Oohh wat gaaf missmarm, dat is toch super leuk, wel even vertellen waneer het is he, dan ga ik het blad kopen natuurlijk, super gaaf hoor, en ook best wel spannend he, en goed nieuws voor jullie vrienden.
WWB, beterschap en ik hoop dat je snel weer beter voelt.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!
HAPPY BIRTHDAY DEAR WWB!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd! Ik hoop dat je je vandaag een beetje beter voelt dan gisteren, zodat je ook een beetje kunt genieten van je feestje.
Marinda, wat spannend! Wel even zeggen in welk nummer je dan komt he, want dan ik hem kopen!
Heidy, vooralsnog lijkt er dus niks aan de hand te zijn met jullie uk? Mooi zo! Tuurlijk blijft het wel spannend, maar ik geloof dat je er zelf ook wel vertrouwen in hebt he?
Nou, Finn is nog steeds ziek. Hij heeft geen hoge koorts meer, maar heeft een halfuurtje geleden wel zijn ontbijt er gewoon weer uitgegooid :sick:
Hier dus niet zoveel op de planning vandaag. Zou eigenlijk eens goed aan de poets moeten, maar Finn is zo’n beetje klittenband nu, dus echt veel komt er ook niet uit mijn handen zo. Tsja, dat moet dan maar even wachten he!
deb–> beterschap met Finn!
wwb–> Gefeliciteerd :mrgreen: :dance: Hoe jong ben je geworden? Al iets pgeknapt?
Hier een boefje dat iets minder koorts heeft maar nog wel ziek is… en lastig haha
WWB, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meid, en ik hoop dat je je beter voelt zodat je toch kunt genieten van deze dag.
Deb en missmarm, beterschap met jullie kleine mannetjes dat ze maar snel weer helemaal beter mogen worden.
Hier voel ik me vandaag al weer een stuk vrolijker, vriendlief was gister mooi op tijd weer thuis, en we hebben het weer helemaal goed gemaakt, gister was gewoon een dipdag.
Voor mathijs ga ik dan toch maar een duimenkaart maken, we gaan het gewoon proberen.
Verder weinig nieuws.
Hey meisjes…
Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen…
Ben even door een moeilijke periode gegaan… Remco en ik zijn uit elkaar gegaan. Heb toch besloten dat hij niet de man is waar ik een kindje mee wil.
Ik hoop niet dat jullie al teveel zorgen over me gemaakt hebben… Sorry, sorry!!
Nu gaat alles goed, harstikke goed zelfs… Details volgen wat later… Mocht je niet kunnen wachten, stuur me even een PBtje!!
Ga even terug lezen… Kijken hoe het met jullie allemaal is…
Liefs… Christine
He gelukkig je bent er weer meis! Ge-pb’d hebben we al, dus dat hoeft niet meer, maar ik had je nog wat foto’s beloofd…Die komen volgende week, want Rene heeft de camera op zijn werk laten liggen de sufferd. Aangezien hij pas volgende week weer op kantoor komt, lukt het niet eerder. Foto’s van de kleren komen dus nog wel hoor, ben je niet vergeten!
:-* :-* :-*
Hey christine daar ben je weer, veel mee gemaakt dus, ben blij dat het nu goed met je gaat.
WWB; Gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je verwend?!
Christine; Heftig hoor… Heb je zelf de beslissing genomen?!
Hier weer even een wat beter dagje… Heb me er op toegespitst de Wii Fit te bestellen ergens waar ze hem snel kunnen leveren en daar heb ik een dagtaak aan! Onmogelijk… Dus nu ga ik hem denk ik maar uit Engeland laten komen, maar dan heb ik wel de Creditcard van Mat.thijs nodig… Dus hij moet even snel thuiskomen
Ha Flien, de wii fit snel willen hebben is inderdaad een stevige uitdaging…Dat hebben wij ook geprobeerd zo rond 5 december, maar helaas pindakaas! Staat er niet eentje op marktplaats ofzo?
Bij Pixmania staat trouwens dat hij op voorraad is, daar betaal je alleen EUR 115,00 ipv de standaard EUR 89,00…
Het is maar net hoe graag je het wilt natuurlijk!
Gek he…dat de dagen zo van elkaar kunnen verschillen…Een levensechte achtbaan… :-* :-* :-*
Vanuit Engeland duurt het een week en kost het (omgerekend en langleve de lage stand van de pond) 95 euro incl. verzenden… Ik zeg deal
Zowieso is die website veel goedkoper in een hoop spellen… Ken de winkel en is erg betrouwbaar… Dus denk dat ik dat maar doe en ga bidden dat de pond laag blijft!
Dank julile voor de felicitaties! (en het sms-je deb). Ik ben verwend met prenatalbonnen en visite. Vanavond komen er nog wat mensen. Toch hoop ik dat het niet te laat word vanavond.
Ik kan ook niet lang schrijven, de visite komt zo weer.
Christine, fijn dat je er weer bent! Maar ik wil je verhaal wel horen, stuur je me een pb als je zin/tijd hebt?
Heftige tijd heb je gehad hoor!
Ik kom morgen terug!
Tuurlijk, Thijs komt EIN-DE-LIJK thuis… Wil ik gaan bestellen… Uitverkocht!
Heb jij weer Flien!
:hug: :hug: :hug:
Ooit kom ik nog wel aan een Wii Fit
Geduld is een schone zaak zeggen ze he Flien…
Ik zit hier even een beetje pissig te wezen. Heb gisterenavond laat nav een gesprek met Rene nog een nieuw blogje geplaatst. Een blogje puur over mijn gevoel en wat ik daar nu mee aan moet. Moeten jullie voor de grap de reactie die iemand er op gaf eens lezen. Heb al een kittig antwoord achter gelaten op haar blog, maar het steekt me wel een beetje. Ik weet dat dat het risico is van bloggen, maar ik vind die reactie persoonlijk een beetje…hoe zal ik het zeggen…overkomen alsof ze denkt dat ik de een of andere stomme puber ben die stomme dingen in haar hoofd haalt.
:twisted: :twisted: :twisted:
Flien. ja dat is echt jammer dan he, je verheugd je ergens zo op en dat heb je dit, ik hoop voor je dat je toch snel 1ntje kan kopen.
Deb, ik heb het gelezen, :wall: :wall: ja weet niet goed wat ik daar van moet zeggen, dom vind ik het wel, uuhh heel erg dom zelfs.
WWB, je hebt zo te horen een leuke en gezellige verjaardag gehad.
Nou laptop doet het niet meer, geen idee wat er mee aan de hand is maar als ik hem aan zet, blijft het scherm zwart, er gebeurd helemaal niets meer :? vriendlief vanavond maar eens kijken, ik heb geen bal verstand van computers.
Verder… ik voel me erg goed op het moment, zie het weer helemaal zitten, zo fijn als je iemand hebt waar je even tegen aan mag kletsen en die je begrijpt en dan ook nog eens hele duidelijke en klopende antwoorden krijgt, super is dat, daardoor kan je dus een deel een plek geven en ben ik me zelf wat beter gaan begrijpen omdat diegene precies de goeie dingen zei, en voel ik me zoals ik me nu voel, super toch, dat iemand je zo goed kan helpen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
meiden even ego sorry morgen weer uitgebreid!
Heb een K…dag gehad. Nick had vanmorgen weer hoge koorts wilde weer niet drinken gisteravond en was dus erg suf en bijna 40 graden koorts. Dus huisarts gebeld, die schrok wilde ook doordat de antibiotica pas net was afgelopen even een check in het ziekenhuis laten doen. Ook omdat benen en nek nick zeer doen.
Daar aangekomen eerst de co-assistent toen arts in opleiding en ton kinderarts erbij. Die wilde bloedprikken en een ruggenprik doen om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Ben erbij gebleven vonden ze niet fijn stel dat ik zou flauwvallen oid. Gelukkig te nuchter voor en vond het fijn dat ik Nick kon troosten. Al vond ik het een klote gezicht en een rotgeluid als je kind zo hartverscheurend huilt.
Gelukkig was alles snel klaar en na nog een 2 uur wachten bleek dat het alleen een hele zware griep was en dat Nick flink moet uitzieken. Heb nu extra zware paracetamol 360 mg voor hem en daarmee lijkt hij zich wat beter te voelen minder suf! Eten en drinken gaat nog redelijk maar dat komt wel weer.
Fijne avond!
Flien, heb inderdaad zelf die beslissing genomen. Remco was daar helemaal niet mee eens! Hebben goed gesprek gehad, dacht ik, en goed uit elkaar gegaan. Daarna nooit meer gesproken. Alleen wat gemene dingen via internet te weten gekomen. Jammer maar goed, beter af zo!
Lees van je mk. Wat ontzettend verdrietig zeg… Heel veel sterkte en knuf alsnog…
Ik heb mijn Wii fit bij Dynabyte besteld. Komt als het goed is over een week of twee… Daar was de wachtlijst nog het kortste. Klote he? Wii spullen zijn zoooo moeilijk verkrijgbaar!