen, het is teveel om allemaal goed door te lezen eerlijk gezegd.
Hier net weer de :evil: :evil: gearriveerd waarschijnlijk.
Had ze eigenlijk al eerder verwacht want was uit gegaan van m´n langste cyclus en meestal zijn ze korter. Maar nu dus de langste tot nu toe. Dus weer op naar de volgende ronde. Heb me voorgenomen dat het nu gaat lukken
Het is officieel! Ik heb een schoenen/laarzen tic… Heb de afgelopen week al 3 paar gekocht en zie nu weer mooie :oops:
Hoi Meiden,
ff snel.
Flien, ik heb een tassentic volgens mijn man hihi… Iedere gek zijn gebrek laten we maar zeggen he.
Alicia, balen van je ongi zeg!! Hopelijk brengt volgende ronde meer geluk.
Meiden ff iets anders.
Ik heb gisteravond serieus harde buiken gehad. Combi van hoesten, druk maken en iets te veel uren te hebben gewerkt gister denk ik.
Alleen nu heb ik een heel geirriteerd gevoel onderin mijn buik. Het maakt me onrustig. Ik ben bang dat ik dadelijk het advies krijg te stoppen met werken. Dat wil ik eigenlijk niet. KLinkt misschien heel stom, maar ik wil de komende 4 weken echt nog blijven werken. Dan is mijn collega terug en dan maakt het me niet meer zo veel uit (ja liever blijven werken tot me verlof hoor, maar goed als dat er niet in zit…)
Hopelijk is dat gevoel van een enorme hoestbui van vanmorgen en zakt het nog. Anders ga ik ff langs de verloskamers voor ik naar huis kom straks (ben toch in het zh he)
Deb; Niet blozen hoor! Ik meen het oprecht… Je bent recht door zee, maar daarbij geef je ook supergoed advies en weet je iedereen een hart onder de riem te steken… Dat vind ik een superding!!!
Ik heb van het weekend ook zo’n avondje gehad… Zo heerlijk!
WWB; Ik hoop ook voor je dat de harde buiken van de hoestbui komen. Laten we hopen dat je nog even door kan werken… En dan is het wel handig he, als je in het ZKH werkt!
En met dank aan de Schoonmoeder dus, die vent van jouw… :roll:
Gek? Gebrek? Als vrouw moet je toch ergens aan verslaafd zijn? Schoenen, tassen, geurtjes, make-up… Ik kan nooit de tas vinden die ik wil, dus ik zou wel verslaafd willen zijn aan tassen, maar dat gaat niet Ow, ik vind alleen tassen van een paar 100 euro mooi :?
Alicia; Vervelend zeg een ongi…
Nou, hier is gister de missie geslaagd… Nu afwachten en misschien van de week nog een poginkje… We zullen zien…
Leine is vandaag naar het KDV, dus ik ga zo weer eens flink aan de poets. Dat is al een tijdje niet goed gebeurd! En aan de strijk… Er liggen nog 5 wasjes :oops:
Hmmm wwb…serieuze harde buiken dus? Heb je bijgehouden hoeveel? Ik hoop voor je dat dit een eenmalige actie was hoor… Kan me voorstellen dat je wilt blijven werken voorlopig, maar ik kan me nog meer voorstellen dat je geen zin hebt om de rest van je zwangerschap alleen maar extreem rustig aan te doen…
Hou het even extra in de gaten he…Inderdaad even langs de verloskamers, beter dat je je daar een keer te veel dan een keer te weinig meld. Hopelijk kunnen ze je daar een beetje geruststellen en voorzien van wat advies.
Flien een schoenentic…wwb een tassentic…Deb heeft een ordinaire kooptic…Ik verzin altijd wel weer iets wat ik of iemand anders hier in huis opeens heel hard nodig heeft. Toegegeven, ik doe mijn best om het een beetje binnen de perken te houden, maar Rene wordt er af en toe lichtelijk gestoord van hoor!
Alicia, balen van je ongi…En dat voornemen van je lijkt me een hele goeie!
Ooooh…heb net een paar daagjes weg voor Rene en mij geboekt…Voor valentijn als verrassing…Van 16 t/m 18 februari zijn wij hier te vinden:
http://www.specialhotels.nl/?mode=viewhotel&hotel=1135&pagina=1&zoek=regio&id=4&titel=Zuid%20Nederland
Heb er nu al zin in!
Oppas voor de kids is al geregeld en ik heb Rene ook doorgegeven dat hij dan een paar dagen vrij moet nemen.
Hey meiden,
Ik heb globaal bij gelezen moet ik zeggen omdat ik me nog steeds niet lekker voel, nu heb ik voornamelijk een lekkende neus, en een zere keel, het eten gaat echt niet heb er helemaal geen zin in, drinken is erg belangrijk maar er is niets wat me smaakt, dus heb net maar thee voor me zelf gemaakt, misschien dat dat wel smaakt, mathijsje voelt zich ook niet helemaal super fit, wil ook niet eten, en drinken gaat ook moeizaam bij hem, dus heb hem maar danoontje gegeven had het gezezen bij missmarm die nick ook danoontje gaf dus dank je missmarm, dat ging er wel in bij mathijs.
Maar had dus globaal gelezen en las dat WWB last van harde buiken had, hopelijk door die hoestbui en blijft het nu weg, begrijp best dat je nog wil blijven werken maar als het echt niet meer gaat…doe zodra het kan maar lekker rustig aan dan ok.
Alicia, balen van je ongi.
Deb dat ziet er leuk en gezellig uit hoor.
Uuhh verder weet ik het zo niet meer sorry hoor, en die thee smaakt me ook niet, iemand nog een idee wat ik mischien dan kan drinken…
Ow Nette…hopelijk knap je snel weer op meis! En wat je kunt drinken…tsja, lastig. Ik ken het hoor, niks smaakt, het slikken doet zeer en je hebt er gewoon geen zin in.
Ik hou het op zulke dagen ook meestal maar bij een kop thee, water en een sapje in het kader van “je moet toch wat”… Als je dan nog wat honing in je thee kiepert heb je misschien ook nog even tijdelijk wat minder last van je keel.
En een waterijsje kan ook weleens prettig zijn!
Sterkte meis! :hug: :hug: :hug:
deb–> heerlijk zo’n verrassing! Wel romantisch en zeker een goed initiatief vanuit hemzelf. Hoop echt dat met de tijd een kindje weer een optie mag worden. Ben het namelijk echt met flien en de rest eens, hoe beroerd het bij jou soms ook gaat je gunt een ander altijd alle goeds petje af hoor. Wat een mooi hotel mooi initiatief van jou voor jullie :inlove:
wwb–> wat een narigheid harde buiken is het inmiddels weer rustig? Zeker even in de gaten houden. Snap je standpunt ook hoor. Ik probeer ook zoveel mogelijk rekening te houden met mn bekken en de conditie zo goed mogelijk te houden zodat ik zolang mogelijk alles mag doen en vooral werken.
nette–> beterschap! Nick werd erg blij van milk en fruit inmiddels gaat het hier langzaam beter. Beterschap voor jullie en hopelijk smaakt alles snel weer.
Hier gaat alles goed, nick is weer vrolijker en eet iets beter al kwam het warme eten er na 4 hapjes weer uit. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen en ben benieuwd hoe hij vanavond eet.
Verder ben ik verslaafd geraakt aan greys anatomy heel erg via upc kan ik seizoen 1 t/m 3 kijken en ben begonnen vorige week maandag toen nick ziek werd en nu heb ik a heel seizoen 1 en 2 gezien :oops:
Vanavond lekker aan seizoen 3 beginnen met de strijk voor me :mrgreen: Mark zit toch op school. Verder doe ik niet veel heb zondag RPM gedaan sinds tijden en heb nu best erg pijn en ben toch gister naar bodypump gegaan en moet het nu bezuren.
Maar heb nog leuk nieuws mijn buik is huge aan groeien! erg grappig ineens zit er een flinke bol.
Hey meiden,
Hier nog steeds ziek, en mathijsje is ook ziek, hij had vanavond 39.5 koorts en ik vind dat behoorlijk eng moet ik zeggen, het drinken ging vandaag ook al zo moeizaam bij mathijs, het eten ging wel weer goed, ik heb maar wat fruit gemaakt voor mathijs daar zit ook vocht in he, ons kleine mannetje moet wel goed drinken en vocht binnen krijgen, hij was vandaag ook erg hangerig en huilerig, maar met soms een opleving dat hij van alles wou doen, maar mama en mathijs hebben vanmiddag samen heerlijk op de bank gehangen.
Vervelend wwb. Hopelijk is het eenmalig en krijg je er geen last meer van.
Deb, dat ziet er goed uit. Wil binnenkort ook weer eens een romantisch weekendje weg met m´n man. We zijn over een week of anderhalf een half jaar getrouwd dus dat moet gevierd worden natuurlijk
Wow Deb! Looks gooooooooood…
Nette; Beterschap… Blurgh is nooit leuk, ziek zijn!
Ik ben gister vanwege mijn aanhoudende buikpijn naar de HA gegaan, aangezien er maandag bij de gyn al uit was gekomen dat het niet aan de baarmoeder ligt.
Anyway, na een hoop gepor en gevoel is er uiteindelijk uitgekomen dat ik waarschijnlijk last heb van chronische verstoppingen :? Dus gister een klysma gekregen en nu moet ik elke dag laxeermiddelen gebruiken :roll: Maar goed, als ik daardoor eindelijk weer normaal kan zeg maar…
Leine had gister op het KDV de boel op stelten gezet! Die was gaan feesten in haar eentje in de slaapkamer (zij slaapt 's middags altijd alleen, omdat ze op een afwijkende tijd slaapt)… De leidsters vertelden dat ze er heel hard om gelachen hebben. Normaal haalt Matthijs Leine altijd op, maar hij zat voor z’n werk in Antwerpen…
Ik ben trouwens met alles gister echt de hele dag zoet geweest. Ik heb echt het hele huis ondersteboven gekeerd zo ongeveer… Nu alleen de strijk nog afmaken en boodschappen doen :? Heb ik toch zo’n hekel aan…