Augustus 2008 stoppers (deel I)

Oohh wat een mooie ticker heb je WWB.

Angel oohh jee bang voor bevallen, kan me wel voorstellen dat je dan het liefste in het ziekenhuis wilt bevallen, al kan ik me geen voorstelling maken van die angst, op dit moment zie ik het meeste op tegen zwanger zijn omdat ik met mathijs de hele zwangerschap ziek ben geweest ik voelde me echt zo afschuwelijk vreselijk misselijk, en ik hoop zo dat ik dat een 2de zwangerschap niet heb, want dat was echt niet leuk hoor, echt 9 maanden lang om het kwartier boven de pot hangen :sick:

Maar goed eerst maar eens zien of het lukt om weer zwanger te worden he.

Angel; Ik kan me voorstellen dat je dan ook vvoor het ziekenhuis kiest, als je bang bent. Angst is nou niet echt bevorderlijk voor de voortgang natuurlijk!

WWB; Gewoon geloven :wink: Of er nog een test tegenaan gooien :stuck_out_tongue:

Ik wil ook :oops:

Nette; He bah, kan me voorstellen dat je opziet tegen de zwangerschap. Laten we hopen dat het zorgen om niks zullen zijn en natuurlijk dat je gauw zwanger zult zijn!

Nou, ik heb weer een tijdje geleerd en mag weer even pauze houden. In de emo-bom gister was ook een stukje studie. Op het moment heb ik het gevoel dat het mij belemmert. God knows why, maar goed… Daar naast ben ik als de dood om te falen en dingen niet te behalen, terwijl ik weet dat ik best wel de brains ervoor heb. Achja, ik moet weer even de feeling vinden en dat kost tijd.

wwb, geweldig meid, van harte gefeliciteerd.

Bij mij nog geen duidelijkheid. Heb het momenteel te druk op werk om me erover druk te maken.

Tante Isja, zorg maar goed voor afleiding dan hihi. Je houd het ook spannend zeg.

Ik heb hier een kaart gekocht voor mijn man, en daarin (een gejat ) gedicht:

Onder mijn hand

deelt 't eerste begin

zich hand over hand in cellen

Onder mijn hand

groeit 't geheim

van nieuw en ongekend leven

Ik weet wat daar groeit

onze baby, ons kind

nooit zal ik de oorsprong nader zijn

nader dan nu

nu in mijn lichaam een leven begint

Onder mijn handen groeit ons kind

Ik vond het zo mooi, dat ik de tranen in mijn ogen krijg.

wwb, hij weet het dus nog niet, spannend !!!

Oohh WWB ben benieuwd hoe je man er op reageerd, wat een leuk idee.

wwb: weet je man het nog niet??

Tante Isja, hij weet het wel, maar ook maar half. Hij was vanmorgen een beetje knorrig omdat hij moe was. De test was de eerste 5 min niet duidelijk, en daarna ging hij dus weer slapen.

We konden er niet over praten omdat ons kind op onze slaapkamer tv aan het kijken was. En kleine potjes hebben grote oren he.

Hij zei aan de foon wel dat hij er blij mee was, maar liever eerst een duidelijkere test wilde zien.

HIj was erg ontroerd door de kaart. Maar omdat zoontje rondloopt kan hij er niet over praten he.

Ik kreeg wel bloemen net :dance:

Hoi lieverds…

Wwb… gaaf hoor… !! gefeliciteerd, mooie ticker inderdaad!

Hoi flien…Ik heb dat emo ‘aanvallen’ soms ook… maar lucht wel op vaak…

mijn mannetje begrijpt er dan zo lekker niets van… als er; ‘niets is’

achja, zijn we vrouw voor denk ik :wink:

om over plek van bevallen te hebben… ik zou ook het liefst in het ziekenhuis willen geloof ik, omdat je dan alles wat nodig is bij de hand hebt… mocht er iets aan de hand zijn (met jou of kindje)

Ik ben benieuwd… overmorgen mijn NOD…

Hoe is het bij jou Tante Isja… want volgens mij zit jij er al een dagje overheen?? :slight_smile:

grrrrrrrrrrr ik heb ongi buikpijn… GRRRRRRRRRRRRRr :frowning:

:evil: :evil: :evil:

Nog geen echte ongi, alleen een beetje bruinverlies gehad. Geen buikpijn of rugpijn meer, alleen pijnlijke borsten. En dan van bovenuit niet mijn tepels, een beetje hoe stuwing kan aanvoelen als je borstvoeding geeft. Testje gisteren was negatief, aahahah ik weet het niet meer. Nog maar tot morgen wachten, anders doe ik morgenvroeg op de ochtendurine een testje.

Ik hou jullie op de hoogte.

Oja over waar te bevallen, nou bij mij is het automatisch een medische indicatie, dus ziekenhuis. En ik had ooit nog een droom om lekker in mijn eigen bedje te bevallen, maar helaas daar zal ik over moeten blijven dromen. :frowning:

He bah Heidy, das nou net de buikpijn die je niet wil hebben!

Pfff, nou ik heb een vruchtevolle dag achter de rug! Flink geleerd, leuk aardrijkskunde :mrgreen: en ik ben denk ik klaar voor mijn tentamen van dinsdag… :dance: Misschien dat ik mezelf dan eindelijk weer kan gaan herpakken!

Nu ben ik wel helemaal suf, dus ik denk dat ik nog even doelloos ga surfen en dan mijn bed induike!

WWB; Leuke manier om je man te vertellen trouwens!

ha die flien, we hebben elkaar net gekruist. Ik zit al lekker in mijn bedje, laptopje op de schoot en kletsen maar.

Isja: hoezo is het automatisch medisch bij jou??

He Angel! Nieuwe rang? Cool!

Isja, waarom per sé een medische indicatie? Nog getest?

wwb, hoe voel je je? Begint het besef al te komen of kost dat nog een extra test? Enne…dat je bij je vorige zwangerschap suiker hebt gehad, wil toch niet automatisch zeggen dat je dat nu ook weer krijgt? Neem nou Ineke (jou wel bekend!). Die heeft het haar eerste zwangerschap ook gehad, maar de laatste keer niet! Ze heeft wel heel erg opgelet met haar voeding, maar da’s uiteindelijk toch echt voor een goed doel geweest.

Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo gaat verlopen en vooral dat je die droombevalling waar je op hoopt mee mag gaan maken!

Heidy, ik hoop voor je dat je buikpijn niks met je ongi te maken heeft hoor!

Flien flink gestudeerd? Pffff…jij liever dan ik hoor! Alhoewel ik van de andere kant best wel weer eens zou willen doen wat studie betreft…

Goed, hier een druk weekend voor de boeg. Vandaag begint het al met de verjaardag van schoonmoeder. Morgen moet Basten afzwemmen en moet ik taarten bakken (ben al bezig met het Pokémon geval, maar da’s toch lastiger dan ik gehoopt had). Zondag vieren we zijn verjaardag dan. En dan moet ik ook nog ergens tijd vinden om tussendoor zijn traktaties voor school in elkaar te flansen…

Nu eerst maar eens verder met mijn marsepeinen pokemon puzzel!

Fijne dag!

Debke: ja cool he die nieuwe rang ik zag het vanacht ineens dat er een nieuwe rang was :dance:

komen nog meer nieuwe rangen :dance:

succes met de taarten

gisteren kon ik natuurlijk niet slapen en om 12 uur toch maar weer het bed uitgekropen om te testen, helaas negatief. Maar ongi zet nog steeds niet door. grgrgrgr. Wil het nu wel graag zeker weten, of ongi of positief, niet zo dat er tussenin hangen word ik een beetje kriegelig van.

Voel me momenteel ook niet zo heel lekker in mijn vel zitten, erg veel stress op het werk dus dat schiet ook niet zo op.

Waarom automatisch medische indicatie?

Bij mijn vorige zwangerschap zijn met 36 weken mijn vliezen gebroken en toen heb ik een acute zwangershapsvergiftiging gekregen. Midden in de nacht heb ik een eclampsie gekregen, wat inhoudt dat mijn bloeddruk ineens tegen het plafond zat en ik als gevolg daarvan stuipen heb gekregen, waarna ik in een soort van coma ben geraakt. Mijn man heeft gelukkig zeer snel gereageerd en 112 gebeld, de ambulance heeft me toen met spoed naar het ziekenhuis vervoerd en na 3 dagen in vage toestand aan het infuus gelegen te hebben is onze zoon via de natuurlijke weg ter wereld gekomen. Was allemaal heel heftig.

Wat een zware kost allemaal op de vroege morgen :roll:

Isja: zo dat is niet niks…

ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor :hug:

zo ik mag zo gaan fietsen in het ziekenhuis :? heb echt heel erg weinig zin/fut :oops: (is voor hart onderzoek)

Hmm vanmorgen met het uitzendburo aan de foon gehangen, dat ik nu wel weer heel heel graag wil werken. Ze zouden weer zoeken.

Behoorlijk balen, want 2 weken geleden had ik ook gebeld, en dat is niet bij de juiste personen terecht gekomen. Anders had ik mijn oude baantje terug gehad (wat ik voor de vakantie deed), daar waren weer tekorten.

Deb, ik moet echt nog wel een keer testen hoor. Maar ik heb al wel een afspraak bij de vk voor begin okt. Spannend hoor. Dan krijg ik ook een echo.

En die zw.suiker. Tja ik ga er maar wel van uit dat ik het heb. Ik vond het bij Ineke ook dubieus hoor, want een complicatie van zw.suiker is een groot kind. En zij heeft een kanjer ter wereld gebracht he. Ik geloof wel dat ze het goed getest hebben enzo, maar toch…

Overal word gezegd dat je meer kans hebt als het al eens voorgekomen is. Ik weeg nu ook 10 kg meer dan bij mijn vorige zwangerschap. Dat is ook niet ten goede.

Het is ook genetisch, dus we zien wel. Ik ga gewoon op tijd beginnen met testen en dieeten.

En ANgel, die nieuwe rang is stoer. Waar kan ik ergens die rangen vinden? want ik wil wel peuter af zijn hihi

Fiets ze Angel!

En wwb, een groot kind kan inderdaad duiden op zw.suiker. Maar…Basten was ook een bovengemiddeld gevalletje en bij mij was er toch echt geen sprake van suiker hoor!

Je kansen zulllen zeker verhoogd zijn, maar de kans dat je het niet krijgt is er ook nog steeds he!

Leuk dat je al een afspraak bij de vk geregeld hebt! En meteen een echo dan? Heerlijk! Echt iets om weer naar uit te kijken!

Isja, da’s een heftig verhaal zeg! Ze gaan je flink in de gaten houden bij je volgende zwangerschap neem ik aan?

En ik snap dat je nu wel graag duidelijkheid wilt…Wat jij nu beschrijft…dat had ik in de vakantie. Was al 2 dagen sprake van wat licht bruinverlies maar de ongi bleef uit. Na 2 dagen kwam die uiteindelijk toch. Ik hoop dat het bij jou anders gaat verlopen!

Oh en wwb…nog even doortypen! Nog maar een krappe 100 berichtjes en dan wordt je kleuter!