Ik vind het helemaal leuk Deb!
Zeg, ga eens feesten jij! :mrgreen:
Ik vond het ook wel leuk!
Maarre…ik verveel me…Rene is weg, de kids gaan zo naar bed, want die zijn geen van 2’en topfit. Aschwin is zijn krantenwij aan het lopen en daarna gaat hij naar zijn vader.
Ik kan natuurlijk allemaal zinnige dingen gaan doen…maar ja…daar heb ik dus geen zin in! :roll:
Feesten met de laptop tegen mijn bovenbenen, liggend op de bank hihi.
Ik moet ff verplicht plat, de visite zal zo wel weer komen. Man is de keuken aan het opruimen, en ik moet liggen.
Ik wens je succes met je zieken, en toch een gezellige avond. Misschien kan je surfen voor nog meer leuke meetingplekjes :lol:
Dat ga ik zeker doen! En dan ook meteen voor een leuk ideetje voor valentijnsdag…en leuke kraamkadootjes voor mijn zusje straks (wil haar met haar verlof een grote mand met allemaal spulletjes kado doen…voor iedere dag voor haar uitgerekende datum iets)
Stuitert kanjer al door de woonkamer in afwachting van de verjaardagsvisite?
ohooo doe mij ook zo’n zus hihi…
de kleine aap heeft gestraald en genoten. Om 19.05 was het ecen stil op de bank, en meneertje sliep hihi. Toen de viste om 19.45 arriveerde kreeg ik hem amper wakker. Toen hij eenmaal wakker was, was hij ook echt het feestvarken.
Ik heb vandaag tot 10.30 in mijn bed gelegen en voel me nog allerberoerdst. Ik ga zo dus ook weer terug (als mijn man terug is van boodschappen doen, want nu moet ik bij he verwende mannetje zijn hihi)
Zo ik ben hier ook weer eens. Het is weer een tijdje geleden… :oops:
Zal zo eerst weer eens een stukje terug gaan lezen…
@Debke wrote:
Oh, en nu ga ik er voor het gemak even vanuit dat jij Christine ook wel mee wil en Utrecht een goed plan vindt. (Kan ik meteen wat kleding voor je meenemen, kun je zelf uitkiezen wat je wel en niet wilt hebben!)
Ja Utrecht is voor mij prima hoor

hihi das makkelijk christine
heej alicia… welkom back?
Aaaargg ik moet ff spuien hooor. Ik ben zoooo boos op mijn man. Hij heeft dagen geleden per ongeluk de stekker uit de vriezer getrokken (of de verlengcontactdoos laten vallen en toen is de stekker eruit gefloept). Vrijdag gewoon de boodschappen voor deze week erin gedaan.
En nu komt hij tot de ontdekking dat alles ontdooit is. Alles kan ik weggooiden nu (of hij in dit geval, maar de consequenties zijn niet alleen voor hem he), 3 broden, 7 dagen vlees, tich porties macaronisaus, spinazie, en dan komt het allerergste nog. Onze trouwtaart lag erin (een ijstaart), en dat is nu blub, echt niks meer van te maken, zelfs de marsepeinen roosjes zijn onherkenbaar verblubt door de gesmolten ijs.
Dit is gewoon echt een actie voor hem. Hij denkt gewoon niet verder na dan zijn neus lang is. Hij zei dat hij de vriezer wel gek warm vond vrijdag, maar heeft er dus niks mee gedaan. Als toen de handel nog bevroren was, had ik er nog wel wat mee durven doen, maar nu is echt alles tot pap toe ontdooit. Ik durf met salmonella en listeria nu echt niks meer te nemen uit die diepvriezer.
Het ergste is, dat dit niet was gebeurd als ik geen last van mijn bekken had gehad. NU laat ik de boodschappen enzo aan hem over, en ik kijk echt altijd of apparaten nog werken (en ga er niet zondermeer van uit)
Ik kan wel janken! Rotvent! Rothormonen!
He, balen zeg WWB! Ik zou ook zo boos zijn hoor, vooral ook vanwege de trouwtaart!
Ik loop hier al de hele dag te schransen! Ik vraag me af of dat door de zenuwen komt voor morgen of omdat ik weer ongi ga worden… Hopelijk dat laatste! Zou wel leuk zijn als mijn cyclus weer op gang komt!
Oohh WWB wat vreselijk, en dat in combinatie met je hormonen, kan me voorstellen dat je daar dan boos en verdrietig over bent, :hug: :hug:
Flien :hug: :hug: succes morgen ik ga voor je duimen hoor, en zou inderdaad mooi zijn als je cyclus weer op gang zou komen he.
Nou hier een druk dagje achter de rug maar wel gezellig, mijn moeder en mijn broertje met vrouw en kind waren hier op bezoek, ze zijn net weer vertrokken, de boel allemaal weer opgeruimd dus het is hier weer netjes.
Oohh en vanmorgen voelde ik mijn eisprong, dus we hebben geklust, op het juiste moment dus, maar ja vriend lief is wel ziekig dus ik weet niet of het wel wat word maar we waren dus wel op het juiste moment er bij afwachten dus he, mijn hoop is weer heel erg groot.
Nu gaan we zo mathijs naar bed brengen, die is ook erg moe, dus tot de volgende keer.
Flien, hoe laat moet je morgen? Ik ga heel hard aan je denken, en hopen dat het allemaal met een sisser af zal lopen! Dat er niks ernstigs is, en dat je meteen groen licht krijgt voor een nieuwe poging een brusje voor Leine te maken.
Nette, ik ga heeeeeeeeeel erg voor je duimen de komende 2-3 weken. En 2009 moet jullie jaar worden, dus kom maar op met de goede resultaten van op het juiste moment het juiste ding doen. Het is jullie zo gegund.
Mijn man zit hier heel schuldig naar me te kijken tijdens het eten, maar ik ben zo boos, dat ik daar alleen maar woest van word.
Hij heeft zo vaak rare, gevaarlijke of dure acties dat ik het zat ben. Hij is gewoon niet bewust van hetgene hij doet. Hij laat sleutels aan de buitenkant op de deur staan, legt hoofdkussens tegen het bedlampje (met als gevolg schroeivlekken omdat ik brandlucht rook, anders was de boel in de hens gegaan) laat hier het gas aanstaan, vergeet boodschappen van de band af te halen tijdens het opruimen na het afrekenen. Doet voor een week vlees in de koelkast, zodat het na enkele dagen een enkeltje kliko kan krijgen.
Dit zijn voorbeelden van de afgelopen 2 maanden, en het is maar een deel. Ik word er niet goed van. Hij denkt gewoon niet na. Hij denkt dat iets goed is, maar dan checkt hij het niet meer. Gek word ik ervan. Het is gevaarlijk en kost geld. Hij zegt dan: denk je niet dat ik daar niet van baal, ik baal ook heel erg van mezelf. Maar ik kan daar niks meer mee. Dat is niet voldoende meer. Het is namelijk zo dat ik ook op de blaren moet zitten en daar word ik zo verdrietig van.
Hij is echt een schat, een echte goede goedzak eigenlijk, maar hij leeft zo onbewust en vanzelfsprekend. Zijn moeder regelde alles voor hem, en als hij iets fout deed en sorry zei was het klaar. Ik kan dat niet. Ik ben zijn moeder niet.
wwb…ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Vooral die trouwtaart moet je hoog zitten. Heb je nog een foto van die taart trouwens? Misschien kan ik hem voor je namaken…Niet dat dat de echte vervangt natuurlijk, maar toch…Misschien leuk om hem (met wat aanpassingen) te maken voor als jullie kleinste vent straks geboren is?
Maar om even terug te komen op je grootste vent… Hij zal inderdaad ook wel verschrikkelijk balen van zichzelf. En ik neem aan dat hij ook graag het een en ander wil veranderen om dit niet meer te laten gebeuren? Ga er eens voor zitten en praat erover op het moment dat jullie allebei rustig zijn.
Nou ja…niks nieuws onder de zon natuurlijk, want dit had jij vast ook al in je hoofd zitten. Sommige dingen kunnen heel simpel opgelost worden door goed met elkaar te communiceren en vooral goed op de hoogte te zijn over de verwachtingen die jullie van elkaar hebben (heb ik geleerd de afgelopen tijd…).
Nette, op het goede moment geklust? Oh…ik ben echt hartstikke benieuwd wat voor resultaat dat gaat brengen meis! Ik hoop toch zo voor je dat je over een week of 2 een pracht van een positieve test in je handen gaat hebben…
Flien, zou inderdaad mooi zijn als je cyclus gewoon weer gaat doen wat hij moet doen! Wel zo prettig! Weet je tenminste weer waar je aan toe bent he.
Hoe gaat het verder met je?
Christine, gezellig dat je ook voor een meeting bent!
Alicia, welkom terug meis! Ben je al bijgelezen? Hoe is het met je?
Heidy, bij jou alles in orde?
Hier een heerlijk weekend achter de rug. Geen bal gedaan, maar wel genoten! Vrijdagavond toen Rene was gaan stappen heb ik nog even een dipje gehad… Ik zat een kopje cup-a-soup te eten en toen bedacht ik me, dat ik daar zo’n enorme behoefte aan had (het zoute…) toen ik nog zwanger was… Heb nog wel even een traantje gelaten eerlijk gezegd.
En om even terug te komen op de meeting meiden…
Hadden jullie bedacht of jullie iets van een high tea ofzo ook leuk vinden? En wanneer zullen we meeten? Geef even een gil als jullie wat in gedachten hebben!
Even heel snel, want mathijsje is net wakker en moet dus nog ontbijten en douchen, maar die site die je had gestuurd deb over de high thea vond ik er heel leuk uit zien hoor heb het even gelezen maar die high thea daar zit er ook erg lekker uit moet ik zeggen, heb nog nooit high thea gedaan namelijk… en nu ga ik mathijsje uit bed halen en ontbijt voor hem maken. kom later nog wel even terug ok.
Oohh ja en flien, heel erg veel succes vandaag, ik duim heel hard voor je ok.
Ik heb ook nog nooit ge-high-tea’ed nette! Lijkt me wel leuk (en lekker!)
Oh Flien…vergat ik je net gewoon succes te wensen voor vandaag…
Succes lieverd! Hopelijk zit je nu niet verschrikkelijk in de stress en nog hopelijker (geen woord natuurlijk, maar toch…) kunnen ze je vanmiddag helemaal gerust stellen! Ik duim voor je meis!
meiden high tea lijkt me leuk nog nooit gedaan.
flien heel veel succes meid! Hoop dat alles er goed uitziet en je snel weer een gewone cyclus mag hebben.
wwb–> ik zou ook moordneigingen hebben denk ik hoor. Gewoon aankaarten en erover hebben. Komt allemaal wel weer op zijn pootjes terecht.
Deb, praten heeft geen zin meer. Dat station ben ik gepasseerd. Hij is zich gewoon niet bewust van zijn handelen. Hij signaleert dingen maar doet er niks mee (Dat de vriezer niet meer vriest, dat het naar gas ruikt, dat de wasmachine geen water pakt etc)
Ik heb hem gezegd dat hij maar met de huisarts moet gaan praten om een soort van zelfbewustzijns cursus ofzoiets. Het heeft namelijk niks meer te maken met mijn verwachtingen naar hem. Maar meer met wat hij doet met de informatie die tot hem komt.
De high tea lijkt mij ook super, ik heb het ook nog nooit gedaan maar lekker eten is altijd goed he hihi…
Deb, ik had je weblog gelezen (maar geen puf om te reageren, heb zo’n druk en ziekig weekend gehad)
Flien ik ga heel hard aan je denken vandaag! Laat je gauw iets horen?
High Tea is helemaal geweldig! Leuk, leuk, leuk! Ik kan alleen het 15 maart niet, maar verder heb ik nog een lege agenda… Misschien even een aantal data neerzetten en dan kijken wanneer iedereen kan?
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Met goed nieuws! Het is een litteken van de bevalling van Leine en kan helemaal geen kwaad. Niet voor mij en ook niet voor een toekomstige zwangerschap!
En nog mooier nieuws is dat mijn baarmoeder een pracht van een slijmlaag heeft! Helemaal klaar voor een eventuele innestelling! En laten we nou net onwijs veel geklust hebben de afgelopen dagen (niet eens met doel om zwanger te worden)… Dus ik ben in jubelstemming!
Leine is trouwens vreselijk ziek… Elke keer als ze een tandje krijgt heeft ze opeens een vreselijke snotneus en hoge koorts :roll: Niet de leukste kwaaltjes… Maar goed, die ligt alweer 2 dagen alleen maar te slapen!
Jippie! Ik jubel met je mee Flien! Geweldig meis! De duimen gaan hier weer keihard voor je draaien!
wwb, oke…da’s best heftig dan… Waarschijnlijk is het dan geen gek idee om even met de huisarts te gaan praten voor je vent. Krijgt hij misschien nog een (of meer) mooie handvatten aangereikt om er wat aan te gaan doen, want op deze manier is het retezwaar natuurlijk. Voor jou, maar ook voor hem! Zeker in deze periode dat jij niet alles kunt (wat voor jou toch al frustrerend genoeg is).
Ik zit ff mee te denken he…voor een soort van tijdelijke oplossing. Wat die boodschappen betreft…Als jij hem dan vanaf de bank ofzo eens instrueert waar hij wat moet laten? Maak je een boodschappenlijstje voor hem als hij boodschappen gaat doen? Misschien is het handig om zo’n zelfde lijstje voor hem te maken met daarop geschreven waar hij wat moet opbergen?
En een soort van checklistje op de belangrijke keukenapparatuur hangen? Dan ziet hij dat altijd als hij de deur open en dicht doet en gaat hij er wellicht wel naar handelen?
Is allemaal erg “kinderachtig” natuurlijk, maar misschien scheelt het frustraties?