Augustus 2007, deel 2 al 2 zwanger!!!

Nieuw deeltje dames, brand maar los!

groetjes Nienke

gezellieeeeee,

He meiden, hoe voelen we ons vandaag?..

Hier alles relatief rustig, de (.)(.) zijn (voor mijn gevoel ) zwaarder en gevoeliger, maar de tepels uiterst zacht ( heel gek)…mijn buik heeft af en toe een lichte kramp en af en toe een steekje…maar gelukkig niet het gevoel van “ik moet ongi worden” …dus dat word weer stressen hihihihi :shifty:

Spannend Diaantje!

Dit is voorlopig even mijn laatste berichtje, ga morgen op vakantie, ben druk met inpakken ed. In de vakantie kunnen wij dan eindelijk ook voor het eggie gaan! :dance: :dance:

Nienke, ik wens je veel plezier op je bruiloft!!

Iedereen een fijne vakantie en succes met klussen en afwachten!!!

@Vlinder83 wrote:

Spannend Diaantje!

Dit is voorlopig even mijn laatste berichtje, ga morgen op vakantie, ben druk met inpakken ed. In de vakantie kunnen wij dan eindelijk ook voor het eggie gaan! :dance: :dance:

Nienke, ik wens je veel plezier op je bruiloft!!

Iedereen een fijne vakantie en succes met klussen en afwachten!!!

Owwww heerlijk meis, ff eruit…geniet er lekker van…en je weet het…de mooiste wondertjes worden tijdens vakantie’s gecreeërd :mrgreen:

Vlinder: succes en veel plezier :wink: :smiley: ook met de andere activiteiten tijdens de vakantie of ga je lekker relaxen?

Diaantje, spannend, ik kan het nog net volgen allemaal, want wij gaan maandag ook op vakantie. Kun je beetje vergelijken met de vorige keren, of is dat te lang geleden?

Wordt een rustige periode hier. Lotte komt terug, maar gaat nog niet voor het eggie. Ook Sookie nog niet.

Ik ga nu echt weer aan het werk, maar kan het niet laten af en toe te spieken hier.

groetjes Nienke

@nienke2 wrote:

Vlinder: succes en veel plezier :wink: :smiley: ook met de andere activiteiten tijdens de vakantie of ga je lekker relaxen?

Diaantje, spannend, ik kan het nog net volgen allemaal, want wij gaan maandag ook op vakantie. Kun je beetje vergelijken met de vorige keren, of is dat te lang geleden?

Wordt een rustige periode hier. Lotte komt terug, maar gaat nog niet voor het eggie. Ook Sookie nog niet.

Ik ga nu echt weer aan het werk, maar kan het niet laten af en toe te spieken hier.

groetjes Nienke

meid, moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet meer weet hoe het was om zwanger tezijn van mijn jongens, was jong …en mijn hubbie was veel weg voor zijn werk (militair) dus meer met zijn afwezigheid bezig dan met de hele zwangerschap van de 1e :oops:

Bij de 2e was het heel chaotisch…eigen test , dokters test…door naar de gyn voor een inwendige echo…niets tezien dus niet zwanger…wel zwanger gevoel hebben ,dus de week daarna weer naar de gyn…en toen was ik in ene 12 weken :shock:

Dus nee geen symptomen…wel een vastberaden gevoel dat ik zwanger was…heb dat nu niet echt…nouja ik twijfel…

Ben er ook weer…! Nienke bedankt voor het openen van een nieuw deeltje. Ik heb je ook nog eventjes een pbtje gestuurd. Lees je em?

Vlinder fijne vakantie en hoe speciaal zeg, dat je in je vakantie gelijk aan het klus mag hihi. Laat er maar een mooi wondertje van komen!!

Diana ga je het nu al spannend maken? :mrgreen:

@Sooki wrote:

Ben er ook weer…! Nienke bedankt voor het openen van een nieuw deeltje. Ik heb je ook nog eventjes een pbtje gestuurd. Lees je em?

Vlinder fijne vakantie en hoe speciaal zeg, dat je in je vakantie gelijk aan het klus mag hihi. Laat er maar een mooi wondertje van komen!!

Diana ga je het nu al spannend maken? :mrgreen:

ben er bang voor :wink:

wauw Sookie, leuk man! is wel weer nodig in dit deeltje, iemand erbij die er nu al voor gaat. Je NOD had je nog niet doorgegeven, of weet je dat niet? Ik zie ook nog geen banner.

gr. Nienke

@nienke2 wrote:

wauw Sookie, leuk man! is wel weer nodig in dit deeltje, iemand erbij die er nu al voor gaat. Je NOD had je nog niet doorgegeven, of weet je dat niet? Ik zie ook nog geen banner.

gr. Nienke

Banner komt er ook niet, wil niet dat degene die stiekem meeleest bij het andere topic het door heeft (jaja, last van een meelezer, heel triest.)

Even denken, NOD weet ik wel ehm, da’s… 30 juli!

Ohja, en 't is Sooki zonder e 8) :wink: :-*

@Sooki wrote:

@nienke2 wrote:

gr. Nienke

Banner komt er ook niet, wil niet dat degene die stiekem meeleest bij het andere topic het door heeft (jaja, last van een meelezer, heel triest.)

Even denken, NOD weet ik wel ehm, da’s… 30 juli!

Betrapt :mrgreen: :stuck_out_tongue: :silenced:

hahahaha jij bent ook type speurhond Diana hahha. Hey lieverd, niet in ons topic noemen graag!! :-*

En dat geldt ook voor jou , Claudje hahahaha :mrgreen: :-*

@Sooki wrote:

hahahaha jij bent ook type speurhond Diana hahha. Hey lieverd, niet in ons topic noemen graag!! :-*

Zeker niet meid :-*

Maar ik zag in de index je naam staan bij gestopt :think: ik dacht uh :mrgreen:

Ik zeg niks :mrgreen: :silenced:

We zijn ook nergens veilig hier! Haha, ik ben ook bang om foto’s enzo neer te zetten je weet nooit wie er meeleest, we zitten echt in de leeftijd met vrienden die ook zwanger zijn, dus zou niet raar zijn.

Nog 1 dagje! vannacht voor het eerst wat slechter geslapen, vanmorgen om 5:11 wakker. Nog allerlei wijzigingen in het schema aangepast, was toch wat te krap.

gr. Nienke

Inderdaad Nienke ik heb precies het zelfde, ik noem expres niet de namen van onze zoons voluit omdat ik niet wil dat iemand nu al krijgt te weten dat we bezig zijn :wink: En je hebt inderdaad van die stiekeme mee lezers (wat ik dan wel weer jammer vind)

Heb vandaag echt een K dag :? Voel me helemaal niet lekker, en heb zaterdag hier een feestje en ben daardoor enorm druk met al dat stomme geregel :wall: En morgen begint hier de vakantie dus we gaan s’avonds de hort op met de zaak, en ben gewoon zo moe dat ik er nu al heel erg tegenop zie! ik heb nu 3 kids hier thuis, ben aan het oppassen op het kindje van mn beste vriendin(die even oud als mn oudste zoon) Maar dan is het hier gelijk een dolle boel, en het stelletje neuzelaars weigert ook maar even rustig te doen…

Sorry voor mijn geklaag, maar moest effe mn hart luchten, het janken zit me nader dan het lachen

Oooh Willie, succes met de jongens en met de voorbereidingen. Ik snap helemaal wat je bedoelt dat je het even niet ziet zitten. FF rustig aan dus!

Heb een regelochtend voor de bruiloft. Dochtertje is bij oma, dus kan ik vanalles doen. Vanmiddag komt ze weer thuis, dan kan oma nog vanalles doen :slight_smile: T’is toch wat zo’n bruiloft, en het is zo weer voorbij.

Als het maar droog blijft morgen vind ik alles best :pray:

gr.Nienke

Nienke het blijft hartstikke droog (en anders, lekker laten regenen. Deed het bij mij ook en het was evengoed een prachtige dag!!) Wil natuurlijk wel trouwjurk foto zien hè!! Dan haal je je hoofd er maar af ofzo als je em post :mrgreen: )

Willy jij ook succes met de voorbereidingen!

Zoooo rustig hier!!

Ff voor Nienke,

Een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL fijne dag morgen!!! Zal aan je denken, het wordt echt leuk meid!! Genieten maar met zn 4tjes hihi!!