Augustus 2007, deel 2 al 2 zwanger!!!

@Nienke, klinkt super! GEFELICITEERD!!

@Lotte, knap hoor! Ik doe het je niet na :wink: Succes met je voetjes 8)

Nienke gefeliciteeeeeert!!! Ik wens jullie ontzettend veel geluk en liefde toe!!

Lotte wat knap dat je 3 dagen volgehouden hebt zeg! Ik doe het je niet na hoor!!

Diana zat ik zo hard te duimen maar het heeft niet mogen helpen :doh: Nou 17 aug. must be your lucky day!!!

@Talulah wrote:

Nienke gefeliciteeeeeert!!! Ik wens jullie ontzettend veel geluk en liefde toe!!

Lotte wat knap dat je 3 dagen volgehouden hebt zeg! Ik doe het je niet na hoor!!

Diana zat ik zo hard te duimen maar het heeft niet mogen helpen :doh: Nou 17 aug. must be your lucky day!!!

dank je lieverd, ach wij houden graag de spanning erin :?

hoe is het hier?

Rustig zoals je kan zien.

Wat een balen zeg, ik heb me ziek moeten melden.

Vandaag had ik al een vrije dag en ik had goede hoop dat ik morgen ook vrij zou zijn.

Niet dus, vanmiddag kreeg ik een telefoontje dat ik wel moet werken, en dat kan ik nog niet.

Dus dan toch maar ziek melden, baal baal :?

Ik heb afgesproken dat ik vijdag weer contact op neem met de manager om te vertellen hoe de zaken ervoor staan.

Kortom, ik heb alle tijd om op KOK te zijn :mrgreen:

Haha lotte da’s nog een voordeeltje dan :wink: En meid, zo gaan je vrije dagen ook niet allemaal op :wink:

Daar heb je ook weer gelijk in.

Ik heb alleen een beetje pijn in mijn k*nt van het zitten bij de pc.

Toch maar even een kussentje op de stoel leggen, anders krijg ik nog doorligplekken :wink:

Haha nou ja, je weet wat je moet doen als je decubitus ontwikkelt, lijkt mij :mrgreen:

Bedankt, bedankt dames! Ik had net een heel verhaal geschreven en toen ik het voor de zekerheid wilde kopieren, was het weg :wall:

Ik wil toch nog even afscheid nemen, we gaan voor 2,5 weken op vakantie. We maken dochtertje zo wakker en rijden in 1 stuk door. Ik hoop dat ik zo lang zonder jullie kan en anders hebben de meeste moderne campings tegenwoordig wel een internethoekje :slight_smile:

Meiden, succes met wachten, klussen en de zere konten :smiley:

Au revoir ! Nienke

Nienke fijne vakantie!! Op naar BETER weer!!! :inlove:

Ik weet inderdaad wat ik moet doen om decubitus te voorkomen, niet te lang KOK-ken :mrgreen:

Nienke, je zal dit niet meer lezen, maar toch een heel fijne vakantie.

Geniet er lekker van.

Vandaag echo gehad. Maar het ziet er niet zo goed uit. Baarmoederslijmvlies is te dun en dat duidt op verklevingen. Het zal toch niet zo zijn hè!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

He nee meid, dat meen je niet.

Wat vervelend zeg.

Een dikke :hug: voor je.

En hoe gaat het nu verder?

Moet over 2 weken pas terug bij de gynaecoloog. In de tussentijd nog een keertje bloed prikken en dan horen we het wel weer verder. Dat wachten kan ik niet uitstaan, bah!!

Dat kan ik me voorstellen.

Je blijft maar wachten.

oooh Sooki :frowning:

Wat vervelend dat je nog 2 weken moet wachten, ik snap dat je daar flink de zenuwen van kan krijgen!! :doh: Nou meid sterkte en hou je taai!

@Sooki wrote:

Moet over 2 weken pas terug bij de gynaecoloog. In de tussentijd nog een keertje bloed prikken en dan horen we het wel weer verder. Dat wachten kan ik niet uitstaan, bah!!

Oh meis , vervelend dat wachten he…sterkte!

Wat is het hier rustig.

Iedereen op vakantie???

Ik heb nog een nieuwtje, ik ben morgen jarig!!!

Ik zit net even het nod-lijstje te bekijken, zie ik ineens dat ik de oudste ben :shock:

Er staat nu nog 27, maar vanaf morgen is het dus 28.

De 30 is in zicht :wall:

Lotte gefeliciteeeeert!! Ik wens je nog een fijne dag toe!!

Oh ja…maak je niet druk…Ik ben 30 :wink:

Dank je wel!!!

Vanmiddag krijg ik 4 kindjes op visite, en vanavond komst de rest.

Gelukkig was mijn moeder zo lief om even te helpen met stofzuigen.

Ondertussen kon ik me bezighouden met de hapjes.

Nu is het tijd voor een boterham, en dan zal het niet lang meer duren voordat de eerste visite op de stope staat.

Ik ga er dus maar weer snel vandoor.