Augustus 2008 stoppers deel IV al weer..

Hoi hoi,

mensenkinderen wat heb ik een snotkop zeg, bahbah. Ik voel me echt niet beter worden. MOrgen nog een verjaardag van de kleine aap, en dan heb ik ff 2 dagen rust!

Marinda, wat een schrik inderdaad, arme Nick. ‘Gelukkig’ is het alleen een griep. Maar goed dan nog, daar kan je ook heel beroerd van zijn. En het manneke is al zo ziek geweest.

Christine, vaak is het zo he dat er dan nog steken onder water komen (via internet ofzo). Dan kan men beter boos zijn ofzo. IK weet het niet, maar het gebeurd vaak he.

Nette, wat fijn dat je je lekker voelt! Inderdaad, praten met een gelijke ziel doet wonderen!

Flien, pechvogel. Hopelijk heb je snel je wii fit. Je hebt wel iets leuks verdient!

Deb, ik kan me voorstellen dat je dat berichtje niet goed vond vallen. Maar het gesprek met Rene viel ook als een bom denk ik. Ik moet zeggen dat ik jullie beiden heel goed snap. Jij kan je wens niet afsluiten met zo’n verdrietige ervaring. Dat is zoooo logisch. Een kinderwens is zo’n diepe oerwens, die kan je niet weggummen op verzoek. Uitstellen met goede motivatie oke, maar weggummen, nee.

Maar Rene snap ik ook wel, hij heeft ook een heftige periode achter de rug (jij ook he, dat wil ik niet onder tafel vegen) en kan nu niet zo’n grote wensen voelen. Zijn leven heeft fundering gemist, en dan kan je geen kinderwens voelen denk ik. Ik hoop alleen dat het wel snel komt, want dat is voor jou wel de ideaalste oplossing.

Ik heb hier gewerkt vandaag, dat ging redelijk, al kreeg ik veel commentaar dat ik in bed hoor te liggen. Morgen dus een feestje van mijn kleine grote vent. Eerst op school zingen en feesten. Dan even werken, en naar de gyn. Als ik thuis kom, dan zal de visite wel al komen (dan is mijn man de aap al op gaan halen van school).

Drukke dag dus.

En nog even iets anders. Mijn nieuwe tas is aangekomen vandaag. Hij is wel iets groter dan ik verwacht had, maar zooo gaaf. (en Nette, lekker handig met veel vakjes en handige plekjes voor pennen etc). Ik ben er helemaal blij mee.

Zometeen lekker naar bed. truste :zzz:

christine–> gelukkig is alles goed met je wel erg vervelend dat je relatie zo eindigd en dat vrienden blijven vaak een zinloos iets is.

Deb–> Pff erg heavy zo dit te horen. Misschien dat met wat tijd en wat meer vertrouwen in zichzelf in jou en in jullie relatie dat die wens nog komt. Al hebben wij natuurlijk veel harder klapperende eierstokken en geen geduld.

wwb–> Bikkel!! Gelukkig kon je blijven werken, wel bewondering voor hoor! Is je bekken nu nog wel te houden? Fijn dat de tas zo mooi is en zo goed bevalt. Erg zielig inderdaad zo’n klein ziek manneke juist doordat hij net al was ziekgeweest geen reserve en lichaampje heeft moeite met herstellen. Gelukkig geen last van al die nare onderzoeken tot nu toe slaapt heerlijk en met een mama is bij jou en houd van jou kwam er een glimlach in zn slaap.

Van de week was hij wakker blijkbaar toen ik naar mijn bed liep, hoor ik mama ik zo ja nick. hoor je zo hou van jou… (niet zo duidelijk maar het was er wel) ik zo ik ook van jou hoor je doeg! hihi

wwb, ik kan me inderdaad ook prima in Rene verplaatsen. Ik begrijp het dan ook wel, maar dat maakt het niet minder rot…Ik ben gewoon zo bang dat het iets is wat voorgoed de ijskast in gaat.

Mijn blog van die avond is een blog van puur gevoel, waarin ik mijn verstand niet mee heb laten spreken. Dat betekent niet dat dat er niet is toch? En ik vond haar reactie wat dat betreft erg “kleuterjufferig” en een kleuter ben ik allang niet meer!

Fijn dat je tas er is trouwens! Ik durf te wedden dat je die gisterenavond helemaal hebt zitten inpakken met alle spulletjes die je er in wilt hebben…Heerlijk is dat!

En pas je wel goed op jezelf? Ziek is ziek he…Hoe vervelend ook. Hopelijk knap je snel weer wat op in ieder geval. Overigens gaat het hier wat de gezondheid van ons allemaal betreft ook niet super hoor! Hier wordt wat af gehoest en geproest…

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je kanjer! Heb je hem goed verwend al? Geef hem maar een kus van me!

Ow Marinda… :inlove: :inlove: :inlove: wat heerlijk om dat te horen uit de mond van je ventje…Supercute gewoon!

Nou meiden, ik hou het hier even bij voor nu. Eerst maar eens mezelf voorzien van een kop koffie, want ik heb een beetje “opstartproblemen” vandaag geloof ik…

WWB: Heel veel beterschap… Verkoudheid is toch zo rot he! En gefeliciteerd met de kleine Aap! Sterkte met alle bezoek enzo he!

Christine: Uit elkaar gaan als vrienden, echt jammer als dat niet kan… Ik hoor zo vaak dat het toch niet lukt. Ik heb het geluk dat het tussen mij en mijn ex wel gelukt is en we zijn nogsteeds erg goede vrienden! Wel goed dat je zo voor jezelf gekozen hebt. Alleen die steken onder water :?

Deb: Kan me voorstellen dat je “not amused” was van die reactie! Ik heb het ook even zitten lezen (en ook haar blog) en ik kreeg echt kriebels ervan… Niet omdat ik het zo sneu vind voor haar, maar meer over hoe koel ze over die zwangerschap praat enzo…

Marinda: Pfff, beterschap met Nick. Hij blijft wel flink kwakkelen he! Wel echt heerlijk als je dat opeens uit een kamer hoort komen :inlove:

Ik ben gister met mijn beste vriendinnetje naar Breda geweest om te winkelen! En Breda heeft mijn hart (en portomonnee) gestolen! Heb heerlijk geshopt en goed geslaagd! Leuk altijd als je onbekende winkels tegen komt! Rotterdam is wat dat betreft echt een *&^stad! Ik heb 2 paar laarzen, 2 blouses, een broek, een vest en 3 boxertjes gekocht. Voor Leine ook nog flink geshopt!

De Wii Fit wacht ik wel gewoon af van bol… Die komt vanzelf wel… Ik heb nog zat andere leuke Wii spellen al zitten er een paar bij die leuker zullen zijn als ik het balance board ook heb!

Verder zit ik best in de rats voor maandag… Dan moet ik naar de Gyn ivm de echo van de week bij de VK… Ik had verteld van het gekke vlekje in mijn baarmoeder, toch? Anyway, ik word daar toch zo enorm onrustig van. Het enige wat wit uitslaat op een echo zijn hard en/of massieve delen. Gezien mijn familiegeschiedenis met kanker heb ik echt enorme nachtmerries! Daarnaast zou het ook een vleesboom kunnen zijn. Hoewel vleesbomen een hoop “mankementen” aan mijn lijf kunnen verklaren ben ik ook daar bang voor. Maandag mag ik naar de gyn, maar wat nou als het echt mis is? Wat moet ik dan doen… Wat gaan ze dan doen… Wat is er dan nog mogelijk… Pfff, ik ben toch zo bang en ik kan de angst maar niet van me afschudden…

Meiden, ik moet nog even een hoop doen en dan heb ik straks rijles… Hopelijk heb ik snel dat roze kaartje…

Meiden, ff snel en illegaal op het werk, want thuis zal het er niet meer van komen.

Deb, ik snap heel goed dat jouw begrip voor Rene je verdriet en gemis niet minder maakt hoor. Jouw gevoel is heel reeel, heftig en zelfs nog rauw te noemen denk ik.

En je kent me goed. MIjn tas was gister nog ingericht hihi.

De kleine man heeft een speelgoedgitaar met voorgeprogrameerde liedjes gekregen, en een racebaan. We wisten echt niet wat we moesten kopen hoor Zo moeilijk als een kind alles al heeft.

Flien, ik kan me heel goed voorstellen dat je in de rats zit. Je zit gewoon niet te wachten op een enge uitslag. Wat dan ook.

Ik ga heel hard voor je duimen. Hoe laat moet je er zijn maandag?

Ik moet nu echt stoppen, maar ik wil een date met jullie proberen te regelen. Zullen we een keer in Breda afspreken. Flien kan er zo komen, Deb kan er zo komen, ik spring op de trein en ben er ook in 15 min. Wie nog meer??

Tot morgen waarschijnlijk

(marinda doe mij ook zo’n kjoetie, die zegt van me te houden :inlove: )

Hey allemaal,

WWB gefeliciteerd met je kleine man.

Flien, kan me voorstellen dat je in de rats zit voor maandag, maar ga voor je duimen ok.

Deb, :hug: :hug:

WWB, een date met iedereen is erg leuk, maar dan wel zonder mij helaas, breda is voor mij echt niet te doen, ik woon helemaal boven in he ben langer aan het reizen dan aan het daten om het zo maar even te noemen.

Ben bang dar we hier ook ziek worden vriendlief voelde zich gisteravond al niet lekker worden, en vanmorgen gewapend met paracetamol op naar het werk, ik hoop zo dat het mathijs en mij bespaard blijft, heb niet zo zin om ziek te worden.

Een date met zijn allen lijkt me wel wat! Waar maakt mij niet zoveel uit. Ik heb een auto tot mijn beschikking en daar kan wwb in ieder geval zo mee meerijden. Hoe ver ben jij bereid te rijden voor een date Nette, want ik zou het enorm zonde vinden als jij er niet bij was hoor…

Ben blij hier. Basten mag volgende week zaterdag afzwemmen voor zijn B diploma! Zijn we dan ook eindelijk weer van de crime die zwemles heet af! Jippie!

Verder begint ook Basten ernstige tekenen van de griep te vertonen. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen…

Hopelijk niet al te heftig, want Rene gaat vanavond stappen en dan zit ik alleen met twee zieken…en zelf ben ik ook net zo’n ouwe vent met mijn gehoest, dus dat beloofd wat!

Oh wwb, ik herken je kadootjes-probleem wel…Hier is dat ook altijd zo. Ze hebben alles al en alles wat ze niet hebben, vind ik ook niet zo noodzakelijk om te hebben (omdat het knetterveel herrie maakt of gewoon bere in de weg staat bijvoorbeeld).

Ik ga even een polletje openen in het meeting-hoekje! Zal zo even een poging wagen een linkje te plaatsen!

Kom meiden, stemmen maar!

Hier het linkje:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3331184#3331184

Weet je wat het is, mijn vriend moest een tijdje terug naar rotterdam hij heeft er toen ruim 3 en half uur over gedaan, en breda ligt onder rotterdam dus is nog verder weg ben bang dat ik dan wel 4 uren of langer aan het reizen ben en dat vind ik gewoon te lang, natuurlijk wil ik ook bij een meeting zijn, lijkt me echt heel erg leuk maar ook afschuwelijke eng :shifty: :oops: waarom woont iedereen dan ook beneden nederland en ik weer helemaal boven in… dat is niet handig hoor… volgens mij woon ik het verste weg van jullie allemaal.

Breda is voor jullie nog wel te doen maar voor mij echt te ver, wat zou voor jullie nog haalbaar zijn om te reizen… ietsje meer naar boven voor jullie is dat wat…

Ja hoor, voor mij wel! Utrecht ofzo?

En eng? Nee joh! Gezellig juist!

Weet je omdat we al veel van elkaar weten en dan in het echt zien ben bang dat ik emo ga worden mischien :oops: :shifty:

En utrecht ja dat is echt beter.

meiden utrecht is voor mij ook beter te doen 45 min ipv 2 uur maar het maakt mij niet zoveel uit… nette ga je met het ov? Vanaf leeuwarden kom je ook over apeldoorn toch? kunnen we vanaf daar samen reizen?

Hier rust wedergekeerd kleine man reageerd goed op zwaardere medicijnen.

Leuke ideeen meiden… utrecht is voor mij het dichtste bij denk ik…

woon in de provincie :wink:

hier… nog noooooit zo moe geweest… :frowning:

wwb nog gefeliciteerd met je eigen en je mannetjes verjaardag… :dance:

debke… sterkte met al die zieken bij jou in huis meid… heb je blogje ook even bekeken… en vind dat iedereen die … zo erg een andere mening heeft als jou… eigenlijk gewoon z’n mening voor zich moet houden… want dan wordt het een soort van bemoeien met… daar hou ik niet zo van… (vooral niet als je geen familie of hele goede vrienden bent…) :-* voor jou…!!

weet zo snel niet meer wat iedereen gezegd heeft behalve meeten dan… en dat lijkt mij ook wel leuk …

ik ga slapen nu even een paar uurtjes … na een weekje werken en morgen weer een cursus… ben ik nu echt even doodmoe… :frowning: :zzz: :zzz:

dag lieverds

Ik ga overal heen als ik er maar makkelijk kan komen met de trein…

weet je wat het is HeidY…In principe is mijn (verstandelijke) mening hetzelfde als die van degene die die reactie achter heeft gelaten, maar mijn gevoel is het daar niet mee eens en daar gaat dat logje over. Ik vind haar reactie echt een beetje overkomen alsof ik een of andere domme doos ben die van plan is hele foute keuzes te gaan maken en dat steekt me. Ik zie mezelf toch net ff anders…

En nette…dan doen we toch even emo? Is toch niks om je voor te schamen ofzo?

Veel liefhebbers voor Utrecht dus? Wat mij betreft ook prima hoor! Zo’n beetje een rechtstreekse busverbinding van hiervandaan!

Ik schrijf net in het meetingtopicje, dat ik Utrecht ook prima vind. Goed te doen met OV van hier uit. Ben er in een klein uurtje. In de trein kan ik mijn benen strekken enzo, goed idee dus.

En Nette, Utrecht is veel leuker omdat jij dan ook kan komen. Breda zie ik toch wel met mijn kerel hihi… Iedereen zien is veel gezelliger!

Nou…so far so good dan! Het lijkt allemaal wel duidelijk!

Dan komen we bij het volgende…

• wanneer doen we meeten?
  • waar (locatie) meeten we?
  • doen we een mama’s of een mama’s met kroost meeting?

Denken jullie even mee?

Oh, en nu ga ik er voor het gemak even vanuit dat jij Christine ook wel mee wil en Utrecht een goed plan vindt :wink:. (Kan ik meteen wat kleding voor je meenemen, kun je zelf uitkiezen wat je wel en niet wilt hebben!)

Ik persoonlijk vind het het fijnste in het weekend zonder kind (maar dat heeft meer te maken met de combij mijn kind en ik, en dat ik het wel heerlijk vind om zonder mijn kind weg te zijn.

Maar als jullie ze meenemen vind ik dat weer geen probleem hoor.

Dus mijn mening is niet een doorslaggevende hoor. Welke keus er gemaakt word, ik denk dat ik de mijne toch thuis laat.

En waar… maakt me niet uit, als ik maar af en toe kan lopen (maar dat kan ook naar het toilet zijn) en af en toe kan zitten. Winkelen rustig aan kan ik ook hoor, maar dan regelmatig op een terrasje zitten hihi.

een high tea aan de oude gracht ofzo (ook midden in het winkelgebied als ik het me goed herinner uit mijn schooltijd in Utrecht…)?

edit: http://www.tantesbistro.nl/ bijvoorbeeld…

En ik vind het ook wel leuk om jullie (zeker zo’n eerste keer) te kunnen spreken zonder de kids. Maar ook ik heb er geen moeite mee om ze wel mee te nemen hoor!